Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

+20
Caro
Raindrop
Beachgirl
mzcharlotte
GeKKiE
Effie_O
Inge
Atelier Madame
Travelgurly
Winegum
Snoopy
Prosecco
Zonnetje
Zora
TNMN
Diesel
Sterre
Polly
rapa nui
ekiaam87
24 plaatsers

Pagina 12 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 22:48

Dank je, dat is lief van je smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:29

Ben je daar dan de hele tijd alleen en slaap je ook alleen in een hotel?
Ben je er al eerder geweest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:48

Ja ik ben alleen, nou ja, met m'n camera. Heerlijk!
Ik slaap in een hostel dus wel met anderen op de kamer. Zou liever alleen in een hotelkamer zitten, maar dit kost 110 dollar voor 5 nachten, terwijl een hotel rond de 150 dollar per nacht kost. Dan is de keuze vrij snel gemaakt.
En ik ben er al eens eerder geweest, toen ik voor mijn highschoolyear naar California ging. Hadden we eerst met de hele groep 3 dagen introductie cursus in New York. Nou ja, twee dagen opgesloten zitten in een conference room in een hotel in Newark, voor de cursus en de laatste dag naar New York met z'n allen. Op z'n Japans, dus alles in 1 dag gedaan. Wel gaaf hoor, naar het vrijheidsbeeld, Empire State Building, Little Italy, Ground Zero, Hard Rock Cafe, echt best wel veel voor zo'n dag. Helaas zijn m'n foto's van toen allemaal mislukt (nog voordat ik een digitale camera had, dus het rolletje viel op de grond, er is licht bij gekomen en foto's zijn mislukt). Dus nu eindelijk de kans om het allemaal goed over te doen!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:18

Tja een camera zegt niet veel terug he Wink.
Ik zou misschien ook in een hostel gaan als ik alleen was,maar ben bang voor diefstal en met vreemde op een kamer vind ik gewoon niet fijn.
Kon je niet couchsurfen?

Ik zat laatst mijn foto's te bekijken van NYC, leuk hoor alleen sta ik op geen een foto dus kunnen ze net zo goed van iemand anders zijn haha.
Heb alleen wat van de straten en Radio City Hall, vanuit de auto gemaakt haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  minoessepoes do 17 feb 2011 - 1:21

Ik heb niet het hele topic doorgespit, dus misschien ben ik nu wel een complete spuit elf, maar dat risico neem ik maar n.

Wat wij vaak doen is kijken hoe de metro of trein lijn loopt en dan net wat buiten het centrum gaan zitten. Zo zaten wij niet in NY maar in Newark, dat was 20 minuutjes met een soort van trein/metro, niet overstappen of iets dus hartstikke makkelijk, maar daardoor betaal je wel echt veel minder. Als je in NY zelf zit maar in de Bronx bijvoorbeeld ben je langer onderweg.
Wij houden ook van een beetje luxe, ik ben een paar jaar in hostels op vakantie geweest maar dat wil ik nu gewoon niet meer, gewoon wat meer luxe dus.
Wij zaten daar in een 3 sterren hotel met ontbijt erbij een kingsize bed en een grote flatscreen aan de muur voor 438 euro voor 8 nachten voor 2 personen. Dat is dus maar iets van 27 euro per persoon per nacht. De treinrit naar het centrum kostte iets van 2 dollar p.p. en dan kan je dus al zo'n 5 dollar p.p. per dag eraf strepen voor het ontbijt en wij namen dan vaak nog iets van een appeltje mee voor tussendoor en mijn vriend nam zijn koffie altijd to go mee. En ik vond het zo lekker om na een lange dag in de stad lopen met de beentjes omhoog in bad te gaan liggen (die we thuis niet hebben).

Het is dus een beetje een kwestie van keuzes maken, je kan nou eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, dus het is of in een hostel/minder hotel slapen of wat meer luxe en wat meer reistijd.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:33

Caribbeanlover schreef:Tja een camera zegt niet veel terug he Wink.


Hahaha nee heerlijk rustig!


Caribbeanlover schreef:
Ik zou misschien ook in een hostel gaan als ik alleen was,maar ben bang voor diefstal en met vreemde op een kamer vind ik gewoon niet fijn.
Kon je niet couchsurfen?
Ja een koffer die op slot kan, is dan wel handig. En niet te veel belangrijke spullen los leggen. Ik zou ook liever in een hotelkamer alleen zitten, maar dit was zo veel goedkoper, vond ik nu handiger. Couchsurfen had ik nu geen zin in, omdat ik echt liever alleen ben deze trip. (nou ben je in een hostelkamer ook niet alleen, maar goed).



Caribbeanlover schreef:
Ik zat laatst mijn foto's te bekijken van NYC, leuk hoor alleen sta ik op geen een foto dus kunnen ze net zo goed van iemand anders zijn haha.
Heb alleen wat van de straten en Radio City Hall, vanuit de auto gemaakt haha.

Haha ja stom is dat Wink ALhoewel ik denk dat ik op bijna geen enkele foto zal staan van NY hoor. Dat sta ik bijna nooit, als fotograaf zijnde.

Dit is de enige foto van NY die ik heb van bijna 9 jaar geleden. Jonkie he Wink


Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 N570495155_2892555_599
(jongen was gewoon een jongen van die cursus waar ik op dat moment veel mee op trok)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:42

Ah wat leuk zeg. Gewoon vragen of voorbijgangers je op de foto willen zetten anders sta je er zo nooit op en dat zou jammer wezen. Tja je bent er alleen om te pitten he.Welke en in welke wijk zit je dan?
Wat ga je daar allemaal alleen doen en heb je die vriendin nog gemaild?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 2:03

Ja, maar ik ben bang dat iemand dan met mijn camera weg rent en 'm jat. Omdat het niet zomaar een compact camera is natuurlijk, maar een grote dure.

Ik zit in het Broadway Hotel & Hostel (ik dus in het hostel) en dat zit aan de Upper West Side. Op Manhattan dus.
Vriendin heb ik gemaild trouwens maar zit zelf in Europa Wink

En wil je m'n planning zien? Hihi smile Ik heb zelf kaartjes er bij gemaakt in googlemaps. En sommige dingen zijn gewoon puur voor de foto, dus daar ben ik snel klaar.

Day 1, Saturday 19-02
Arrival at JFK: 18.33
Hotel arrival -> Broadway Hotel: 230 West 101 Street, NY 10023 New York
Times Square, grab a bite to eat and explore Midtown

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Day1TimesSquareMap


Day 2, Sunday 20-02
9am Ellis Island
Battery Park
Stock Exchange Building (photo)
Red Cube at Broadway (photo)
Ground Zero
World Financial Center (photo + Gap)
Bloomingdales
Dean and Deluca
Empire State Building by night


Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Day2FinancialDistrictDowntownMap



Day 3, Monday 21-02
9am Top of the Rock
Rockefeller Center
Love Sculpture (photo)
MOMA
Public Library (visit + photo)
Grand Central Station (photo)

Subway to 23rd Street
Flatiron (photo)
Astor Place Cube (photo)
Union Square Grocery Stores (Whole Foods & Trader Joe’s)
(Possibly dinner at 230 Fifth Rooftop Bar, or at grocery store food)
At night: Scattered Light at Madison Square Park (photo)

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Day3RockefellerMap


Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Day3FlatironMap



Day 4, Tuesday 22-02

Columbia University Tour
Central Park:
Strawberry Fields (photo)
Wollman Rink (photo)
Central Park Zoo

Guggenheim Museum

Shopping on Fifth Avenue


Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Day4CentralPark



Day 5, Wednesday 23-02
High Line Park
Frank Gehry Building
Magnolia Bakery
66 Perry Street (Carrie SATC building)
Bleecker St
Friends Building (Bedford & Grove)
Greene Street Buildings
Washington Square Park & NYU

Dinner at Vegetarian Paradise in Greenwich Village

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Day5GreenwichMap



Day 6, Thursday 24-02

Check out from hostel
Sunrise: Brooklyn Bridge and Brooklyn Heights
In principe:

DUMBO
Williamsburg
Green Wood Cemetary
Coney Island
+- 4 o’ clock: Going back to the hostel to pick up luggage
Airport JFK, flight leaves at 21.45, dinner at JFK

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Day6BrooklynMap





Zo, nou ben je wel op de hoogte van wat ik ga doen he smile hihi

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 2:52

Wat leuk zeg en grappig dat je erbij zet wanneer je waar gaat eten/drinken hihi.

Naast Chinatown, little Italy is er ook Germanotown en ik wist niet dat dat bestond.
Bestaat er ook iets als Hollandtown? Zou raar zijn als die niet bestond. Of is er een winkel met hollandse spullen/eetwaren? Dus zoals wij die van amerika hier ook hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 3:36

Nee dat bestaat niet. Er zijn namelijk relatief weinig Nederlandse immigranten in New York, in elk geval hebben zij zich niet in 1 deel met z'n allen gevestigd. Wat wel zo is natuurlijk (en misschien weet je dit wel), is dat New York gesticht is door Nederlanders! Het heette eerst daarom ook Nieuw Amsterdam. Later is het overgekocht door de Engelsen. Maar je ziet dus nog wel heel veel invloeden in New York van Nederland (en Vlaamse invloeden ook wel). Bedenk maar eens:

The Bronx => Dit stadsdeel van New York draagt de naam van een kolonist, Jonas Bronck, die daar
een boerderij had.
Haarlem => Harlem N.Y. Het werd gesticht in 1658 als Nieuw Haerlem door Peter Stuyvesant.
Vlissingen => Flushing (stichting in 1645).
Breuckelen => Brooklyn N.Y.-City en Brooklyn Heights (=originele Breuckelen, gesticht in 1646).
Staten Land => Staten Island.
Groenwijck => Greenwich N.Y.
Greenwijck (van de houtsoort grenen), werd vanaf 1629 bewoond en begon als tabaksplantage
van directeur Wouter van Twiller. Het staat tegenwoordig bekend als Greenwich Village.
Boswyck => Bushwick N.Y. (stichting in 1661).
Heemstede => Hempstead (stichting in 1644).
Nieuw-Utrecht => New Utrecht (stichting in 1657).
Hoboken (Antwerpen) => Hoboken N.Y.
Roodt eylandt => Rhode Island.
The Bronx => verwijst naar Jonas Bronck
Walstraat of Waalstraat => Wall Street
De Bouwerij => The Bowery. Dit deel van New York heeft zijn naam te danken aan de boerderij,
of bouwerij (Nederlands van de 17de eeuw), die aan Peter Stuyvesant
toebehoorde.
Bouwerijlaan => Bowery Lane.
Breede Weg => Broadway.
Brugstraat => Bridgestreet.
Konijneneiland => Coney Island. Oorspronkelijk 'Conyne Eylandt'.
Lange Eylandt => Long Island (naamgeving door Adriaen Block, 1614)
Kattenkreek => Catskill N.Y. Oorspronkelijk 'Kats Kil' in het Nederlands. De andere plaatsnamen
in de regio die eindigen op kill zijn ook van Nederlandse oorsprong.
Hellegat => Hell's Gate N.Y. Vanwege de verraderlijke stromingen werd een deel van de East River
van New York op een Nederlandse kaart uit 1636 'Helle Gadt' genoemd.
Zandhoek => Sandy hook N.Y. De oorspronkelijke Nederlandse benaming is 'Sant Hoek'.
Gowanus-baai => Dit verwijst naar de Waalse roots van de eerste kolonisten. 'Owanus' (=Latijn) verwijst
naar Ohain in Waals Brabant.
Kaap May => Verwijst naar Cornelis Jacobsz May (ook gespeld als Mey of Meij), de eerste gouverneur
van de kolonie Nieuw-Nederland. Hij was ontdekkingsreiziger en kapitein van zijn eigen schip.
Met de Nieuw-Nederlandt vertrok hij op 30 maart 1624 uit Amsterdam naar de plaats die nu
New York heet. Hij had dertig Waalse families aan boord, de eerste kolonisten.
'Cape May' ligt in het zuid-Oosten van de staat New Jersey.
Communipaw (Jersey City) => dit is de samentrekking van Community of Pauw. Michel De Pauw, uit Gent
heeft Staten Island gekocht van de Indianen in 1630.
Peter Minuit Plaza => een parkje in het zuiden van Manhattan. Ter ere van Pierre Minuit, die het eiland
Manhattan "kocht" van de indianen, in ruil voor snuisterijen en gereedschappen, ter waarde
van 60 gulden (ca; 24 dollar).
Kykuit = een groot huis ten noorden van New York, wat oorspronkelijk Uitkijk betekent


Je hebt veel straatnamen van de namen van de Nederlanders die er destijds zaten dus Stuyvesant enzo.


de Nederlandse historie zit dus meer verspreid over New York dan echt gecentreerd in 1 gebied/wijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 7:08

Dank je voor de uitleg, moet zo werken dus lees het wel een andere keer.
Ja ik weet dat NY door nederlanders op is gezet ed en daarom vind ik het ook zo raar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:20

Wat goed dat je een planning hebt gemaakt, dan weet je in ieder geval een beetje wat je op een dag gaat doen.

In de zomer ben ik zelf in NY geweest. Naast de ‘standaard’ bezienswaardigheden vond ik highline park en coney island heel bijzonder. Vooral die laatste is leuk een keer in het echt gezien te hebben. Je ziet het zo vaak voorbij komen in films, dat het leuk is om een keer met eigen ogen te zien.

Heel veel plezier daar! Ik ben benieuwd naar je foto’s =)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  studiebol vr 18 feb 2011 - 0:39

Wat ik ook grappig vond om te zien was het Apple gebouw! Ze hebben een glazen gebouw/ingang en dan moet je met een trap naar beneden. Ik vond dat echt leuk om te zien ,en ik denk dat jij wel een mooie foto van dat gebouw/ingang kan maken!

Veel plezier!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 1:56

Die ben ik zeker van plan te fotograferen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  minoessepoes vr 18 feb 2011 - 2:22

Toen wij er waren was het 400 jaar banden tussen Nederland en NY, toen hebben we Willem Alexander en Maxima ook gezien, Ellen ten Damme kwam optreden en Esmee Denters. Er waren oude (na gebouwde) VOC schepen in gevaren en wat ik zelf heel leuk vond, je kon gratis een wandeling op je mp3 speler zetten en een kaartje uitprinten en dan liep je door de stad en werd overal verteld wat de invloed van de Nederlanders daar was. Heel interresant!
Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 DSC00048

Marin: Veel plezier!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Caro vr 18 feb 2011 - 2:26

minoessepoes schreef:Toen wij er waren was het 400 jaar banden tussen Nederland en NY, toen hebben we Willem Alexander en Maxima ook gezien, Ellen ten Damme kwam optreden en Esmee Denters. Er waren oude (na gebouwde) VOC schepen in gevaren en wat ik zelf heel leuk vond, je kon gratis een wandeling op je mp3 speler zetten en een kaartje uitprinten en dan liep je door de stad en werd overal verteld wat de invloed van de Nederlanders daar was. Heel interresant!
Marin: Veel plezier!

Heee: toen waren wij er ook :-). Toevallig :-).

Veel plezier Marin!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 2:31

Oh wat leuk Minoes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  minoessepoes vr 18 feb 2011 - 3:52

Caro schreef:
minoessepoes schreef:Toen wij er waren was het 400 jaar banden tussen Nederland en NY, toen hebben we Willem Alexander en Maxima ook gezien, Ellen ten Damme kwam optreden en Esmee Denters. Er waren oude (na gebouwde) VOC schepen in gevaren en wat ik zelf heel leuk vond, je kon gratis een wandeling op je mp3 speler zetten en een kaartje uitprinten en dan liep je door de stad en werd overal verteld wat de invloed van de Nederlanders daar was. Heel interresant!
Marin: Veel plezier!

Heee: toen waren wij er ook :-). Toevallig :-).

Veel plezier Marin!

Ow dat is inderdaad toevallig, ben jij ook bij die NY harbor day geweest, hebben we misschien zomaar naast elkaar gestaan zonder dat we het wisten smile
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 14:10

[quote="minoessepoes"]
Caro schreef:
minoessepoes schreef:Toen wij er waren was het 400 jaar banden tussen Nederland en NY,

Heee: toen waren wij er ook :-). Toevallig :-).
En wij ook. Kwamen wel pas op de laatste dag van het hele gebeuren aan, toch nog poffertjes gegeten. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 23:54

Caribbeanlover schreef:Dank je voor de uitleg, moet zo werken dus lees het wel een andere keer.
Ja ik weet dat NY door nederlanders op is gezet ed en daarom vind ik het ook zo raar.

Het topic is inmiddels redelijk off topic gegaan maar ik vraag me af of je nu antwoord hebt op je aanvankelijke vraag? Very Happy.

Ik heb zin om meer tickets te boeken maar helaas moet ik wachten tot ik meer zekerheid heb qua werk haha. Balen... smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 1:27

Jazeker Zvb

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 3:55

Mooi smile. Ik ben benieuwd of je uiteindelijk naar NYC gaat of niet smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 6:57

Denk het niet, want toen ik het tegen mijn man zei tussen neus en lippen door zei hij nee.
Ik heb vandaag tegen hem gezegd wat mijn top 3 is nl; Jamaica, Mexico waar we in 2006 zijn geweest en NY. Niet in die volgorde hoor dus het zijn bestemmingen waaruit ik wil kiezen voor dit jaar.
Dus hij zei ''maar naar NY ga je niet 2 wkn'' dus ik zei dat het wel kon dmv een app. te huren en zelf regelmatig te koken en zodoende heb je iig een koelkast waar je drinken koud kan zetten en in een hotel heb je die vaak niet. Ik zei ook dat we een hotel met ontbijt konden nemen zodat we s'ochtends wat van het buffet kunnen meenenem (als dat mag) en zodoende geen lunch hoeven te kopen dus eventueel alleen wat drinken erbij te kopen.

Goh wat vind ik het moeilijk zeg om een keuze te maken, want alle 3 lijkt het me super.
Nou ik ga me ff orienteren hoe duur 2 wkn NY zou zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 2:31

Hi CL, een collega van mij is net terug van vakantie, zij is eerst 1 week in Mexico geweest en toen 1 week in NYC. Misschien is dat iets voor je? Zo kun je lekker luieren met sightseeing combineren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 3:30

Dank je voor de tip, maar doordat ik op die manier verschillende vluchten moet maken kom ik wel duur uit dus is 1 keuze maken denk ik makkelijker/voordeliger.Zou ook niet weten hoe ik dat moet regelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 12 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum