Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

+20
Caro
Raindrop
Beachgirl
mzcharlotte
GeKKiE
Effie_O
Inge
Atelier Madame
Travelgurly
Winegum
Snoopy
Prosecco
Zonnetje
Zora
TNMN
Diesel
Sterre
Polly
rapa nui
ekiaam87
24 plaatsers

Pagina 13 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 13 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 3:52

*heeft bewust alleen openingspost gelezen om evt discussies te laten voor wat ze zijn en objectief te kunnen reageren*

CBL, jij gaat ook elk jaar luxe op vakantie toch? Ik ga me echt niet lopen afvragen hoe jij, of een ander die zelfs meerdere malen per jaar reist aan dat geld komt. Het lijkt me heerlijk als je daar een budget voor hebt of voor kunt sparen. Hoe iemand dat doet, is hun eigen zaak.

Ik ben al bijna 2 jaar niet meer op vakantie geweest en dat zit er voorlopig ook niet in. Zelfs geen weekendje weg. Je komt stiekem wel wat jaloers over ( snap ik best, heb ik voorheen ook wel eens gehad ), terwijl je echt niet mag klagen met je mooie reizen buiten Europa.

Als ik zou moeten gaan kijken wat iedereen om me heen allemaal meer kan met zijn geld en ik niet, dan zou ik ook niet blij worden. Maar ik relativeer dit steeds meer en gun het een ander meestal van harte. Pas als ze het onder mn neus gaan wrijven, maar dat doet niemand hier op het forum.

X Tea

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 13 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 3:56

Ik bedoel het trouwens niet lullig he Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 13 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 4:00

Het komt wel lullig over, want ik vroeg gewoon wat dmv dit topic en niemand is verplicht om antwoord te geven dus te reageren.
Jij bent toch eens 2 wkn naar NYC geweest?
Zou je mij tips kunnen geven mbt appartementen huren?

Bvd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 13 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 4:12

@Tea-Leaf in deze had je beter wel even verder kunnen lezen, want het is een oprechte vraag geweest van CBL.
Ze vroeg het zich gewoon af, net als ik dat ook weleens doe. Dan is het leuk om te lezen hoe anderen goedkoop op vakantie gaan. Kan ik wel wat van leren! De strekking was dat het prima is als je de keuze maakt om 2 weken in een super-de-luxe resort te gaan zitten, terwijl anderen daar 4 keer van op kortere vakanties kunnen. Niks mis mee! Maar je moet je wel realiseren dat als je dat wil, je veel luxe moet opgeven. Dus keuzes maken!

CBL ik denk dat een reisbureau je wel kan helpen met het combineren van Mexico en NYC. Of je moet even kijken naar 'locale' vliegmaatschappijen die van Mexico naar NYC vliegen. Welke dat zijn weet ik ook niet, maar daar kun je via een reisforum als:
www.wereldwijzer.nl wel achterkomen. Ik ga eind dit jaar ook meerdere landen combineren en boek dan ook een vlucht van bijv 35 euro van het ene land naar het andere.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 13 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 4:18

Dank je voor de tip, maar denk dat binnenlandse vluchten in bijv. amerika toch wel wat duurder zijn dan bijv de 35 euro die jij noemt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 13 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 4:19

Ik heb werkelijkwaar geen idee. Denk dat het wel meevalt, omdat er juist heel veel binnenlandse vluchten genomen worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 13 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 6:25

Caribbeanlover schreef:Dank je voor de tip, maar doordat ik op die manier verschillende vluchten moet maken kom ik wel duur uit dus is 1 keuze maken denk ik makkelijker/voordeliger.Zou ook niet weten hoe ik dat moet regelen.

Je kunt toch gewoon vluchten boeken? Je kunt bv even kijken of booking.com of vliegennaar.nl ook kan je natuurlijk even hulp vragen aan een reisbureau. Maar goed, je moet ook niet verder kijken dan je neus lang is. Voor je t weer heb je namelijk allemaal dingen ontdekt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 13 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 7:42

Tea, het was toch helemaal geen jaloersige vraag? Misschien had je het topic juist wel moeten lezen, er staan een hoop tips tussen hoe je heel goedkoop kunt reizen smile. Al ben ik het toch wel een beetje met je eens wat betreft deze vraag maar ik heb dat meer irl. Als ik mensen vertel over mijn reisplannen krijg ik heel vaak zo'n negatieve reactie 'Alweer?' 'Waar doe je het van?' 'Ja je hebt werkpaarden en luxepaarden he'. Allemaal zo flauw... Ik maak andere keuzes in mijn leven en daarom reis ik meer ja maar dan mag je toch wel gewoon positief reageren? Ik reageer overigens altijd gewoon aardig op dat soort reacties hoor maar ik vind het jammer dat mensen me als een of andere big spender gaan zien want dat ben ik absoluut niet. Ik heb ook maar een gewone kantoorbaan en verdien geen bakken met geld, laat staan dat ik het uitgeef Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 13 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 8:42

Tea leaf, je had beter wel de openingspost kunnen lezen, want op die manier had je wellicht je oordeel niet zo snel klaar. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 13 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 8:52

Caribbeanlover schreef:Tea leaf, je had beter wel de openingspost kunnen lezen, want op die manier had je wellicht je oordeel niet zo snel klaar. :P

Haha dat is nou juist het enige dat ze wel heeft gelezen Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 13 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum