Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?
+20
Caro
Raindrop
Beachgirl
mzcharlotte
GeKKiE
Effie_O
Inge
Atelier Madame
Travelgurly
Winegum
Snoopy
Prosecco
Zonnetje
Zora
TNMN
Diesel
Sterre
Polly
rapa nui
ekiaam87
24 plaatsers
Pagina 5 van 13
Pagina 5 van 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?
Gekkie, vanaf het vliegveld (JFK) naar Manhattan betaal je een standaard bedrag van 45 dollar. Dat valt dus heel erg mee. Van Manhattan naar t vliegveld is wel weer duurder, dus dan ga ik wel met de metro.
Gast- Gast
Wij vlogen op newark.
Trein naar de stad kostte ons $12,50.
Dan kwamen we op New York Penn Station en zijn we gaan lopen naar hotel.
Geen files, lekker snel.
Maar taxi nemen door de stad tijdens verblijf vond ik echt niet nodig.
Trein naar de stad kostte ons $12,50.
Dan kwamen we op New York Penn Station en zijn we gaan lopen naar hotel.
Geen files, lekker snel.
Maar taxi nemen door de stad tijdens verblijf vond ik echt niet nodig.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Effie_O schreef:Manhattan is toch NYC? Gewoon een van de stadsdelen van New York? Volgens Wikipedia is Manhattan ook nog eens het centrum van de stad
Klopt als een bus. Maar NYC is dus meer dan Manhattan, dat probeerde ik te zeggen.
Inderdaad. Volgens mij zit je als in weehawken (new jersey) bent sneller in het echte centrum van NYC (manhattan dus) als dat je boven in Harlem (wat dus onder NYC valt) zit.
Als je in brooklyn of Harlem zit moet je ook met de taxi/metro naar het 'centrum - manhattan'.
(waarschijnlijk hebben brooklyn en harlem ook centrums haha, maar ik bedoel natuurlijk het centrum van manhattan wat we allemaal kennen uit films )
Gast- Gast
Polly schreef:Caribbeanlover schreef:
ZvB, hoe kan je nou maar €70,- kwijt zijn aan vliegtickets? Dat is wel heel goedkoop.
Travelgurly, jij telt niet mee, want je krijgt korting.
Ryanair!
Ik heb al heel vaak voor heel weinig geld gevlogen.
Nee, niet alleen Ryanair. Wat Marin al zegt; dan was het goedkoper. Maar let wel, het gaat hier dus om drie tickets.
Vlucht 1: Eindhoven-Dublin met Ryanair a 14 euro
Vlucht 2: Dublin-Liverpool met Ryanair a 7 euro
Vlucht 3: Liverpool-Amsterdam met Easyjet a 35 euro
Vanuit Liverpool gaat Ryanair nl niet naar Nederland, vandaar het 'duurdere' ticket. Daar kwamen dan nog creditcardkosten bovenop maar daar kom je niet onderuit gezien het feit je alleen met CC kunt betalen op dat soort sites.
Gast- Gast
Snoopy schreef:Voor degenen die vaker op vakantie gaan: Gaan jullie altijd met iemand/naar iemand? Of ook wel eens helemaal alleen?
Ik houd er namelijk wel van om spontaan tickets te zoeken, maar ik heb eigenlijk niet iemand die ook heel spontaan met mij mee wil. Nou heb ik wel vrienden in het buitenland die ik dus wel eens bezoek, maar ik wil ook wel graag eens ergens anders heen. Maar iets houd mij nog tegen om alleen een paar daagjes naar een bepaalde stad te gaan.
Ik heb op zich wel mensen op me heen die spontaan weg zouden willen gaan. Als ik iemand op wil zoeken dan bel ik die persoon gewoon gelijk en zeg dat ik 'NU' een ticket kan boeken en vraag ik of het dan uitkomt. Als ik al ergens alleen ben heb ik het gekoppelt aan iets waarbij ik niet alleen ben. Zo ben ik bv zelf naar twee steden gegaan in Zwitserland maar wel vanuit mijn familie in Duitsland, die wonen daar aan de grens. Ook was ik alleen in NYC om vandaar uit later weer verder te vliegen naar een andere stad in de staat NY. Helemaal alleen is niks voor mij, heb ik wel gemerkt. Ik ben dan echt vrij doelloos en heb geen behoefte om tijdens het reizen contacten te leggen. Dan komt het dus voor dag ik dagen niet echt met iemand praat (behalve dan in de winkel dank je wel zeggen enzo) en daar word ik niet vorlijker van haha.
Maar wat hierboven staat herken ik wel. Zeker nu ik een vriend heb, dan schijnt het dubbel zo raar te zijn om zonder HEM te gaan. Ik denk dat het over het algemeen meer iets zegt over de manier van reizen van die persoon dan over mij. Mijn vriend houdt niet zo van reizen als ik en hij vind het echt geen probleem dat ik wel ga. Zelfs als ik uitleg dat ik een vriendin ga opzoeken krijg ik nog te horen 'nou, dan kan hij toch gewoon mee?'. Dat het dan niet hetzelfde is, omdat hij die vriendin helemaal niet kent, snappen ze dan niet. Maar goed, ik kan me daar heel druk om maken of mijn schouders er voor ophalen. Ik kies voor het laatste .
Caribbeanlover schreef:Marin, ik ga nooit 2 wkn, maar 2. Die prijs klopt wat jij zegt. Jij slaapt vaak in hostels of bij mensen thuis en ik ken geen mensen in de landen waar ik heen ga. Naar een hostel wil ik niet. Als ik naar NY zou gaan, dan hoef ik geen luxe hotel omdat de reis voor 1 wk al genoeg kost.
Zolang ik maar een eigen badkamer heb wat schoon is en een goed bed vind ik het prima.
Kijken naar deals en alles losboeken wat jij doet heb ik geen ervaring mee. Heb er voor vorig jaar wel naar gekeken, maar kwam duurder uit en er zat geen transfer bij in wat bij pakketreizen wel zo is.
Polly, ik vermoed dat je bij vrienden ofzo slaapt.
Bij stedentrips zit volgens mij nooit een transfer inbegrepen vanaf de luchthaven. Ik heb het nooit meegemaakt in ieder geval, in de tijd dat ik nog pakketjes boekte . Maar zeker vanaf luchthavens is er echt wel vervoer naar de stad. Je kunt kiezen voor een taxi maar ook gewoon even uitzoeken hoe de trein of de bus werkt. Dat scheelt al heel veel.
Caribbeanlover schreef:Vliegen die ook buiten europa?
Nee, Ryanair vliegt niet echt buiten Europa. Als je naar de website gaat en dan rechtsboven in op 'map' klikt zie je alle luchthavens waar ze op vliegen. Let wel, dit is dus niet perse vanaf Eindhoven. Je ziet als je bv Eindhoven aanklikt waar ze allemaal vanuit daar heen vliegen.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:
Nee, Ryanair vliegt niet echt buiten Europa. Als je naar de website gaat en dan rechtsboven in op 'map' klikt zie je alle luchthavens waar ze op vliegen. Let wel, dit is dus niet perse vanaf Eindhoven. Je ziet als je bv Eindhoven aanklikt waar ze allemaal vanuit daar heen vliegen.
Gaan ze komend jaar niet naar Dubai vliegen? Of is dat Easyjet..
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ik heb een halfjaar in Spanje,Zuid-Afrika gewoond.(studie en stage) Volgende week vertrek ik voor halfjaar naar Costa Rica voor 4 maanden. (stage)Ik tel het ook wel beetje mee als vakantie
Ik woon nog thuis dus heb al niet zoveel kosten, verder leen ik bij de IB-groep. Mensen denken dat ik een gigantische schuld heb maar dat valt echt reuze mee
Wat veel stagiaires doen is een auto huren en dan loopt het gigantisch op ja.. Ik heb geen rijbewijs en maak gebruik van lokale openbaar vervoer(hoewel ik heel erg veel doodsangsten heb uitgestaan in Zuid-Afrika toen!)
Ik woon nog thuis dus heb al niet zoveel kosten, verder leen ik bij de IB-groep. Mensen denken dat ik een gigantische schuld heb maar dat valt echt reuze mee
Wat veel stagiaires doen is een auto huren en dan loopt het gigantisch op ja.. Ik heb geen rijbewijs en maak gebruik van lokale openbaar vervoer(hoewel ik heel erg veel doodsangsten heb uitgestaan in Zuid-Afrika toen!)
Gast- Gast
TNMN schreef:Zusje van Bert schreef:
Geen idee maar ik hoef ook niet zo nodig naar Dubai .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:TNMN schreef:Zusje van Bert schreef:
Ik ben wel benieuwd hoe veel dat dan zou kosten. Weekendje naar Dubai om te shoppen?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Zusje van Bert schreef:TNMN schreef:Zusje van Bert schreef:
Maar ik wel! Zet ik die alvast op m'n lijstje voor 2012
Gast- Gast
Mijn zusje en ik zijn laatst 5 dagen naar Barcelona geweest, vlogen op zaterdag heen, op woensdag terug. Ik zat voor het eerst in een luxe drie sterren hotel, maar dat is absoluut geen eis voor mij. We waren inclusief tickets en hotelkamer (geen ontbijt) ongeveer EUR 450 kwijt voor 2 personen, dus ongeveer EUR 225 per persoon.
Hotelontbijt was EUR 13 per keer per persoon. Niet gedaan, we waren veel goedkoper uit als we elke keer ergens anders gingen eten (ik vind dat leuker ook). Een 'travelcard' (5 dagen onbeperkt gebruik van bus/metro/trein) was EUR 25. Daar zat dus ook al de transfers van vliegveld naar hotel in.
Een hostel hoeft toch niet per definitie slaapzalen te zijn? Soms kan je hier en daar ook prive kamers huren, al ben je dan natuurlijk wel iets duurder uit. Ik vind een douche delen niet zo'n probleem, zo lang het maar schoon is.
Spontaan reizen is altijd leuk, al hebben we de mogelijkheid momenteel niet echt vanwege mijn vriends werk.
Hotelontbijt was EUR 13 per keer per persoon. Niet gedaan, we waren veel goedkoper uit als we elke keer ergens anders gingen eten (ik vind dat leuker ook). Een 'travelcard' (5 dagen onbeperkt gebruik van bus/metro/trein) was EUR 25. Daar zat dus ook al de transfers van vliegveld naar hotel in.
Een hostel hoeft toch niet per definitie slaapzalen te zijn? Soms kan je hier en daar ook prive kamers huren, al ben je dan natuurlijk wel iets duurder uit. Ik vind een douche delen niet zo'n probleem, zo lang het maar schoon is.
Spontaan reizen is altijd leuk, al hebben we de mogelijkheid momenteel niet echt vanwege mijn vriends werk.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik heb in Barcelona inderdaad in een twee persoonskamer gezeten in een hostel, en laatst ook met de gymleraar samen in een tweepersoonskamer in hostel in London
Gast- Gast
Jeetje< NY schiet ook weer op voor jou!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Nog een tip voor cb: ga eens een keer naar Cabarete op de DR. Wij zijn daar geweest in een all-in hotel. Achteraf spijt...want bij de supermarkt even verderop kon je super goedkoop frisdrank halen voor overdag en in de avond kwamen er allemaal restaurantjes op het strand. Super leuk, maar ja...wij gingen daar niet eten want we hadden all-in. Zonde geld. De laatste avond wel uit eten geweest en dat was pp nog geen 15 euro (voorgerecht, hoofdgerecht en 3 frisdrankjes). Als we ooit nog eens die kant op gaan....dan zou ik alleen inclusief ontbijt boeken!
Wij gaan 'maar' 1 keer per jaar op vakantie. Vorig jaar zaten we in het hoogseizoen en waren we voor de accomodatie 1000euro kwijt (2 weken eerder was het de helft :-s), het jaar ervoor zaten we ook in het hoogseizoen. Toen all-in in Brazilië (was toen wel goede keuze, in het dorpje waar wij zaten was niet veel te beleven en maar 1 restaurant). Wij doen meestal all-in omdat we dan weten wat we kwijt zijn en als we extra's willen dat we dat extra kwijt zijn.
Komend jaar hoeven we niet meer in het hoogseizoen. Zijn nog aan het zoeken voor september. We willen 8 dagen weg, wel weer all-in, dat wil mijn vriend graag. Volgens mij zijn we dan ook wel zo'n 1000 kwijt Ik ga half november-begin december tot half-eind februari (einddatum afhankelijk van begindatum) voor 3mnd naar ZO-Azië, dus vandaar een korte makkelijke vakantie.
Wie het goedkoopste ticket va A'dam kan vinden voor mij....stuur ik een ansichtkaart ;-)
Edit: Naar Bangkok dan graag...
Wij gaan 'maar' 1 keer per jaar op vakantie. Vorig jaar zaten we in het hoogseizoen en waren we voor de accomodatie 1000euro kwijt (2 weken eerder was het de helft :-s), het jaar ervoor zaten we ook in het hoogseizoen. Toen all-in in Brazilië (was toen wel goede keuze, in het dorpje waar wij zaten was niet veel te beleven en maar 1 restaurant). Wij doen meestal all-in omdat we dan weten wat we kwijt zijn en als we extra's willen dat we dat extra kwijt zijn.
Komend jaar hoeven we niet meer in het hoogseizoen. Zijn nog aan het zoeken voor september. We willen 8 dagen weg, wel weer all-in, dat wil mijn vriend graag. Volgens mij zijn we dan ook wel zo'n 1000 kwijt Ik ga half november-begin december tot half-eind februari (einddatum afhankelijk van begindatum) voor 3mnd naar ZO-Azië, dus vandaar een korte makkelijke vakantie.
Wie het goedkoopste ticket va A'dam kan vinden voor mij....stuur ik een ansichtkaart ;-)
Edit: Naar Bangkok dan graag...
Laatst aangepast door Jip83 op ma 31 jan 2011 - 7:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
zegmaar_ schreef:Jeetje< NY schiet ook weer op voor jou!
Ja man, ik ben echt aan het stuiteren al. Elke dag aftellen.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Mijn antwoord is goed zoeken, en niet settelen voor het eerste beste.
Ik ben samen met mijn vriend 1 maand naar Curacao geweest vorig jaar dec/jan de duurste periode (inclusief vliegticket, appartement en autohuur - ook voor 4 weken, eten (uit eten en boodschappen) en benzine) en wij waren €+/- 1500 euro kwijt p.p voor de hele maand.)
We konden ook "maar" twee weken all in boeken bij een resort en dat was nog duurder.. Toen was de keuze om alles zelf samen te stellen makkelijk gemaakt.
Dat vind ik heel knap!
Ben zelf 2 weken naar Aruba geweest, appartementje en auto gehuurd, en was al meer dan 1500 euro kwijt!
Ticket en verblijf was alleen al 1250 euro!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
:oMimpie schreef:Punk'd schreef:Mijn antwoord is goed zoeken, en niet settelen voor het eerste beste.
Ik ben samen met mijn vriend 1 maand naar Curacao geweest vorig jaar dec/jan de duurste periode (inclusief vliegticket, appartement en autohuur - ook voor 4 weken, eten (uit eten en boodschappen) en benzine) en wij waren €+/- 1500 euro kwijt p.p voor de hele maand.)
We konden ook "maar" twee weken all in boeken bij een resort en dat was nog duurder.. Toen was de keuze om alles zelf samen te stellen makkelijk gemaakt.
Dat vind ik heel knap!
Ben zelf 2 weken naar Aruba geweest, appartementje en auto gehuurd, en was al meer dan 1500 euro kwijt!
Wij betaalde voor vakantie Bonaire, 2 weken 650,- voor de vlucht, appartementje en ontbijt elke dag. was een hele mooie aanbieding die we 3 maanden van te voren geboekt hadden
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
ZvB, wauw wat kostte die tickets weinig zeg, sta er van de kijken. Hoe kunnen zij het zo goedkoop verkopen? Handig, maar ik zal er niet gauw gebruik van maken.
Jip, volgens mij heb je dat eerder verteld van Cabarete toch?! Klinkt leuk, wie weet doen we dat eens. We zijn nu 4x op de DR geweest en is dat is even genoeg. Wil ooit wel eens terug, maar niet dit jaar. Eerlijk gezegd wil ik alleen maar het mooie bountyplaatje dus aan de caribische zee en anders in Punta Cana waar het ook mooi is.
We zijn nu 3x in Mexico geweest en ik wil graag nog eens terug naar het resort van 2006, want dat was zo goed, echt wat voor ons. Dus wie weet dit jaar als de prijzen omlaag gaan dus vandaar dat we pas vlak voor sept. boeken. Toch bedankt voor je tips.
Marin, ik zag hotel The Gershwin in NY en het ziet er leuk uit. Het is een hostel, maar op foto's zie je ook gewone kamers. Vreemd?! Bij Straus kan je dus alleen dorms boeken en ik vind dat idee niet fijn, geen privacy.
Familie van ons zat in The New Yorker.
Is het ook idee om alleen een vlucht te boeken, ons ergens in de BA af te laten zetten en maar op zoek gaan naar een hotel of niet?
Jip, volgens mij heb je dat eerder verteld van Cabarete toch?! Klinkt leuk, wie weet doen we dat eens. We zijn nu 4x op de DR geweest en is dat is even genoeg. Wil ooit wel eens terug, maar niet dit jaar. Eerlijk gezegd wil ik alleen maar het mooie bountyplaatje dus aan de caribische zee en anders in Punta Cana waar het ook mooi is.
We zijn nu 3x in Mexico geweest en ik wil graag nog eens terug naar het resort van 2006, want dat was zo goed, echt wat voor ons. Dus wie weet dit jaar als de prijzen omlaag gaan dus vandaar dat we pas vlak voor sept. boeken. Toch bedankt voor je tips.
Marin, ik zag hotel The Gershwin in NY en het ziet er leuk uit. Het is een hostel, maar op foto's zie je ook gewone kamers. Vreemd?! Bij Straus kan je dus alleen dorms boeken en ik vind dat idee niet fijn, geen privacy.
Is het ook idee om alleen een vlucht te boeken, ons ergens in de BA af te laten zetten en maar op zoek gaan naar een hotel of niet?
Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 31 jan 2011 - 8:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Klopt, heb ik weleens eerder verteld. No problem, graag gedaan. Wij gaan liever ook elke keer naar iets anders.
Gast- Gast
Inge schreef::oMimpie schreef:Punk'd schreef:Mijn antwoord is goed zoeken, en niet settelen voor het eerste beste.
Dat vind ik heel knap!
Wij betaalde voor vakantie Bonaire, 2 weken 650,- voor de vlucht, appartementje en ontbijt elke dag. was een hele mooie aanbieding die we 3 maanden van te voren geboekt hadden
Welke maand was je daar? Hoeveel was je totaal kwijt aan eten ed?
Gast- Gast
Wij hadden vorig jaar ook een all in. Dit jaar weer maar wij vinden het heerlijk om een week niet te hoeven koken etc.
Maar ik heb het er ook met mijn vriend over om bijvoorbeeld het jaar daarop een roadtrip te gaan maken of zoals ZvB en Marin reizen, dat lijkt ons ook heerlijk, veel ontdekken, veel zien en dan lig je inderdaad niet de hele tijd op je luie gat haha.
Ik vind zelf een combinatie van ondernemen en luieren wel erg fijn.
Ik vraag me alleen wel af waar sommigen (die echt heel vaak op vakantie gaan) hun vrije dagen vandaan halen.. wij hebben maar een bepaald aantal dagen/weken per jaar vrij.
Trouwens als we een all in hebben maken we wel uitstapjes en ondernemen we ook zeker dingen!
Maar ik heb het er ook met mijn vriend over om bijvoorbeeld het jaar daarop een roadtrip te gaan maken of zoals ZvB en Marin reizen, dat lijkt ons ook heerlijk, veel ontdekken, veel zien en dan lig je inderdaad niet de hele tijd op je luie gat haha.
Ik vind zelf een combinatie van ondernemen en luieren wel erg fijn.
Ik vraag me alleen wel af waar sommigen (die echt heel vaak op vakantie gaan) hun vrije dagen vandaan halen.. wij hebben maar een bepaald aantal dagen/weken per jaar vrij.
Trouwens als we een all in hebben maken we wel uitstapjes en ondernemen we ook zeker dingen!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Snowflake schreef:Trouwens als we een all in hebben maken we wel uitstapjes en ondernemen we ook zeker dingen!
Wij zeer zeker ook! Alleen dit jaar niet, omdat het maar 8 dagen is. Misschien wel een kleine halve dag excursie oid. Ik ga nu vooral om uit te rusten. Alle 'excursies' komen vanaf nov/dec wel! ;-)
Gast- Gast
Ik ga ook ieder jaar veel weg voor weinig geld. Het is zooo simpel; boek een goedkope vlucht/treinreis (a 50 euro) boek een goedkoop hostel met goede reviews en een keuken (a 15-20 euro per nacht), kook af en toe eens voor jezelf, (ook daar zijn gewoon supermarkten) en het uit eten gaan kan meestal ook spotgoedkoop én lekker én lokaal voedsel, tussen de lokale mensen (in het zijstraatje van het zijstraatje). Ik vind dat veel fijner dan al die toeristenmeuk... Ik ontwijk ook alle dure en gehypede toeristen spots, maar ga lekker mijn eigen gang. Urenlang ronddwalen en dan zomaar een groezelig eetcafeetje binnen stappen als ik honger krijg en daar een uur blijven zitten en een boek lezen... heeeerlijk
Als je echt goedkoop wilt reizen: www.couchsurfing.com Kun je op de bank slapen bij locals! Niet alleen gratis, maar het zorgt er ook voor dat je gelijk contact hebt met de plaatselijke bevolking en die kennen alle goede plekjes waar je met een organisatie echt nooit terecht zou komen
In hostels kun je dan weer mensen ontmoeten met wie je verder kunt reizen, of beter nog: kan gaan liften! Ideaal Op die manier maak ik toch wel 4 reisjes per jaar gemiddeld.
Maargoed dit noem ik dan ook reizen idd. Voor mij is ''op vakantie gaan'' iets totaal anders en ja, dan geef je geld uit...
Als je echt goedkoop wilt reizen: www.couchsurfing.com Kun je op de bank slapen bij locals! Niet alleen gratis, maar het zorgt er ook voor dat je gelijk contact hebt met de plaatselijke bevolking en die kennen alle goede plekjes waar je met een organisatie echt nooit terecht zou komen
In hostels kun je dan weer mensen ontmoeten met wie je verder kunt reizen, of beter nog: kan gaan liften! Ideaal Op die manier maak ik toch wel 4 reisjes per jaar gemiddeld.
Maargoed dit noem ik dan ook reizen idd. Voor mij is ''op vakantie gaan'' iets totaal anders en ja, dan geef je geld uit...
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:
The Gershwin is volgens mij zowel een hostel als een boetiek hotel. Een boetiek hotel is een kleinschalig hotel met wel eigen kamers (dus niet delen), maar niet super luxe. Dat zie je wel veel in NYC. Alleen is de Gershwin best wel alternatief volgens mij, komen best veel jongeren ook dacht ik. Zou ik jou dus niet 123 aanraden.
Wat bedoel je toch in hemelsnaam met de BA? Ik heb echt geen idee wat je daar mee bedoelt steeds en ik kan er ook niet op komen. Ik ken alleen British Airways
En nee, ik zou geen hotel gaan zoeken terwijl je al ergens bent. Los van wat BA nou is
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:ZvB, wauw wat kostte die tickets weinig zeg, sta er van de kijken. Hoe kunnen zij het zo goedkoop verkopen? Handig, maar ik zal er niet gauw gebruik van maken.
Ja, leuk vind ik dat, als ik iets heel goedkoops vind . Zo had ik toen ook een retourticket naar Oslo voor 22 euro haha. Maar hoe ze het doen? Ze verdienen op alle andere dingen. Als je bv bagage wilt inchecken, aan de balie wilt inchecken ipv online, als je bagage te zwaar is en deze toch het ruim in moet. Overal zitten boetes op enzo. Tis absoluut geen relaxte manier van reizen maar als ze erop vliegen dan ga ik ermee. Ik vind het dan ook zonde om 100 euro voor een ticket te betalen als het voor nog geen twintig euro kan natuurlijk. Dan neem ik zo min mogelijk handbagage mee en shop ik daar lekker voor kleren . Mijn nichtje en ik gaan volgende keer zonder kleren (alleen wat we aanhebben) hebben we al bedacht haha . Oh mijn nichtje was laatst ook met Ryanair en toen was haar koffer te zwaar. Zijn ze naar het toilet gegaan, heeft ze alles aangetrokken hahahaha, echt humor . Je moet er dus wel een beetje de lol van in kunnen zien .
Gast- Gast
Pagina 5 van 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» Help! Kunnen we het wel betalen?
» reizen jullie
» Wat betalen jullie bij de kapper?
» Wat betalen jullie de oppas??
» Wat betalen jullie jouw gastouder?
» reizen jullie
» Wat betalen jullie bij de kapper?
» Wat betalen jullie de oppas??
» Wat betalen jullie jouw gastouder?