Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

+20
Caro
Raindrop
Beachgirl
mzcharlotte
GeKKiE
Effie_O
Inge
Atelier Madame
Travelgurly
Winegum
Snoopy
Prosecco
Zonnetje
Zora
TNMN
Diesel
Sterre
Polly
rapa nui
ekiaam87
24 plaatsers

Pagina 1 van 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 1:37

Ik lees hier regelmatig verhalen van meiden die redelijk wat reizen en dat vaak in 1 jaar bijv. Marin en ZvB.
Marin gaat dit jaar als ik het goed heb wel 2x naar amerika.
Ben gewoon benieuwd hoor en bedoel er verder niks mee.
Hoe kunnen jullie dat allemaal betalen?
Ik ben al blij als ik gewoon 1x per jaar 2 wkn ga en verder houd het dan op.
Weekendjes weg doen we nooit en telt ook niet mee, want dat is geen vakantie.
Ik heb nog een bon van Kruidvat dat je voor €9,- pp een nacht in een hotel kan verblijven dus daar ben ik al blij mee.

Ik ben niet van de merkkleding ed, maar op vakantie vind ik luxe wel heel erg belangrijk. Kamperen zul je mij nooit zien doen. Dus zijn onze vakanties vrij duur. Hier is wel gezegd dat ik altijd zo duur en ver weg ga, maar als je bijv. de reizen van anderen bij elkaar optelt van 1 jaar is dat bij elkaar veel meer.

Iedereen moet het zelf weten, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op za 29 jan 2011 - 10:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 1:43

Uhm, afgelopen jaar hebben wij een huis gehuurd in Spanje en in de Ardennen.
Spanje was een huis met zwembad voor 2 weken en Ardennen was een chalet met enorme tuin in het bos voor 1 week.
Waren super fijne vakantie's, maar wel maar simpel voor ons gevoel.
Nu gaan we dit jaar naar NYC een week en dan willen we in t najaar ook nog een weekje weg. Al is dit de Ardennen, dat boeit niet.. weg=weg naar mijn idee.
De planning is ook nog om tussendoor een 3 nachtjes naar Amsterdam te gaan. Ben daar nl nog nooit geweest Embarassed en van juni tot november duurt anders zo lang!

Maar de vraag was waar we het van doen..
We sparen.. en mijn vriend heeft een goede baan.
Ik vanaf dinsdag ook Wink maar nog niet gehad dus.
En wij vinden vakanties heel belangrijk.
Ga bv liever 2 weken luxe op vakantie dan een duurdere auto kopen of noem maar wat.

Edit: wij hebben ook geen kinderen, scheelt misschien ook nog in de kosten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 1:50

Mijn antwoord is goed zoeken, en niet settelen voor het eerste beste.

Ik ben samen met mijn vriend 1 maand naar Curacao geweest vorig jaar dec/jan de duurste periode (inclusief vliegticket, appartement en autohuur - ook voor 4 weken, eten (uit eten en boodschappen) en benzine) en wij waren €+/- 1500 euro kwijt p.p voor de hele maand.)

We konden ook "maar" twee weken all in boeken bij een resort en dat was nog duurder.. Toen was de keuze om alles zelf samen te stellen makkelijk gemaakt.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 2:00

Aten jullie droog brood? Dat kan toch niet zo weinig voor 1 maand in een van de duurste periodes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 2:02

Nope, we deden gewoon boodschappen in de lokale supermarkt daar en gingen 2x per week uit eten bij leuke restaurantjes.

We hadden een prachtig groot balkon met uitzicht over Curacao, dus ik had het gevoel dat ik iedere avond aan het uit eten was Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  ekiaam87 za 29 jan 2011 - 4:06

Caribbeanlover schreef:
Ik heb nog een bon van Kruidvat dat je voor €9,- pp een nacht in een hotel kan verblijven dus daar ben ik al blij mee.


Heb je daarvan je hotel al gereserveerd? Vaak moet dat voor een bepaalde datum, anders zit alles al vol.
Ik heb ons hotel geboekt 2 dagen nadat de kaartjes gekocht konden worden en veel data/hotels zaten al (redelijk) vol!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 5:08

Nu ik eenmaal werk is het niet meer zo heel erg lastig om geld te sparen voor vakanties. Dat gaat natuurlijk al automatisch door wat je via je werk qua geld opbouwt en daar betaal ik bijvoorbeeld een reis naar India van waar ik in de herfst naartoe ga. Verder wil ik nog een stedentripje maken naar Spanje, wat tegenwoordig qua vliegen goedkoop is en je het verder net zo duur kan maken als je zelf wil en in de zomer een weekje naar Dublin, maar dat is ook niet zo duur, doordat ik bij een vriendin verblijf.

M'n zus vroeg of ik in maart mee wilde op wintersport, wat ongeveer voor een wk 1000 euro zou kosten. Daar had ik wel twijfels over, want dat vond ik voor gewoon een leuk weekje weg wel even veel geld om zo uit te geven.

Ik zie overigens in mijn omgeving hooguit stelletjes die 2-3 keer per jaar op vakantie gaan als ze een dubbel inkomen hebben en beiden iig fulltime werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 5:11

Ik reis erg veel omdat ik goedkoop reis. Ik speur altijd naar goede dealtjes. Mijn reisje naar New York bijvoorbeeld, ticket was 240 euro, hostel is 80 euro voor 5 nachten in totaal. Tja, dan kan dat wel Wink En ik had voor 50 euro een kortingspas gekocht voor 5 toeristische attracties. Normaal gesproken zou je met de gewone toegansprijzen dan rond de 120 euro uitkomen. Goede deals zoeken dus. Ook logeer ik veel bij vrienden en/of couchsurfers, dat is ook gratis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 8:54

Net als sommigen hierboven kan ik vaak op reis omdat ik budget reis. Mijn eisen aan accomodatie zijn niet al te hoog (al ben ik niet meer in voor hostels) en goedkope vliegtickets zijn tegenwoordig een makkie om te vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  rapa nui za 29 jan 2011 - 10:16

Ik vind vakanties belangrijk en geef er dan ook veel geld aan uit. Ik kan het me veroorloven dat ik mijn vakantiegeld ook echt compleet voor de vakantie(s) gebruik en een deel van mijn belastingteruggave ook. Ik heb al een leuke spaarpot/buffer achter de hand dus kan me nu veroorloven dat ik natuurlijk wel blijf sparen maar dat ik het ook uit geef aan de dingen die ik wil. Vakanties/reizen en uitjes zijn dingen waar ik zoveel plezier aan beleef en zo veel van leer/ervaringen door krijg dat ik elke euro die ik er aan besteed heb nog steeds waard vind. Ik krijg ook regelmatig van mensen te horen: "jij gaat ook altijd weg, zou ik financieel nooit kunnen doen". Maar die mensen hebben tegelijkertijd een nieuwe auto (heb ik niet omdat ik het te veel vind kosten), kopen regelmatig nieuwe meubels en veranderen constant hun huis, dragen de laatste mode en besteden veel geld aan de kinderen die zo'n beetje alles mogen. Ligt er ook maar aan waar je je prioriteiten stelt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Polly za 29 jan 2011 - 15:42

Ik reis vrijwel altijd met een doel; ik werk in het buitenland of ik ga bij vrienden op bezoek. Zo hoef ik ofwel het ticket niet meer apart te betalen, of juist alleen het ticket te betalen. Verder is reizen momenteel erg belangrijk voor me, dus besteed ik mijn geld voornamelijk daaraan.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 20:34

Caribbeanlover schreef:Ik lees hier regelmatig verhalen van meiden die redelijk wat reizen en dat vaak in 1 jaar bijv. Marin en ZvB.
Marin gaat dit jaar als ik het goed heb wel 2x naar amerika.
Ben gewoon benieuwd hoor en bedoel er verder niks mee.
Hoe kunnen jullie dat allemaal betalen?
Ik ben al blij als ik gewoon 1x per jaar 2 wkn ga en verder houd het dan op.
Weekendjes weg doen we nooit en telt ook niet mee, want dat is geen vakantie.
Ik heb nog een bon van Kruidvat dat je voor €9,- pp een nacht in een hotel kan verblijven dus daar ben ik al blij mee.

Ik ben niet van de merkkleding ed, maar op vakantie vind ik luxe wel heel erg belangrijk. Kamperen zul je mij nooit zien doen. Dus zijn onze vakanties vrij duur. Hier is wel gezegd dat ik altijd zo duur en ver weg ga, maar als je bijv. de reizen van anderen bij elkaar optelt van 1 jaar is dat bij elkaar veel meer.

Iedereen moet het zelf weten, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.

Eh nou je noemt mijn naam dat ik heel veel reis maar daar zitten toch echt vaak weekendjes bij hoor. En dat is zeker wel een reis. Op vakantie ga ik sowieso zelden. Ik zie dan ook een verschil tussen vakantie en reizen. Ik reis goedkoop, vaak met Ryanair of Easyjet. 1 Maal per jaar maak ik meestal een grote reis. Vorig jaar was dat naar Namibie. Het ticket kocht ik van mijn spaargeld en terplekke kom ik gewoon rond met mijn salaris, het geld dat ik heb. Soms boek ik een paar honderd euro over van mijn spaar naar mijn betaalrekening. Namibie was in die zin goedkoop te doen voor mij omdat ik door mijn vriendin, die daar vandaan komt, heel veel korting kreeg bij lodges en hotels. Ipv meer dan 100 euro hoefde ik maar 15 euro per nacht te betalen of soms zelfs niets. Soms kreeg ik zelfs 50% korting op mijn souveniers haha. Soms sliepen we bij haar vriend, soms bij haar ouders of oom en tante. Dat zijn allemaal dingen die je moet willen om het goedkoop te houden. Vorig jaar ben ik ook een weekje van Eindhoven naar Dublin gevlogen, daar een paar dagen gebleven. Toen vanuit Dublin naar Liverpool en daar een paar dagen gebleven en vanuit Liverpool weer naar Amsterdam. Bij elkaar was ik 70 euro kwijt aan vliegtickets. Hotel in Dublin kostte 60 euro per nacht voor 2 personen (ik was met mijn nichtje), hostel in Liverpool 17,50 per nacht. Kost allemaal geen drol dus.

Als ik weekendjes weg ga, slaap ik vaak in goedkope hotels of hostels, regel ik zelf vervoer van en naar de luchthaven, ga ik niet luxe uiteten (vaak gewoon Mac, fish & chips of iets anders heel goedkoops). Daarentegen geniet ik van de omgeving, van het ergens anders zijn, van de mensen die ik ontmoet, van de ervaringen, de herinneringen die ik maak. Ik heb de grootste lol en maak leuke tripjes. Van te voren zoek ik gewoon veel uit en ter plekke kijk ik waar ik zin in heb. Soms is het ook leuk om gewone dingen te doen in een ander land zoals naar de bioscoop.

Ik heb trouwens een onwijs leuk boekje gehad van Vruchtenhagel voor mijn verjaardag. Echt een boekje dat antwoord geeft op jouw vraag want je bent niet de eerste die het me vraagt hoor. Ik verdien geen bakken met geld, ik heb gewoon een gemiddeld salaris. Jij wilt daarvan echter 2 weken luxe op de DR verblijven met alle gemakken voorzien. Dat kost dan klauwen vol met geld. Ik pak het dus anders aan. Wil je meer weten, kijk eens of je hieraan kunt komen, daarin staat nog veel meer waarmee je het goedkoop kunt houden. Maar zoals gezegd, dat is dan ook iets dat je moet willen:

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? De-wereld-in-27-vakantiedagen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 20:45

Caribbeanlover schreef:Ik ben niet van de merkkleding ed, maar op vakantie vind ik luxe wel heel erg belangrijk. Kamperen zul je mij nooit zien doen. Dus zijn onze vakanties vrij duur. Hier is wel gezegd dat ik altijd zo duur en ver weg ga, maar als je bijv. de reizen van anderen bij elkaar optelt van 1 jaar is dat bij elkaar veel meer.

Toch nog even nieuwsgierig terug hoor smile. Maar wat ben jij kwijt voor zo'n vakantie dan? Want ik kan me echt niet voorstellen dat ik per jaar meer kwijt ben dan jij. Vorig jaar heb ik voor mijn doen 1 erg dure reis naast mijn kleinere trips gemaakt ja, maar normaal denk ik dat ik gemiddeld wel op het zelfde als jij uit zal komen.

Eigenlijk geef je zelf al je antwoord in je openingspost. Jij houdt van luxe en daar betaal je voor. Ik hou van reizen, zelf uitzoeken en veel beleven en zien en dat kost gewoon minder dan de luxe die jij zo belangrijk vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 21:37

Ik denk, nee weet wel zeker, dat ZvB gelijk heeft. Het is gewoon een hele andere manier van reizen. Jij gaat inderdaad graag drie weken op je gat zitten in een tropisch oord bij wijze van, maar betaalt daar wel de hoofdprijs voor vanwege de luxe. Als ik me niet vergis is het vaak dan ook all inclusive. Dat soort resorts zijn echt enorm duur.

ZvB, Polly, Rapa Nui en ik pakken het gewoon heel anders aan. Low budget betekent niet alleen goedkoper, maar ook al snel minder comfort en meer zelf uitpluizen en regelen. Daar is geen standaard pakket voor wat je kunt kopen bij het reisbureau of op internet. Daarentegen betekent het wel dat je vaak op bijzondere wijze wat van land ziet. Als je slaapt bij vrienden of couchsurfers, krijg je automatisch wat van de cultuur mee en kom je op plekken waar je normaal niet zo snel zal komen. Dat geeft voor mij een veel grotere kick dan zo'n prachtig bounty strand waar iedereen komt.

Maar goed, vraagje aan jou dan Caribeanlover: zou jij wel zo willen reizen? Volgens mij hou jij heel erg van jouw reizen, geniet je daar echt van, maar is het veel duurder omdat het gewoon 1 standaard luxe pakket is. Denk dat je jouw manier van reizen gewoon niet echt goedkoper krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 21:45

@ Marin, dat boekje wat ik van VH heb gekregen is zo leuk! Er staat precies in hoe wij reizen haha, een en al herkenning Very Happy. En weer leuke tips voor nieuwe reisjes :P. Ik ben hem aan het lezen alsof het een roman is haha smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 21:46

Oh wat leuk! Die wil ik wel een keer in kijken dan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 21:47

Ik neem hem wel mee volgende keer dat ik je zie smile. Kunnen we mss gelijk een reisje prikken. Zin om mee te gaan Lucky Caribbeanlover? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 21:50

Ik denk niet dat jij veel minder uitgeeft, was jij niet iets van 2400 euro kwijt elk jaar?
Ik blijf me er trouwens ook over verbazen hoe goedkoop het kan. Maar op de een of andere manier vind ik dat soort aanbiedingen gewoon nooit haha. Is dat boekje gewoon bij bol.com te bestellen zvb?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 21:56

Liva, ik sta voor veel online nieuwsbrieven ingeschreven. Van o.a. Ryanair, NS HiSpeed, D-reizen, en meerdere luchtvaartmaatschappijen of boekingsites.
Op die manier krijg je als eerste te horen wanneer er kortingsacties zijn. Dan moet je vaak snel en impulsief reageren maar dan kan het wel goedkoop. Zo zag ik laatst een nieuwsbericht van ns hi speed dat je voor 35 euro naar Parijs kon in maart. Direct bedacht van oh dan kan ik dat wel doen voor m'n zusjes verjaardag en diezelfde dag direct geboekt.
En dat goedkope new York ticket had ik gelezen via m'n Amerika forum waar een tip stond voor een Duitse weblog die weer de tip over een Duitse bookingsite gaf. De truc was dat je dan heen via Amsterdam moest vliegen (nou ok dat is niet erg haha) en terug dan via Frankfurt. Daarvoor de ns hispeed deals weer in de gaten gehouden en zo die geboekt. (en ik heb ook een railplus kaart voor korting op internationale reizen, scheelt ook al weer).

Je moet dus wel een beetje creatief denken en zoeken en belangrijkste van alles: flexibel zijn.


Laatst aangepast door Marin op za 29 jan 2011 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 21:58

Ja hoor: http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-wereld-in-27-vakantiedagen/1001004010630814/index.html

Punt is ook wel dat je flexibel moet zijn. Als je op vrijdagochtend weg wilt en op zondagavond terug dan zal je vaak ook wel wat meer kwijt zijn.

Ik vloog bv op maandag, dan op donderdag en op zondag terug toen ik naar Dublin en Liverpool ging. Zondag was dan ook het duurste ticket (35 euro), de andere waren 7 en 14 euro. Ooit had ik ook een ticket geboekt naar Oslo, 22 euro retour. Uiteindelijk ben ik ivm persoonlijke omstandigheden niet gegaan maar goedkoop was het wel smile. Je moet het ook gewoon in de gaten houden.

Edit, en idd wat Marin zegt. Je moet snel kunnen reageren en kunnen boeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 22:03

Ja het is wel jammer dat Ryanair niet handig in t weekend is. Door m'n werk zit ik daar toch best wel aan vast (behalve de vele vakanties) want anders zou ik zo een goedkoop weekendje even pakken. Ik hoop nog steeds voor de meivakantie ergens heen te gaan, Riga of Barcelona ofzo. Gewoon even twee nachtjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 22:06

Mijn nichtje gaat naar Riga, ze maakt me enthousiast Very Happy. Er staan een paar bestemmingen in dat boekje waar ik nu toch ook wel heen zou willen. Ik ga sowieso dit jaar nog op bezoek bij mijn familie in Engeland en ik en mijn nichtje willen daar nog een bestemming aan vast plakken zoals we vorig jaar met Dublin hebben gedaan. We denken aan Oslo maar kan net zo goed Edinburgh zijn of iets in Polen ofzo... Kijk gewoon waar Ryanair heen vliegt haha. Idd wel balen dat je niet altijd zo in het weekend kunt. Dan kom je toch wel weer wat duurder uit. Ergens wel logisch natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 22:09

Ja het is ook wel logisch idd.

Ik had even een idee dat ik elke maand wel zou kunnen reizen. Februari is new York, maart is Parijs. De meivakantie begint al in april dus dan zou ik twee maandjes meepakken haha. Dan juni nog. En dan is het alweer zomervakantie.
Maar helaas... In januari heb ik niets! Hahaha. En mijn treinreis naar Groningen telt denk ik niet.

En leuk idee van je nichtje en jij. Dat kan je idd gewoon combineren. Soms denk ik ook, zal ik gewoon een willekeurige bestemming uitzoeken en daar heen? Haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:47

Ja maar waarom niet? Het gaat tenslotte om de ontdekking Very Happy. Mijn nichtje doet elk jaar een verrassingsweekend met vriendinnen. 1 Iemand regelt een aparte bestemming en daar gaan ze dan heen. Pas op de dag van vertrek horen ze waarheen Very Happy. En dan doen ze gewoon maximale kosten 200 euro, superleuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Sterre zo 30 jan 2011 - 1:05

Bij mij zijn vrije dagen bijna meer het probleem dan geld. Ik krijg elk jaar een eindejaarsuitkering en vakantiegeld, en kan elke maand ook wel wat sparen voor dingen als vakanties. Ik kan gelukkig wel op vakantie wanneer ik wil en ben niet gebonden aan schoolvakanties, maar ik heb ongeveer 5 weken vrij per jaar. Ik kan makkelijk een paar korte vakanties boeken, maar die zijn dan in verhouding duurder dan twee keer langer gaan en dat gaat weer niet qua vrije dagen.

Ik hou ook van speuren naar goedkope maar toch fijne hotelletjes of B&B's, en let ook wel op goedkope tickets. Voor Indonesie waren we wel ongeveer 2000 euro pp kwijt voor een maand, maar dat kwam omdat we toch wat vooruit hebben moeten boeken omdat we er waren ten tijde van de ramadan en suikerfeest: dan is er op Java een grote volksverhuizing en is er amper meer vervoer of hotelletjes te krijgen. Verder hebben we het ook redelijk low en mid budget gedaan.

En daarnaast houd ik ook niet van all-inclusive van te voren helemaal vastgelegde vakanties. Ik ben meer van de stedentripjes en de langere reizen waarin je veel van een land en cultuur ziet.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum