Groot gezin met 5 kinderen of meer?
+89
Mari
Kruidkoek
jena
JD
Siem
Bruintje Beer
MissD
Viva
Anouk87
Lavendel
Lousanne
Cow
Antibes
RYW
Aggi
Fearie
Sugarfall
Arwyn
Burn
Aimee
kwak
Slakje
Jade
Bolleke
_Mashimaro_
Jazzlyn
Bubbelicious
Puggle
Tania
xxjojootjexx
frolic
iloverose
Raven
Discordia
Zora
Minx
Jelin
VeryCherry
Dille
Lonely Goatherd
Jezzie
schuddebuikje
Pien
SarahKey
Printje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Kat1980
TukTuk
ekjir@M
Parel
Coco
*Lookie*
Ifrah
Stuiterbal
Mute_
Annie24
Supertalentje
Le Chat Noir
studiebol
Floor
PapillonRose
Thunder
Poubelle
Sam
Roodkapje
Filoria
Raindrop
Alex
Coccinelle
Ooh La La!
Linda
Tiara
Elliot
Paper Crown
_Lana_
Parisienne
Lejow
M@niek
Marin
Rush
Monte
SuperGrover
blondje1313
Caroow
Pompoen
Mamsie
Atelier Madame
93 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?
Hou nou eens op met die vraagtekens.
Je zou d'r van gaan vloeken.
Je zou d'r van gaan vloeken.
Gast- Gast
mama-van-6 schreef:Eucalypta schreef:Ik ken écht véél strenggelovige mensen die vinden dat de man het hoofd is van het gezin. Dat hij de beslissingen neemt en dat de vrouw een andere rol heeft dan de man. Maar écht geen enkele zal dat omschrijven als onderdanig. Mijn bijbelkennis is er écht 20 jaar lang in gestampt hoor fc0ik daar nu niets mee doe staat daar los van. Maar ik wacht rustig tot je verder door de mand valt, nepperd!
Nou dan ben ik duidelijk een uitzondering want ik noem het wél onderdanig zoals staat in Efeze 5:22
En ik ken ook genoeg vrouwen die dat zeggen, dus jij bent een beetje van het padje af, hoeft niet te betekenen dat ik geen echte Christen ben daardoor!
Zoiets als 'wie zonder zonden is, werpe de eerste steen'
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Ik ken écht véél strenggelovige mensen die vinden dat de man het hoofd is van het gezin. Dat hij de beslissingen neemt en dat de vrouw een andere rol heeft dan de man. Maar écht geen enkele zal dat omschrijven als onderdanig. Mijn bijbelkennis is er écht 20 jaar lang in gestampt hoor fc0ik daar nu niets mee doe staat daar los van. Maar ik wacht rustig tot je verder door de mand valt, nepperd!
20 jaar bijbelkennis gehad en dan gedraag je je zo?
Ik zeg niks...
mama-van-6- Fluisteraar
- Aantal berichten : 144
Punten : 146
Registratiedatum : 09-10-12
Luce schreef:mama-van-6 schreef:Eucalypta schreef:Ik ken écht véél strenggelovige mensen die vinden dat de man het hoofd is van het gezin. Dat hij de beslissingen neemt en dat de vrouw een andere rol heeft dan de man. Maar écht geen enkele zal dat omschrijven als onderdanig. Mijn bijbelkennis is er écht 20 jaar lang in gestampt hoor fc0ik daar nu niets mee doe staat daar los van. Maar ik wacht rustig tot je verder door de mand valt, nepperd!
Nou dan ben ik duidelijk een uitzondering want ik noem het wél onderdanig zoals staat in Efeze 5:22
En ik ken ook genoeg vrouwen die dat zeggen, dus jij bent een beetje van het padje af, hoeft niet te betekenen dat ik geen echte Christen ben daardoor!
Je trekt bijbelteksten behoorlijk uit het verband, zij leeft duidelijk in zonde!
mama-van-6- Fluisteraar
mama-van-6 schreef:Luce schreef:mama-van-6 schreef:Eucalypta schreef:Ik ken écht véél strenggelovige mensen die vinden dat de man het hoofd is van het gezin. Dat hij de beslissingen neemt en dat de vrouw een andere rol heeft dan de man. Maar écht geen enkele zal dat omschrijven als onderdanig. Mijn bijbelkennis is er écht 20 jaar lang in gestampt hoor fc0ik daar nu niets mee doe staat daar los van. Maar ik wacht rustig tot je verder door de mand valt, nepperd!
Je trekt bijbelteksten behoorlijk uit het verband, zij leeft duidelijk in zonde!
Ah natuurlijk, ik praat niet in je straatje
Gast- Gast
Balen zeg. Maar je wordt steeds extremer joh. En dat onder etenstijd met 6!,!!!!! kinderen! hoe doe je dat toch?
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Kennis hè, dat wil niet zeggen dat ik geloof
Nee want dat doe je duidelijk niet!
En dat is je goed recht, maar val mij dan niet aan over hoe ik leef of welke woorden ik gebruik!
Onderdanig zijn is een héél bijbels woord, je moet Efeze 5:22 toch nog kennen dan...
mama-van-6- Fluisteraar
Eucalypta schreef:Balen zeg. Maar je wordt steeds extremer joh. En dat onder etenstijd met 6!,!!!!! kinderen! hoe doe je dat toch?
Het eten staat allang klaar en manlief zal zo wel thuis zijn!
mama-van-6- Fluisteraar
Eucalypta schreef:Balen zeg. Maar je wordt steeds extremer joh. En dat onder etenstijd met 6!,!!!!! kinderen! hoe doe je dat toch?
Gast- Gast
Geloof niet dat mijn schoonmoeder tijd had om op een forum te zitten (als dat er toen al was) met 6 kinderen rond etenstijd.
Gast- Gast
Ik ben dan een gergem meisje, maar ik gebruik wel AC. Net als MR al aangaf, je moet het lichamelijk een geestelijk wel aankunnen om een groot gezin te hebben. Ik kom overigens uit een gezin van 10 kinderen.
Denk dat het kwalijker is als ik onbeperkt kinderen op de wereld ga zetten waar ik niet 100% voor kan zorgen als wanneer ik AC gebruik en daardoor een relatief klein gezin alle zorg en liefde kan geven. Een mens heeft tenslotte ook verstand gekregen.
Denk dat het kwalijker is als ik onbeperkt kinderen op de wereld ga zetten waar ik niet 100% voor kan zorgen als wanneer ik AC gebruik en daardoor een relatief klein gezin alle zorg en liefde kan geven. Een mens heeft tenslotte ook verstand gekregen.
Gast- Gast
Stofzuiger, wat is ac?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Luce schreef:Geloof niet dat mijn schoonmoeder tijd had om op een forum te zitten (als dat er toen al was) met 6 kinderen rond etenstijd.
Daar verbaas ik me ook over. Koken doe je ook al zo snel! Turbomama!
Gast- Gast
Anticonceptie.Printje schreef:Stofzuiger, wat is ac?
Zit op telefoon online dus kort dingen af haha. Sorry.
Gast- Gast
Stofzuiger, mede refo, vroeg me al af waar je bleef!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Anticonceptie.Printje schreef:Stofzuiger, wat is ac?
Zit op telefoon online dus kort dingen af haha. Sorry.
Haha ik zat al..ac? Ik dacht aan algemeen Christen ofzo haha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Moest mijn rokje nog recht trekken en zwarte kousen ophijsen._MamaRosa_ schreef:Stofzuiger, mede refo, vroeg me al af waar je bleef!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Moest mijn rokje nog recht trekken en zwarte kousen omhijsen._MamaRosa_ schreef:Stofzuiger, mede refo, vroeg me al af waar je bleef!
Snap ik!
Gast- Gast
Megara schreef:We zouden entree voor dit topic moeten vragen...
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Stofzuiger schreef:Denk dat het kwalijker is als ik onbeperkt kinderen op de wereld ga zetten waar ik niet 100% voor kan zorgen als wanneer ik AC gebruik en daardoor een relatief klein gezin alle zorg en liefde kan geven. Een mens heeft tenslotte ook verstand gekregen.
Hier kan ik me dus wel volledig in vinden.
Gast- Gast
Mama van 6, ik moet wel zeggen dat ik het ontzettend knap vind, dat je zo druk bent op een forum, je post gemiddeld elke 2-4 minuten.
Werkelijk, ik vraag me echt af hoe je dat doet met 6 kinderen de aandacht geven. Het huishouden, en koken. Maar dan ook nog eens zulke lappen tekst typen! Dat wil ik ook kunnen!!
Wat doe ik verkeerd als toegewijde echtgenote en zorgzame moeder??
Werkelijk, ik vraag me echt af hoe je dat doet met 6 kinderen de aandacht geven. Het huishouden, en koken. Maar dan ook nog eens zulke lappen tekst typen! Dat wil ik ook kunnen!!
Wat doe ik verkeerd als toegewijde echtgenote en zorgzame moeder??
Gast- Gast
Ik vind jou anders ook wel veel posten, MamaRosa
Maar ik ben het verder wel met je eens.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik vind jou anders ook wel veel posten, MamaRosa
Valt mee, ik zat met mijn mobiel, en plaatst korte stukken. Eten is al op, en ik had een ovenschotel, dus geen omkijken meer naar! Ik heb ruim 3 uur niet gepost, in mn spitstijd.
Ik meen het serieus, als dit echt is (...) wil ik dat ook leren! Ik gooi er nu 2 in bed!
Gast- Gast
Het enige wat ik me nou afvraag na dit topic... Wat is nou natuurlijke anticonceptie? Dat is toch gewoon geen seks hebben?
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Groot gezin
» Gezin met 12 kinderen.. pffff...
» Aanrader voor gezin met jonge kinderen
» Groot verschil in kosten 1 of 2 kinderen?
» nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??
» Gezin met 12 kinderen.. pffff...
» Aanrader voor gezin met jonge kinderen
» Groot verschil in kosten 1 of 2 kinderen?
» nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: