Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groot gezin met 5 kinderen of meer?

+89
Mari
Kruidkoek
jena
JD
Siem
Bruintje Beer
MissD
Viva
Anouk87
Lavendel
Lousanne
Cow
Antibes
RYW
Aggi
Fearie
Sugarfall
Arwyn
Burn
Aimee
kwak
Slakje
Jade
Bolleke
_Mashimaro_
Jazzlyn
Bubbelicious
Puggle
Tania
xxjojootjexx
frolic
iloverose
Raven
Discordia
Zora
Minx
Jelin
VeryCherry
Dille
Lonely Goatherd
Jezzie
schuddebuikje
Pien
SarahKey
Printje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Kat1980
TukTuk
ekjir@M
Parel
Coco
*Lookie*
Ifrah
Stuiterbal
Mute_
Annie24
Supertalentje
Le Chat Noir
studiebol
Floor
PapillonRose
Thunder
Poubelle
Sam
Roodkapje
Filoria
Raindrop
Alex
Coccinelle
Ooh La La!
Linda
Tiara
Elliot
Paper Crown
_Lana_
Parisienne
Lejow
M@niek
Marin
Rush
Monte
SuperGrover
blondje1313
Caroow
Pompoen
Mamsie
Atelier Madame
93 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 11 Empty Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?

Bericht  _Lana_ di 9 okt 2012 - 8:19

Lejow schreef:Je zegt dat je hier eerder kwam.
Toevallig onder de naam mamanaomi (of hoe heette zij ook alweer?)

Okee ook van mij even een opvallend puntje Wink :

Op bovenstaande vraag van Lejow, antwoord ze dat dat niet kan, omdat ze toen nog geen kinderen had. Maar hoe weet ze nu wanneer dit speelde?
Of staat dat wel in het topic??
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 11 Empty Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:19

Eucalypta schreef:Oh en just for the hell of it: uitblijfmoeder zijn is géén baan, da's een hobby. angel

Ik moest ook direct aan jou denken toen dit ter sprake kwam Laughing

Gast
Gast

Roodkapje schreef:
Luce schreef:Ik vraag me altijd al af hoe een gezin met 4 kinderen een huishouden runt. In bedoel, Roodkapje en mamaRosa: zijn jullie niet de gódsganse dag aan het opruimen? Dat idee heb ik nu al en ik heb er nog 'maar' 2

Luce: Dat valt mee hoor.. Ik denk dat je makkelijker wordt naarmate je meer kinderen hebt en het dus drukker hebt. Met 1 kind was mijn huis spik en span... maar als je nu mijn woonkamer ziet staat er een wasmand naast mij op de bank met gevouwen was en wat losse rommel. Op mijn aanrecht staat nog vaat wat ik vanavond moet inruimen na het uitruimen van de schone. Dat doe ik als de kindjes op bed liggen. Ik ben toch altijd alleen dus heb ik ook wat vermaak Wink

Mijn huis is nooit spik en span geweest silent Conclusie: toch geen groot gezin voor mij :P

Gast
Gast

Eucalypta schreef:Oh en just for the hell of it: uitblijfmoeder zijn is géén baan, da's een hobby. angel

Wel een hele vermoeiende hobby. Wink
Ben blij als ik een late dienst heb...kan ik bijkomen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Annie24 di 9 okt 2012 - 8:20

Maar......we vermaken ons wel deze avond, dat kan niemand ontkennen Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:21

Mogen we een poll? Nep of echt? En buikfoto's van alle zwangerschappen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:23

Eucalypta schreef:Mogen we een poll? Nep of echt? En buikfoto's van alle zwangerschappen?

Maak een poll! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:23

Luce schreef:
Roodkapje schreef:
Luce schreef:Ik vraag me altijd al af hoe een gezin met 4 kinderen een huishouden runt. In bedoel, Roodkapje en mamaRosa: zijn jullie niet de gódsganse dag aan het opruimen? Dat idee heb ik nu al en ik heb er nog 'maar' 2

Luce: Dat valt mee hoor.. Ik denk dat je makkelijker wordt naarmate je meer kinderen hebt en het dus drukker hebt. Met 1 kind was mijn huis spik en span... maar als je nu mijn woonkamer ziet staat er een wasmand naast mij op de bank met gevouwen was en wat losse rommel. Op mijn aanrecht staat nog vaat wat ik vanavond moet inruimen na het uitruimen van de schone. Dat doe ik als de kindjes op bed liggen. Ik ben toch altijd alleen dus heb ik ook wat vermaak Wink

Mijn huis is nooit spik en span geweest silent Conclusie: toch geen groot gezin voor mij :P

Of juist wel.. als je huis toch niet spul en span is, maakt een beetje meer zooi ook niet meer uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:24

Eucalypta schreef:Mogen we een poll? Nep of echt? En buikfoto's van alle zwangerschappen?

Ik vind dat jij je accountnaam moet laten veranderen in YES-detective Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:24

Ja, daar heb je ook een punt. Maar ik had het net weer een beetje op orde angel

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:25

Geboortedata? namen? we hadden toen toch ook een keer zo'n joodsgeoriënteerde troll?

En to, ben je dwangmatig in het verzinnen van andere levens? of gewoon een forumster die de boel wil opschudden?

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 9 okt 2012 - 8:25

Annie24 schreef:Maar......we vermaken ons wel deze avond, dat kan niemand ontkennen Laughing

Ik wilde vroeg naar bed, maar ja als ik bed lig mis ik dit allemaal.. dus ik blijf maar gewoon zitten waar ik zit..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:25

Ik vind trouwens ook dat mama-van-6 haar 6 kinders rap naar bed heeft gekregen. Prestatie hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:26

Eucalypta schreef:Geboortedata? namen? we hadden toen toch ook een keer zo'n joodsgeoriënteerde troll?

En to, ben je dwangmatig in het verzinnen van andere levens? of gewoon een forumster die de boel wil opschudden?

Misschien is ze wel gewoon een moeder van 6 kinderen en gelovig, het zou toch gek zijn. Of niet??

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:28

Shoesdontlie schreef:
Eucalypta schreef:Geboortedata? namen? we hadden toen toch ook een keer zo'n joodsgeoriënteerde troll?

Misschien is ze wel gewoon een moeder van 6 kinderen en gelovig, het zou toch gek zijn. Of niet??

Ik ben meestal niet zo stellig. Nu wel. Ik geloof niet dat ernaast zit eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:30

Ik ben wel benieuwd wie er achter zit eigenlijk. Of het is iemand die denkt interessant een verhaal te verzinnen of het is een bekende forummer die wil kijken hoe lang het duurt voordat men haar door heeft smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:32

Eucalypta schreef:
Shoesdontlie schreef:

Ik ben meestal niet zo stellig. Nu wel. Ik geloof niet dat ernaast zit eigenlijk.

Haha, ik "ken" jouw "forum-performance" langer dan vandaag en als jij gelijk hebt, heb je gelijk. Dus oké, je hebt gelijk Laughing.... Ik zou gebruik maken van het aanbod van mama-van-6 en gewoon keertje langsgaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:36

Dat is niet waar smile ik heb ook weleens ongelijk. En ik beschuldig zelden iemand van trollen. Maar hé, ik hoor géén mama meer. Zelfs haar reactie in 'rolverdeling' was alleen gericht op reacties uitlokken volgens mij met dat 'dat is toch logisch' erachter. Het klopt gewoon niet. Eh is hoe een buitenstaander een dergelijk gezin zou beschrijven.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 di 9 okt 2012 - 8:37

Ik denk dat alle 6 d'r kindjes nu tegelijk wakker zijn geworden en ze daardoor opeens geen tijd meer heeft om op het forum te zitten Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  ekjir@M di 9 okt 2012 - 9:12

Hmz... Ze kwam hier in 2002-2003 en was toen niet heel erg actief. Toch knap dat je een inmiddels verhuisd forum na 10 jaar op weer te duikelen...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Monte di 9 okt 2012 - 9:14

ekjir@M schreef:Hmz... Ze kwam hier in 2002-2003 en was toen niet heel erg actief. Toch knap dat je een inmiddels verhuisd forum na 10 jaar op weer te duikelen...
Nou dat is echt niet moeilijk hoor, gewoon yescafe forum intikken in google en dit is de eerste hit.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  ekjir@M di 9 okt 2012 - 9:29

Monte schreef:
ekjir@M schreef:Hmz... Ze kwam hier in 2002-2003 en was toen niet heel erg actief. Toch knap dat je een inmiddels verhuisd forum na 10 jaar op weer te duikelen...
Nou dat is echt niet moeilijk hoor, gewoon yescafe forum intikken in google en dit is de eerste hit.

En dan wordt je op een ochtend wakker gemaakt door een van je 6 kinderen en dan denk je 10 jaar terug poste ik nog wel eens wat op het yescafe?

Ik heb het met 2 kinderen al hartstikke druk. Laat staan dat ik met 6 kinderen in een tijd van 15.00 tot 21.00 uur 44 berichten kan plaatsen en in de tussen tijd nog eten kan koken voor 8 personen met 6 kinderen om me heen te jengelen.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Monte di 9 okt 2012 - 9:31

ekjir@M schreef:
Monte schreef:

En dan wordt je op een ochtend wakker gemaakt door een van je 6 kinderen en dan denk je 10 jaar terug poste ik nog wel eens wat op het yescafe?

Ik heb het met 2 kinderen al hartstikke druk. Laat staan dat ik met 6 kinderen in een tijd van 15.00 tot 21.00 uur 44 berichten kan plaatsen en in de tussen tijd nog eten kan koken voor 8 personen met 6 kinderen om me heen te jengelen.
Dat is inderdaad wat anders, ik doelde alleen maar op het feit dat het forum nog wel makkelijk te vinden is Wink
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  TukTuk di 9 okt 2012 - 9:32

Raindrop schreef:
Coccinelle schreef:Andere dingen zijn in België weer een stuk duurder. Daar betalen ze meer belasting over hun salaris, geen hypotheekrente aftrek (en de huizenprijzen verschillen in de grensstreek echt weinig tot niks meer met NL), dagelijkse boodschappen zijn ook een stuk duurder.

De zorgverzekering is in België dan wel weer stukken goedkoper. Verder zijn de scholen hier ook beter, vooral de basisschool en middelbare school.
En de boodschappen, ik heb het laatst vergeleken met mijn vriend maar echt veel scheelt het niet meer. Het voordeel van wonen in België is wel dat je alsnog boodschappen kan doen in NL of Duitsland (daar halen wij wasmiddel enzo).

Klopt, maar de vergoedingen zijn ook erg mager in vergelijking met NL! Sowieso heb je schijnbaar bij iedere behandeling etc een eigen bijdrage, medicatie wordt vaak niet (volledig) vergoed, heb je een hulpmiddel nodig, dan krijg je alleen het meest basic iets, alle extra dingen moet je zelf betalen etc.. Heb je een rolstoel nodig bijvoorbeeld, krijg je ook echt alleen de rolstoel vergoed, en heb je dan een hoofdsteun bijvoorbeeld nodig, dan valt dat niet onder de vergoeding. In België krijg je alleen een standaard basic prothese, in NL wordt er al veel sneller een veel betere prothese knie vergoed bijvoorbeeld.
Wat dat betreft is het in NL toch een heel stuk beter, je betaald wel veel, maar je krijgt ook veel vergoed.
Sowieso is het in België ook verstandig om een hospitalisatieverzekering af te sluiten voor het geval je in het ziekenhuis beland, en die kan ook oplopen tot 100 euro per maand.

Ik dacht eerst ook dat het in België beter was, maar vorige week op school toch even goed met m'n neus op de feiten gedrukt toen we uitleg kregen over de vergoedingen etc.

Laatst aangepast door AngelNyn op di 9 okt 2012 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 9:34

ekjir@M schreef:
Monte schreef:

Precies Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: