Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

reizen jullie

+24
Toet
Jeanette
Rovine
Ella
Laquisia
Rouxxxe
smooch
rapa nui
Parisienne
Cheesegirl
Caroow
Moezie
Caramba
Middleme
Mari
Suus
Monte
Jente10
Blond
Burn
Lotus
VeryCherry
Serena
Snoes
28 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

reizen jullie Empty reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 2:57

graag met de trein??

Ik word er al benauwd van als ik er aan denk dat ik alleen een eind met de trein moet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Snoes di 5 apr 2011 - 2:58

Ik reis eigenlijk echt nooit met de trein, is alweer jaren geleden, maar ik vind het niet zo erg hoor. Boek meenemen en ik vermaak me wel.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 2:58

Euhm ik reis eigenlijks nooit met de trein en die ene keer dat ik het wel doe vind ik het niet erg!

Ik ben veels te verwend met mijn eigen autootje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Serena di 5 apr 2011 - 2:59

ja 3 dagen in de week naar mn werk en weer terug. Ik ga bijna liever met de trein dan met de auto smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  VeryCherry di 5 apr 2011 - 2:59

Oh, ik vind het heerlijk om in de trein te zitten, lekker muziek aan en niemand valt me lastig smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 2:59

Wat vind je er eng aan? Er is niets engs aan hoor. Hoogstens een beetje saai als het een lang stuk is.

Ik reis erg graag met de trein, omdat ik lekker tot rust kom, zeker op lange stukken. Vind het heerlijk om uit het raam te kijken, of muziek te luisteren of te laptoppen. En ik vind het fijn dat je naar de wc kan wanneer je wilt, niet zoals in de auto moet stoppen bij een pompstation :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Lotus di 5 apr 2011 - 3:00

Graag is een groot woord, maar ik heb er geen moeite mee. Gelukkig maar, want ik ben afhankelijk van het OV en de trein is meestal sneller dan de bus. Meestal hoef ik niet zo lang in de trein te zitten, maar als dat wel moet, vind ik dat ook helemaal geen probleem. Als het niet te druk is vind ik het zelfs wel lekker.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Burn di 5 apr 2011 - 3:01

Ik ben 4 maand op stage geweest in Zeeland, en woon zelf in Drenthe, hierdoor zat ik soms zo 5uur in de trein, ik had er totaal geen problemen mee.. Vind het wel prettig reizen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Blond di 5 apr 2011 - 3:01

Waarom wordt je daar benauwd van?

Ik heb ontzettend veel met de trein gereisd, nu wat minder omdat ik op de fiets naar mijn stage kan. Vind het altijd wel relaxt, muziekje in! Alleen niet ten tijde van de Huishoudbeurs, dan moet je staan (omdat de stoelen op zijn) tussen allemaal 'hippe' huisvrouwen met uitgezakte permanentjes.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Serena di 5 apr 2011 - 3:01

Marin schreef:Wat vind je er eng aan? Er is niets engs aan hoor. Hoogstens een beetje saai als het een lang stuk is.

Ik reis erg graag met de trein, omdat ik lekker tot rust kom, zeker op lange stukken. Vind het heerlijk om uit het raam te kijken, of muziek te luisteren of te laptoppen. En ik vind het fijn dat je naar de wc kan wanneer je wilt, niet zoals in de auto moet stoppen bij een pompstation :P

ik ook om deze redenen en dan heb ik tijd om boeken te lezen smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:02

Serena schreef:
Marin schreef:Wat vind je er eng aan? Er is niets engs aan hoor. Hoogstens een beetje saai als het een lang stuk is.

Ik reis erg graag met de trein, omdat ik lekker tot rust kom, zeker op lange stukken. Vind het heerlijk om uit het raam te kijken, of muziek te luisteren of te laptoppen. En ik vind het fijn dat je naar de wc kan wanneer je wilt, niet zoals in de auto moet stoppen bij een pompstation :P

ik ook om deze redenen en dan heb ik tijd om boeken te lezen smile

Heerlijk! Vooral de stiltecoupé (als iedereen zich eraan houdt Wink)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:03

Toen ik voor het eerst alleen met de trein ging, heb ik in de verkeerde trein gezeten (was net op dat moment spoor wisseling) en sindsdien heb ik het er niet zo op.
ja van hier naar D. durf ik nog wel aan want dan kan ik gewoon blijven zitten maar zodra ik over moet stappen vind ik het helemaal niks.
Als ik bijv. naar Breda moet dan zit ik elke keer om me heen te kijken of ik wel in de goede trein zit en wel bij t goede station er uit stap enz.
(denk ook weer die onzekerheid.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:03

Ik heb een tijdje de trein niet in gedurfd maar nu kan ik zeggen dat t weer aardig goed gaat. Ik kan er ook weer van genieten. Maar ik moet wel zeggen dat ik niet kan wachten tot ik mijn rijbewijs heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:04

Ik vind het heerlijk om met de trein te reizen, mits het niet al te druk is.

Maar ik reis eigelijk nooit met de trein, vandaar misschiend dat ik er zo van geniet, die 2 of 3 x per jaar dat het wel voor komt..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Jente10 di 5 apr 2011 - 3:05

Heb afgelopen jaren heel veel in de trein gezeten en er ook helemaal geen problemen mee. In de spits vind ik het wel iets minder prettig maar met muziekje in is dat ook prima te doen.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:06

Ik vond het altijd heerlijk om met de trein te reizen; laptop mee, tijdschrift, muziek. Toen ik in Maastricht woonde ging ik om het weekend 3,5u met de trein haha, dus ik moest wel. Máár, nu kan ik er slecht tegen. Ik word kotsmisselijk, het gaat draaien & ik word heel wit. Dus ik reis zo min mogelijk met de trein momenteel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Monte di 5 apr 2011 - 3:06

Ik ben niet zo gek op treinreizen. Ik reis liever met de bus of nog liever de auto, dat vind ik pas heerlijk. In de trein voel ik me altijd erg ongemakkelijk(misschien komt dat ook wel dat de stukken die ik met de trein ben geweest de treinen altijd propvol zaten, dat je je een sardientje in een blikje voelde en daarbij sprongen er ook nog wel eens mensen voor de trein, heel akelig)

Ik kies er zelfs voor om met de bus te gaan ipv de trein ook al duurt de rit dan langer.


Laatst aangepast door Monte op di 5 apr 2011 - 3:07; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:07

Oh en in de spits reis ik echt NIET graag in de trein. Ik ben weleens uit een trein gelopen en heb de volgende genomen omdat ik anders hutje mutje in zo'n tussenstuk moest staan. Ik kan daar niet tegen. Maar zet me neer in een rustig treinstel met een boekje en ik geniet me suf. Ik ben raar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:08

Ik maak altijd m'n lekkere knusse huisje in de trein. Dan ga ik in zo'n tweezitsding zitten, aan het raam, en dan naast me zet ik m'n tas neer, en een flesje cola, en m'n lippenbalsem en m'n telefoon (totdat er iemand naast wil zitten natuurlijk). En dan kruip ik lekker met m'n knieen omhoog en ga ik zo heel comfy zitten. Muziek aan. Zo kan ik echt even de hele trein om me heen vergeten, zit dan echt in m'n eigen wereldje. Heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Suus di 5 apr 2011 - 3:09

Ik vind het heerlijk om met de trein te reizen, lekker een boek lezen of muziek luisteren. Maar ik vind het veel te duur...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Serena di 5 apr 2011 - 3:19

Fauve schreef:Oh en in de spits reis ik echt NIET graag in de trein. Ik ben weleens uit een trein gelopen en heb de volgende genomen omdat ik anders hutje mutje in zo'n tussenstuk moest staan. Ik kan daar niet tegen. Maar zet me neer in een rustig treinstel met een boekje en ik geniet me suf. Ik ben raar.

Ik heb ook wel is een trein laten gaan omdat hij gewoon te vol stond... maar dan moet ik wel weten dat er binnen een kwartier weer een trein komt.

Anoush: Dat heeft dan denk ik idd meer te maken met onzekerheid. als je vaker met de trein reist, weet je beter waar je rijdt en hoef je niet meer elke sec uit het raam te kijken of je er al bent. en een trein komt bijna nooit te vroeg aan Wink dus als je een planner uitprint en meeneemt heb je al een goed beeld van waar en wanneer je ergens bent en dan weer heen moet..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Mari di 5 apr 2011 - 3:20

Anousch schreef:graag met de trein??

Ik word er al benauwd van als ik er aan denk dat ik alleen een eind met de trein moet...

Ik vind het vreselijk, maar ik vind elk openbaarvervoer vreselijk, te veel mensen, te veel herrie, afhankelijk, nee ik ga met de auto. Ik krijg het er gewoon ontzettend benauwd in, alleen als het echt moet dan zoek ik de aller rustigste coupé op.


Laatst aangepast door Mari op di 5 apr 2011 - 3:24; in totaal 1 keer bewerkt
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Middleme di 5 apr 2011 - 3:24

Ja graag! Ik reis nog altijd met het OV naar school en moet dan meestal met de bus, maar ga veel liever met de trein.

En inderdaad, lekker boekje lezen, wegdutten, muziekje luisteren, soms kletsen met anderen. Heerlijk! Vond het ook heel leuk toen ik ging studeren in Leiden en elke dag een uur heen en een uur terug met de trein mocht, haha.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:25

Zo'n 6 uur per week. Ik heb een hekel aan het OV, het duurt altijd zo lang voordat je ergens bent, maar zo lang ik gratis met de trein kan reizen en geen auto kan betalen blijf maar met het OV reizen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 3:31

Serena schreef:

Anoush: Dat heeft dan denk ik idd meer te maken met onzekerheid. als je vaker met de trein reist, weet je beter waar je rijdt en hoef je niet meer elke sec uit het raam te kijken of je er al bent. en een trein komt bijna nooit te vroeg aan Wink dus als je een planner uitprint en meeneemt heb je al een goed beeld van waar en wanneer je ergens bent en dan weer heen moet..

+1. Je kunt via de NS website een planner uitprinten, of zelfs via een smartphone appje de informatie op je telefoon krijgen. En bij twijfel kan je ook altijd aan een conducteur of NS Informatiepunt vragen. In principe is het niet zo moeilijk, dus je hoeft er niet bang voor te zijn dat het weer mis gaat. Die kans is echt heel klein.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

reizen jullie Empty Re: reizen jullie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum