Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Denken jullie dit weleens?

+39
jena
_Cyn_
Tinus
CCC
Paper Crown
girli
Kowalski
Tania
Bacio
Minx
Lejow
Bolleke
Lavendel
Océane
Le Chat Noir
Blair
_Nina
Snoes
Lousanne
Rovine
Lonely Goatherd
Rush
Blond
Toet
Antibes
kajaka88
Mari
Susan
RioolSpook
Bazinga
Poubelle
Arwyn
SuperGrover
SoGood
Guus
Jeanette
Atelier Madame
Red Velvet
Sugarfall
43 plaatsers

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Denken jullie dit weleens? - Pagina 3 Empty Re: Denken jullie dit weleens?

Bericht  Le Chat Noir vr 13 jul 2012 - 1:30

Soms schiet het wel eens door me heen... Maar zou daar nooit iets afkeurends over laten merken.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Blair vr 13 jul 2012 - 1:42

Statler schreef:
Babydoll schreef:
Jeanette schreef:Als ik iemand zie schranzen bij de Mac die heel stevig is, denk ik dat ook. Dan denk ik echt op dat moment dat die persoon dan niet moet zeuren dat hij/zij dik is. Op andere momenten heb ik er geen last van, maar wel als iemand zich vol loop te vreten bij een fastfoodketen.

Dit dus. Ik vind het gewoon geen aanzicht hoe iemand eigenlijk niet eens meer op de mc stoel past maar dan wel ongegeneerd 5 big mc's naar binnen werkt.
Maar eet die persoon ook daadwerkelijk 5 big macs?
Ik ben momenteel weer helaas aangekomen maar als ik bij de mac zit dan eet ik één mac kroket, frietjes en ik drink een flesje water. Denk je dit dan ook over mij? Moet ik alleen maar aan de sla, dan?

Ik ben 20 kilo afgevallen in een jaar tijd júíst door mezelf eens in de week die schransmomenten te gunnen, met mate. Dus ja, toen zat ik ook af en toe bij de mac. Jullie oordeel raakt dus kant noch wal.

Ja, althans de 2 gevallen die ik in heel mn leven heb gezien (ik drive altijd laughcry ) zijn het echt mensen die niet minder dan 5 burgers op hun plate hebben. Ik heb het dan ook over mensen die écht overgewicht hebben, niet over meiden die een paar kilo bijgekomen zijn. Ik ben dan geen persoon die gekke bekken gaat trekken of rare opmerkingen (of fotos van gaan maken wat héél veel mensen dus wel doen), maar ik denk wel bij mezelf; wat doe je jezelf aan?

Laatst aangepast door Babydoll op vr 13 jul 2012 - 1:54; in totaal 1 keer bewerkt
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 1:45

Elke dag patat? :O

Sounds like heaven to me...

Gast
Gast

Bericht  Blair vr 13 jul 2012 - 1:47

Mermaid Forest schreef:Elke dag patat? :O

Sounds like heaven to me...

Soms wel eens spagettie, maar dan ook kant en klaar, waar de vitamines dus ook niet echt inzitten.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  RioolSpook vr 13 jul 2012 - 1:50

Babydoll, hoe realistisch is dat beeld dat je hebt van je vriendin? Ik kan me werkelijkwaar niet voorstellen dat iemand echt iedere dag, alleen maar frituurt en nooit eens een gewone maaltijd eet?
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 1:53

Lousanne schreef:Ja, ik denk dat altijd als ik dikke mensen iets ongezonds zie eten..

Elk pondje komt door het mondje, en tja dan vind ik het niet zo slim om wat ongezonds te eten.. Ook niet 'voor een keertje'.. dan mis je wat discipline volgensmij..

Maar misschien denk ik hier te makkelijk over omdat ik deze problemen niet ken..

Huh?

Dus dikke mensen moeten in jouw ogen standaard op dieet zijn? Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Blair vr 13 jul 2012 - 1:53

RioolSpook schreef:Babydoll, hoe realistisch is dat beeld dat je hebt van je vriendin? Ik kan me werkelijkwaar niet voorstellen dat iemand echt iedere dag, alleen maar frituurt en nooit eens een gewone maaltijd eet?

De enige "gewone maaltijden" die ze eet zijn spagettie of macaroni die ze kant en klaar koopt. Juist doordat haar eetpatroon zo is zal ze nu ook geopereerd moeten worden, het is niet gezond meer. Ik zie haar élke dag, dus ja, realistisch? Ik zie en hoor het toch. Ik ga hier echt niet om liegen Rioolspook, ik zou niet weten waarvoor.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  SoGood vr 13 jul 2012 - 1:54

Ik heb trouwens een vriendin waar ik veel van hou en die ik super mooi vind, maar zij is ook gewoon iets te dik. Ze klaagt er super veel over en wil heel graag slank zijn. Maar goed.. Dan denk ik.. Tja.. Als ik zo zou eten en drinken als dat jij doet, dan was ik ook niet slank geweest. Misschien onaardig om te denken maar wel waar.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  _Nina vr 13 jul 2012 - 1:55

RioolSpook schreef:Babydoll, hoe realistisch is dat beeld dat je hebt van je vriendin? Ik kan me werkelijkwaar niet voorstellen dat iemand echt iedere dag, alleen maar frituurt en nooit eens een gewone maaltijd eet?

Ja, maar wat is 'gewoon'... ik bedoel, sla, een kipfiletje en gefrituurde aardappelschijfjes lijken ook minder erg, maar feit is wel dat die frituur in beeld blijft. Daar moet ik Babydoll dan wel gelijk in geven. Het moet vanuit jezelf komen. En eigenlijk heel jammer als je die knop niet kunt vinden (kan ik nu ook niet, helaas), want afvallen is eigenlijk gewoon heel leuk om te doen en helemaal geen kwelling.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  _Nina vr 13 jul 2012 - 2:00

Ik bedenk me door dit topic trouwens wel dat ik trek heb in lemonpie-ijs van de Talamini I love you
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Océane vr 13 jul 2012 - 2:08

Lousanne schreef:Ja, ik denk dat altijd als ik dikke mensen iets ongezonds zie eten..

Elk pondje komt door het mondje, en tja dan vind ik het niet zo slim om wat ongezonds te eten.. Ook niet 'voor een keertje'.. dan mis je wat discipline volgensmij..

Maar misschien denk ik hier te makkelijk over omdat ik deze problemen niet ken..

Ik vind dit wel erg kort door de bocht. Alsof dikkere mensen niet af en toe mogen genieten van iets lekkers... Ik geef toe dat ik dit ook weleens denk bij heel dikke mensen, met zichtbaar zwaar overgewicht. En ook weleens bij die wat dikke vriendin die red bull drinkt als water... Maar ik ben zeker niet de persoon om daar iets van te zeggen.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:08

Ja, jaren geleden in Londen vond ik het zelfs onsmakelijk om te zien hoe een extreem dik echtpaar naast mijn tafeltje aan het eten waren. Voelde me daar niet schuldig over. Ik ben geheel niet gewend veel vet te eten en had dus soms in Engeland best moeite een gezonde(re) maaltijd te vinden, waar niet het vet van afdroop. Deze twee mensen aten enorm veel en het was de combinatie van factoren die mij deed 'gruwelen'. Maar dan kijk ik dus juist daarna zoveel mogelijk de andere kant op, dan bij wijze van spreken afkeurende blikken te werpen. Het valt me overigens eerder op bij mensen die zich 'slecht' kleden dan die er verder verzorgd uitzien (niet te krappe, korte kleding).

Zelf vind ik gezond eten heel belangrijk, dus als ik in NL wel eens een voller iemand wat ongezonds zie eten, denk ik niet dat hij/zij dat niet moet doen, maar meer dat ik dat zelf niet zou moeten doen, omdat ik me daarna absoluut niet prettig voel.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:24

Sogood schreef:Ik heb trouwens een vriendin waar ik veel van hou en die ik super mooi vind, maar zij is ook gewoon iets te dik. Ze klaagt er super veel over en wil heel graag slank zijn. Maar goed.. Dan denk ik.. Tja.. Als ik zo zou eten en drinken als dat jij doet, dan was ik ook niet slank geweest. Misschien onaardig om te denken maar wel waar.
Misschien heeft iemand wel een stoornis of verslaving en kan diegene niet stoppen met eten. Zou je dat dan nog zo makkelijk denken?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:25

Aquala schreef:

Ik vind dit wel erg kort door de bocht. Alsof dikkere mensen niet af en toe mogen genieten van iets lekkers... Ik geef toe dat ik dit ook weleens denk bij heel dikke mensen, met zichtbaar zwaar overgewicht. En ook weleens bij die wat dikke vriendin die red bull drinkt als water... Maar ik ben zeker niet de persoon om daar iets van te zeggen.
Inderdaad erg kort door de bocht van Lousanne.

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 13 jul 2012 - 2:27

Mermaid Forest schreef:
Sogood schreef:Ik heb trouwens een vriendin waar ik veel van hou en die ik super mooi vind, maar zij is ook gewoon iets te dik. Ze klaagt er super veel over en wil heel graag slank zijn. Maar goed.. Dan denk ik.. Tja.. Als ik zo zou eten en drinken als dat jij doet, dan was ik ook niet slank geweest. Misschien onaardig om te denken maar wel waar.
Misschien heeft iemand wel een stoornis of verslaving en kan diegene niet stoppen met eten. Zou je dat dan nog zo makkelijk denken?

Nee joh, natuurlijk niet. Dan is er inderdaad sprake van een stoornis.. Dat is dan een hele andere situatie. Maar dat is bij haar gelukkig niet het geval hoor. Samen met haar man vinden ze het gezellig om lekker 's avonds te borrelen met kaasjes en wijntjes enzo. Soms lijnt ze even maar uiteindelijk vindt ze de gezelligheid van het borrelen met haar vriend belangrijker. Prima natuurlijk.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:28

Sogood schreef:
Mermaid Forest schreef:

Nee joh, natuurlijk niet. Dan is er inderdaad sprake van een stoornis.. Dat is dan een hele andere situatie. Maar dat is bij haar niet het geval hoor. Samen met haar man vinden ze het gezellig om lekker 's avonds te borrelen met kaasjes en wijntjes enzo. Soms lijnt ze even maar uiteindelijk vindt ze de gezelligheid van het borrelen met haar vriend belangrijker. Prima natuurlijk.
Ah oke. Sorry ik reageerde inderdaad wat te fel :P maargoed, dat komt door mijn eigen situatie denk ik.

Gast
Gast

Bericht  _Nina vr 13 jul 2012 - 2:28

Mermaid Forest schreef:
Aquala schreef:

Inderdaad erg kort door de bocht van Lousanne.

Klopt. Voral dikgedrukte. Wil je afvallen en gezond eten een beetje fatsoenlijk vol kunnen houdne dan móét je jezelf gewoon even een dag kunnen gunnen waarop je alles gewoon lekker met mate mag eten. Darana is d ehonger naar ongezond eten weer weg en kun je er weer volledig tegenaan. Heeft niks met ene gebrek aan discipline te maken, getuigt eerder van véél discipline en weten waar je mee bezig bent.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  SoGood vr 13 jul 2012 - 2:30

Geeft niks. Denken jullie dit weleens? - Pagina 3 561177 hoe gaat het nu met jou?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:30

Mermaid Forest schreef:

Maar dat is toch net zo goed invullen voor die ander? Klaarblijkelijk zit het de vriendin van Sogood erg dwars; wat er ook aan ten grondslag moge liggen, zeg maar. Dan zou ik denken dat je uiteindelijk bij het punt komt dat je eventueel met (professionele) hulp het probleem aan gaat pakken. Met continu klagen kom je echt niet verder. Ik zou een vriendin nooit veroordelen op een verslaving/stoornis, maar als ik dat niet zou weten, oordeel ik op wat ik wel weet.smile Lijkt me niet zo gek.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:30

Nour, zie mijn edit boven je.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:32

Mermaid Forest schreef:Nour, zie mijn edit boven je.

Gezien, we plaatsten tegelijkertijd iets.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:32

Sogood schreef:Geeft niks. Denken jullie dit weleens? - Pagina 3 561177 hoe gaat het nu met jou?
Gaat wel. Gelukkig ga ik weer sporten samen met mijn vriend en hopelijk vliegen de kilo's er dan vanaf :cheering: vanaf september heb ik een stage waar ik het fysiek best zwaar ga krijgen, dus hopelijk helpt dat ook mee.

Hoe gaat het met jou?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:34

Ik ben zondag naar Mac Donalds geweest... Maar ben wel 20 kilo afgevallen! Maar discipline, nee dat heb ik niet... nerd Mwuahah..

Gast
Gast

Bericht  _Nina vr 13 jul 2012 - 2:34

Fruity schreef:Ik ben zondag naar Mac Donalds geweest... Maar ben wel 20 kilo afgevallen! Maar discipline, nee dat heb ik niet... Denken jullie dit weleens? - Pagina 3 827601 Mwuahah..
Van zondag tot nu? Misschien moet ik er dan ook maar een Mac-dieetje tegenaan gooien Laughing
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:36

Statler schreef:
Fruity schreef:Ik ben zondag naar Mac Donalds geweest... Maar ben wel 20 kilo afgevallen! Maar discipline, nee dat heb ik niet... Denken jullie dit weleens? - Pagina 3 827601 Mwuahah..
Van zondag tot nu? Misschien moet ik er dan ook maar een Mac-dieetje tegenaan gooien Laughing

Meheh grapjurk. Maar tussentijds ben ik ook wel regelmatig naar de Mac geweest. Als je dat niet doet, houdt je geen enkel dieet vol mijns inziens.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: