Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

+20
Caro
Raindrop
Beachgirl
mzcharlotte
GeKKiE
Effie_O
Inge
Atelier Madame
Travelgurly
Winegum
Snoopy
Prosecco
Zonnetje
Zora
TNMN
Diesel
Sterre
Polly
rapa nui
ekiaam87
24 plaatsers

Pagina 11 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 21:36

Omdat het vorig jaar de bedoeling was om pas te boeken ongeveer 1 of 2 mnd voordat we weg zouden willen en dat niet is gelukt wilde ik het dit jaar wel volhouden.
Ik was weer eens ongeduldig en eigenwijs. Dacht dat desbetreffende reis niet goedkoper zou worden waardoor ik vond dat het op dat moment geboekt moest worden omdat de prijs gunstig was. Niet slim, want later werd die goedkoper ook elders.
Dit jaar wil ik het eens volhouden mits ik dat ene mooie resort uit 2006 zie voor een schappelijke prijs. Dat kan dus ruim voor die 1 a 2 mnd zijn dat we weg willen.
Ik weet van vorig jaar dat dat resort ook flink was gedaald in prijs dus weet ik welke prijs echt voordelig is voor hetgeen wat je krijgt. Als ik dus nu eerder zie dat het echt voordelig is, dan boeken we alsnog eerder.
Anders dus pas veel later en wie weet gaan we alsnog naar NYC.
Ik weet dat die kans klein is dat het dan voordelig is aangezien het vaak duurder kan worden, maar dat zie ik dan wel.
Zit nu al zo lang en zo vaak te zoeken voor NY dat ik er gek van word, krijg pijn in me rug ed.
Maar NY gaat wel een keer gebeuren Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 1:23

ZusjevanBert: Hotwire en Priceline Topic

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:54

Dank je Marin smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 21:41

Marin, ga je in NY nog forummen of heb je wel wat beters te doen? Laughing Ik kijk uit naar je foto's. Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 23:04

Caribbeanlover schreef:Marin, ga je in NY nog forummen of heb je wel wat beters te doen? Laughing Ik kijk uit naar je foto's. Cool

Ik ben van plan een soort live fotoreport te plaatsen, dus elke dag de mooiste foto's even in een topic plaatsen. Ik moet van mezelf verplicht rust nemen in het hostel of in een Starbucks, dus waarschijnlijk kom ik dan nog wel even kijken hier. In elk geval om foto's te plaatsen dus elke dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 0:02

Marin schreef:
Caribbeanlover schreef:Marin, ga je in NY nog forummen of heb je wel wat beters te doen? Laughing Ik kijk uit naar je foto's. Cool

Ik ben van plan een soort live fotoreport te plaatsen, dus elke dag de mooiste foto's even in een topic plaatsen. Ik moet van mezelf verplicht rust nemen in het hostel of in een Starbucks, dus waarschijnlijk kom ik dan nog wel even kijken hier. In elk geval om foto's te plaatsen dus elke dag.


Zo zonde joh om dan te forummen, ik zou het wel weten haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 1:07

Caribbeanlover schreef:
Marin schreef:
Caribbeanlover schreef:Marin, ga je in NY nog forummen of heb je wel wat beters te doen? Laughing Ik kijk uit naar je foto's. Cool

Ik ben van plan een soort live fotoreport te plaatsen, dus elke dag de mooiste foto's even in een topic plaatsen. Ik moet van mezelf verplicht rust nemen in het hostel of in een Starbucks, dus waarschijnlijk kom ik dan nog wel even kijken hier. In elk geval om foto's te plaatsen dus elke dag.


Zo zonde joh om dan te forummen, ik zou het wel weten haha

Waarom zonde? Je kan echt niet 24/7 door de stad banjeren, dat is veel te vermoeiend. Ik geniet er ook juist van om in een stad af en toe tot rust te mogen komen. Inderdaad door lekker in een starbucks te gaan zitten en alle indrukken even goed tot me door te laten dringen, te schrijven, foto's te ordenen etc. Dat is toch ook het mooie van reizen? Dat je de tijd mag nemen, de dingen mag doen op de manier die bij je past...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 1:22

Ja, die rust momenten heb ik echt nodig. Ik zeg ook niet dat ik uitgebreid ga forummen uren lang, maar ik ben wel van plan om m'n foto's direct te bewerken en op Facebook (en dan dus ook maar direct hier) te plaatsen. Op die manier geef ik mezelf ook rust, verplicht ik mezelf om even een uurtje in een Starbucks te zitten. Die rust heb ik juist nodig. En voor mij is dat ook genieten. Ik vind het hartstikke leuk om dat te doen, zo tussen de Amerikanen even in een Starbucks met de laptop zitten. Leuk juist smile

En het leuke is dat jullie dan ook direct mee kunnen genieten, lijkt me best leuk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 1:38

Caribbeanlover schreef:
Marin schreef:
Caribbeanlover schreef:Marin, ga je in NY nog forummen of heb je wel wat beters te doen? Laughing Ik kijk uit naar je foto's. Cool

Ik ben van plan een soort live fotoreport te plaatsen, dus elke dag de mooiste foto's even in een topic plaatsen. Ik moet van mezelf verplicht rust nemen in het hostel of in een Starbucks, dus waarschijnlijk kom ik dan nog wel even kijken hier. In elk geval om foto's te plaatsen dus elke dag.


Zo zonde joh om dan te forummen, ik zou het wel weten haha
Ja, maar jouw lichaam laat jou in principe momenteel ook niet even drastisch in de steek.

Ik kijk trouwens wel uit naar je foto's Marin. Ik ben echt zo ontzettend jaloers...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 1:43

Nou zelfs zonder extra vermoeidheid is zo'n rustmoment wel lekker joh. Ik weet van mezelf dat ik me heel erg kan pushen om maar door en door te gaan, maar bij stedentrips hoef je echt niet constant on the run te zijn. Als het lekker weer is, kan je ook gerust in een park een uurtje gaan hangen, of bij slecht weer dus in een koffiebar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 5:37

Ik vind het ook heerlijk om gewoon iets 'normaals' te doen als ik ergens anders ben. Toen ik een dagje naar Luzern was zat ik lekker in het zonnetje op een bankje daar een boekje te lezen bij een geweldig uitzicht. Ik heb veel mooie dingen daar gezien hoor maar dat vond ik eerlijk gezegd toch wel het fijnste moment smile.

Ik kijk uit naar je topic Marin!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 8:26

Maple, wat doet mijn lichaam er nou toe?

Marin, ik snap dat je regelmatig gaat rusten, want in zo stad komt er veel op je af en is er veel te doen dus gewoon lekker doen hoor Wink .
Waarom komt je blonde vriendin hier niet meer? Heb ik even niet meegekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:05

Die had geen zin meer in t forum.

En maple zei dat omdat ik momenteel last heb van m'n lichaam waardoor ik extra snel vermoeid ben, dus ze maakte even een vergelijking.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:23

Verkeerd gelezen, oeps. Sterkte Marin en ik kijk erg uit naar je pics. Cool
Heeft ze wel uitgelegd waarom of afscheid genomen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:45

Nee ze is gewoon weggegaan. Al op t oude forum. Maar ik heb vorig weekend nog met haar gelogeerd en t gaat heel goed met haar :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 10:53

Oh oke, maar toen ik zei dat ik wegging was jij diegene die zei dat ik eigenlijk beter een reden kon geven en zij heeft dat niet eens gedaan ze is gewoon weggegaan en dat vind ik nog gekker dan mijn geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 20:51

Tja meid, de wereld zit vol onlogische onverklaarbare mysteriën. ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 22:04

Marin schreef:Nou zelfs zonder extra vermoeidheid is zo'n rustmoment wel lekker joh. Ik weet van mezelf dat ik me heel erg kan pushen om maar door en door te gaan, maar bij stedentrips hoef je echt niet constant on the run te zijn. Als het lekker weer is, kan je ook gerust in een park een uurtje gaan hangen, of bij slecht weer dus in een koffiebar.

Jaaa of lezen in de Starbucks, he Marin Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 22:16

Jaa smile

Ik ga ook echt de Sunday Times kopen, heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Suus ma 14 feb 2011 - 22:21

Ik ben heel benieuwd naar je foto's, Marin, ik wil ook naar New York smile Hopelijk gaat dat er in september van komen smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 23:10

Marin schreef:Tja meid, de wereld zit vol onlogische onverklaarbare mysteriën. ;-)

Dat kan wel wezen, maar vond het wel raar dat je toen zo ophef erover maakte dat ik zonder afscheid en/of uitleg weg wilde gaan. Uit beleefdheid heb ik dat uiteindelijk gedaan, maar ik was natuurlijk niks verplicht.

Nu is zij ineens zomaar weggegaan en dat vind je blijkbaar normaal en zeg je er niks van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 23:32

Ik kan me niet herinneren dat ik daar zo'n ophef over heb gemaakt. Bij mijn weten heb ik alleen gezegd dat je op hyves al tegen mij zei dat je twijfelde om weg te gaan, en jij vond dat niet leuk, omdat ik dat prive tegen je had gezegd. Meer kan ik me niet herinneren, dus correct me if I'm wrong.

En ze is echt al maanden weg hoor, al op het oude forum al, gewoon geleidelijk gegaan. Ik zeg niet dat de ene manier beter is dan de andere, uiteindelijk moet je doen wat bij jezelf past en een ander kan slechts advies geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 23:43

Wilde het alleen even melden, maakt verder niks uit hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 23:46

Ik snap het, maar ik kan er verder ook niets meer van maken Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 21:23

Nog even en dan ga je al joehoehhhh cheers .
Nou meid ik wacht met smart op je foto's en verhalen. :flower:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 11 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum