Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voedingsbeleid school

+20
Lejow
Liadan
Kat1980
minoessepoes
Linda
blondje1313
Bolleke
xxjojootjexx
bolus26
Jilke
Aimee
Marin
chipa
Novalee
Printje
Niene
Minx
VeryCherry
Mute_
strawberry
24 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Printje do 4 okt 2012 - 6:59

Trouwens is het deels ook verre van bemoeien want vanuit de overheid wordt ook voorgeschreven dat je als school zijnde bezig moet zijn met gezond en redzaam gedrag. En daar hoort ook gezonde voeding dus bij.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  chipa do 4 okt 2012 - 7:40

Grote koeken zoals een roze koek of een gevulde koek of iets dergelijks vind ik ook niet nodig, maar een kind verbieden haar boterham op school op te eten omdat er toevallig hagels opzitten. Nee sorry, daar zou ik echt pissig om worden. Je kunt dan naderhand wek aan de ouders vragen om voortaan iets gezonders om brood te doen, maar een kind verbieden zoiets te eten....

Ik had vroeg zelf op de basisschool ook altijd in de ochtend fruit samen met de hele klas. Prima regel zo krijgen alle kindjes fruit binnen. Geen koeken en chips ook prima. Maar het broodbeleg dat vind ik dan de keuze van de ouders.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Printje do 4 okt 2012 - 7:42

Chipa; ow maar ik verbied dat ook niet hoor qua beleg mogen gewoon de normale dingen die een kind lust maar dus geen eieren/gesmolten kaas etc. Maar hagelslag uiteraard wel, dat gaat mij ook te ver om zulke dingen te verbieden maar alleen brood bij de lunch vind ik niet meer dan normaal.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Aimee do 4 okt 2012 - 7:50

Printje schreef:Chipa; ow maar ik verbied dat ook niet hoor qua beleg mogen gewoon de normale dingen die een kind lust maar dus geen eieren/gesmolten kaas etc. Maar hagelslag uiteraard wel, dat gaat mij ook te ver om zulke dingen te verbieden maar alleen brood bij de lunch vind ik niet meer dan normaal.


Wat is er mis met gesmolten kaas? Dat is toch niet minder gezond dan gewone kaas? confused

Ik zou het heel vervelend vinden als de school van mijn zoontje zich gaat bemoeien met wat ik hem te eten geef. Dat ze liever geen zakken chips, gevulde koeken, e.d. willen hebben bij de lunch begrijp ik best. Maar ík kies wat ik vind dat hij nodig heeft. En dat kan een keer een cakeje zijn, een andere keer een spekje, en de keer daarna een tomaatje.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 7:59

Gesmolten kaas verteert slechter. Ei is toch niet zo ongezond?
Ik vind het op zich goed dat er regels zijn maar broodbeleg moet je zelf kunnen bepalen. Wat is dan ongezond? Hageltjes zijn blijkbaar niet gezond, mag appelstroop wel? En pure hagelslag? En pindakaas?
Ik zou woest worden als mijn kinderen hun brood mee naar huis krijgen omdat de leidster het beleg niet gezond genoeg vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Printje do 4 okt 2012 - 8:20

Het was even ter voorbeeld, ik zou er ook niets van zeggen mocht het voorvallen maar we hebben gezegd gewoon 'normale' dingen zoals vleeswaren, jam etc. En als je bijv. ei goed vind dan is er een moeder die eiersalade ook weer vindt kunnen vandaar onze duidelijke regels. (kan er ook niet mee gesjoemeld worden hahaha)

Aimee; je moet er wel rekening mee houden dat je het hebt over bijv. 24 kinderen die tegelijkertijd aan het eten zijn, het is dan ook gewoon niet eerlijk als de ene allerlei snoep mee krijgt en een ander niets. Daar denken wij simpel over maar voor een kind kan dat een heel issue zijn. Maar goed steeds meer scholen gaan over naar een strenger beleid mede doordat het continuerooster verplicht gaat worden binnen nu en een x jaar en de inspectie/overheid ook wil dat je met gezonde voeding bezig bent.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Jilke do 4 okt 2012 - 8:49

Ik vind het eerlijk gezegd ongezonder als een kind in de groei zijn eten niet op mag eten omdat er bepaald beleg op zit, dan dat het brood met hagelslag eet.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Printje do 4 okt 2012 - 8:52

Jilke schreef:Ik vind het eerlijk gezegd ongezonder als een kind in de groei zijn eten niet op mag eten omdat er bepaald beleg op zit, dan dat het brood met hagelslag eet.

Bij mij mogen ze altijd hun brood opeten ongeacht het beleg maar als een kind iedere dag ei mee zou krijgen zou ik het toch aankaarten bij moeder.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Novalee do 4 okt 2012 - 8:56

Printje, weet je toevallig waarom dat continurooster verplicht wordt? Het lijkt mij eerlijk gezegd niks, maar ik heb dan ook de luxe dat ik toch thuis ben tussen de middag.

Overigens snap ik wel dat sommige scholen zulke regels hanteren maar ik vind het wel belachelijk dat het kind het dan niet mag eten als het een keer iets ongezonds meekrijgt. Want dan wordt het kind gestraft terwijl hij/zij er niks aan kan doen. Dan zou de school op dat moment iets anders moeten geven zodat het kindje wel fatsoenlijk te eten heeft.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Printje do 4 okt 2012 - 8:58

Novalee schreef:Printje, weet je toevallig waarom dat continurooster verplicht wordt? Het lijkt mij eerlijk gezegd niks, maar ik heb dan ook de luxe dat ik toch thuis ben tussen de middag.

Overigens snap ik wel dat sommige scholen zulke regels hanteren maar ik vind het wel belachelijk dat het kind het dan niet mag eten als het een keer iets ongezonds meekrijgt. Want dan wordt het kind gestraft terwijl hij/zij er niks aan kan doen. Dan zou de school op dat moment iets anders moeten geven zodat het kindje wel fatsoenlijk te eten heeft.

Er heeft een tijdje geleden een artikel over gestaan in zo'n onderwijsblad en het ging erover dat het effectiever zou werken voor kinderen, het streven is volgens mij zelfs om 5 dagen van half 9 tot 14 uur te doen... er waren hele onderzoeken naar gedaan en dat in combinatie met dat steeds meer ouders werken werd dit gezien als de ideale situatie en dus een soort streven om alle scholen om te zetten in een continuerooster (net zoals alle scholen, of in ieder geval veel een SPIL centrum moeten worden (consultatiebureau, peuterzaal, school, opvang in een gebouw)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Printje do 4 okt 2012 - 9:03

Novalee schreef:

Overigens snap ik wel dat sommige scholen zulke regels hanteren maar ik vind het wel belachelijk dat het kind het dan niet mag eten als het een keer iets ongezonds meekrijgt. Want dan wordt het kind gestraft terwijl hij/zij er niks aan kan doen. Dan zou de school op dat moment iets anders moeten geven zodat het kindje wel fatsoenlijk te eten heeft.

Ouders weten vanaf het moment van aanmelding al van ons beleid, wanneer een kind echt iets ongezonds mee krijgt ( en de ouders hebben het van tevoren niet tegen mij gezegd, soms komt een ouder zeggen dat bijv. het brood op was en het daarom een croissantje oid heeft meegeven, voor 1x kijk ik het echt wel door de vingers maar niet meerdere malen) mag het kind het wel opeten maar krijgen ze wel een brief mee naar huis over ons beleid.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 9:04

Ik werk zelf ook op een school, maar dat het verplicht wordt voor alle scholen is volgens mij niet waar. Wij hebben als team pas geleden het besluit gemaakt om geen continurooster te draaien, er is een enquete geweest onder ouders en het merendeel van de collega's zag het ook niet zitten. De andere school in het dorp heeft hetzelfde gedaan en ook daar is de beslissing gemaakt om verder te gaan met het 'gewone' rooster.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Printje do 4 okt 2012 - 9:07

lelie schreef:Ik werk zelf ook op een school, maar dat het verplicht wordt voor alle scholen is volgens mij niet waar. Wij hebben als team pas geleden het besluit gemaakt om geen continurooster te draaien, er is een enquete geweest onder ouders en het merendeel van de collega's zag het ook niet zitten. De andere school in het dorp heeft hetzelfde gedaan en ook daar is de beslissing gemaakt om verder te gaan met het 'gewone' rooster.

Ik weet ook ff de titel niet meer van het tijdschrift maar zo werd het daar wel beschreven, misschien is het dan ook woonplaats afhankelijk ofzo maar zoals ik het las willen ze ook vanuit de overheid hier wel naartoe.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Novalee do 4 okt 2012 - 9:11

Dank je voor je uitleg Printje. Ik hoop toch dat het niet landelijk verplicht wordt.

En met dat tweede doelde ik op het verhaal van Niene.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  bolus26 do 4 okt 2012 - 10:00

Volgens mij wordt het in 2015/2016 ibgevoerd ,tenminste stond in aobblad een tijdje terug.

bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 10:28

Ik vraag me nu af of het normaal is om er altijd iets bij te doen... Dan zal mijn zoon zich wel achtergesteld voelen;) hij krijgt alleen bruid brood mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Printje do 4 okt 2012 - 10:38

Elodie schreef:Ik vraag me nu af of het normaal is om er altijd iets bij te doen... Dan zal mijn zoon zich wel achtergesteld voelen;) hij krijgt alleen bruid brood mee.

Nee ik vind dat ook echt niet nodig en niet normaal hoor, brood is echt voldoende!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  xxjojootjexx do 4 okt 2012 - 11:17

Ik kreeg commentaar van de juf dat Kirsten teveel fruit mee had, ze moest maar wat minder mee voor de pauze, want nu was Kirsten als laatste klaar. Excuse me!! Ik kijk elke keer in de prullenbak en daar liggen van de andere kindjes de papiertjes van milky-ways, kinderbueno's, liga milk-break, snelle jelles etc uiteraard tussen de pakjes wicky en laatst klein blikje cola :shock: Kirsten zit btw in groep 1/2.

Kirsten kiest elke morgen zelf welk fruit/groente ze mee wil. Dat kan zijn peer, banaan, appel, aardbeien, druifjes, tomaatjes, komkommer.
Nou had ik er laatst, een kapitein koek bij gedaan naast de druifjes. Ligt de koek er nog in, druifjes op en zei ze dat ze meer zin had in fruit en niet in koek...

Heb het er met juf overgehad, dat Kirsten nou eenmaal een fruitmonster is, en veel eet in de morgen. De juf vond het zielig voor Kirsten dat ze als laatste klaar was, maar Kirsten vindt het zelf totaal geen probleem, omdat ze geniet van haar fruit momentje.
Nu mag Kirsten dus weer haar bakje vol met fruit mee naar school. Voedingsbeleid school - Pagina 2 3079029344

En we kregen een brief. Op woensdag en donderdag hoeven de kids geen tussendoortje meer mee te nemen, want dan wordt er voor fruit gezorgt omdat te stimuleren! jaja want sommige kinderen eten dus nooit fruit, alleen die 2x per week op school..
School promoot trouwens wel heel erg het gezonde eten, maar ze hebben geen idee wat gezond is en de juffen zien niet van alle kids wat er in de tas zit..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Bolleke do 4 okt 2012 - 19:46

Ik bepaal wat mijn kind eet en niet de school. C. krijgt wel een koekje mee bijna altijd, en soms komkommer of tomaat maar meestal toch een koekje. Thuis eet hij als hij goed gegeten heeft ook altijd wat lekkers. Het zou mij echt te ver gaan als de school daarnaast ook nog gaat bepalen wat er op brood komt, dat bepaal ik en niemand anders.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Niene do 4 okt 2012 - 21:49

Zo er is aardig wat bijgeschreven.

Tuurlijk bepaal je als moeder zijnde wat je kind mee krijgt naar school. Je denkt dat je het goed doet,maar ondertussen krijgt je kind het op zijn dak omdat het volgens de overblijfmoeder niet goed is.
Of krijg je de 'klacht' van de juf dat ze zo langzaam is met eten,en dat de overblijfmoeder maar een half uur heeft om alle kindjes aan het eten te krijgen. Mijn dochter is geen snelle eter,en ook geen brood eter en heeft gewoon wat stimulans nodig,zoals meerdere kindjes. Dus na een halfuur hup,trommel dicht en ga maar spelen,terwijl het kind net lekker zat te eten.Ben hier ook echt boos om geworden,dan moeten ze kiezen voor een extra overblijfmoeder als deze de klas alleen niet aankan.
Heb ook aangegeven dat ik vind dat een rijstewafel prima kan,of een kaptein koek,dit is geen snoep,maar gewoon een lekker tussendoortje die ze thuis ook wel eens krijgt.
Maar het ging om het feit dat niet alle kindjes een lekker extraatje in hun trommeltje hadden..
Het zou van de zotte wezen als ik van te voren moet bedenken wat een klasgenootje op brood heeft om daar het beleg van mijn dochter op aan te passen omdat er een kindje wel eens jaloers kan worden,mijn hemel waar hebben we het over? Brood beleg,wel of geen vruchtenhagel.
Ik snap dondersgoed dat ze ergens een grens moeten trekken,maar laat dat duidelijk zijn. Het is een klasje van 18 kindjes,met een overblijfmoeder die er duidelijk geen plezier aan beleeft. Mad Bah,krijg er gewoon een brok van in mijn keel als ik mij bedenk hoe sneu ze daar zit te eten tegen heug en meug omdat het allemaal zo gehaast moet.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 22:04

Ik vind het van de zotte dat leraren en leraressen 'voedingsadvies' gaan geven over wat wel en niet mag, terwijl ze er zelf schijnbaar 0,0 verstand van hebben...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Niene do 4 okt 2012 - 22:54

Dat hebben ze inderdaad ook weinig tot niet,ze denken vanuit hun eigen belevingswereld,wat ze thuis dus ook doen,en in principe is daar ook niks mis mee hoor.

In mijn werk ben ik elke dag bezig met voeding en volg zelfs een studie in die richting. Ondertussen weet ik wel wat gezond is en wat niet. En ondanks dat eet ik zelf ook heus wel eens vette hap,en geef mijn kind een extra snoepje omdat ze zo zeurt,of een ontbijtkoek ondanks dat het bomvol suiker zit.
Kinderen hebben vetten en bepaalde suikers nodig voor de ontwikkeling van de hersens en de ontwikkeling van hun lichaam,ze groeien zo hard en bewegen zo veel dat ze alle kCal die ze binnen krijgen weer verbranden.
Maar als we zo gaan beginnen is teveel fruit ook niet gezond vanwege de fruitsuikers,en brood is ook helemaal niet zo gezond als men doet voorkomen etc.Waar eindigt het dan? Goed ik dwaal af.
Duidelijke regels en geduld,daar ontbreekt het nog een beetje aan op onze school. En jaloezie van andere kinderen,tja sorry hoor,maar je zit op school en je kan niet eisen dat elke ouder hetzelfde in de broodtrommel doet
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  blondje1313 do 4 okt 2012 - 23:07

Niene schreef:Dat hebben ze inderdaad ook weinig tot niet,ze denken vanuit hun eigen belevingswereld,wat ze thuis dus ook doen,en in principe is daar ook niks mis mee hoor.

In mijn werk ben ik elke dag bezig met voeding en volg zelfs een studie in die richting. Ondertussen weet ik wel wat gezond is en wat niet. En ondanks dat eet ik zelf ook heus wel eens vette hap,en geef mijn kind een extra snoepje omdat ze zo zeurt,of een ontbijtkoek ondanks dat het bomvol suiker zit.
Kinderen hebben vetten en bepaalde suikers nodig voor de ontwikkeling van de hersens en de ontwikkeling van hun lichaam,ze groeien zo hard en bewegen zo veel dat ze alle kCal die ze binnen krijgen weer verbranden.
Maar als we zo gaan beginnen is teveel fruit ook niet gezond vanwege de fruitsuikers,en brood is ook helemaal niet zo gezond als men doet voorkomen etc.Waar eindigt het dan? Goed ik dwaal af.
Duidelijke regels en geduld,daar ontbreekt het nog een beetje aan op onze school. En jaloezie van andere kinderen,tja sorry hoor,maar je zit op school en je kan niet eisen dat elke ouder hetzelfde in de broodtrommel doet

Maar waarom zou dat niet kunnen? Misschien moeten ze op scholen dan maar hetzelfde doen als op een kdv, samen eten met brood wat op school aanwezig is. Grootste nadeel is dat dit misschien wel extra tijd kost, kleuters kunnen nog niet allemaal hun eigen brood smeren denk ik.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 23:15

Overigens vin ik het persoonlijk niet nodig om iets van koek mee te geven. Gewoon sóchtends fruit, smiddagags alleen brood en wanneer ze uit school komen kunnen ze iets van koek eten.

Ik zou niet weten waarom ze naast het brood nog extra moeten eten. Maar misschien zijn mijn kinderen daarom wel zo licht;)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Niene do 4 okt 2012 - 23:28

blondje1313 schreef:
Niene schreef:Dat hebben ze inderdaad ook weinig tot niet,ze denken vanuit hun eigen belevingswereld,wat ze thuis dus ook doen,en in principe is daar ook niks mis mee hoor.

In mijn werk ben ik elke dag bezig met voeding en volg zelfs een studie in die richting. Ondertussen weet ik wel wat gezond is en wat niet. En ondanks dat eet ik zelf ook heus wel eens vette hap,en geef mijn kind een extra snoepje omdat ze zo zeurt,of een ontbijtkoek ondanks dat het bomvol suiker zit.
Kinderen hebben vetten en bepaalde suikers nodig voor de ontwikkeling van de hersens en de ontwikkeling van hun lichaam,ze groeien zo hard en bewegen zo veel dat ze alle kCal die ze binnen krijgen weer verbranden.
Maar als we zo gaan beginnen is teveel fruit ook niet gezond vanwege de fruitsuikers,en brood is ook helemaal niet zo gezond als men doet voorkomen etc.Waar eindigt het dan? Goed ik dwaal af.
Duidelijke regels en geduld,daar ontbreekt het nog een beetje aan op onze school. En jaloezie van andere kinderen,tja sorry hoor,maar je zit op school en je kan niet eisen dat elke ouder hetzelfde in de broodtrommel doet

Maar waarom zou dat niet kunnen? Misschien moeten ze op scholen dan maar hetzelfde doen als op een kdv, samen eten met brood wat op school aanwezig is. Grootste nadeel is dat dit misschien wel extra tijd kost, kleuters kunnen nog niet allemaal hun eigen brood smeren denk ik.

Als dat voor de kinderen en de juffen/meester rust geeft,ja dan moeten ze dat doen. Maar inderdaad,veel kinderen kunnen nog niet hun eigen brood smeren of het word een mega kliederboel,maar dat zijn dingen waar je dan voor kiest als je zoiets doorvoert.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingsbeleid school - Pagina 2 Empty Re: Voedingsbeleid school

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum