Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groot gezin met 5 kinderen of meer?

+89
Mari
Kruidkoek
jena
JD
Siem
Bruintje Beer
MissD
Viva
Anouk87
Lavendel
Lousanne
Cow
Antibes
RYW
Aggi
Fearie
Sugarfall
Arwyn
Burn
Aimee
kwak
Slakje
Jade
Bolleke
_Mashimaro_
Jazzlyn
Bubbelicious
Puggle
Tania
xxjojootjexx
frolic
iloverose
Raven
Discordia
Zora
Minx
Jelin
VeryCherry
Dille
Lonely Goatherd
Jezzie
schuddebuikje
Pien
SarahKey
Printje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Kat1980
TukTuk
ekjir@M
Parel
Coco
*Lookie*
Ifrah
Stuiterbal
Mute_
Annie24
Supertalentje
Le Chat Noir
studiebol
Floor
PapillonRose
Thunder
Poubelle
Sam
Roodkapje
Filoria
Raindrop
Alex
Coccinelle
Ooh La La!
Linda
Tiara
Elliot
Paper Crown
_Lana_
Parisienne
Lejow
M@niek
Marin
Rush
Monte
SuperGrover
blondje1313
Caroow
Pompoen
Mamsie
Atelier Madame
93 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 10 Empty Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?

Bericht  mama-van-6 di 9 okt 2012 - 7:59

Eucalypta schreef:Teveel details, teveel direct alle extreme zaken op tafel. Jammer. Volgende keer eerst een tijdje posten over je gezin, stukje voor stukje iets laten vallen over je geloof enzo, niet na twee pagina's al over extreme zaken beginnen, zó doorzichtig. Mensen die er écht zo over denken zouden het vooral over hun kinderen hebben en niet over hun geloof.

En jij weet dat omdat? Je kan door mijn laptop heen kijken? knap hoor! Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 10 878948377

mama-van-6
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 144
Punten : 146
Registratiedatum : 09-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 10 Empty Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:01

Ik forum al heel lang, ik ruik een nepverhaal op kilometers afstand. Maar hé laat je door mij niet tegenhouden hoor.

Gast
Gast

Bericht  mama-van-6 di 9 okt 2012 - 8:04

Eucalypta schreef:Ik forum al heel lang, ik ruik een nepverhaal op kilometers afstand. Maar hé laat je door mij niet tegenhouden hoor.

Nou dan nodig ik je bij deze uit om eens langs te komen en te komen kijken...Eens kijken wat je dan zegt...

Beetje raar, die vooroordelen heb ik niet graag, al krijg ik die zo al genoeg, maar goed, never mind! Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 10 878948377

mama-van-6
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 144
Punten : 146
Registratiedatum : 09-10-12

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:04

Dit ruikt naar mama Naomi..

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 9 okt 2012 - 8:04

yvonne schreef:Dit ruikt naar mama Naomi..

Boehh spuit 11.. dat riep ik eerder al Razz Razz Razz
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  M@niek di 9 okt 2012 - 8:05

Lejow schreef:

Uhh hier ook spuit 11 maar wie was zij ook alweer?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:05

Ondanks dat ik haar denkwijze wel snap, sta er zelf ook redelijk zo in, gaat er hier ook een belletje rinkelen. Waarom weet ik niet.

Het doet me teveel aan MamaNaomie van destijds denken.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 9 okt 2012 - 8:06

Ze zegt zelf dat ze het niet is..

(natuurlijk)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:07

Hmmmm, ik ben ook spuit 11 zie ik nu.
Maar dit is wel het 1e wat in me op kwam bij de openingspost.

Gast
Gast

Bericht  Coco di 9 okt 2012 - 8:08

Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie dagen er zo ongeveer uit zien en vooral die van jou als moeder zijnde!
Wij zouden er zelf ook wel graag 6 willen...
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:08

Je hebt het hier voortdurend over de veroordeling en de vooroordelen die je krijgt, je opent een topic over grote gezinnen maar je roept alleen waarmee je zeker weet dat je discussie krijgt, hebt het nauwelijks over je kinderen, alleen over de rest. Je lijkt uit te zijn op discussie en je lokt zaken uit. Daarbij ken ik best wat mensen die er zo in staan, qua anticonceptie, maar dat voor hen zó normaal dat ze dat écht niet meteen benoemen als het over hun gezin gaat. Jij begint in je op al te provoceren met 'we weten nog niet hoeveel er bij komen, dat hangt van god af'. Als je een topic wilt openen over grote gezinnen heb je het over grote gezinnen, niet over de extreem religieuze achtergrond.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:08

Lejow schreef:

Het spijt me vergeef me?

Gast
Gast

Bericht  Parel di 9 okt 2012 - 8:09

Ik vind wel, dat als je 6 kids hebt, je echt heel veel tijd hebt om te internetten!
En als je geen tv mag kijken, mag je dan wel op internet?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:10

Nep. Écht. 100% zeker en ik ben meestal véél voorzichtiger met beschuldigen, maar hier twijfel ik niet eens over.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 di 9 okt 2012 - 8:11

Zo, thee op, koekjes op en alle pagina's gelezen. Al is het wel vals dat jullie zoveel bijposten, want zo kom ik nooit aan het einde laughcry

Mijn conclusie: we moeten dit als boek uitbrengen smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Monte di 9 okt 2012 - 8:12

Parel schreef:Ik vind wel, dat als je 6 kids hebt, je echt heel veel tijd hebt om te internetten!
En als je geen tv mag kijken, mag je dan wel op internet?
Ze mag wel tv kijken, dat zegt ze overal. Ik vind het heel moeilijk om iemand niet of wel te geloven. Ik heb dat wel eens vaker, maar ga altijd wel op iemand in en probeer te doen of het echt is. Anders zou ik een aantal mensen op het forum nu nog niet moeten geloven.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:13

Hoe doe je dat met andere dingen dan, volgen je kinderen dan wel het rijksvaccinatieprogramma enzo?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:14

Annie24 schreef:Zo, thee op, koekjes op en alle pagina's gelezen. Al is het wel vals dat jullie zoveel bijposten, want zo kom ik nooit aan het einde laughcry

Het begint nu pas echt! popcorn

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:15

Heb overigens maar 2 pagina's gelezen. Meer was niet nodig.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:16

Nou mensen, gaan jullie nou ook over Euc vallen? Kom op smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:16

Oh en just for the hell of it: uitblijfmoeder zijn is géén baan, da's een hobby. angel

Gast
Gast

Bericht  Mute_ di 9 okt 2012 - 8:17

Eucalypta schreef:Oh en just for the hell of it: uitblijfmoeder zijn is géén baan, da's een hobby. Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 10 2474380249

Maar dan ga je er wel lekker vaak op uit!? Laughing
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:17

Psst, bedoel je niet thuisblijfmoeder? Wink

Gast
Gast

Bericht  Annie24 di 9 okt 2012 - 8:17

_MamaRosa_ schreef:
Annie24 schreef:Zo, thee op, koekjes op en alle pagina's gelezen. Al is het wel vals dat jullie zoveel bijposten, want zo kom ik nooit aan het einde laughcry

Het begint nu pas echt! popcorn

Popcorn zit in de magnetron thumbup
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:18

Ja sorry. Telefoon en forum :'(

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: