speelgoedochtend school, wat mee?!!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
speelgoedochtend school, wat mee?!!
Vrijdag heeft C speelgoedochtend op school, dat houd in dat ze speelgoed van thuis mee mogen nemen om mee te spelen. leuk idee op zich, maaaarrr C heeft eigenlijk alleen lego en duplo waar hij mee speelt, en dat is dus niet geschikt om mee te nemen ( allemaal losse onderdelen ) maar help, wat moet ik hem dan meegeven?!!?
Verder heeft hij wel boekjes, een houten treinbaan, puzzels en een speelkeuken, maar ja dat leent zich er ook niet echt voor..
Verder heeft hij wel boekjes, een houten treinbaan, puzzels en een speelkeuken, maar ja dat leent zich er ook niet echt voor..
sandra- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10
Re: speelgoedochtend school, wat mee?!!
Heeft hij niet een leuk spelletje, een grote auto of een vloerpuzzel?
Gast- Gast
sandra schreef:Vrijdag heeft C speelgoedochtend op school, dat houd in dat ze speelgoed van thuis mee mogen nemen om mee te spelen. leuk idee op zich, maaaarrr C heeft eigenlijk alleen lego en duplo waar hij mee speelt, en dat is dus niet geschikt om mee te nemen ( allemaal losse onderdelen ) maar help, wat moet ik hem dan meegeven?!!?
Heeft hij misschien een auto van duplo? Dan kan hij die meenemen. Duplo en lego zelf is idd niet handig omdat ze dit vaak in de klas al hebben en zoals je zegt bestaat het uit losse onderdelen.
Heb je hem al eens zelf laten kiezen wat hij mee wil nemen? Bijv. uitleggen dat duplo niet kan en dat hij iets anders mag kiezen ..
Groetjes,
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Als er helemaal niets in huis zou zijn wat geschikt is om mee te geven zou ik denk ik toch even speciaal voor die ochtend iets kopen. Als je er niet veel geld aan uit wil geven kun je altijd naar de Action of de Zeeman of het Kruidvat (of de Prijsmepper, daar hebben ze echt heel leuke dingen voor weinig, jammer genoeg is het filiaal bij mijn ouders in het winkelcentrum weg). Ik zou niet speelgoed meegeven dat uit tig onderdelen bestaat, dat lijkt me zonde.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Snoepy87 schreef:Heeft hij niet een leuk spelletje, een grote auto of een vloerpuzzel?
Dat zou ik niet doen, ze zijn snel stukjes kwijt.. en met spelletje zou ik ook oppassen: anderen willen er vaak ook mee spelen en het is zonde als je iets kwijt raakt of het gaat stuk op school...
Ik zeg altijd dat ze één iets mee mogen nemen. Nemen ze spelletjes mee met meer onderdelen waarschuw ik papa en mama altijd en negen van de tien keer laat ik het ze apart leggen. Heb al té vaak gehad dat ze huilend bij me kwamen omdat iets kwijt of kapot was.. Sja, das ook weer 'eigen risico' natuurlijk, maar ik wil anderen er altijd wel voor waarschuwen
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
spelletjes hebben we wel, maar ook met allemaal losse dingen ( dokter bibber, bert bever, sjakie de schildpad ) auto's heeft hij wel, maar daar vind hij niets aan.. grote vloerpuzzel hebben we wel, maar zou dat geschikt zijn?
Oww een duplo brandweer auto hebben we wel, misschien dat dat wel een optie is.. Op het moment speelt hij dag in dag uit met zijn brandweerkazerne en brandweerwagens van de lego, maar dat durf ik echt niet mee te geven.. al die kleine stukjes! maar misschien dat hij nog wel te porren is voor die brandweerauto van de duplo..
Ik wil hem zelf inderdaad wel laten kiezen, maar ik zat thuis te kijken wat de mogelijkheden waren, en toen dacht ik HELLUPO, ha ha!!
Oww een duplo brandweer auto hebben we wel, misschien dat dat wel een optie is.. Op het moment speelt hij dag in dag uit met zijn brandweerkazerne en brandweerwagens van de lego, maar dat durf ik echt niet mee te geven.. al die kleine stukjes! maar misschien dat hij nog wel te porren is voor die brandweerauto van de duplo..
Ik wil hem zelf inderdaad wel laten kiezen, maar ik zat thuis te kijken wat de mogelijkheden waren, en toen dacht ik HELLUPO, ha ha!!
sandra- Fluisteraar
Susan, ja anders ga ik inderdaad wat kopen hoor, zou sneu zijn om hem niets mee te geven!
sandra- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: