Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groot gezin met 5 kinderen of meer?

+89
Mari
Kruidkoek
jena
JD
Siem
Bruintje Beer
MissD
Viva
Anouk87
Lavendel
Lousanne
Cow
Antibes
RYW
Aggi
Fearie
Sugarfall
Arwyn
Burn
Aimee
kwak
Slakje
Jade
Bolleke
_Mashimaro_
Jazzlyn
Bubbelicious
Puggle
Tania
xxjojootjexx
frolic
iloverose
Raven
Discordia
Zora
Minx
Jelin
VeryCherry
Dille
Lonely Goatherd
Jezzie
schuddebuikje
Pien
SarahKey
Printje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Kat1980
TukTuk
ekjir@M
Parel
Coco
*Lookie*
Ifrah
Stuiterbal
Mute_
Annie24
Supertalentje
Le Chat Noir
studiebol
Floor
PapillonRose
Thunder
Poubelle
Sam
Roodkapje
Filoria
Raindrop
Alex
Coccinelle
Ooh La La!
Linda
Tiara
Elliot
Paper Crown
_Lana_
Parisienne
Lejow
M@niek
Marin
Rush
Monte
SuperGrover
blondje1313
Caroow
Pompoen
Mamsie
Atelier Madame
93 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 13 Empty Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 19:59

SarahKey schreef:ja...

Lees het op babybytes ook wel eens. Beroep: Ik ben kok, kleermaker, taxi, schoonmaakster, etc etc etc. En dan als laats: ik ben dus huismoeder.

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 13 394967 Dan denk ik: goh en ik werk er nog naast Laughing

hahahaha precies, hier hetzelfde.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 13 Empty Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?

Bericht  Rush di 9 okt 2012 - 20:00

Was Lizzy die met die babyfoto met dat ziekenhuis mutsje terwijl ze thuis bevallen was en dat ik (en nog 2 forumsters??) die foto ergens op pagina 4927962 van Google vond?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 20:03

Rush schreef:Was Lizzy die met die babyfoto met dat ziekenhuis mutsje terwijl ze thuis bevallen was en dat ik (en nog 2 forumsters??) die foto ergens op pagina 4927962 van Google vond?

Ja volgens mij was het idd zoiets...of iets met wat er op dat mutsje stond ofzo en dat zij uit een heel ander deel van Nederland kwam.

Ik zit nu te denken...heeft zij toen ook een 'oorzaak' gezegd waarom dat kindje overleden was. Dat weet ik namelijk helemaal niet meer, alleen dat het toen wel diepe indruk op me maakte...en het achteraf dus niet eens waar was.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 20:03

Zelda schreef:Gezinsmanager pale om van te kotsen gewoon.

Nou, echt wel. En van dat hippe consuminderen moet ik ook kotsen. Doe toch lekker normaal.

Gast
Gast

Bericht  Lonely Goatherd di 9 okt 2012 - 20:04

Printje schreef:En wie was dat ook alweer met dat hele grote huis? Een hele rijke man en die toen iemand hier iets had aangeboden voor een kind in het ziekenhuis en dat bleek ook allemaal nep.
Volgens mij haal je er twee door elkaar. Die van het enorme huis en de vriend had ook een zoontje en heette iets met Roos. Die met de iPod voor een ziek kindje was Tan82.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 20:05

Lonely Goatherd schreef:
Printje schreef:En wie was dat ook alweer met dat hele grote huis? Een hele rijke man en die toen iemand hier iets had aangeboden voor een kind in het ziekenhuis en dat bleek ook allemaal nep.
Volgens mij haal je er twee door elkaar. Die van het enorme huis en de vriend had ook een zoontje en heette iets met Roos. Die met de iPod voor een ziek kindje was Tan82.

Ow ja...nu je het zo zegt idd. Die met dat grote huis had zo'n avatar met een zoontje (waarvan ik altijd gedacht heb dat het een meisje was door die avatar)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush di 9 okt 2012 - 20:06

Printje schreef:
Rush schreef:Was Lizzy die met die babyfoto met dat ziekenhuis mutsje terwijl ze thuis bevallen was en dat ik (en nog 2 forumsters??) die foto ergens op pagina 4927962 van Google vond?

Ja volgens mij was het idd zoiets...of iets met wat er op dat mutsje stond ofzo en dat zij uit een heel ander deel van Nederland kwam.

Ik zit nu te denken...heeft zij toen ook een 'oorzaak' gezegd waarom dat kindje overleden was. Dat weet ik namelijk helemaal niet meer, alleen dat het toen wel diepe indruk op me maakte...en het achteraf dus niet eens waar was.
Ja, ik weet het niet meer. Er was iets met dat mutsje, maar wat het ook alweer was?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lonely Goatherd di 9 okt 2012 - 20:06

Okee gezinsmanager klinkt vreselijk. Maar het lijkt me wel dat met 10 kids huismoeder zijn toch wel een iets omvangrijkere taak is dan met 1 of 2.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Rush di 9 okt 2012 - 20:07

Lonely Goatherd schreef:Okee gezinsmanager klinkt vreselijk. Maar het lijkt me wel dat met 10 kids huismoeder zijn toch wel een iets omvangrijkere taak is dan met 1 of 2.
Als je de hele dag tomaten aan het pureren bent en wortels zit te schrappen neemt dat idd wel een hoop tijd. Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 13 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 20:09

Rush schreef:
Printje schreef:

Ja, ik weet het niet meer. Er was iets met dat mutsje, maar wat het ook alweer was?

haha precies, er was idd iets met het mutsje waardoor alles uitkwam maar precies weet ik het niet meer. Nu ik dat verhaal hier lees over thuisbevalling en een ziekenhuismutsje gaat er ook wel weer een belletje rinkelen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Coco di 9 okt 2012 - 20:16

Wat is er nu zo vreemd aan dit verhaal dat het meteen weer voor fake wordt aangezien? Er zijn toch best veel van dit soort gezinnen (ook binnen mijn familie en schoonfamilie).
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Elliot di 9 okt 2012 - 20:20

Printje schreef:
Rush schreef:
Printje schreef:

haha precies, er was idd iets met het mutsje waardoor alles uitkwam maar precies weet ik het niet meer. Nu ik dat verhaal hier lees over thuisbevalling en een ziekenhuismutsje gaat er ook wel weer een belletje rinkelen.

Ik weet dat nog zo goed, dat bleek dat alles nep was. Jemig wat was ik toen kwaad, ik was zo oprecht verdrietig voor haar geweest..
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Dille di 9 okt 2012 - 20:22

Rush schreef:
Lonely Goatherd schreef:Okee gezinsmanager klinkt vreselijk. Maar het lijkt me wel dat met 10 kids huismoeder zijn toch wel een iets omvangrijkere taak is dan met 1 of 2.
Als je de hele dag tomaten aan het pureren bent en wortels zit te schrappen neemt dat idd wel een hoop tijd. Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 13 3079029344

Hahaha goed punt! En met 10 kinderen is het inderdaad wel een flinke klus. 'Gezinsmanager' klinkt alleen zo, tja, ik weet niet, alsof je je wil verantwoorden naar de buitenwereld. Dat wat een thuisblijfmoeder doet toch ook heus werk is, dat je niet onder doet voor de rest. Ieder z'n keuze ook trouwens, en ik denk ook niet dat een thuisblijfmoeder het zwaarder of minder zwaar heeft dan een werkende moeder. Ik denk wél dat mijn badkamer het niet wint van de badkamer van een thuisblijfmoeder in de schone-voegen-wedstrijd. Je prioriteiten liggen gewoon anders.

Wat me dan wel weer irriteert zijn opmerkingen van thuisblijfmoeders over dat zij hun kinderen zélf opvoeden (ik niet dan?), of dat hún werk nooit ophoudt (en mijn kinderen zorgen voor zichzelf buiten kantooruren? Mijn was springt op eigen initiatief gevouwen en wel in de kast?).
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Bericht  VeryCherry di 9 okt 2012 - 20:22

Was dit allemaal voor mijn "forumtijd"?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 20:29

Caroline; hier hetzelfde hoor! Ik zat volgens mij met haar ook toen in het trouwen topic (van 2008) dus dan ben je er zelf al enorm veel mee bezig en dan vertelt iemand dat de trouwerij niet doorgaat door een ongeluk. En daarna idd ook nog eens over dat babytje, ik was eerst ook oprecht verdrietig voor haar en daarna ook echt boos. Toen dacht ik wel dat een forum zoiets eigenlijk met je kan doen....dus dat echt boos/verdrietig zijn om een verhaal dat verteld wordt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 20:31

Dille schreef:
Rush schreef:
f[/img]

Wat me dan wel weer irriteert zijn opmerkingen van thuisblijfmoeders over dat zij hun kinderen zélf opvoeden (ik niet dan?), of dat hún werk nooit ophoudt (en mijn kinderen zorgen voor zichzelf buiten kantooruren? Mijn was springt op eigen initiatief gevouwen en wel in de kast?).

Dat vind ik dus ook, ik voed mijn kind ook echt zelf op. En mijn werk houdt ook nooit op, maar ik denk dat dat iets van altijd is tussen thuisblijfmoeders en moeders die daarnaast ook nog werken.

Overigens zou ik nooit thuisblijfmoeder willen zijn..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin di 9 okt 2012 - 20:31

Over het Lizzy verhaal.. Ik vond het super erg. Haar zogenaamde dochter was op dezelfde dag geboren als mijn dochter. Toen het uitkwam dat het fake was, hencik haar heel lang kwalijk genomen dat ze die dag had uitgekozen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 20:32

Jelin; ja dat kan ik me goed voorstellen!! Ik zit ook te denken..is dat dan alweer zolang geleden..want nu het er over gaat kan ik me er nog wel veel van herinneren.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin di 9 okt 2012 - 20:38

Printje schreef:Jelin; ja dat kan ik me goed voorstellen!! Ik zit ook te denken..is dat dan alweer zolang geleden..want nu het er over gaat kan ik me er nog wel veel van herinneren.

Ja dat is zolang geleden alweer haha. Ik denk dat alle 2008 mama's uit dat topic het nog goed voor geest kunnen halen. Maar ze had toch ook iets gezegd over een ongeluk.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 20:39

Jelin schreef:
Printje schreef:Jelin; ja dat kan ik me goed voorstellen!! Ik zit ook te denken..is dat dan alweer zolang geleden..want nu het er over gaat kan ik me er nog wel veel van herinneren.

Ja dat is zolang geleden alweer haha. Ik denk dat alle 2008 mama's uit dat topic het nog goed voor geest kunnen halen. Maar ze had toch ook iets gezegd over een ongeluk.

Ja ze zou de dag daarna gaan trouwen en toen hadden ze dus een auto-ongeluk gehad, of in ieder geval een ongeluk waardoor de trouwerij niet door kon gaan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SarahKey di 9 okt 2012 - 20:41

Jelin schreef:Over het Lizzy verhaal.. Ik vond het super erg. Haar zogenaamde dochter was op dezelfde dag geboren als mijn dochter. Toen het uitkwam dat het fake was, hencik haar heel lang kwalijk genomen dat ze die dag had uitgekozen.

Ja ik weet nog goed dat jij toen ook bevallen was. Dat ze geen dag later kon uitkiezen. (liefst helemaal niet)

En Teunie, ik vind haar manier van leven heerlijk om te lezen. Ben zelf ook zo'n miep die veel invriest en zelf maakt. Bespaard echt héél véél geld. En met 10 kinderen en 1 salaris moet je toch ergens creatief zijn. Je moet toch elke dag weer een hele grote bups kinderen te eten geven en te kleden. Laat staan schoolkosten etc etc
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 21:01

SarahKey schreef:

En Teunie, ik vind haar manier van leven heerlijk om te lezen. Ben zelf ook zo'n miep die veel invriest en zelf maakt. Bespaard echt héél véél geld. En met 10 kinderen en 1 salaris moet je toch ergens creatief zijn. Je moet toch elke dag weer een hele grote bups kinderen te eten geven en te kleden. Laat staan schoolkosten etc etc

Ik krijg altijd een beetje de kriebels van dat soort mensen, ik lees ook af en toe dat soort blogs.' Oh kijk, ik kan mijn hemd 3 keer verstellen, dan kan mijn jongste er ook nog mee lopen!' Of 'kijk, 10 appels voor een dubbeltje weten te ritselen, yeah wat een TOPdag!' En het huishouden is de leukste bezigheid die ze kunnen verzinnen. Nou, ik geloof dat ik blij ben dat mijn leven wat spannender is dan dat. En ik hou ervan om mijn geld soms eens asociaal over de balk te smijten. Daarom werk ik o.a toch ook?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 21:02

En ik vind het ook niet knap om zoveel mogelijk kinderen op te laten groeien op zo weinig mogelijk geld. Dat noem ik onverantwoord.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 9 okt 2012 - 21:04

Hahaha Luce ik heb hetzelfde. Ik heb helemaal niets tegen thuismoeders en wie weet word ik toch zelf ooit een thuismoeder (maar denk tegenwoordig dat ik het toch liever probeer te combineren met m'n fotografie), maar als je hoogtepunt komt uit de tien cent die je bespaart op een pak wasmiddel en vervolgens de nood voelt om het aantal wasjes op internet te delen, is je wereldje wel erg klein geworden denk ik. Maar ik geloof dat dat hele consuminderen me ook niet zo heel veel aanspreekt. Dan heb ik liever meer geld te besteden met maar twee kinderen in m'n gezinnetje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  VeryCherry di 9 okt 2012 - 21:08

Ik werk ook niet, maar het huishouden is écht mijn hobby niet hoor. Ik kan wel 86.000 andere dingen bedenken die véél leuker zijn om te doen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: