Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groot gezin met 5 kinderen of meer?

+89
Mari
Kruidkoek
jena
JD
Siem
Bruintje Beer
MissD
Viva
Anouk87
Lavendel
Lousanne
Cow
Antibes
RYW
Aggi
Fearie
Sugarfall
Arwyn
Burn
Aimee
kwak
Slakje
Jade
Bolleke
_Mashimaro_
Jazzlyn
Bubbelicious
Puggle
Tania
xxjojootjexx
frolic
iloverose
Raven
Discordia
Zora
Minx
Jelin
VeryCherry
Dille
Lonely Goatherd
Jezzie
schuddebuikje
Pien
SarahKey
Printje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Kat1980
TukTuk
ekjir@M
Parel
Coco
*Lookie*
Ifrah
Stuiterbal
Mute_
Annie24
Supertalentje
Le Chat Noir
studiebol
Floor
PapillonRose
Thunder
Poubelle
Sam
Roodkapje
Filoria
Raindrop
Alex
Coccinelle
Ooh La La!
Linda
Tiara
Elliot
Paper Crown
_Lana_
Parisienne
Lejow
M@niek
Marin
Rush
Monte
SuperGrover
blondje1313
Caroow
Pompoen
Mamsie
Atelier Madame
93 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 12 Empty Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?

Bericht  Kat1980 di 9 okt 2012 - 9:42

Wat heeft die mama naomi destijds dan gedaan?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 12 Empty Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?

Bericht  Monte di 9 okt 2012 - 9:48

Kat1980 schreef:Wat heeft die mama naomi destijds dan gedaan?
Volgens mij een heel verhaal opgemaakt dat haar kind dood was gegaan(of was dat weer een ander?)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 9:49

.

Laatst aangepast door Yasmin op di 9 okt 2012 - 10:28; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jasmine di 9 okt 2012 - 9:50

Monte schreef:
Volgens mij een heel verhaal opgemaakt dat haar kind dood was gegaan(of was dat weer een ander?)

Volgens mij was dat weer iemand anders
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 9:52

Jasmine schreef:
Monte schreef:

Mildred was dat toch?

Gast
Gast

Bericht  Happydobby di 9 okt 2012 - 9:59

Annie24 schreef:Zo, thee op, koekjes op en alle pagina's gelezen. Al is het wel vals dat jullie zoveel bijposten, want zo kom ik nooit aan het einde Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 12 394967

Mijn conclusie: we moeten dit als boek uitbrengen Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 12 561177

+1

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  ekjir@M di 9 okt 2012 - 10:02

Happydobby schreef:
Annie24 schreef:Zo, thee op, koekjes op en alle pagina's gelezen. Al is het wel vals dat jullie zoveel bijposten, want zo kom ik nooit aan het einde Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 12 394967

Mijn conclusie: we moeten dit als boek uitbrengen Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 12 561177

+1

Misschien een goeie voor een nieuw yes verhaal. Mama van 6 is begonnen. Wie schrijft er verder?

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 10:10

Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ di 9 okt 2012 - 10:15

Yasmin schreef:Ik weet ook niet goed wat ik ervan moet denken. Het lijkt me sterk dat je inderdaad gelijk begint over je geloof, terwijl dat niet de insteek was van dit topic.
Misschien reageert ze niet omdat ze een kind aan het verwekken is, is tenslotte de wil van God Laughing
Maar ze begon niet specifiek over haar geloof, er werd om gevraagd door degene die na haar reageerde....Noem het naief, maar ik wil niet overal meteen een stempel op drukken. In eerste instantie is ze toch gewoon op zoek naar anderen met een groot gezin? Misschien heb ik wat gemist hoor, heb niet alle bladzijden gelezen namelijk.

L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 10:19

.

Laatst aangepast door Yasmin op wo 10 okt 2012 - 4:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 10:21

Sommige mensen gaan ervanuit dat iedereen nog weet wat geloven inhoudt.

Gast
Gast

Bericht  Monte di 9 okt 2012 - 10:25

Ik denk wel dat sommige mensen zo diep in hun geloof zitten en er echt alleen nog maar kunnen denken als gelovigen, dat die veel over hun geloof willen praten en misschien ook wel de discussie willen aangaan om te laten zien hoe sterk hun geloof is. Dan jehovas toch ook in zekere zin. Aan alle antwoorden van mama van 6 kan ik zien dat zij ook volop bezig is met haar geloof.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Elliot di 9 okt 2012 - 19:05

Stofzuiger schreef:
Jasmine schreef:
Monte schreef:

Mildred was dat toch?

Ik dacht Lizzy nog wat, zij had toch zo'n onzinverhaal over haar verloofde die een ongeluk had gehad en dat ze toen zwanger bleek te zijn en later ging dat kindje dood. Weet niet meer precies hoe het gegaan is.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 19:26

Caroline. schreef:
Stofzuiger schreef:
Jasmine schreef:
Monte schreef:

Mildred was dat toch?

Ik dacht Lizzy nog wat, zij had toch zo'n onzinverhaal over haar verloofde die een ongeluk had gehad en dat ze toen zwanger bleek te zijn en later ging dat kindje dood. Weet niet meer precies hoe het gegaan is.

Lizzy idd, ze zei een dag voor hun trouwen dat ze een ongeluk gehad hadden. Daarna overleed idd dat kindje en bleek het allemaal gelogen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  SarahKey di 9 okt 2012 - 19:32

En die lizzy heeft nu in het echt een kind, hoop ergens dat ze toch eens bij stil staat wat ze allemaal heeft gelogen en hoe hard dat bij sommige aan kwam.

Monster Twisted Evil

Mama naomi was zo gelovig. Mildred had een vriend Beer en vond zichzelf de moeder van het forum.

Maar ik heb eerst even wat terug te lezen:lol:
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 19:37

Heeft Lizzy nu een kind ja? Vergeet dat verbaal nooit meer..heel forum verdrietig en bleek het niet waar te zijn. Ze had toen toch ook een toto gepost van die baby? Daardoor kwam het toch uit?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pien di 9 okt 2012 - 19:38

SarahKey schreef::

Mama naomi was zo gelovig. Mildred had een vriend Beer en vond zichzelf de moeder van het forum.

Mildred had geen vriend beer, dat was sensual.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 19:44

En wie was dat ook alweer met dat hele grote huis? Een hele rijke man en die toen iemand hier iets had aangeboden voor een kind in het ziekenhuis en dat bleek ook allemaal nep.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  schuddebuikje di 9 okt 2012 - 19:46

voor de mensen die serieus benieuwd zijn hoe het gaat in een groot gezin heb ik hier een link van een vrouw met 10 kinderen :

Ik ben Teunie, getrouwd met Willem en samen hebben wij 10 kinderen. Er wonen nog 9 kinderen thuis. Eén is getrouwd en inmiddels zelf vader. Willem verdient de kost als ict-er en ik ben full-time gezinsmanager. Jarenlang was consuminderen noodzaak, later werd het meer een vrije keuze. Inmiddels is "eenvoudig leven" mijn lifestyle geworden. Ik zou niet anders meer kunnen en ook niet anders meer willen. Graag wil ik door middel van dit blog mensen op weg helpen die ook eenvoudig willen of moeten leven. Neem gerust een kijkje in dit deel van mijn leven. Ontdek hoeveel rust het geeft om met weinig tevreden te zijn. Ontdek hoe bevrijdend het is om niet mee te doen met de gekte van onze maatschappij. Ontdek hoeveel ruimte je zo creëert voor de echt belangrijke dingen in dit leven. Veel leesplezier!

Ons gezin:
Willem (1964) & Teunie (1968)
Wim (1988) & Geertje (1988) en hun zoontje Willem, Trijnie (1990), Dirk (1991), Leendert (1996), Hans (1998), Maaike (1999), Koos (2000), Maria (2001), Jan (2003) en Henk (2006)

http://eenvoudigleven.blogspot.nl/
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SarahKey di 9 okt 2012 - 19:50

Pien schreef:
SarahKey schreef::

Mildred had geen vriend beer, dat was sensual.

oh haha haal ik die twee even door elkaar!

JA Teunie volg ik al jaren, in het begin meer door het consuminderen, nu omdat ik al eenmaal zo lang meelees dat je helemaal mee gaat leven.

Lizzy heeft nu idd zelf een kind. Maar dat mens is niet goed wijs, had haar vriend ook voor gelogen. Heb toen met een vriendin van haar gewerkt en bij alles wat ik haar vertelde over Lizzy (wat zij hier schreef en ik msnde met haar etc) ging haar mond steeds verder open staan. Kwam er toen achter dat ze echt overal over gelogen had (behalve waar ze woont) en zelfs haar vriend voorgelogen had. Dieptriest eigenlijk.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 19:52

Gezinsmanager pale om van te kotsen gewoon.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 19:52

Is gezinsmanager een ander woord voor huisvrouw?

Gast
Gast

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 19:56

Jeetje die Lizzy....is ze nog wel bij dezelfde vriend dan?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SarahKey di 9 okt 2012 - 19:57

ja...

Lees het op babybytes ook wel eens. Beroep: Ik ben kok, kleermaker, taxi, schoonmaakster, etc etc etc. En dan als laats: ik ben dus huismoeder.

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 12 394967 Dan denk ik: goh en ik werk er nog naast Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Jezzie di 9 okt 2012 - 19:58

SarahKey schreef:ja...

Lees het op babybytes ook wel eens. Beroep: Ik ben kok, kleermaker, taxi, schoonmaakster, etc etc etc. En dan als laats: ik ben dus huismoeder.

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 12 394967 Dan denk ik: goh en ik werk er nog naast Laughing
lol!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: