Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Denken jullie dit weleens?

+39
jena
_Cyn_
Tinus
CCC
Paper Crown
girli
Kowalski
Tania
Bacio
Minx
Lejow
Bolleke
Lavendel
Océane
Le Chat Noir
Blair
_Nina
Snoes
Lousanne
Rovine
Lonely Goatherd
Rush
Blond
Toet
Antibes
kajaka88
Mari
Susan
RioolSpook
Bazinga
Poubelle
Arwyn
SuperGrover
SoGood
Guus
Jeanette
Atelier Madame
Red Velvet
Sugarfall
43 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Denken jullie dit weleens? - Pagina 4 Empty Re: Denken jullie dit weleens?

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:36

Statler schreef:
Mermaid Forest schreef:
Aquala schreef:
Lousanne schreef:Ja, ik denk dat altijd als ik dikke mensen iets ongezonds zie eten..

Elk pondje komt door het mondje, en tja dan vind ik het niet zo slim om wat ongezonds te eten.. Ook niet 'voor een keertje'.. dan mis je wat discipline volgensmij..

Maar misschien denk ik hier te makkelijk over omdat ik deze problemen niet ken..

Ik vind dit wel erg kort door de bocht. Alsof dikkere mensen niet af en toe mogen genieten van iets lekkers... Ik geef toe dat ik dit ook weleens denk bij heel dikke mensen, met zichtbaar zwaar overgewicht. En ook weleens bij die wat dikke vriendin die red bull drinkt als water... Maar ik ben zeker niet de persoon om daar iets van te zeggen.
Inderdaad erg kort door de bocht van Lousanne.

Klopt. Voral dikgedrukte. Wil je afvallen en gezond eten een beetje fatsoenlijk vol kunnen houdne dan móét je jezelf gewoon even een dag kunnen gunnen waarop je alles gewoon lekker met mate mag eten. Darana is d ehonger naar ongezond eten weer weg en kun je er weer volledig tegenaan. Heeft niks met ene gebrek aan discipline te maken, getuigt eerder van véél discipline en weten waar je mee bezig bent.

Maar daar ga je al met 'voor een keertje'.. Je weet niet hoe vaak voor iemand 'voor een keertje' is. Ik vind bijv. elk weekend wat lekkers in een periode waarin je flink wilt afvallen veel. Maar iemand anders kan dat juist ontzettend knap vinden (want ik heb een week gezond gegeten).

Het blijft in deze situaties zo dat je niets weet van de persoon in kwestie.

Bij mij gaat het ook wel eens door mij hoofd heen. 'Ik persoonlijk zou het niet doen' maar dan verban ik die gedachte ook snel weer want het zijn mijn zaken niet.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  _Nina vr 13 jul 2012 - 2:39

Punk'd schreef:
Statler schreef:
Mermaid Forest schreef:
Aquala schreef:
Lousanne schreef:Ja, ik denk dat altijd als ik dikke mensen iets ongezonds zie eten..

Elk pondje komt door het mondje, en tja dan vind ik het niet zo slim om wat ongezonds te eten.. Ook niet 'voor een keertje'.. dan mis je wat discipline volgensmij..

Maar misschien denk ik hier te makkelijk over omdat ik deze problemen niet ken..

Ik vind dit wel erg kort door de bocht. Alsof dikkere mensen niet af en toe mogen genieten van iets lekkers... Ik geef toe dat ik dit ook weleens denk bij heel dikke mensen, met zichtbaar zwaar overgewicht. En ook weleens bij die wat dikke vriendin die red bull drinkt als water... Maar ik ben zeker niet de persoon om daar iets van te zeggen.
Inderdaad erg kort door de bocht van Lousanne.

Klopt. Voral dikgedrukte. Wil je afvallen en gezond eten een beetje fatsoenlijk vol kunnen houdne dan móét je jezelf gewoon even een dag kunnen gunnen waarop je alles gewoon lekker met mate mag eten. Darana is d ehonger naar ongezond eten weer weg en kun je er weer volledig tegenaan. Heeft niks met ene gebrek aan discipline te maken, getuigt eerder van véél discipline en weten waar je mee bezig bent.

Maar daar ga je al met 'voor een keertje'.. Je weet niet hoe vaak voor iemand 'voor een keertje' is. Ik vind bijv. elk weekend wat lekkers in een periode waarin je flink wilt afvallen veel. Maar iemand anders kan dat juist ontzettend knap vinden (want ik heb een week gezond gegeten).

Het blijft in deze situaties zo dat je niets weet van de persoon in kwestie.

Bij mij gaat het ook wel eens door mij hoofd heen. 'Ik persoonlijk zou het niet doen' maar dan verban ik die gedachte ook snel weer want het zijn mijn zaken niet.

Voor een keertje hield voor mij in dat ik iedere vrijdag iets écht ongezonds als avondeten mocht, dat deed ik vooral ook omdat ik met mijn ex altijd direct uit werk boodschappen deed en we onderweg even snel ergens wat aten. Ook mocht ik die vrijdagavond gerust chips, chocola of iets anders te snaaien. Als ik me de rest van de week maar koest hield. Ik ben er 20 kilo mee afgevallen dus zo héél slecht zal het vast niet geweest zijn Denken jullie dit weleens? - Pagina 4 561177
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Lavendel vr 13 jul 2012 - 2:42

Als ik dikke mensen iets ongezonds zie eten is mijn eerste gedachte wel iets in de trant van "oh doe dat nou niet..." (en mijn tweede gedacht: mm lekker heb ik ook wel zin in) Dat ik dit denk is natuurlijk niet te zien of te merken.

Als ik personen zie denk ik altijd wel wat eigenlijk: oeh leuk jurkje/ mm jammer van die schoenen/ die heeft wel erg dunne benen/ wat een mooie krullen/ zonde dat ze zo stevig is etc etc etc. Dat er meiden zijn die echt niks denken als ze een dik iemand zien lopen met ongezond eten vind ik ook best 'grappig', ik kan dat niet, niks denken.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:44

Maar dat is het juist denk ik. Ik weet bijna zeker dat als ik 1x per week een avond los mag gaan ik ga aankomen. Kan me niet voorstellen dat ik dan op gewicht zal blijven. Terwijl iemand die moet afvallen het er wel op red. (waarschijnlijk omdat voorheen vaker ongezonde dingen gegeten werden en er dus geminderd wordt).

In dit topic lees ik gewoon veel berichten.. - tussen de regels door - een vrouw die iets overgewicht heeft in haar eentje een ijsje (daar is niets mis mee). Een heel gezin wat te dik is bij de Mac zit er ineens iedere week en dat is zo zielig en slecht. Je weet toch niet wat die vrouw 's avonds met haar gezin doet als ze thuis komt.

Haha ik snap ook niet zo goed wat ik wil zeggen. De gedachte ken ik ook, maar ik ga iemand niet zitten veroordelen.

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 13 jul 2012 - 2:45

Mermaid Forest schreef:
Sogood schreef:Geeft niks. Denken jullie dit weleens? - Pagina 4 561177 hoe gaat het nu met jou?
Gaat wel. Gelukkig ga ik weer sporten samen met mijn vriend en hopelijk vliegen de kilo's er dan vanaf Denken jullie dit weleens? - Pagina 4 281626781 vanaf september heb ik een stage waar ik het fysiek best zwaar ga krijgen, dus hopelijk helpt dat ook mee.

Hoe gaat het met jou?

Goed om te horen. Denken jullie dit weleens? - Pagina 4 561177 Heb je weleens hulp gezocht?

Een paar maanden geleden was jij degene die zei dat ik veel met mijn gewicht bezig was hier, en dat je dat erg voor me vond. Toen daarna mijn vriend zei dat hij zich zorgen om me maakte om hetzelfde ben ik eigenlijk wel geschrokken en probeer ik hier wat minder mee bezig te zijn. Soms lukt het goed, soms wat minder. Weet eigenlijk niet waar het vandaan komt want toen ik 10 kilo zwaarder was vond ik mezelf prima.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Antibes vr 13 jul 2012 - 2:47

Lavendel schreef:Als ik dikke mensen iets ongezonds zie eten is mijn eerste gedachte wel iets in de trant van "oh doe dat nou niet..." (en mijn tweede gedacht: mm lekker heb ik ook wel zin in) Dat ik dit denk is natuurlijk niet te zien of te merken.

Als ik personen zie denk ik altijd wel wat eigenlijk: oeh leuk jurkje/ mm jammer van die schoenen/ die heeft wel erg dunne benen/ wat een mooie krullen/ zonde dat ze zo stevig is etc etc etc. Dat er meiden zijn die echt niks denken als ze een dik iemand zien lopen met ongezond eten vind ik ook best 'grappig', ik kan dat niet, niks denken.

Maar dat is dan denk ik precies het hele verschil in persoonlijkheid. Ik heb sowieso weinig interesse in uiterlijk/mode etc. Ik wil er zelf wel een beetje leuk uitzien, maar daar houdt het echt mee op. Ik heb er geen interesse in, dus ik registreer het gewoon niet als ik mensen zie (ok, tenzij echt hele extreme gevallen, maar die zie ik dus ook bijna nooit).

Wel grappig trouwens, want ik ben juist een enoooooorme denker, maar blijkbaar in deze context niet. Of misschien is dat juist weer het verschil, dat ik al aan 1000 andere dingen denk en dit gewoon niet belangrijk genoeg is om dat te verdringen ofzo?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Bolleke vr 13 jul 2012 - 2:48

Ja dat denk ik wel eens, bij ons op school zit een meisje dat gewoon zichtbaar dikker word, maar als je ziet wat ze eet in de kantine is dat zo gek niet. Waar wij een broodje eten, neemt ze er twee en dan nog 2 muffins, want eentje is zo snel op Denken jullie dit weleens? - Pagina 4 561177.
Verder let ik er niet op, ik zit zelf in de " bevoorrechte " positie dat ik kan eten wat ik wil en daar word ook over geoordeeld.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:49

Sogood schreef:
Mermaid Forest schreef:
Sogood schreef:Geeft niks. Denken jullie dit weleens? - Pagina 4 561177 hoe gaat het nu met jou?
Gaat wel. Gelukkig ga ik weer sporten samen met mijn vriend en hopelijk vliegen de kilo's er dan vanaf Denken jullie dit weleens? - Pagina 4 281626781 vanaf september heb ik een stage waar ik het fysiek best zwaar ga krijgen, dus hopelijk helpt dat ook mee.

Hoe gaat het met jou?

Goed om te horen. Denken jullie dit weleens? - Pagina 4 561177 Heb je weleens hulp gezocht?

Een paar maanden geleden was jij degene die zei dat ik veel met mijn gewicht bezig was hier, en dat je dat erg voor me vond. Toen daarna mijn vriend zei dat hij zich zorgen om me maakte om hetzelfde ben ik eigenlijk wel geschrokken en probeer ik hier wat minder mee bezig te zijn. Soms lukt het goed, soms wat minder. Weet eigenlijk niet waar het vandaan komt want toen ik 10 kilo zwaarder was vond ik mezelf prima.
Ja klopt,want jij bent toch hartstikke slank? Onder de 60 kilo weeg je sowieso. En je zei toen iets in de trant dat je bang was om dik te worden en dat je niet teveel calorieën binnen wilde krijgen. Daar vond ik je toen een klein beetje in doorslaan...

Maar goed, dat vind ik van Punk'd ook wel een beetje. Prachtig slank lijf, maar toch willen lijnen.

Stiekem ben ik wel heel jaloers op jullie discipline en wilskracht Wink

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 13 jul 2012 - 2:54

Mermaid Forest schreef:
Sogood schreef:
Mermaid Forest schreef:

Hoe gaat het met jou?

Ja klopt,want jij bent toch hartstikke slank? Onder de 60 kilo weeg je sowieso. En je zei toen iets in de trant dat je bang was om dik te worden en dat je niet teveel calorieën binnen wilde krijgen. Daar vond ik je toen een klein beetje in doorslaan...

Maar goed, dat vind ik van Punk'd ook wel een beetje. Prachtig slank lijf, maar toch willen lijnen.

Stiekem ben ik wel heel jaloers op jullie discipline en wilskracht Wink

Nee, weeg nog wel boven de 60 maar ik ben lang. Het klopt ook dat ik door aan het slaan was, en soms nog steeds een beetje doorsla. Het is geen discipline of wilskracht die me drijft maar meer angst om dikker te worden. Terwijl als ik naar foto's kijk van mezelf in bikini vorig jaar, ik me er gewoon voor schaam omdat ik er veel te mager uit zie. Op een foto zie ik het wel, in de spiegel zie ik wat anders. Nu ben ik wat zwaarder en probeer ik wat meer te genieten. Deze week heb ik een slechte week. Weet niet hoe het komt.

Iig bedankt voor jouw reactie toen, heeft me wel even mijn ogen geopend.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes vr 13 jul 2012 - 2:55

Ik vind het heel knap van de meiden die hier bewust met voeding en sporten bezig zijn (al dan niet om slank te zijn/blijven).

Enige wat mij af en toe stoort hier, is dat sommige van die meiden vooraan staan om tegen andere meiden (ik heb het ook wel gehoord) te zeggen dat ze ook met overgewicht mooi zijn. Meelevende reacties met "ik vind jou niet dik" of "maar je bent hartstikke mooi". Maar dan zelf binnen een gezond gewicht helemaal niet tevreden zijn. Uiteraard goedbedoeld, maar ik vind dat een beetje iets hypocriets hebben.

Laatst aangepast door Antibes op vr 13 jul 2012 - 2:58; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Blair vr 13 jul 2012 - 2:57

Antibes schreef:Ik vind het heel knap van de meiden die hier bewust met voeding en sporten bezig zijn (al dan niet om slank te zijn/blijven).

Enige wat mij af en toe stoort hieris dat sommige van die meiden vooraan staan om tegen andere meiden (ik heb het ook wel gehoord) te zeggen dat ze ook met overgewicht mooi zijn. Meelevende reacties met "ik vind jou niet dik" of "maar je bent hartstikke mooi". Maar dan zelf binnen een gezond gewicht helemaal niet tevreden zijn. Uiteraard goedbedoeld, maar ik vind dat een beetje iets hypocriets hebben.

Maar, een flink/dik persoon kan toch ook mooi zijn? Althans dat vind ik wel. Als ik soms dat programma obese (?) kijk, dan denk ik bijvoorbeeld ook vaak; wow, wat een mooi gezichtje heeft zij, ze is dan wel dik, maar toch vind ik haar dan wel mooi.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Antibes vr 13 jul 2012 - 2:59

Babydoll schreef:
Antibes schreef:Ik vind het heel knap van de meiden die hier bewust met voeding en sporten bezig zijn (al dan niet om slank te zijn/blijven).

Enige wat mij af en toe stoort hieris dat sommige van die meiden vooraan staan om tegen andere meiden (ik heb het ook wel gehoord) te zeggen dat ze ook met overgewicht mooi zijn. Meelevende reacties met "ik vind jou niet dik" of "maar je bent hartstikke mooi". Maar dan zelf binnen een gezond gewicht helemaal niet tevreden zijn. Uiteraard goedbedoeld, maar ik vind dat een beetje iets hypocriets hebben.

Maar, een flink/dik persoon kan toch ook mooi zijn? Althans dat vind ik wel. Als ik soms dat programma obese (?) kijk, dan denk ik bijvoorbeeld ook vaak; wow, wat een mooi gezichtje heeft zij, ze is dan wel dik, maar toch vind ik haar dan wel mooi.

Maar waarschijnlijk zou je haar dan mooier vinden als ze niet dik was. Net zoals de meeste van die meiden ook naar zichzelf kijken. Het zal ook wel van mijn karakter afhangen hoor, want ik houd niet van irrationele meelevende reacties over zulke dingen en voor sommige anderen zal het vast een opsteker zijn. Maar het bikini-klaar topic en een tijdje terug ook zo'n 5 kg afvallen topic heeft wel irritatie gewekt wat dat betreft bij mij.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood vr 13 jul 2012 - 3:00

Enige wat mij af en toe stoort hier, is dat sommige van die meiden vooraan staan om tegen andere meiden (ik heb het ook wel gehoord) te zeggen dat ze ook met overgewicht mooi zijn. Meelevende reacties met "ik vind jou niet dik" of "maar je bent hartstikke mooi". Maar dan zelf binnen een gezond gewicht helemaal niet tevreden zijn. Uiteraard goedbedoeld, maar ik vind dat een beetje iets hypocriets hebben.

Dat ik een vertekend zelfbeeld heb, heeft niks te maken met hoe ik anderen zie. Very Happy Je hoeft niet perse slank te zijn om mooi te zijn, toch? Meeste vrouwen die ik mooi vind zijn vaak wat voller.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 3:01

Antibes schreef:
Je kijkt nou eenmaal heel anders tegen jezelf aan dan hoe je tegen een ander aankijkt. Niks hypocriets aan. Ik kan een ander meisje met hetzelfde figuur als ik heel mooi vinden, maar mezelf juist te dik. Waarom is dat hypocriet?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 3:01

Haha! Ja als ik dat lees dan vraag ik me soms wel af of mensen die opmerkingen echt menen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 3:03

Sogood schreef:

Dat ik een vertekend zelfbeeld heb, heeft niks te maken met hoe ik anderen zie. Very Happy Je hoeft niet perse slank te zijn om mooi te zijn, toch? Meeste vrouwen die ik mooi vind zijn vaak wat voller.

En dat vind ik moeilijk te begrijpen (niet dat ik het perse moet begrijpen smile ) want waarom vind je dat bij jezelf niet mooi dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 3:04

Sogood schreef:Nee, weeg nog wel boven de 60 maar ik ben lang. Het klopt ook dat ik door aan het slaan was, en soms nog steeds een beetje doorsla. Het is geen discipline of wilskracht die me drijft maar meer angst om dikker te worden. Terwijl als ik naar foto's kijk van mezelf in bikini vorig jaar, ik me er gewoon voor schaam omdat ik er veel te mager uit zie. Op een foto zie ik het wel, in de spiegel zie ik wat anders. Nu ben ik wat zwaarder en probeer ik wat meer te genieten. Deze week heb ik een slechte week. Weet niet hoe het komt.

Iig bedankt voor jouw reactie toen, heeft me wel even mijn ogen geopend.
Knap dat je toch probeert te genieten zelfs nu je wat zwaarder was dan voorheen. smile
Ik weet niet meer precies wat ik toen gezegd heb, maar wel fijn dat het je ogen geopend heeft.

Gast
Gast

Bericht  Antibes vr 13 jul 2012 - 3:04

Mermaid Forest schreef:
Antibes schreef:
Je kijkt nou eenmaal heel anders tegen jezelf aan dan hoe je tegen een ander aankijkt. Niks hypocriets aan. Ik kan een ander meisje met hetzelfde figuur als ik heel mooi vinden, maar mezelf juist te dik. Waarom is dat hypocriet?

Omdat je dan een stukje aan reflectie/empathie mist om OF te begrijpen dat die persoon OOK niet gelukkig is met die 10kg meer die jij er zelf af wilt hebben (of in deze gevallen, vaak het dubbele zelfs). Of je het probleem bij hen bagatelliseert en bij jezelf niet.

Ik vind het niet rationeel, maar zoals ik al zei, ik ben ook niet iemand die iets heeft aan meelevende opstekers a la "maar je ziet niet dat je zoveel weegt" en "maar ik vind jou hartstikke mooi". Er zullen vast meiden zijn die wél blij worden van zo'n opsteker, maar ik vind het irritant in die context.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 3:05

Antibes schreef:
Mermaid Forest schreef:
Antibes schreef:

Omdat je dan een stukje aan reflectie/empathie mist om OF te begrijpen dat die persoon OOK niet gelukkig is met die 10kg meer die jij er zelf af wilt hebben. Of je het probleem bij hen bagatelliseert en bij jezelf niet.

Ik vind het niet rationeel, maar zoals ik al zei, ik ben ook niet iemand die iets heeft aan meelevende opstekers a la "maar je ziet niet dat je zoveel weegt" en "maar ik vind jou hartstikke mooi". Er zullen vast meiden zijn die wél blij worden van zo'n opsteker, maar ik vind het irritant in die context.
Tsja het is eigenlijk ook wel stom. Waarom het bij jezelf lelijk vinden en bij een ander niet?
Helaas werkt het menselijk brein niet zo simpel, anders zou niemand een vertekend zelfbeeld hebben.

Ik word persoonlijk wel blij van zo'n opsteker, als dat tegen mij gezegd werd. Daar ben ik heel eerlijk in.

Gast
Gast

Bericht  Mari vr 13 jul 2012 - 3:06

Babydoll schreef:

+1

Ik ben zelf niet dik, en ik zou het ook niet willen worden, ik voel mezelf gelukkig bij slank. Daarom kan ik mensen die dikker zijn dan mij wel mooi vinden.
Ik zal nooit op platte schoenen lopen, daarom staan de sneakers wel helemaal top bij mn vriendin. Ik wil geen brunette worden, maar kan veel vrouwen met donker haar opnoemen die ik wel mooi vind.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  SoGood vr 13 jul 2012 - 3:09

Confusion schreef:
Sogood schreef:

En dat vind ik moeilijk te begrijpen (niet dat ik het perse moet begrijpen Denken jullie dit weleens? - Pagina 4 561177 ) want waarom vind je dat bij jezelf niet mooi dan?

Ik vind mezelf slanker mooier, denk ik. Zo heb ik bijvoorbeeld echt een prachtige zus, nu wil heel graag wat afvallen Ze is niet heel slank, maar in mijn ogen is ze zo wat perfect.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes vr 13 jul 2012 - 3:11

Sogood schreef:

Ik vind mezelf slanker mooier, denk ik. Zo heb ik bijvoorbeeld echt een prachtige zus, nu wil heel graag wat afvallen Ze is niet heel slank, maar in mijn ogen is ze zo wat perfect.

Maar juist dan moet het toch niet zo lastig zijn om te snappen dat een ander zichzelf slanker ook mooier vindt?

Daar gaat het me om. Het niet erkennen van het feit dat iemand anders ontevreden is met haar gewicht. Het is vaak goedbedoeld, maar ik vind opmerkingen als "je bent zo ook mooi", "ik vind jou niet dik" etc. getuigen van het niet erkennen van het probleem bij een ander. Terwijl sommige meiden in de afvaltopics er bij zichzelf heel kritisch over zijn en het dus wel als een probleem zien bij zichzelf. Die combinatie geeft mij een nare bijsmaak bij dat soort opmerkingen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 3:15

Mermaid Forest schreef:Elke dag patat? :O

Sounds like heaven to me...

Dat dacht mijn broertje ook altijd. Tot hij tijdens onze vakantie een week lang vrij mocht gaan. Na dag drie was hij het zat. Denken jullie dit weleens? - Pagina 4 394967

Soms ga ik naar de Mac, omdat ik daar echt zin in heb. En dan neem ik een Mc Kroket en een kleine wrap. Dan denk ik weleens; Ze heeft vast niet genoeg aan één snack met dat lichaam. Maar goed, ik kom er eens in het jaar. En soms heb ik er ook gewoon zin in.

En ik denk het bij anderen eigenlijk nooit. Ze doen maar.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 3:19

Maura schreef:
Mermaid Forest schreef:Elke dag patat? :O

Sounds like heaven to me...

Dat dacht mijn broertje ook altijd. Tot hij tijdens onze vakantie een week lang vrij mocht gaan. Na dag drie was hij het zat. Denken jullie dit weleens? - Pagina 4 394967

Soms ga ik naar de Mac, omdat ik daar echt zin in heb. En dan neem ik een Mc Kroket en een kleine wrap. Dan denk ik weleens; Ze heeft vast niet genoeg aan één snack met dat lichaam. Maar goed, ik kom er eens in het jaar. En soms heb ik er ook gewoon zin in.

En ik denk het bij anderen eigenlijk nooit. Ze doen maar.
Ik weet zeker dat ik elke dag patat (bij ons gewoon FRIET!) zou kunnen eten.
Het is maar goed dat ik daar niet aan toegeef :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 3:28

Antibes schreef:
Sogood schreef:

Maar juist dan moet het toch niet zo lastig zijn om te snappen dat een ander zichzelf slanker ook mooier vindt?

Daar gaat het me om. Het niet erkennen van het feit dat iemand anders ontevreden is met haar gewicht. Het is vaak goedbedoeld, maar ik vind opmerkingen als "je bent zo ook mooi", "ik vind jou niet dik" etc. getuigen van het niet erkennen van het probleem bij een ander. Terwijl sommige meiden in de afvaltopics er bij zichzelf heel kritisch over zijn en het dus wel als een probleem zien bij zichzelf. Die combinatie geeft mij een nare bijsmaak bij dat soort opmerkingen.

Ik vraag me oprecht af of jij dan iemand die 'dikker/zwaarder/voller oogt' dan jijzelf geen compliment over hun uiterlijk/figuur zou kunnen geven als jij zelf bezig zou zijn met afvallen? Het gaat bij afvallen namelijk om jezelf (afvallen is gewoon iets egoistisch). Ik snap ook niet goed wat dat te maken heeft met de complimenten die aan andere personen gegeven worden.

Net als dat ik niet snap als ik zeg 'Oh ik wil nog 3 kg kwijt want ik vind mijn kont te dik' (bij wijze van :P ) dat iemand zegt "Nou dan zul jij mij wel een zeekoe vinden, ik ben minstens 10 kg zwaarder".. I don't give a damn! Ik ga de lat voor iemand anders niet plaatsen. Dat ik hem voor mijzelf (qua lichaam) zo hoog leg, wil nog niet zeggen dat ik dat voor een ander ook doe.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: