Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

+20
Caro
Raindrop
Beachgirl
mzcharlotte
GeKKiE
Effie_O
Inge
Atelier Madame
Travelgurly
Winegum
Snoopy
Prosecco
Zonnetje
Zora
TNMN
Diesel
Sterre
Polly
rapa nui
ekiaam87
24 plaatsers

Pagina 2 van 13 Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:12

Wat voor korte vakanties doel jij dan op Sterre?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:29

Liva schreef:Ik denk niet dat jij veel minder uitgeeft, was jij niet iets van 2400 euro kwijt elk jaar?
Ik blijf me er trouwens ook over verbazen hoe goedkoop het kan. Maar op de een of andere manier vind ik dat soort aanbiedingen gewoon nooit haha. Is dat boekje gewoon bij bol.com te bestellen zvb?

+ 1 Ik ben ook slecht in zoeken en krijg voor mijn gevoel dat ik ook altijd te duur op vakantie ga. Wij willen nu met vrienden 3 weken door Italie trekken. Wij willen dat lowbutget doen, ofwel lekker simpel met het tentje en een auto huren. We waren al bij een reisbureau geweest, maar dan schrik je je de appenlazeris als je hoort wat de prijs is. Nee dan lekker zelf vluchten boeken en een auto huren en de goedkoopste campings af. Ik hoef hiervoor geen luxe, alles wat ik daar kan zien is op zich al luxe Very Happy

Marin of ZVB, hebben jullie nog tips kwa sites waar ik eens kan kijken voor goedkopen vluchten of autoverhuur?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Sterre zo 30 jan 2011 - 1:35

Zusje van Bert schreef:Wat voor korte vakanties doel jij dan op Sterre?

Bedoel je dure? Ik vind een (mid)weekje naar de zon best duur in verhouding. Dan betaal je een ticket voor kort ergens zijn en vaak best een duur hotel. Dat doe ik dus ook bijna nooit. Stedentripjes zijn soms ook wel duur, ligt er aan wat voor ticket je hebt smile. En dan is het vooral in verhouding natuurlijk met een maand naar verweggistan. In bijvoorbeeld Azië is levensonderhoud niet zo duur, dus hoe langer je blijft hoe goedkoper het wordt.


Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:36

Ik weet niet of je dan een tent mee wil nemen? Maar Ryanair vliegt op verschillende kleine luchthavens in Italie. Tranavia maakt ook weleens reclame met Italie. Ik zou daar eens naar kijken. Ryanair is dan wel redelijk primitief qua vlucht. Het is echt goedkoop als je ook geen bagage mee hebt (max 10 kilo handbaggage). Een koffer a 15 kilo betaal je dan weer extra voor dus je moet even kijken of dat wel loont zeg maar.

Het hangt er natuurlijk ook vanaf waar je woont. Soms loont het ook om vanaf Brussel of Weeze te vliegen bv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:39

Sterre schreef:
Zusje van Bert schreef:Wat voor korte vakanties doel jij dan op Sterre?

Bedoel je dure? Ik vind een (mid)weekje naar de zon best duur in verhouding. Dan betaal je een ticket voor kort ergens zijn en vaak best een duur hotel. Dat doe ik dus ook bijna nooit. Stedentripjes zijn soms ook wel duur, ligt er aan wat voor ticket je hebt smile. En dan is het vooral in verhouding natuurlijk met een maand naar verweggistan. In bijvoorbeeld Azië is levensonderhoud niet zo duur, dus hoe langer je blijft hoe goedkoper het wordt.


Ja die bedoelde ik. Ik ga nooit midweekjes naar de zon dus heb daar geen verstand van. Maar ws kijk je naar pakketreisjes, die zijn vaak gewoon prijziger. Ik maak zelf stedentrips qua korte vakanties en vind die niet duur. Maar wat je zegt, het hangt van het ticket en verblijf af wat je wilt. Ik betaalde zo'n 150 euro totaal ofzo om een paar dagen naar Dublin en daarna een paar dagen in Liverpool te zitten. Dat dan voor tickets en verblijf. Ik was totaal een week weg (heb ook nog twee nachten bij familie geslapen maar goed, dat scheelde me dan ook maar 35 euro ofzo).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:44

Meridiana vliegt vrij goedkoop naar Italie. Misschien Vueling ook, al is dit meer naar Spanje? En verder Ryanair natuurlijk. Easyjet vast ook wel. En je moet gewoon goed acties in de gaten houden. Aanbiedingen op websites zoals tix.nl, vliegwinkel, cheaptickets enzo. Oh en de website www.checkfelix.com is vaak nog net iets goedkoper. Maar dat is wel een Duitse website. Connections.be is ook een goede, al moet je dan soms via Brussel vliegen om een goedkope vlucht te pakken te krijgen. D-reizen heeft ook vaak wel redelijk goede vlucht aanbiedingen. En tot slot heeft KLM nog de Wereldweken, die vandaag of morgen eindigt. Lastige is wel dat dit soort acties gewoon vaak niet gelden in de zomervakantie. Dan betaal je toch al gauw de hoofdprijs.

Autohuur in Europa weet ik niets vanaf. Ik weet een hele goede website voor Amerika, ook een Duitse website, maar voor Europa weet ik het niet.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Diesel zo 30 jan 2011 - 1:48

Niet te duur wonen Wink
Als ik wil kan ik iedere maand op vakantie, ik hou ruim de helft van mijn salaris over smile

Niet dat ik dat doe natuurlijk maar ik bedoelde meer theoretisch gezien.

Over 4 weken ga ik naar Amerika, en misschien eind van het jaar naar Curacao of iets in die richting. Ik wil sowieso 2 keer per jaar op vakantie gaan. Ik moet alleen aldoor iemand proberen te strikken, want mijn vriend wil nooit op vakantie...
Diesel
Diesel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 20
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:49

Marin schreef:Meridiana vliegt vrij goedkoop naar Italie. Misschien Vueling ook, al is dit meer naar Spanje? En verder Ryanair natuurlijk. Easyjet vast ook wel. En je moet gewoon goed acties in de gaten houden. Aanbiedingen op websites zoals tix.nl, vliegwinkel, cheaptickets enzo. Oh en de website www.checkfelix.com is vaak nog net iets goedkoper. Maar dat is wel een Duitse website. Connections.be is ook een goede, al moet je dan soms via Brussel vliegen om een goedkope vlucht te pakken te krijgen. D-reizen heeft ook vaak wel redelijk goede vlucht aanbiedingen. En tot slot heeft KLM nog de Wereldweken, die vandaag of morgen eindigt. Lastige is wel dat dit soort acties gewoon vaak niet gelden in de zomervakantie. Dan betaal je toch al gauw de hoofdprijs.

Autohuur in Europa weet ik niets vanaf. Ik weet een hele goede website voor Amerika, ook een Duitse website, maar voor Europa weet ik het niet.


D-Reizen boekt bij anderen voor jou in. Wat je kunt doen is half inboeken (je maakt het toch pas helemaal op het einde definitief), dan zegt de site op een gegeven moment WAAR zij het inboeken. Dan ga je naar de website van die luchtvaartmaatschappij of reisorganisatie en kijk je wat de prijs daar is. Als hij gelijk is kun je beter bij de reisaanbieder zelf inboeken, scheelt je weer extra administratiekosten bij D-reizen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:51

Diesel schreef:Niet te duur wonen Wink
Als ik wil kan ik iedere maand op vakantie, ik hou ruim de helft van mijn salaris over smile

Niet dat ik dat doe natuurlijk maar ik bedoelde meer theoretisch gezien.

Over 4 weken ga ik naar Amerika, en misschien eind van het jaar naar Curacao of iets in die richting. Ik wil sowieso 2 keer per jaar op vakantie gaan. Ik moet alleen aldoor iemand proberen te strikken, want mijn vriend wil nooit op vakantie...

Haha, mijn vriend is ook niet zo gek op reizen als ik Very Happy. Gelukkig is er altijd wel iemand te vinden die ook graag mee wil. Wat jij aangeeft is verder natuurlijk ook een manier. De een houdt nu eenmaal meer geld over dan de ander. Ik wil alleen wel aangeven dat dat dus niet nodig is. Ik verdien en betaal volgens mij redelijk gemiddeld en reis me suf :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Diesel zo 30 jan 2011 - 1:58

Het is een dure hobby, dat reizen. Maar ik vind het een leuke ervaring en geef mijn geld liever uit aan dit soort dingen.
2 jaar terug ben ik naar Australië, Nieuw Zeeland en Bali geweest. Een reis van 6 maanden. Echt een super ervaring natuurlijk! Ik heb nu het plan om volgend jaar naar Thailand te gaan voor een paar weken. Ik denk dat het leven te kort is om alles te kunnen zien wat je graag wil zien..
Diesel
Diesel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 20
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 2:02

Waar in Amerika ga je heen, Diesel?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  TNMN zo 30 jan 2011 - 2:14

Als ik kijk naar hoe ik mijn reizen betaal, is dit gewoon door financiele meevallers, werken in het buitenland, logeren bij familie of sparen. Ik ben een student en kan echt wel 3 tot 4 reizen per jaar maken als ik dat zou willen.

Zoals ZvB en Marin ook zeggen, je moet goed zoeken wat het goedkoopst is. Is er een vliegveld in de buurt waar je goedkoper naar toe kunt vliegen en dan met de trein naar de plaats van bestemming? Koop je een interrail ticket of is losse trein tickets boeken goedkoper? Ga je naar een all-inclusive hotel, of is het goedkoper om ter plekke elke avond uit eten te gaan of een appartament te nemen zodat je zelf kunt koken? (Wat vaak nog leuker is, dan kun je lekkere plaatselijke ingredienten kopen die geen drol kosten.) Het kost natuurlijk wel wat tijd om dit allemaal uit te zoeken, maar dat vind ik juist altijd leuk, voorpret!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Diesel zo 30 jan 2011 - 2:46

Marin schreef:Waar in Amerika ga je heen, Diesel?

Ik ga naar Nashville. Ik heb 2 familieleden die daar voor 4 maanden zijn voor werk. Gezellig naar country&western gedeelte smile
Diesel
Diesel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 20
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 2:58

Diesel schreef:
Marin schreef:Waar in Amerika ga je heen, Diesel?

Ik ga naar Nashville. Ik heb 2 familieleden die daar voor 4 maanden zijn voor werk. Gezellig naar country&western gedeelte smile
Ooo gaaf! Daar wil ik van de zomer ook heen. Mag ik je dan om tips vragen als dat door gaat? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 3:28

Fijn om te lezen dat mijn boekje je zo goed bevalt ZvB haha! Misschien moet ik hem ook maar voor mezelf aan gaan schaffen :-).

En wat een leuk idee van die vriendinnen! Niet weten waar je heen gaat en het is niet al te duur. Leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Diesel zo 30 jan 2011 - 3:49

Marin schreef:
Diesel schreef:
Marin schreef:Waar in Amerika ga je heen, Diesel?

Ik ga naar Nashville. Ik heb 2 familieleden die daar voor 4 maanden zijn voor werk. Gezellig naar country&western gedeelte smile
Ooo gaaf! Daar wil ik van de zomer ook heen. Mag ik je dan om tips vragen als dat door gaat? Wink
Uiteraard smile
Diesel
Diesel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 20
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 7:08

vruchtenhagel schreef:Fijn om te lezen dat mijn boekje je zo goed bevalt ZvB haha! Misschien moet ik hem ook maar voor mezelf aan gaan schaffen :-).

En wat een leuk idee van die vriendinnen! Niet weten waar je heen gaat en het is niet al te duur. Leuk!

Kunnen wij ook doen natuurlijk Wink. Ik neem het boekje vrijdag wel mee, kunnen we er in bladeren. Ik heb hem 'bijna uit' haha. Eerste reisboek dat ik daadwerkelijk zo gelezen heb, heerlijk Very Happy. Alleen Barcelona en Venetie heb ik overgeslagen :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 8:09

ZvB, ik denk niet dat het er echt toe doet hoe duur mijn vakanties zijn. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 8:16

Zusje van Bert schreef:
vruchtenhagel schreef:Fijn om te lezen dat mijn boekje je zo goed bevalt ZvB haha! Misschien moet ik hem ook maar voor mezelf aan gaan schaffen :-).

En wat een leuk idee van die vriendinnen! Niet weten waar je heen gaat en het is niet al te duur. Leuk!

Kunnen wij ook doen natuurlijk Wink. Ik neem het boekje vrijdag wel mee, kunnen we er in bladeren. Ik heb hem 'bijna uit' haha. Eerste reisboek dat ik daadwerkelijk zo gelezen heb, heerlijk Very Happy. Alleen Barcelona en Venetie heb ik overgeslagen :P.

Ik vind het prima! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 8:16

Caribbeanlover schreef:ZvB, ik denk niet dat het er echt toe doet hoe duur mijn vakanties zijn. Laughing

Nou, waarom niet? Jij wilt het toch ook van ons weten hoe wij onze vakanties kunnen betalen? Wink

ZvB wil alleen maar uitleggen dat het waarschijnlijk niet eens zo verschilt in prijs. Wij gaan tig keer voor goedkoop, jij gaat 1x voor duur. Kom je waarschijnlijk rond dezelfde prijs uit. Ik vermoed dat jouw vakantie zo'n 2000 a 3000 euro kost voor drie weken in een prachtig poepluxe resort in de Caribbean? Dan reis ik, ook al reis ik zo veel, vele malen goedkoper dan jij. Dus kan ik beter de vraag aan jou stellen; waar betaal jij jouw vakanties van? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 8:17

Natuurlijk doet dat er wel toe, dat is wat ZvB en andere meiden je proberen duidelijk te maken. Zij gaan misschien 4 keer per jaar op vakantie van hetzelfde bedrag wat jij in 1 vakantie uitgeeft dus in feite heeft het er niets mee te maken waar hun het allemaal van doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 8:17

Hahaha, wel de vraag stellen maar zelf niet willen antwoorden. Ja sorry hoor maar daar moet ik een beetje om lachen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Polly zo 30 jan 2011 - 8:36

Ik ga in maart drie weken naar de Caribbean voor minder dan 500 euro. Nu wil je zeker wel weten hoe ik dat doe hè? Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 8:48

Darcy schreef:Hahaha, wel de vraag stellen maar zelf niet willen antwoorden. Ja sorry hoor maar daar moet ik een beetje om lachen.

Ik snap dat ook niet helemaal, je stelt een vraag maar je wilt hem zelf niet beantwoorden ?

Toen ik 18/19/20 was gingen we gemiddeld 5 a 6 keer per jaar op vakantie zo gingen we in 1 jaar bijvoorbeeld naar Egypte,Gambia, Senagal, Lanzarote, Brazillie en Tenerife. We boekten vaak 1 week van te voren en soms zelfs 2 dagen van te voren, wij hielden de D-reizen top 10 in de gaten, we namen natuurlijk van te voren wel vrij op ons werk en dan keken we wel waar we naartoe gingen en dat kon dus van alles zijn. Zo'n reis kostte dan gemiddeld 300 eurp p.p. voor de reis zelf/vliegticket/luchthaven belasting en verdere toeslagen. We namen nog wat geld mee voor de reis zelf of we leefde gewoon van ons salaris. Misschien waren wij toen ong. 3000 euro p.p per jaar kwijt aan 5/6 vakantie's wat jij en je partner in 1 keer uitgeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 9:25

Darcy schreef:Hahaha, wel de vraag stellen maar zelf niet willen antwoorden. Ja sorry hoor maar daar moet ik een beetje om lachen.

Haha ja ik moest ook wel lachen. Ik hoop dat ze mijn uitleg begrijpt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 13 Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum