Groot gezin met 5 kinderen of meer?
+89
Mari
Kruidkoek
jena
JD
Siem
Bruintje Beer
MissD
Viva
Anouk87
Lavendel
Lousanne
Cow
Antibes
RYW
Aggi
Fearie
Sugarfall
Arwyn
Burn
Aimee
kwak
Slakje
Jade
Bolleke
_Mashimaro_
Jazzlyn
Bubbelicious
Puggle
Tania
xxjojootjexx
frolic
iloverose
Raven
Discordia
Zora
Minx
Jelin
VeryCherry
Dille
Lonely Goatherd
Jezzie
schuddebuikje
Pien
SarahKey
Printje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Kat1980
TukTuk
ekjir@M
Parel
Coco
*Lookie*
Ifrah
Stuiterbal
Mute_
Annie24
Supertalentje
Le Chat Noir
studiebol
Floor
PapillonRose
Thunder
Poubelle
Sam
Roodkapje
Filoria
Raindrop
Alex
Coccinelle
Ooh La La!
Linda
Tiara
Elliot
Paper Crown
_Lana_
Parisienne
Lejow
M@niek
Marin
Rush
Monte
SuperGrover
blondje1313
Caroow
Pompoen
Mamsie
Atelier Madame
93 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?
Discordia schreef:Marin schreef:Caroline, wat zijn toch wollige reacties? Heb ik je nou al meerdere keren zien typen.
Wollig taalgebruik is heel veel woorden gebruiken om je boodschap te verwoorden.
Ja precies! Terwijl het ook duidelijker en meer 'to the point' kan.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Luce, het is niet zo dat ik het niet met je eens ben. Sterker nog, ik werk 40 uur en straks als de baby er is 32. Full time dus. Is het financieel nodig? Nee, niet perse, maar voor mijn eigen ik vind ik het belangrijk. Maar ik oordeel niet over vrouwen die thuis blijven bij hun kinders. Daar is niets mis mee. Het zijn keuzes, ik denk gemaakt met de juiste gedachten. Dat kan jij niet voor iemand bepalen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ahhhhh! Je leert nog wat op zo`n forum.Caroline. schreef:Discordia schreef:Marin schreef:Caroline, wat zijn toch wollige reacties? Heb ik je nou al meerdere keren zien typen.
Wollig taalgebruik is heel veel woorden gebruiken om je boodschap te verwoorden.
Ja precies! Terwijl het ook duidelijker en meer 'to the point' kan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hahaha meerkeuze vraag:
a) Reacties waar je kriebelig van wordt
b) Reacties die uit te veel woorden bestaan
c) Reacties die ouderwets zijn
d) Reacties die nergens op slaan
a) Reacties waar je kriebelig van wordt
b) Reacties die uit te veel woorden bestaan
c) Reacties die ouderwets zijn
d) Reacties die nergens op slaan
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Een wollige reactie is in mijn ogen een hoop zeggen en tóch niets vertellen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wollige teksten: je krijgt er geen grip op, je kunt er geen conclusies
aan verbinden, je weet niet wie nou wat gaat doen en wanneer, en toch
staat het papier vol met woorden die op een of andere manier iets met
het onderwerp te maken hebben.
aan verbinden, je weet niet wie nou wat gaat doen en wanneer, en toch
staat het papier vol met woorden die op een of andere manier iets met
het onderwerp te maken hebben.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Weer wat geleerd
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Rush schreef:Als ik geld toe kreeg dan ging ik nu kinderen baren en thuisblijven.Printje schreef:
Wat een topic wordt het...thuisblijfmoeder is niet mijn ding al kreeg ik er geld bij. Ook al is het soms kei zwaar en werken en thuis, ik zou het niet anders willen.
Haha ligt er idd aan wat ik ervoor krijg haha nee ik snap Moeders die thuisblijven goed maar ik wil het niet.
Laatst aangepast door Printje op di 9 okt 2012 - 22:50; in totaal 1 keer bewerkt
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Als ik geld toe kreeg dan ging ik nu kinderen baren en thuisblijven.Printje schreef:
Wat een topic wordt het...thuisblijfmoeder is niet mijn ding al kreeg ik er geld bij. Ook al is het soms kei zwaar en werken en thuis, ik zou het niet anders willen.
Je mag wel is op N passen hoor, dan heb je meteen een hoop te vertellen over wat je op je vrije dag gaat doen, whahaha. ><
+1. En dan een boek schrijven over iets wat daarmee te maken heeft.Rush schreef:Als ik geld toe kreeg dan ging ik nu kinderen baren en thuisblijven.
Gast- Gast
Marin schreef:Weer wat geleerd
Haha +1 ik vind wollige dingen juist ouderwetse dingen haha
Printje- Lady Post-a-lot
Jaaa, heel logisch hoor! Iedereen is daar anders in. Ik zou overigens wel iets willen doen, zoals vrijwilligerswerk of oudjes vermaken etc. Dat is dan ook een soort van werk. En sporten of bij een vereniging iets doen, beetje de boel regelen. Echt 100% thuis zitten en dat het enige uitje de supermarkt is, dat zie ik ook echt niet zitten.Printje schreef:Rush schreef:Als ik geld toe kreeg dan ging ik nu kinderen baren en thuisblijven.Printje schreef:
Haha ligt er idd aan wat ik ervoor krijg haha maar ik vind een eigen werkleven ook erg belangrijk. Ik ben meer dan een moeder etc. Ik ben geen thuisblijfmens, ik moet iets te doen hebben( geen poetsen oid) maar gewone andere dingen.
Rush- Lady Post-a-lot
.
Laatst aangepast door Yasmin op wo 10 okt 2012 - 4:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahahaha. Lijkt me best gezellig!VeryCherry schreef:Rush schreef:Als ik geld toe kreeg dan ging ik nu kinderen baren en thuisblijven.Printje schreef:
Je mag wel is op N passen hoor, dan heb je meteen een hoop te vertellen over wat je op je vrije dag gaat doen, whahaha. ><
Rood, je kan zeker zelf wol maken.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahahaha. Lijkt me best gezellig!VeryCherry schreef:Rush schreef:Als ik geld toe kreeg dan ging ik nu kinderen baren en thuisblijven.Printje schreef:
Rood, je kan zeker zelf wol maken.
Je wordt wel sufgeluld, dus misschien heb je daarna nog een vrije dag nodig om bij te komen
Rush schreef:Jaaa, heel logisch hoor! Iedereen is daar anders in. Ik zou overigens wel iets willen doen, zoals vrijwilligerswerk of oudjes vermaken etc. Dat is dan ook een soort van werk. En sporten of bij een vereniging iets doen, beetje de boel regelen. Echt 100% thuis zitten en dat het enige uitje de supermarkt is, dat zie ik ook echt niet zitten.Printje schreef:Rush schreef:Als ik geld toe kreeg dan ging ik nu kinderen baren en thuisblijven.Printje schreef:
Haha ligt er idd aan wat ik ervoor krijg haha maar ik vind een eigen werkleven ook erg belangrijk. Ik ben meer dan een moeder etc. Ik ben geen thuisblijfmens, ik moet iets te doen hebben( geen poetsen oid) maar gewone andere dingen.
Precies dat bedoel ik. Niet dat thuisblijfmoeders niets doen, absoluut niet maar ik zou een werksfeer erg missen.
Printje- Lady Post-a-lot
Als zou ik geld toekrijgen dan zou ik het gelijk doen! Ik zou dan wel ergens een hobby of vrijetijdsbesteding vinden waaruit ik voldoening kan halen. Me onder de mensen bevinden doe ik wel tijdens het shoppen. Ik word vrijwillig partyplanner van kinderfeestjes. Ik ga boeken schrijven en weblogs bijhouden.
Ja hoor.. kom maar op met dat geld!
Ja hoor.. kom maar op met dat geld!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Nou, inderdaad. Dat was me wel vaker opgevallen, maar vind sommige posts nu wel heel erg!Alex schreef:Jeetje, Yasmin. Wat ben jij een zeikerd.
Gast- Gast
Ik kom uit een gezin met 6 kinderen waarvan de oudste nu 30 is en de jongste 20. Geen meerlingen en ook geen gelovig gezin. Wij zijn allemaal niet gedoopt en hebben ook geen ander geloof.
Mijn ouders vonden het gewoon leuk, en konden het ook betalen met alleen het werk van mijn vader.
Zelf zou ik niet zoveel kinderen willen. Al zou ik het mijn moeder wel na kunnen doen ben nu zwanger van de eerste en net een jaar ouder dan mijn moeder destijds was.
Mijn ouders vonden het gewoon leuk, en konden het ook betalen met alleen het werk van mijn vader.
Zelf zou ik niet zoveel kinderen willen. Al zou ik het mijn moeder wel na kunnen doen ben nu zwanger van de eerste en net een jaar ouder dan mijn moeder destijds was.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Oo ik zou best thuisblijfmoeder kunnen zijn hoor...heerlijk! Ik vind het ook helemaal niet erg om met het huishouden bezig te zijn, lekkef beetje koffieleuten en ouwehoeren overal, kinderboerderij, fietsen. Maar goed ik ben nu ook veel thuis maar heb nog wel mn studie!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Paper Crown schreef:Luce, het is niet zo dat ik het niet met je eens ben. Sterker nog, ik werk 40 uur en straks als de baby er is 32. Full time dus. Is het financieel nodig? Nee, niet perse, maar voor mijn eigen ik vind ik het belangrijk. Maar ik oordeel niet over vrouwen die thuis blijven bij hun kinders. Daar is niets mis mee. Het zijn keuzes, ik denk gemaakt met de juiste gedachten. Dat kan jij niet voor iemand bepalen.
Ik oordeel ook niet over tbm's in het algemeen.
Gast- Gast
Ik ben nu al 8 jaar thuis en ik vond het heerlijk! Maar nu na 8 jaar ben ik het stik beu! Ik ben weer aan het studeren en werken en dat vind ik nu wel lekker! Ieder z'n ding.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Luce schreef:Paper Crown schreef:Luce, het is niet zo dat ik het niet met je eens ben. Sterker nog, ik werk 40 uur en straks als de baby er is 32. Full time dus. Is het financieel nodig? Nee, niet perse, maar voor mijn eigen ik vind ik het belangrijk. Maar ik oordeel niet over vrouwen die thuis blijven bij hun kinders. Daar is niets mis mee. Het zijn keuzes, ik denk gemaakt met de juiste gedachten. Dat kan jij niet voor iemand bepalen.
Ik oordeel ook niet over tbm's in het algemeen.
Sure?
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Groot gezin
» Gezin met 12 kinderen.. pffff...
» Aanrader voor gezin met jonge kinderen
» Groot verschil in kosten 1 of 2 kinderen?
» nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??
» Gezin met 12 kinderen.. pffff...
» Aanrader voor gezin met jonge kinderen
» Groot verschil in kosten 1 of 2 kinderen?
» nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: