Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

+20
Caro
Raindrop
Beachgirl
mzcharlotte
GeKKiE
Effie_O
Inge
Atelier Madame
Travelgurly
Winegum
Snoopy
Prosecco
Zonnetje
Zora
TNMN
Diesel
Sterre
Polly
rapa nui
ekiaam87
24 plaatsers

Pagina 4 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:05

Marin, nou ben wel benieuwd wat jij voor tips hebt om een week naar NY te gaan. Ik wil niet in een hostel zitten dwz niet op een slaapzaal slapen.
Mocht ik willen gaan, dan hoop ik dat je me kunt/wilt helpen. Ben nou wel benieuwd of ik dan goedkoper uit ben dan als ik het ergens als een geheel boek.

ZvB, hoe kan je nou maar €70,- kwijt zijn aan vliegtickets? Dat is wel heel goedkoop.

Travelgurly, jij telt niet mee, want je krijgt korting. :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Polly ma 31 jan 2011 - 0:06

Caribbeanlover schreef:
ZvB, hoe kan je nou maar €70,- kwijt zijn aan vliegtickets? Dat is wel heel goedkoop.

Travelgurly, jij telt niet mee, want je krijgt korting. :P

Ryanair! Very Happy
Ik heb al heel vaak voor heel weinig geld gevlogen.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:08

Vliegen die ook buiten europa?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:10

Polly ik wil wel graag weten hoe je dat doet Very Happy

Lucky, jij gaat dan ook wel naar een heel duur oord vergeleken bij ZvB en Marin he. Misschien dat je nog wel meer kwijt bent dan hen ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:13

Haha ik vind 70 voor Ryanair tickrts nog best wel duur! Maar zij vliegen idd niet buiten Europa.

Maar geef jij nou eens een indicatie van wat jij denkt dat zo'n week kost qua vlucht hotel eten en activiteiten, dan kan ik je heel duidelijk laten zien waar je op kan besparen.

Gast
Gast

Bericht  Polly ma 31 jan 2011 - 0:15

Liva schreef:Polly ik wil wel graag weten hoe je dat doet Very Happy

Lucky, jij gaat dan ook wel naar een heel duur oord vergeleken bij ZvB en Marin he. Misschien dat je nog wel meer kwijt bent dan hen ook.

Ik heb het op de vorige pagina geschreven, dat van mij telt niet helemaal hoor :-)
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:25

Polly, ik zal even terug lezen :P

Marin, hier mijn ideeen. Ik zou dan in sept. een week naar NY willen, simpel hotel centraal gelegen, eigen badkamer. Verder weet ik even niks te bedenken.
Ik ga dan niet op mijn ass liggen zoals normaal gesproken, maar wil echt dingen doen/zien.
Kortingsbonnen ed voor het bezoeken van bekende hotspots zou ik graag willen hebben.

Hoe duur is het om dingen te bezoeken?
Een appartement zou misschien handiger zijn, dan kunnen we zelf daar gaan lunchen ipv buiten de deur. Echt 3x per buiten de deur eten tikt erg aan denk ik.

Echt idioot veel shoppen hoef ik niet, maar wil wel wat kopen.
Bij Straus bijv. had ik een leuke prijs gezien voor 1 week NY, zal ff kijken hoe duur het was en laat ik je dat weten.

Gaan er ook 2 vlieg dgn vanaf? Dus als ik 9 dgn zie staan, zijn dat dan 7 nachten?
Oke ik zoek even naar 9 dgn.

Heb er hier een bij Straus;

Hotel Marrakech, 2 pers., 9 dgn, € 992,00 pp, incl. retourvlucht, hotel op basis van logies.
Transfer zit er niet bij dus dat tikt wellicht ook aan met de cab.

Nou jij! :P

Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 31 jan 2011 - 0:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame ma 31 jan 2011 - 0:29

Ach ja ik ga ook gemiddeld 6-8 weken op vakantie per jaar, deels betaald door mn ouders, maar ook een heel groot gedeelte gewoon op eigen kosten. Maar ja als ik dan kijk wat ik kwijt ben voor mijn zomervakantie deze zomer:
80 euro retourtje vliegticket naar italie, voor 12 dagen betalen we pp 300 euro hotel inc ontbijt, dus voor 400 euro zit ik lekker bijna 2 weken in de zon voor een klein bedrag. En daar kan ik het zelf zo gek maken als ik wil!

Voor 6 weken nieuw zeeland was ik 3000 euro kwijt, voor 6 weken amerika/canada 2300, voor 2,5 week griekenland nog geen 700 .. slapen in hostels of goedkope hotels, goedkoop vervoer zoeken ipv perse een huurauto, zelf koken ipv elke dag uit eten..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:39

Atelier Madame schreef:Ach ja ik ga ook gemiddeld 6-8 weken op vakantie per jaar, deels betaald door mn ouders, maar ook een heel groot gedeelte gewoon op eigen kosten. Maar ja als ik dan kijk wat ik kwijt ben voor mijn zomervakantie deze zomer:
80 euro retourtje vliegticket naar italie, voor 12 dagen betalen we pp 300 euro hotel inc ontbijt, dus voor 400 euro zit ik lekker bijna 2 weken in de zon voor een klein bedrag. En daar kan ik het zelf zo gek maken als ik wil!

Voor 6 weken nieuw zeeland was ik 3000 euro kwijt, voor 6 weken amerika/canada 2300, voor 2,5 week griekenland nog geen 700 .. slapen in hostels of goedkope hotels, goedkoop vervoer zoeken ipv perse een huurauto, zelf koken ipv elke dag uit eten..

Waarom betalen je ouders mee? Leuk voor je hoor,maar die van mij doen dat echt niet. Ik ben volwassen en als ik weg wil, dan moet ik dat heel logisch zelf betalen. Zal lekker wezen als ik 6-8 wkn weg wil, daar gaan ze echt niet aan meebetalen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:44

Haha ik vind je grappig CB!

Ok, hier mijn overzicht en tips. Ik moet wel erbij zeggen dat ik op m'n iPhone in de trein zit te internetten dus ik kan geen links plaatsen enzo, dat is even te lastig. Maar dat komt nog wel, of je kan zelf wat googlen.

Affijn.

September is een goede keuze. Dan is het niet zo vreselijk warm meer maar wel erg lekker. Ook zijn de tickets dan wat goedkoper, alhoewel je denk ik nog steeds wel rond de 500 euro moet denken.

Een centraal gelegen hotel is geen probleem. Die zijn er genoeg! Het meest toeristische punt op Manhattan is natuurlijk Times Square. De wijk wordt Midtown genoemd. Dus wanneer je een hotel zoekt is dat een goede plek. Nadeel is wel dat het daar vrij duur is. Reken toch wel op 150 dollar per nacht. Dat is ongeveer 130 euro. Eigenlijk zijn er bijna geen hotels die goedkoper zijn, alleen een enkele griebus. Dit geldt ook wel voor de andere wijken op Manhattan. Misschien is hotel Pennsylvania nog w
Pennsylvania
Long island
Priceline hotwire

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:46

Aaargh stomme iphone. Ik krijg dat laatste stukje van t bericht niet goed. Had wat steek woorden opgeschreven maar ik kreeg m niet meer goed. Ik ga dus even in een nieuw berichtje verder typen. Nog even geduld dus

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:46

Waarom vind je me grappig? Laughing
Dank je voor de info, maar je mag me ook pmen en/of mailen.
Ja je zei idd al dat de hotels zeker 150 dollar p.n. zijn daar. Is dat voor 2 pers. ?

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame ma 31 jan 2011 - 0:46

Caribbeanlover schreef:
Atelier Madame schreef:Ach ja ik ga ook gemiddeld 6-8 weken op vakantie per jaar, deels betaald door mn ouders, maar ook een heel groot gedeelte gewoon op eigen kosten. Maar ja als ik dan kijk wat ik kwijt ben voor mijn zomervakantie deze zomer:

Waarom betalen je ouders mee? Leuk voor je hoor,maar die van mij doen dat echt niet. Ik ben volwassen en als ik weg wil, dan moet ik dat heel logisch zelf betalen. Zal lekker wezen als ik 6-8 wkn weg wil, daar gaan ze echt niet aan meebetalen.

Oh ze betalen niet mee aan mijn eigen reizen (ja een klein zakcentje), maar als ik me hen mee op vakantie ga hoef ik zelf niets te betalen.. ik trakteer wel is op een kop koffie oid, maar ze willen niet dat ik het verblijf e.d. betaal.. maar dat komt wel vaak neer op 2 weken vakantie extra per jaar! Ik ben wel nog student.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:47

Marin schreef:Aaargh stomme iphone. Ik krijg dat laatste stukje van t bericht niet goed. Had wat steek woorden opgeschreven maar ik kreeg m niet meer goed. Ik ga dus even in een nieuw berichtje verder typen. Nog even geduld dus

Doe geen moeite, maar lief van je hoor hug .
Komt wel een keer, ik toch nog niet boeken haha.
Wil dan wel elke avond iig uit eten.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:48

Marin, maar dan kom ik bij Straus toch onderhand even duur uit?

AM, aha vandaar.

Gast
Gast

Bericht  Inge ma 31 jan 2011 - 0:50

Wow Marin, je gaat al bijna. *jaloers* :p

CL Pennsylvania is wel een prima hotel, goede ligging, niet te duur, eigen badkamertje met bad(je) en toilet, en schone kamers.
Wij zijn in juni geweest en hadden toen ook niet zulke hele dure tickets.

Wij maken 2 duurdere reizen per jaar, in het voorjaar en in het najaar. Hier sparen we goed voor, maar naast dat we voor vakanties sparen kunnen we nog gewoon leuke dingen doen en sparen voor onze bruiloft.
Dit jaar gaan we naar Kenia, we hebben de tickets los geboekt van de reis. De reis qua kosten zijn de entree van de parken die je bezoekt vrij fors, verder slapen we in banda's (tentje) maar ook in lodges. Kenia is opzich wel redelijk prijzig. Hebben onze reis geboekt via Nederlandse vrouw die in Tanzania woont (hebben Tanzania ook via haar geboekt), je kan via haar precies je reis samenstellen hoe je wilt en qua prijzen was ze goedkoper dan de reisorganisaties die pakketreizen aanbieden.

Onze reis naar NY en Chicago hebben we bij D reizen geboekt, tickets en verblijf los van elkaar geboekt en kwam goedkoper uit dan alles wat wij zelf gevonden hadden. In Chicago sliepen we 4 nachten in een luxe hotel en dat was nog goedkoper dan dat we betaald hadden voor 1 week NY hotel. Nu was de aanbieding van het hotel in Chicago ook wel super mooi (doubletree hotel) want ging via internet kijken en zag behoorlijk hoge prijzen.

Malediven zijn we in september geweest en was via een redelijk mooie aanbieding bij Straus
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Atelier Madame ma 31 jan 2011 - 0:53

Caribbeanlover schreef:Marin, maar dan kom ik bij Straus toch onderhand even duur uit?

AM, aha vandaar.
Ben jij trouwens luckypucky van het vorige forum? Dacht het aan je manier van posten af te lezen!?

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:54

Vervolg bericht.

Misschien is hotel Pennsylvania wat Voor je. Die is relatief goedkoop en goed. Inge kan je daar meer over vertellen.
Om kosten te kunnen besparen zou je in long island kunnen gaan zitten, maar dan zit je niet op Manhattan. Wel moet je je realiseren dat Manhattan heel groot is en je dus elk dag een ander deel doet, althans dat is het meest logische. Dus je moet sowieso met de taxi of metro. Het valt niet allemaal te lopen.
Ook handig: via de websites Priceline en hotwire kun je hotelkamers winnen voor een goedkopere prijs. Werkt net zo als vakantieveiling. Je kunt dan opgeven dat je in midtown wilt zitten en zij zoeken goede deals.

Overigens is die 150 dollar voor een kamer, dus voor 2 pers samen.

Qua eten moet je rekenen op tenminste 30 dollar per dag. Ik reken meestal 5 dollar ontbijt, 10 dollar lunch en 15 à 25 dollar diner. Jullie houden natuurlijk van lekker eten dus misschien wat ruimer rekenen voor diner.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:57

Via new York explorer pass of new York city pass of new York pass (drie soorten dus) kan je korting krijgen op de attracties. Moet je zelf maar even uitzoeken hoe of wat, kan niet links geven nu. Handig is ook dat je de wachtrij dan mag overslaan dus t werkt ook tijdsbesparend. Ik heb de new York explorer pass voor 50 euro voor 5 attracties waar je normaal wel 100 euro aan kwijt bent

Wat betreft los boeken of Strauss. Ja weet je, ik ken dat hele strauss niet. Ik zou dat zelf nooit doen. Ik wil alles zelf regelen. Dus dat is je eigen overweging. Ik wil zelf zoeken zodat ik zelf t goedkoopste kan vinden, maar als jij t liever laat regelen is dat ook prima toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:59

Oke ik zal het hotel onthouden, dank je ook Inge.
Wil wel echt in NYC zitten en niet elke dag per taxi ed heen en weer reizen.
Het gevoel van echt IN de Big Apple te zitten wil ik gewoon hebben/meemaken.
Nou da's niet veel 30 dollar per dag aan eten, pp neem ik aan?
Ja sorry heb geen flauw benul.
Heb je geen tips qua appartementen huren in NYC? wel van nederlandse organisaties hoor.
Amerikanen tafelen niet lang he en dus heb je aan een hoofdgerecht voldoende dus wij ook neem ik aan. Echt eeh luxe hoeft het niet te zijn daar dan dat doen we thuis dan wel weer.
Maar zodra ik echt zou willen raadpleeg ik jou wel. Mag dat?
Jij zou me dan ook tips kunnen geven mbt kortingsbonnen ed toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 1:24

Die kortingstip heb ik je net al gegeven met die passen. Moet je zelf maar even googlen.
Appartementen weet ik niets van en betwijfel het of er een nederlandse website van is. Zullen toch voornamelijk Amerikaanse websites zijn.

Ik vind 20 voor een hoofdgerecht persoonlijk vrij duur dus ik ben rond de 15 plus drankje wel klaar ja voor t avondeten. Dat is pp ja.

Edit en ik kan het niet laten te zeggen. Jij bedoelt dat je midden op Manhattan wilt zitten. Dat is het bekende eiland wat je van tv kent. NYC is veel groter dan dat, daar hoort brooklyn, bronx, staten islans, etc ook bij. Jij bedoelt dus Manhattan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 1:53

Marin schreef:Die kortingstip heb ik je net al gegeven met die passen. Moet je zelf maar even googlen.
Appartementen weet ik niets van en betwijfel het of er een nederlandse website van is. Zullen toch voornamelijk Amerikaanse websites zijn.

Ik vind 20 voor een hoofdgerecht persoonlijk vrij duur dus ik ben rond de 15 plus drankje wel klaar ja voor t avondeten. Dat is pp ja.

Edit en ik kan het niet laten te zeggen. Jij bedoelt dat je midden op Manhattan wilt zitten. Dat is het bekende eiland wat je van tv kent. NYC is veel groter dan dat, daar hoort brooklyn, bronx, staten islans, etc ook bij. Jij bedoelt dus Manhattan.

Ik ga kijken voor die kortingstip oke. Ik vind 20 dollar voor een hoofdgerecht niet heel erg duur aangezien het daar altijd veel is toch?! Dan is het de prijs wel waard vind ik, maar voor minder kan het ook dus dat is ook prima.
Nee ik bedoelde niet Manhattan weet bij god niet waar alles ligt ed. Wil gewoon in NYC zelf zitten en niet in Long Island of New Jersey waar ik vervolgens elke dag met een taxi naar de BA moet, heb ik geen zin in.

Gast
Gast

Bericht  Effie_O ma 31 jan 2011 - 2:01

Manhattan is toch NYC? Gewoon een van de stadsdelen van New York? Volgens Wikipedia is Manhattan ook nog eens het centrum van de stad smile
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 2:11

Effie_O schreef:Manhattan is toch NYC? Gewoon een van de stadsdelen van New York? Volgens Wikipedia is Manhattan ook nog eens het centrum van de stad smile

Klopt als een bus. Maar NYC is dus meer dan Manhattan, dat probeerde ik te zeggen.

Gast
Gast

Bericht  GeKKiE ma 31 jan 2011 - 2:14

Wij hadden de new york pass, voor 5 dagen.
Je betaalt vooraf, hij was bij ons in de aanbieding, en dan mag je 50 attracties in.
Het was ideaal, die kosten heb je daar niet meer en je voelt je ook niet verplicht een museum helemaal door te spitten.
We hadden veel gedaan en hebben zo 100 euro bespaard op alle entree's.
Alleen dat je dan niet in de rij hoeft dat viel mij erg tegen!
Je moet overal toch nog een kaartje halen.
En gewoon in de rij om binnen te komen.

Taxi nemen is echt onnodig!!!
Wij deden alles met metro, super veilig!
Zelfs vanaf vliegveld met trein en metro!
Scheelt zoveel geld al!!!!
Die taxi's hebben geen zin helemaal naar vliegveld te rijden.
Die vragen de hoofdprijs!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: