Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Denken jullie dit weleens?

+39
jena
_Cyn_
Tinus
CCC
Paper Crown
girli
Kowalski
Tania
Bacio
Minx
Lejow
Bolleke
Lavendel
Océane
Le Chat Noir
Blair
_Nina
Snoes
Lousanne
Rovine
Lonely Goatherd
Rush
Blond
Toet
Antibes
kajaka88
Mari
Susan
RioolSpook
Bazinga
Poubelle
Arwyn
SuperGrover
SoGood
Guus
Jeanette
Atelier Madame
Red Velvet
Sugarfall
43 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Denken jullie dit weleens? - Pagina 2 Empty Re: Denken jullie dit weleens?

Bericht  kajaka88 do 12 jul 2012 - 23:52

Ja, dit denk ik wel eens.

Ik ken iemand die over een tijdje een maagverkleining krijgt. Diegene zie ik zo'n 4 blikjes redbull op een dag drinken, vette frikandellenbroodjes eten enz enz.. Dan denk ik idd wel van meid als je dat nu al eens laat, wat zou dat al kunnen schelen?
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:53

Ik maak me hier ook schuldig aan, maar dat hebben mensen vast ook over mij gedacht. Ik eet er geen hap minder om.

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook do 12 jul 2012 - 23:54

Kan niet meer eten sugarfall door Gastric Bypass.
Voorheen zou ik bijvoorbeeld ook al niet binnen gaan zitten, maar het in de auto op gaan eten. Gelukkig sleept mijn vriend me gewoon naar binnen nu. Of wanneer ik dan in de supermarkt was, haalde ik 1 zak chips, en daarnaast nog een 'gezond' stuk fruit om het dan maar niet te laten lijken of ik alleen maar ongezond eet.

Maar dit is gelukkig wel een stuk minder geworden hoor. Al is het nog niet helemaal weg.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mari do 12 jul 2012 - 23:55

Yasmin schreef:
Mari schreef:Ja dat denk ik eigelijk heel vaak, maarja als ik iemand op hakken zie klungelen denk ik ook ''kan je niet beter op platte schoenen lopen''. Of iemand met in mijn ogen rare kleding, denk ik ook ''oei, das fout'' Mensen zullen ook wel is iets van mij denken, tja jammer dan.

Weer terug? Denken jullie dit weleens? - Pagina 2 561177

Ik denk dat ook wel, als ik iemand op straat een frietje zie eten bijv terwijl die heel dik is, dan denk ik van: zou je dat nou wel doen?
Maar ook weleens als ik een dik meisje zie gepropt in een strakke broek en dan een strak shirtje dan denk ik echt van: zie je nou zelf niet dat dit er gewoon echt niet uitziet?

Haha, ja kijken of het nu niet te verslavend werkt, haha, anders ben ik weer weg.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Bazinga do 12 jul 2012 - 23:57

Zucht, de meetingfoto moest weg omdat ik 'm had geplaatst zonder dat de anderen erop daarvan op de hoogte waren.... Zoveel foto's plaats ik niet en 't feit dat ik 'accepteer' dat ik meer weeg, maakt niet dat ik de foto's leuk vind? Waarom doe je steeds alsof je zo alwetend bent? :/

En met amper eten, bedoelde ik dat dat meisje alleen d'r ontbijt, lunch en avondeten nam en verder koekjes, snoepjes en suiker skipt, omdat ze zo gek is op patat en dat dan liever heeft, die ene keer.

Zoveel foto's plaats ik niet en zovaak sta ik niet eens op de foto en al helemaal niet fullbody. Als ik daar al wel op sta, fullbody, sta ik er niet alleen op en die zet ik niet zo maar online en als ik dat al doe, dan laat ik ze niet lang staan.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 0:03

Ja ik denk dit wel eens, jammer genoeg Neutral ik weet zelf hoe het is om een eetverslaving te hebben, dus daarna voel ik me best rot als ik dat denk.

Gast
Gast

Bericht  Antibes vr 13 jul 2012 - 0:08

Luce schreef:Ik denk dat iedereen zoiets wel eens denkt. En niet alleen in dit soort gevallen. Het komt gewoon in je op, ook al weet je zelf ook wel dat het nergens op slaat. Als je het maar niet uit spreekt en relativeert.

Ik eigenlijk niet, ik let sowieso niet echt op mensen om me heen. En "gewoon dikke" mensen registreer ik al lang niet meer als opvallend dik, pas bij echt erg dikke mensen trekt het mijn,aandacht. Maar die zie ik sowieso niet zo vaak, laat staan net bij de Mac ofzo..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Bazinga vr 13 jul 2012 - 0:09

Antibes schreef:
Luce schreef:Ik denk dat iedereen zoiets wel eens denkt. En niet alleen in dit soort gevallen. Het komt gewoon in je op, ook al weet je zelf ook wel dat het nergens op slaat. Als je het maar niet uit spreekt en relativeert.

Ik eigenlijk niet, ik let sowieso niet echt op mensen om me heen. En "gewoon dikke" mensen registreer ik al lang niet meer als opvallend dik, pas bij echt erg dikke mensen trekt het mijn,aandacht. Maar die zie ik sowieso niet zo vaak, laat staan net bij de Mac ofzo..

Bedoel je met erg dikke mensen de Jerry Springer situaties?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 0:10

Ik denk het ook bijna nooit, maar er zal vast wel eens iets in je opgekomen zijn bij mensen zonder dat je daar echt controle over had. Of het nou over een dik iemand gaat of over iemand die bijv niet op hakken kan lopen en half hinkelt bij wijze van..
Ik bedoel dus niet zozeer alleen maar dikke mensen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 0:11

Ik denk dat weleens, maar dan bij extreem dikke mensen. Vaak zie je dat op vakantie. Dan heb je een "dik gezin," die maar blijven eten. Nu weet ik dat je op vakantie wel mag genieten, maar toch valt me dat dan op.

Gast
Gast

Bericht  Antibes vr 13 jul 2012 - 0:12

Denk dan aan mensen in de tram die echt minstens twee zitplaatsen nódig hebben..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes vr 13 jul 2012 - 0:15

Luce schreef:Ik denk het ook bijna nooit, maar er zal vast wel eens iets in je opgekomen zijn bij mensen zonder dat je daar echt controle over had. Of het nou over een dik iemand gaat of over iemand die bijv niet op hakken kan lopen en half hinkelt bij wijze van..

Oh, niet op hakken lopen zie en denk ik wel vaker ja. Ik vind het alleen zo frappant dat mensen hier zo vaak dikke mensen aan de patat zien. Maar goed, ik heb ook overgewicht dus misschien liggen die maatstaven gewoon anders en denken jullie dat bij mij ook. Maar ik zie gewoon nog altijd niet zó vaak opvallend dikke mensen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Toet vr 13 jul 2012 - 0:16

Ja dat denk ik wel eens, ik dacht het vandaag nog zelfs haha. Maar ik zou daar nooit iets mee doen ofzo, dat slaat toch nergens op.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 0:18

Antibes schreef:
Luce schreef:Ik denk het ook bijna nooit, maar er zal vast wel eens iets in je opgekomen zijn bij mensen zonder dat je daar echt controle over had. Of het nou over een dik iemand gaat of over iemand die bijv niet op hakken kan lopen en half hinkelt bij wijze van..

Oh, niet op hakken lopen zie en denk ik wel vaker ja. Ik vind het alleen zo frappant dat mensen hier zo vaak dikke mensen aan de patat zien. Maar goed, ik heb ook overgewicht dus misschien liggen die maatstaven gewoon anders en denken jullie dat bij mij ook. Maar ik zie gewoon nog altijd niet zó vaak opvallend dikke mensen.

Nee, ik ook niet hoor. Ik ben sowieso vrij gedachtenloos als ik ergens heen loop ofzo. Als ik iemand zie met een patatje (dik of dun) denk ik meestal alleen 'hmm lekker, ook wel zin in'. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Blond vr 13 jul 2012 - 0:35

Ja hoor. Ik heb dat ook met een goede vriendin. Zij is echt veel, veel te zwaar, waar ze dan ook nog eens best van baalt. Maar als we dan wat gaan drinken wil ze wel altijd kaassoufleetjes of bitterballen. Of na de film nog naar de Mac voor een McFlurry (en so on). Dan denk ik ook "Tja, ik vind het niet veel vreemd dat je zoveel te zwaar bent en dat je ook niet afvalt".
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush vr 13 jul 2012 - 0:41

Ja dat denk ik wel eens en ik eet daarom zelf ook liever niet in de Mac of Snackbar. Omdat ik bang ben dat mensen het ook over mij denken. Slaat nergens op, want ik ben niet eens dik.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Lonely Goatherd vr 13 jul 2012 - 0:47

Ja, ik denk het weleens, maar daar merkt diegene niets van. Een afkeurende blik die kant opsturen of een opmerking maken vind ik echt belachelijk. Ik kan van alles denken, maar wie weet wat voor verhaal er verder achter steekt en bovenal heb ik er niets mee te maken. Ik voel me dus ook niet schuldig om die gedachte, mensen zullen ook wel eens dingen over mij denken. Zolang ze me verder met rust laten vind ik het allemaal prima.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Rovine vr 13 jul 2012 - 0:53

Ik voelde m vaak ook ongemakkelijk als ik iets ongezonds at in het openbaar. Op een gegeven moment zei de moeder van een vriendje zelfs eens "soms ben je een heel weekend hier, maar ik zie je nooit eten". Inmiddels ben ik nog steeds te zwaar, maar heb er schijt aan. Ik ben al bijna 20 kilo kwijt en weet van mezelf dat ik goed bezig ben. Toen ik daar onzeker over was deden die blikken me wel wat omdat ik in mijn ogen vond dat ze een punt hadden. Heb overigens nooit iemand echt afkeurend zien kijken, maar in je hoofd is dat vaak anders.

Nu weet ik dat ik ook met een patatje of pizza prima af kan vallen, zo nu en dan iets ongezonds en lekkers zorgt er ook voor dat dit vol te houden is.

Overigens lijkt het soms wel alsof ik dan toch voor nog ongezonder ga. Zo namen we in de efteling eens een worstenbroodje. Ik ging voor een gebakje, omdat die minder punten zijn. laughcry
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lousanne vr 13 jul 2012 - 0:58

Ja, ik denk dat altijd als ik dikke mensen iets ongezonds zie eten..

Elk pondje komt door het mondje, en tja dan vind ik het niet zo slim om wat ongezonds te eten.. Ook niet 'voor een keertje'.. dan mis je wat discipline volgensmij..

Maar misschien denk ik hier te makkelijk over omdat ik deze problemen niet ken..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Snoes vr 13 jul 2012 - 1:19

Nee, dat denk ik eigenlijk niet gemakkelijk. Alleen als ik een heel gezin dat dik is (zowel ouders als kinderen) bij de MacDonalds zie zitten. Of vorig jaar op vakantie, toen ook een gezin waarbij zowel ouders als kinderen veel te dik waren, zowat elk moment van de dag (all inclusive) ijsjes, frietjes etc gingen halen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 1:22

Nee ik denk dat niet omdat ik weet wat voor psychische problemen er eventueel achter schuilen.

Gast
Gast

Bericht  _Nina vr 13 jul 2012 - 1:25

Ik heb dat idd ook wel hoor, in het verleden toen ik écht heel erg dik was, en ook tijdens het afvallen heb ik geregeld blikken en opmerkingen gehad in de zin van 'geen wonder dat je zo dik bent'. Echt, mensen hebben soms geen enkel fatsoen in hun kont. Inmiddels doe ik het wel gewoon hoor en heb ik er veel meer schijt aan, maar soms als ik wat minder lekker in m'n vel zit durf ik het nog niet, in elk geval sowieso niet als ik alleen ben en ff een snelle lunch of een ijsje oid wil. Ben dan bang over te komen als een eenzame vreetwolf. Ja, of ik haal bij de slager een broodje filet americain ofzo, dan durf ik het weer wel.

Edit: beter nog, nu op dit moment eet ik m'n worstenbroodje van Bakker Bart om die reden ook lekker thuis op de bank Embarassed
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Blair vr 13 jul 2012 - 1:27

Jeanette schreef:Als ik iemand zie schranzen bij de Mac die heel stevig is, denk ik dat ook. Dan denk ik echt op dat moment dat die persoon dan niet moet zeuren dat hij/zij dik is. Op andere momenten heb ik er geen last van, maar wel als iemand zich vol loop te vreten bij een fastfoodketen.

Dit dus. Ik vind het gewoon geen aanzicht hoe iemand eigenlijk niet eens meer op de mc stoel past maar dan wel ongegeneerd 5 big mc's naar binnen werkt.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Antibes vr 13 jul 2012 - 1:29

Babydoll schreef:
Jeanette schreef:Als ik iemand zie schranzen bij de Mac die heel stevig is, denk ik dat ook. Dan denk ik echt op dat moment dat die persoon dan niet moet zeuren dat hij/zij dik is. Op andere momenten heb ik er geen last van, maar wel als iemand zich vol loop te vreten bij een fastfoodketen.

Dit dus. Ik vind het gewoon geen aanzicht hoe iemand eigenlijk niet eens meer op de mc stoel past maar dan wel ongegeneerd 5 big mc's naar binnen werkt.

Maar zie je dat wel eens dan? Ik heb dat serieus nog nooit gezien namelijk..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  _Nina vr 13 jul 2012 - 1:30

Babydoll schreef:

Maar eet die persoon ook daadwerkelijk 5 big macs?
Ik ben momenteel weer helaas aangekomen maar als ik bij de mac zit dan eet ik één mac kroket, frietjes en ik drink een flesje water. Denk je dit dan ook over mij? Moet ik alleen maar aan de sla, dan?

Ik ben 20 kilo afgevallen in een jaar tijd júíst door mezelf eens in de week die schransmomenten te gunnen, met mate. Dus ja, toen zat ik ook af en toe bij de mac. Jullie oordeel raakt dus kant noch wal.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: