Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voedingsbeleid school

+20
Lejow
Liadan
Kat1980
minoessepoes
Linda
blondje1313
Bolleke
xxjojootjexx
bolus26
Jilke
Aimee
Marin
chipa
Novalee
Printje
Niene
Minx
VeryCherry
Mute_
strawberry
24 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Niene do 4 okt 2012 - 23:33

Sunprincess schreef:Overigens vin ik het persoonlijk niet nodig om iets van koek mee te geven. Gewoon sóchtends fruit, smiddagags alleen brood en wanneer ze uit school komen kunnen ze iets van koek eten.

Ik zou niet weten waarom ze naast het brood nog extra moeten eten. Maar misschien zijn mijn kinderen daarom wel zo licht;)

Met het rooster hier,zitten ze van 8.15 tot 14.30 aan een stuk op school,dus dan vind ik het wel zo leuk/lekker om ook iets lekkers bij in de trommel te stoppen.( dat hoeft niet per definitie ongezond te zijn dan )
Als ze tussen de middag thuis zou zijn,zou ze denk ik na het brood ook wat lekkers mogen,als in een koekje/snoepje weet ik veel wat.
Maar goed,dat is persoonlijk Voedingsbeleid school - Pagina 3 561177
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Linda vr 5 okt 2012 - 0:21

Ik begrijp de aanpak bij printje op school wel. Als er uitzonderingen worden gemaakt, gaan gaan mensen daar ook weer een andere uitzondering op bedenken. En voor je het weet schieten ze hun doel voorbij. Ik mag echt hopen dat het bij de school die wij op het oog hebben ook zo gaat. Wij kiezen juist wel bewust voor een continue rooster.

Dat voorbeeld van eucalypta vind ik wel idioot. Geen zelfgemaakte volkoren koek met weinig suiker mee mogen geven, maar wel een stuk ontbijtkoek mee mogen geven...
Dat lijkt me een typisch gevalletje van de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt... scratch
En dat is dus ook het hele probleem, men weet gewoon niet meer wat gezonde voeding is.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 0:31

Printje schreef:
Mute_ schreef:Mijn kind zit nog niet op school voorlopig, maar ik vind het enorm raar dat tegenwoordig zo bepaald wordt wat je kind mag of niet mag eten. Verder geen tips of ervaring dus! Laatst was er hier trouwens een topic over van Printje, misschien kan je daar ook nog eens in lezen Voedingsbeleid school - Pagina 3 561177

Haha ik wilde net zeggen...bij ons mag er alleen nog maar brood e. Niets anders, er is geen enkele ouder komen mopperen en het gaat erg goed.


Ik snap de juf dus heel goed, thuis eet je ook geen koek/ cake na het brood.

Zegt wie?

Niet elke dag nee, maar ik maak wel vaak iets creatiefs van de lunch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 0:35

Aan de ene kant vind ik "geliijke monnikken gelijke kappen" dus gewoon ieder kind hetzelfde geven maar goed, dit zal toch nooit gebeuren. Ik vind het goed dat docenten zeggespraak krijgen in wat er bij hun in de klas wordt genuttigd maar aan de andere kant moet het ook niet doorslaan. Ik ben voorstander voor iedere dag fruitdag maar omdat dit bij ons niet is ingevoerd geef ook ik mijn dochtertje regelmatig een koekje mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 0:35

Printje schreef:
Elodie schreef:Ik vraag me nu af of het normaal is om er altijd iets bij te doen... Dan zal mijn zoon zich wel achtergesteld voelen;) hij krijgt alleen bruid brood mee.

Nee ik vind dat ook echt niet nodig en niet normaal hoor, brood is echt voldoende!

Eten jullie thuis dan ook echt alleen brood? Mijn lunch thuis ziet er toch wel iets anders uit hoor, ik eet zelden gewoon een boterham. Ze eten hier óf brood óf yoghurt of ik maak een soort schotel met plakjes vleeswaren, crackers, rijstafels, brood, salade, rauwkost, hummus enzo. Gewoon een saaie boterham eet ik nooit, dát vind ik nou ongezond, zonder groente en met beleg waar je meestal ook niet van kunt zeggen dat het echt gezond is.



En cake en koek na het eten, nee dát doe ik niet. Maar ik bak wel vaak gezonde dingen en die zijn écht niet ongezonder dan een witte boterham met kaas. En wat is er in hemelsnaam mis met eiersalade op een boterham? Die maak ik ook regelmatig en dat is niet anders dan ei, kerrie, kruiden en een beetje mayo.

Zeggen dat alleen brood tussen de middag gezond is vind ik getuigen van én weinig kennis én weinig creativiteit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 0:38

Sunprincess schreef:Overigens vin ik het persoonlijk niet nodig om iets van koek mee te geven. Gewoon sóchtends fruit, smiddagags alleen brood en wanneer ze uit school komen kunnen ze iets van koek eten.

Ik zou niet weten waarom ze naast het brood nog extra moeten eten. Maar misschien zijn mijn kinderen daarom wel zo licht;)

Mijn kinderen zijn ook licht, zitten onder het gemiddelde. En toch eten we zelden alleen een boterham. Iets 'extra' is hier een stuk komkommer, wat fruit, een handje noten, blokje kaas, cakeje (maar dan de gezonde versie) enzovoorts. Als je alleen 's ochtends een boterham en 's middags wéér een boterham krijgt, hoe kom je dan aan voldoende afwisseling? Ik probeer bij elke maaltijd iets van groente te geven bijvoorbeeld.



En ik vind het overigens geen ramp als mijn kinderen 2/3 keer per week overblijven om dan alleen brood mee te geven. Dan doe ik die andere dingen wel als ze thuis zijn, maar nu moeten ze verplicht 5x per week overblijven, dán vind ik het een ander verhaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 0:39

blondje1313 schreef:
Niene schreef:Dat hebben ze inderdaad ook weinig tot niet,ze denken vanuit hun eigen belevingswereld,wat ze thuis dus ook doen,en in principe is daar ook niks mis mee hoor.

In mijn werk ben ik elke dag bezig met voeding en volg zelfs een studie in die richting. Ondertussen weet ik wel wat gezond is en wat niet. En ondanks dat eet ik zelf ook heus wel eens vette hap,en geef mijn kind een extra snoepje omdat ze zo zeurt,of een ontbijtkoek ondanks dat het bomvol suiker zit.
Kinderen hebben vetten en bepaalde suikers nodig voor de ontwikkeling van de hersens en de ontwikkeling van hun lichaam,ze groeien zo hard en bewegen zo veel dat ze alle kCal die ze binnen krijgen weer verbranden.
Maar als we zo gaan beginnen is teveel fruit ook niet gezond vanwege de fruitsuikers,en brood is ook helemaal niet zo gezond als men doet voorkomen etc.Waar eindigt het dan? Goed ik dwaal af.
Duidelijke regels en geduld,daar ontbreekt het nog een beetje aan op onze school. En jaloezie van andere kinderen,tja sorry hoor,maar je zit op school en je kan niet eisen dat elke ouder hetzelfde in de broodtrommel doet

Maar waarom zou dat niet kunnen? Misschien moeten ze op scholen dan maar hetzelfde doen als op een kdv, samen eten met brood wat op school aanwezig is. Grootste nadeel is dat dit misschien wel extra tijd kost, kleuters kunnen nog niet allemaal hun eigen brood smeren denk ik.

Waarom dat niet kan? Omdat ik een héél ander idee heb van wat gezond is dan de school. En zo zijn er wel meer in de klas. Ik vertik het echt om mijn kind elke dag een witte boterham met pasta mee te geven omdat dat 'gezond' zou zijn en liga's te gaan aanschaffen omdat die gezonder zijn dan wat ik zelf maak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 0:42

Printje schreef:
Elodie schreef:Ik vraag me nu af of het normaal is om er altijd iets bij te doen... Dan zal mijn zoon zich wel achtergesteld voelen;) hij krijgt alleen bruid brood mee.

Nee ik vind dat ook echt niet nodig en niet normaal hoor, brood is echt voldoende!

Zegt wie? Ik hoef niet voor andere kinderen te bepalen wat wel en niet gezond is, van mij mag iedereen meenemen wat hij wil, bij extremen de ouders aanspreken. Maar jij lijkt wel te vinden dat jij precies weet wat wel en niet nodig en wel en niet gezond is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 0:53

Euc, ik zou in dit geval gewoon mijn eigen plan trekken. Jouw standpunt wijkt teveel af van het standpunt van school en ik zou er dan ook niet in meegaan. Ik vraag me alleen af wat hier het gevolg van kan zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  minoessepoes vr 5 okt 2012 - 1:36

Wij kregen vroeger thuis bij de lunch heel vaak wat anders dan brood. Mijn moeder deed 1 keer in de week boodschappen en op donderdag waren de vleeswaren vaak op, dan kregen we een gekookt of gebakken ei op brood of haalde mijn moeder een kop soep uit de vriezer, maakte ze een lekkere salade of aten we een restje nasi bijvoorbeeld van de avond daarvoor, dat was voor ons feest. Op woensdag werden er vaak volkoren pannenkoeken gebakken en nu eet ik ook weleens een meergranen wrap met roomkaas, kipfilet en rucola bijvoorbeeld, of een smoothie met havermout. Allemaal prima gezonde opties die dus in dit geval niet mogen .

Wij bleven vroeger 3 dagen in de week over en ik kreeg altijd een appel mee voor het speelkwartier (of ander handzaam fruit) en brood voor het overblijven, daar kregen we dan een kopje thee. Ik kan me ook nog wel herinneren dat andere kinderen liga's mee kregen of andere lekkere dingen en pakjes drinken, maar daar heb ik nooit iets van gekregen hoor, dat was gewoon zo.

Wij kregen wel heel soms als echte traktatie een boterham met boter en dan apart in een zakje een paar speculaasjes, die we dan dus op ons brood moesten doen. Dat zou dus in dit geval niet mogen, terwijl schuddebuikjes op brood wel mogen. Om maar even aan te geven hoe onlogisch het is.

Ik vind het persoonlijk veel te ver gaan. Aan de ene kant moeten kinderen op school eten en gebeurd dat onder de noemer gezond, maar wordt alle afwisseling uit het dieet van het kind gehaald en wordt er een totaal verkeerd onderscheid gemaakt tussen eten wat wel of niet gezond zou zijn. Ik ben het er mee eens dat ouders die hun kind keer op keer ongezond eten mee geven daar beter individueel op aangesproken kunnen worden dan alles over 1 kam te scheren op deze manier en dus eigenlijk door te slaan naar de andere kant.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 1:54

Ik had het er met mijn vriend over en die is dan zo lekker to the point Very Happy

Ik vertelde een beetje over dit topic en het ging ook een beetje over hoe dat dan bij zijn moeder in de klas ging en hij zei echt gewoon heel droog.. Wat is dat toch 'tegenwoordig'? Toen ik op de basisschool zat hoefde ik echt het brood van een ander niet hoor! Ik at gewoon lekker mijn eigen boterhammetje.. En als iemand anders wat lekkers in het trommeltje had zitten dan was dat nou eenmaal zo.. Niet iedereen is gelijk. Dan zeurde ik thuis wel om iets lekkers (wat ik niet kreeg :P ).. Kinderen horen nou eenmaal te leren dat niet iedereen hetzelfde is en dat je niet altijd kan krijgen wat een ander heeft.

En toen was het punt gemaakt hahaha.. Normaal gesproken heeft hij over het onderwerp kinderen niet zo'n mening of weet het niet zo goed. Maar deze kwam er even hoppa uit.. smile .. Ik vind ergens wel dat hij een punt heeft.. Iedereen moet tegenwoordig maar hetzelfde zijn.. en ik snap dat bij kleine kinderen het heel moeilijk is om uit te leggen waarom iemand anders in de klas dat wel heeft en hij/zij op dat moment niet.. Maar hoe leer je dit proces? (natuurlijk niet door het eten.. Maar ik ben wel benieuwd of zoiets kan meespelen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 1:55

Ik blijf er trouwens bij dat croissants, witte boterhammen, pasta etc. op brood niet goed is voor een kind.. Maar ook meer het proces wat erop volgt.. een stelletje stuiterende kinderen die na een uur weer honger hebben omdat ze niet verzadigd zijn van hun lunch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 2:06

Dat dus, een boterham met schuddebuikjes mag wél, een boterham met speculaas mag niet. Een boterham met kaas met daarbij een speculaasje mag ook niet. Een witte boterham met boter en hagelslag mag wél, maar een boterham met kaas en een miniblokje chocola mag níet. Niet dat ik speculaas en chocola meegeef, maar ik mag mijn kinderen toch wel af en toe verrassen? Ik stop bij mijn man ook weleens wat lekkers in zijn broodtrommel (ja, echt) en andersom heb ik ook weleens een doosje bonbons gevonden in mijn tas op het werk. Tja, niet dat dagelijk is, dat hoeft ook niet, maar school bepaald dat ik nóóit iets dergelijks mag doen. Ik hoef geen complete marsen in broodtrommels te stoppen, maar ik wil graag wel zelf bepalen wanneer mijn kind een keer iets extra's mag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 2:27

Echt, ik zou liever moeders hebben die creatief met eten om gaan zoals jij Eucalypta en kinderen leren dat je ook gezond en creatief kunt eten en best af en toe mag snoepen met mate, dan overal restricties op leggen en alleen nog maar komkommer (bij wijze van) op je brood mag mee geven. En vooral dat hypocriete van zoet beleg stoort me zo. Hoewel ik wel vind dat dat óók gewoon zou moeten kunnen op brood. Echt, waar leg je de grens als school. Is het dan de bedoeling dat de juf elk boterhammetje gaat analyseren voordat het kind een hap neemt? En mijn vraag is dan ook: Word er dan ook alternatief eten aangeboden als een kind alleen maar 'slecht' eten mee krijgt? Het is toch van de zotte dat kinderen dan maar hun brood mee naar huis krijgen, omdat het ongezond is. Nee, dát is ongezond.

Maar ik ben sowieso geen voorstander van continue roostering. Goed dat de mogelijkheid er is voor werkende moeders natuurlijk..Dat is ideaal. Maar als het verplicht wordt, zou ik het maar bar ongezellig vinden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 2:31

Oh nee, continuerooster vind ik véél fijner, ook voor de kinderen. Zo'n onderbreking van een uur deed ze geen goed. Niet eens omdat ik werk hoor, maar gezellig is het echt niet tussen de middag, haasten, snel naar huis, snel eten, snel terug en dan nog even snel spelen, dan weer de klas in en weer opnieuw helemaal erin komen. Met een continuerooster zijn ze véél productiever en is er veel meer rust. De middagpauze is er niet omdat het zo gezellig is he smile Dat kwam nog van vroeger, toen er tussen de middag warm gegeten moest worden en geholpen moest worden op de boerderij smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 2:33

Mij lijkt een continurooster ook veel rustiger voor kinderen (en ouders).. Ik bleef vroeger altijd over omdat mijn ouders allebei werkte maar heel af en toe ging ik mee met een vriendinnetje naar huis.. Nou dat was 'raar' voor mijn gevoel.. Dan had je een uur en een kwartier de tijd om naar huis te gaan, boterhammen te maken, op te eten en weer naar school te gaan.. In de klas aten wij geloof ik een half uur tot drie kwartier en daarna kon je buiten spelen. (eerder mocht je niet daar buiten.. gewoon gezellig eten met de klas)

De kids die naar huis gingen kwamen om kwart over 1 helemaal gesloopt terug van het naar huis sjezen, eten en weer terug sjezen.. Ze konden niet eens een half uur tot 3 kwartier buiten spelen omdat ze thuis aan het eten waren en weer terug naar school moesten.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 2:36

Ja dat kan ik me dan wel weer voorstellen, dat het continu rooster veel meer rust geeft. Dat is ook wel positief natuurlijk.
Ik heb denk ik meer gewoon goede herinneringen aan vroeger thuis lunchen. Voor mijn gevoel was dat nooit echt gehaast, hoewel m'n moeder het vast anders heeft ervaren Wink
Maar ik lustte ook eigenlijk echt geen brood, dus overblijven was al geen pretje voor me (deed het enkele keer wel), want dat kleffe brood vond ik zo vies (nog steeds), dus ik was vast geen goede leerling geweest met dat voedingsbeleid tegenwoordig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 2:42

Marin schreef:Ja dat kan ik me dan wel weer voorstellen, dat het continu rooster veel meer rust geeft. Dat is ook wel positief natuurlijk.
Ik heb denk ik meer gewoon goede herinneringen aan vroeger thuis lunchen. Voor mijn gevoel was dat nooit echt gehaast, hoewel m'n moeder het vast anders heeft ervaren Wink
Maar ik lustte ook eigenlijk echt geen brood, dus overblijven was al geen pretje voor me (deed het enkele keer wel), want dat kleffe brood vond ik zo vies (nog steeds), dus ik was vast geen goede leerling geweest met dat voedingsbeleid tegenwoordig.

Vies he!! Ik vond dat ook altijd zo goor.. Ik at vroeger ook altijd brinta.. Ik hoefde gewoon geen brood.. Op school kreeg ik mijn beleg ook apart.. dat mocht elkaar zeker niet aanraken laughcry

Op de middelbare school heb ik ook zeer slecht gegeten.. Nam nooit brood mee en at gerust van half 9 tot 3 helemaal niets. (vonden mijn ouders trouwens helemaal niets.. maarja ze konden er toch niet veel aan doen).

Als ik nu ergens heen ga dan koop ik een broodje of ik neem een cracker mee met een klein kuipje pindakaas ofzo.. en dan smeer ik dat op de plek van bestemming..

Maar brood meenemen.. echt nooit :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 2:48

Hahaha ik heb alleen in de brugklas nog brood meegenomen. Maar dan gooide ik het op de terugweg altijd weg of bewaarde ik het stiekem in m'n kamer, tot m'n moeder een keer heel boos al dat brood in m'n kamer vond. Embarassed

Ik lunchte op school gewoon met soep enzo. Nog steeds. Ik eet misschien 1 keer per maand brood.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Printje vr 5 okt 2012 - 6:55

Eucalypta schreef:
Printje schreef:
Elodie schreef:Ik vraag me nu af of het normaal is om er altijd iets bij te doen... Dan zal mijn zoon zich wel achtergesteld voelen;) hij krijgt alleen bruid brood mee.

Nee ik vind dat ook echt niet nodig en niet normaal hoor, brood is echt voldoende!

Zegt wie? Ik hoef niet voor andere kinderen te bepalen wat wel en niet gezond is, van mij mag iedereen meenemen wat hij wil, bij extremen de ouders aanspreken. Maar jij lijkt wel te vinden dat jij precies weet wat wel en niet nodig en wel en niet gezond is.

Nogmaals bij onze ouders is er geen gemopper geweest. We zijn een school en geen 3 sterren restaurant, thuis eet ik idd vrijwel altijd gewoon brood, goed genoeg en al helemaal voor op school.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 7:01

Nou, dan scheelt dat jij niet hoeft te serveren in het 3 sterren restaurant maar dat de moeders (en vaders) zélf voor een lekker menu zorgen.

Verder eens met Euc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 7:11

Kleine kans dat je in een 3 sterrenrestaurant ook brood vindt Wink

sorry flauw
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 7:12

Marin schreef:Kleine kans dat je in een 3 sterrenrestaurant ook brood vindt Wink

sorry flauw

Stokbrood! Of mag dat niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 7:14

Watermeloen schreef:
Marin schreef:Kleine kans dat je in een 3 sterrenrestaurant ook brood vindt Wink

sorry flauw

Stokbrood! Of mag dat niet?

Denk meer van die fancy breadsticks ofzo. Maar dat wordt vast gezien als verwennerij.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 7:16

Marin schreef:
Watermeloen schreef:
Marin schreef:Kleine kans dat je in een 3 sterrenrestaurant ook brood vindt Wink

sorry flauw

Stokbrood! Of mag dat niet?

Denk meer van die fancy breadsticks ofzo. Maar dat wordt vast gezien als verwennerij.
Oooeh, die zijn lekker! Met van die sesamzaadjes er op!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 3 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum