Groot gezin met 5 kinderen of meer?
+89
Mari
Kruidkoek
jena
JD
Siem
Bruintje Beer
MissD
Viva
Anouk87
Lavendel
Lousanne
Cow
Antibes
RYW
Aggi
Fearie
Sugarfall
Arwyn
Burn
Aimee
kwak
Slakje
Jade
Bolleke
_Mashimaro_
Jazzlyn
Bubbelicious
Puggle
Tania
xxjojootjexx
frolic
iloverose
Raven
Discordia
Zora
Minx
Jelin
VeryCherry
Dille
Lonely Goatherd
Jezzie
schuddebuikje
Pien
SarahKey
Printje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Kat1980
TukTuk
ekjir@M
Parel
Coco
*Lookie*
Ifrah
Stuiterbal
Mute_
Annie24
Supertalentje
Le Chat Noir
studiebol
Floor
PapillonRose
Thunder
Poubelle
Sam
Roodkapje
Filoria
Raindrop
Alex
Coccinelle
Ooh La La!
Linda
Tiara
Elliot
Paper Crown
_Lana_
Parisienne
Lejow
M@niek
Marin
Rush
Monte
SuperGrover
blondje1313
Caroow
Pompoen
Mamsie
Atelier Madame
93 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?
Geen seks hebben op vruchtbare dagen.Confusion schreef:Het enige wat ik me nou afvraag na dit topic... Wat is nou natuurlijke anticonceptie? Dat is toch gewoon geen seks hebben?
Gast- Gast
Confusion schreef:Het enige wat ik me nou afvraag na dit topic... Wat is nou natuurlijke anticonceptie? Dat is toch gewoon geen seks hebben?
Weten wanneer je vruchtbaar hebt en dan geen seks hebben waarvan je zwanger kan worden.
Gast- Gast
Voor het zingen de kerk uit of/en geen seks op vruchtbare dagen. Maar hé dat is óók ingrijpen in de wil van God.
Gast- Gast
Haha! Ok, ik was al bang dat ik iets totaaaaal had gemist :-).
Gast- Gast
Confusion schreef:Haha! Ok, ik was al bang dat ik iets totaaaaal had gemist :-).
Hahaha...zoiets als....opgerolde bananenschillen inbrengen ofzo?
Gast- Gast
Charlie schreef:Confusion schreef:Haha! Ok, ik was al bang dat ik iets totaaaaal had gemist :-).
LOL
Gast- Gast
Voor het zingen de kerk uitConfusion schreef:Het enige wat ik me nou afvraag na dit topic... Wat is nou natuurlijke anticonceptie? Dat is toch gewoon geen seks hebben?
Gast- Gast
'Voor uw extra vaginale stimulatie.'Charlie schreef:Hahaha...zoiets als....opgerolde bananenschillen inbrengen ofzo?
Gast- Gast
Er is mij geleerd dat ook dat niet veilig is!Maple schreef:Voor het zingen de kerk uitConfusion schreef:Het enige wat ik me nou afvraag na dit topic... Wat is nou natuurlijke anticonceptie? Dat is toch gewoon geen seks hebben?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ligt er ook maar net aan hoe sensationeel de seks is. Als de man vlak daarvoor ook al klaargekomen is de daarna niet geplast heeft, dan kan er inderdaad nog sperma in de plasbuis zitten wat met het voorvocht mee komt. Maar anders moet het veilig zijn.Burn schreef:Er is mij geleerd dat ook dat niet veilig is!Maple schreef:Voor het zingen de kerk uitConfusion schreef:Het enige wat ik me nou afvraag na dit topic... Wat is nou natuurlijke anticonceptie? Dat is toch gewoon geen seks hebben?
Gast- Gast
meiden!!!!!!!!!!!!!! Ik heb 1 dag niet gekeken en de pagina's zijn verdubbeld!
*daar ga ik weer met m'n kopje thee en m'n koekjes....*
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
ZO de knetter.. hehe eindelijk bijgelezen..
En ik maar hopen dat er antwoord kwam op DE vraag, maar helaas.. Ik stel hem dus nog maar een keer:
Mama van 6, als je thuisonderwijs gaat geven, hoe denk je dat te gaan doen, met welke kennis wil je dat gaan doen? Kun jij zo geweldig rekenen én spellen én heb je kennis van aardrijkskunde en de geschiedenis? Weet je hoe je een kind moet leren tellen? Welke stappen daar allemaal voor nodig zijn?
En wat vind je er dan van dat je kindjes verder alle sociale contacten mislopen? Worden jullie zo niet wel heel erg afgezonderd van de wereld?
En wat al eerder gevraagd is: hoe ga je de rol moeder-juf verdelen?
Zo.. en nu wederom hopen op antwoord.. spannend hoor!
En ik maar hopen dat er antwoord kwam op DE vraag, maar helaas.. Ik stel hem dus nog maar een keer:
Mama van 6, als je thuisonderwijs gaat geven, hoe denk je dat te gaan doen, met welke kennis wil je dat gaan doen? Kun jij zo geweldig rekenen én spellen én heb je kennis van aardrijkskunde en de geschiedenis? Weet je hoe je een kind moet leren tellen? Welke stappen daar allemaal voor nodig zijn?
En wat vind je er dan van dat je kindjes verder alle sociale contacten mislopen? Worden jullie zo niet wel heel erg afgezonderd van de wereld?
En wat al eerder gevraagd is: hoe ga je de rol moeder-juf verdelen?
Zo.. en nu wederom hopen op antwoord.. spannend hoor!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
*
Laatst aangepast door Guattari op do 18 okt 2012 - 18:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Charlie schreef:Confusion schreef:Haha! Ok, ik was al bang dat ik iets totaaaaal had gemist :-).
Zoiets
Gast- Gast
Annie24 schreef:meiden!!!!!!!!!!!!!! Ik heb 1 dag niet gekeken en de pagina's zijn verdubbeld!
Pffffffff thee en koekjes op en ik ben pas op blz. 39
Annie24- Ratel
Ik ga maar slapen.. zonder antwoord.. Heeelaaaaaaaas
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Annie24 schreef:Annie24 schreef:meiden!!!!!!!!!!!!!! Ik heb 1 dag niet gekeken en de pagina's zijn verdubbeld!
Pffffffff thee en koekjes op en ik ben pas op blz. 39
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Zo, klaar!
Lejow; ik kan je wel een gedeelte vertellen van de reactie die je zal krijgen: het zal in ieder geval eindigen met een !
*ik geloof er namelijk heilig in dat haar vinger op het uitroepteken zit vastgeplakt *
Lejow; ik kan je wel een gedeelte vertellen van de reactie die je zal krijgen: het zal in ieder geval eindigen met een !
*ik geloof er namelijk heilig in dat haar vinger op het uitroepteken zit vastgeplakt *
Annie24- Ratel
Burn; dank je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Annie24- Ratel
Heb niet alles gelezen, maarrre 6 kids... jemig wat veel en waar doe je het van, blijkbaar in Belgie wonen...
Mja een groot gezin lijkt mij gezellig maar niet voor mijzelf... werk er liever ook nog bij en ga dat niet meer redden, was net 2 dagen 28 toen onze zoon werd geboren.
Nr 2 is wel sprake van maar dat zal nog even duren en dat zal ook de laatste zijn.
Nou ga maar eens even verder lezen hiero...
Mja een groot gezin lijkt mij gezellig maar niet voor mijzelf... werk er liever ook nog bij en ga dat niet meer redden, was net 2 dagen 28 toen onze zoon werd geboren.
Nr 2 is wel sprake van maar dat zal nog even duren en dat zal ook de laatste zijn.
Nou ga maar eens even verder lezen hiero...
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Zo, hèhè. Was dit even genieten! Bedankt voor de entertainment!
Lejow, ik heb denk ik een antwoord voor je! In één van die blogjes staat het volgende te lezen over de redenen om niet voor thuisonderwijs te kiezen:
These are all LIES straight from satan himself, and he wants you to believe them as truth. They are nothing more than excuses and really just boil down to people trying to make themselves feel better about the sin that they are living in and the fact that they are blatantly spitting in the face of God by disobeying what He commands.
Duidelijk? overigens herkent mijn iPad het woord 'thuisonderwijs' niet, dus het bewijs is wat mij betreft daarmee geleverd
Ik weet niet of dit echt is, maar hilarisch is het wel. Als je er happy van wordt om je te schikken in je ondergeschikte rol, dan zou ik zeggen: doe er een strik om en vier het. Bedankt in ieder geval voor (voorlopig) 49 pagina's aan vermaak.
Afijn, ik ga eens even mijn bed inkruipen. Als gescheiden moeder van slechts twee kindertjes met fulltime baan en dus kostwinner met een spiraaltje vind ik dat mijn 'gezegende schoot' wel eens wat uitgebreide aandacht mag gaan krijgen van mijn welwillende, nog-niet-met-mij-getrouwde vriend die al lekker op me ligt te wachten. Maar dat mag ik, want óf ik ben een heiden, óf de god die ik in gedachten heb gunt mij dat plezier
Lejow, ik heb denk ik een antwoord voor je! In één van die blogjes staat het volgende te lezen over de redenen om niet voor thuisonderwijs te kiezen:
These are all LIES straight from satan himself, and he wants you to believe them as truth. They are nothing more than excuses and really just boil down to people trying to make themselves feel better about the sin that they are living in and the fact that they are blatantly spitting in the face of God by disobeying what He commands.
Duidelijk? overigens herkent mijn iPad het woord 'thuisonderwijs' niet, dus het bewijs is wat mij betreft daarmee geleverd
Ik weet niet of dit echt is, maar hilarisch is het wel. Als je er happy van wordt om je te schikken in je ondergeschikte rol, dan zou ik zeggen: doe er een strik om en vier het. Bedankt in ieder geval voor (voorlopig) 49 pagina's aan vermaak.
Afijn, ik ga eens even mijn bed inkruipen. Als gescheiden moeder van slechts twee kindertjes met fulltime baan en dus kostwinner met een spiraaltje vind ik dat mijn 'gezegende schoot' wel eens wat uitgebreide aandacht mag gaan krijgen van mijn welwillende, nog-niet-met-mij-getrouwde vriend die al lekker op me ligt te wachten. Maar dat mag ik, want óf ik ben een heiden, óf de god die ik in gedachten heb gunt mij dat plezier
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Yes, leesvoer voor de terugweg!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
RYW schreef:Zo, hèhè. Was dit even genieten! Bedankt voor de entertainment!
Hèhè, leuk als onderschrift...
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Groot gezin
» Gezin met 12 kinderen.. pffff...
» Aanrader voor gezin met jonge kinderen
» Groot verschil in kosten 1 of 2 kinderen?
» nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??
» Gezin met 12 kinderen.. pffff...
» Aanrader voor gezin met jonge kinderen
» Groot verschil in kosten 1 of 2 kinderen?
» nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: