Denken jullie weleens aan forummers in je dagelijks leven?
+22
Japje
TNMN
Caroow
Pannetoet
Susan
Lotus
girli
Snoopy
Serena
Sweety
Rumble
TGR
VeryCherry
Suus
Inge
Jeanette
Zininzon
Phileine
Merai
Yzma
Beachgirl
Lady4
26 plaatsers
Pagina 1 van 8
Pagina 1 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Denken jullie weleens aan forummers in je dagelijks leven?
Ik heb dat weleens namelijk. Elke keer als ik in Groningen ben moet ik aan Marin, ABE en Guattari denken. En de laatste tijd denk ik altijd aan Maple als ik bij het fietsenhok van mijn werk kom. Omdat zij op zoek is naar een nieuwe fiets en ik zo'n leuke heb gespot in het fietsenhok. Ik kijk elke keer even voor haar of ik hem zie.
Hebben jullie dat ook wel, dat bepaalde dingen in je dagelijks leven je aan het forum of een forummer doen denken?
Hebben jullie dat ook wel, dat bepaalde dingen in je dagelijks leven je aan het forum of een forummer doen denken?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Denken jullie weleens aan forummers in je dagelijks leven?
Ik denk wel eens aan Brennus, als ik iets hoor of zie over Mexicaans eten.. En zaterdag liep ik langs de Italiaan waar ooit een Leeuwarden meeting was, toen dacht ik daaraan..
En ik denk wel eens aan Marin, of Leaf als ik een auto zie van een bepaalde hulpdienst ennuh...
Oh en CherrieLola als ik iets met roze panterprintje zie..
En ik denk wel eens aan Marin, of Leaf als ik een auto zie van een bepaalde hulpdienst ennuh...
Oh en CherrieLola als ik iets met roze panterprintje zie..
Gast- Gast
Ooh, ik denk ook altijd aan jou Donna, als ik langs je woonplaats rijd!
Lady4- Ratel
Ik denk aan bepaalde forummers als ik door hun woonplaats heenreis. Soms herken ik ook verhalen of maak ik dingen (ook) mee en moet ik ook even terugdenken aan mensen. Wel grappig dat je dan die links legt!
Gast- Gast
Ik denk regelmatig even aan Mamavan2 tegenwoordig. Verder wel eens aan andere forummers maar niet zo vaak.
Gast- Gast
Ik denk aan Donnaa als ik langs die grote rotonde kom. En aan wc-eend als we weer eens in dezelfde stad zijn, maar elkaar weer niet tegenkomen:P Toch kijk ik altijd rond!
Gast- Gast
Lady4 schreef:Ik heb dat weleens namelijk. Elke keer als ik in Groningen ben moet ik aan Marin, ABE en Guattari denken. En de laatste tijd denk ik altijd aan Maple als ik bij het fietsenhok van mijn werk kom. Omdat zij op zoek is naar een nieuwe fiets en ik zo'n leuke heb gespot in het fietsenhok. Ik kijk elke keer even voor haar of ik hem zie.
En niet eens aan mij....
Gast- Gast
Eigenlijk nooit maar dat komt meer omdat ik slecht ben ik het onthouden van forumnamen en bijbehorende verhalen.
Moest alleen vanavond toevallig aan Sterremaan denken, toen ik Je Zal Het Maar Hebben zat te kijken, maar dat kwam omdat ik haar zag in het filmpje.
Moest alleen vanavond toevallig aan Sterremaan denken, toen ik Je Zal Het Maar Hebben zat te kijken, maar dat kwam omdat ik haar zag in het filmpje.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ja, omdat ik forummers als vriendinnetje heb. Maar ook aan onbekende forummers moet ik wel eens denken, als ik iets tegenkom of ergens ben, waar ik net op het forum iets over gelezen heb.
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
ZachtCookie schreef:Lady4 schreef:Ik heb dat weleens namelijk. Elke keer als ik in Groningen ben moet ik aan Marin, ABE en Guattari denken. En de laatste tijd denk ik altijd aan Maple als ik bij het fietsenhok van mijn werk kom. Omdat zij op zoek is naar een nieuwe fiets en ik zo'n leuke heb gespot in het fietsenhok. Ik kijk elke keer even voor haar of ik hem zie.
En niet eens aan mij....
Vanaf nu dus wel.
Lady4- Ratel
ZachtCookie schreef:Lady4 schreef:Ik heb dat weleens namelijk. Elke keer als ik in Groningen ben moet ik aan Marin, ABE en Guattari denken. En de laatste tijd denk ik altijd aan Maple als ik bij het fietsenhok van mijn werk kom. Omdat zij op zoek is naar een nieuwe fiets en ik zo'n leuke heb gespot in het fietsenhok. Ik kijk elke keer even voor haar of ik hem zie.
En niet eens aan mij....
of mij ..
Gast- Gast
Soms maar dat zijn niet hele belangrijke dingen. Als ik in de auto zit en bekende plaatsnamen zie dan schiet het wel even door mijn hoofd, hoewel er ook genoeg mensen zijn van wie ik het niet weet. Toevallig kom ik regelmatig langs de woonplaats van Donnaa omdat mijn schoonouders daar heel dichtbij wonen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Jullie zijn veel te vaak in m`n buurt
Gast- Gast
Soms denk ik weleens aan forummers die in dezelfde woonplaats wonen. Dan denk ik eraan dat ik diegene misschien zomaar in de supermarkt tegen kan komen. Maar aangezien ik slecht ben in het onthouden van gezichten, zal dat niet zo heel snel gebeuren.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Jullie zijn veel te vaak in m`n buurt
Haha tja je bent nu eenmaal aanwezig op het forum Er zijn vast ook veel mensen in de buurt van Amsterdam maar ik weet vrij zeker dat ze dan niet aan mij denken..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik denk wel eens aan Donna , inderdaad als ik Mexicaans eten zie. En sowieso rond deze tijd om dat ze bijna jarig is
Ik denk wel eens aan Trisha, gewoon omdat ik me afvraag hoe het met haar gaat. Ik ga morgen waarschijnlijk ook aan haar denken omdat ik een 'zelfbedacht' verhaal moet voorlezen wat zij voor mij gemaakt heeft
Ik denk wel eens aan Marin. Dat ik hoop dat ze na een drukke werkdag thuis weer lekker bij kan komen.
Ik denk ook wel aan Darcy Of ze al een baan heeft gevonden, (wat nu niet meer aan de orde is natuurlijk). Maar die spreek ik ook dagelijks.
Ik denk ook wel eens aan Smikkell, hoe het met haar gaat en zo. Of ze goed heeft geslapen.
Ik denk wel eens aan Trisha, gewoon omdat ik me afvraag hoe het met haar gaat. Ik ga morgen waarschijnlijk ook aan haar denken omdat ik een 'zelfbedacht' verhaal moet voorlezen wat zij voor mij gemaakt heeft
Ik denk wel eens aan Marin. Dat ik hoop dat ze na een drukke werkdag thuis weer lekker bij kan komen.
Ik denk ook wel aan Darcy Of ze al een baan heeft gevonden, (wat nu niet meer aan de orde is natuurlijk). Maar die spreek ik ook dagelijks.
Ik denk ook wel eens aan Smikkell, hoe het met haar gaat en zo. Of ze goed heeft geslapen.
Laatst aangepast door Brennuss op di 1 feb 2011 - 10:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lady: Echt waar? Wat grappig om te lezen, haha!
Ik denk bij bepaalde woonplaatsen aan bepaalde forummers. Verder heb ik een collega van wie haar zoontje epilepsie heeft, daar zijn ze sinds kort achter, en als ik haar daarover hoor praten, moet ik altijd even aan mamavan2 denken. Verder komen Marin en Susan zo nu en dan even in m'n gedachten voorbij. En als ik een kindje op m'n werk krijg met een naam die ik alleen nog maar van een forumkindje ken, dan moet ik daar ook wel eventjes aan denken.
Ik denk bij bepaalde woonplaatsen aan bepaalde forummers. Verder heb ik een collega van wie haar zoontje epilepsie heeft, daar zijn ze sinds kort achter, en als ik haar daarover hoor praten, moet ik altijd even aan mamavan2 denken. Verder komen Marin en Susan zo nu en dan even in m'n gedachten voorbij. En als ik een kindje op m'n werk krijg met een naam die ik alleen nog maar van een forumkindje ken, dan moet ik daar ook wel eventjes aan denken.
Gast- Gast
Ik denk nu aan CKC, het gaat op Hart van NL over de stripheldenbuurt..
Gast- Gast
Maar als jullie dan aan forummers denken, denken jullie dan aan die gene met hun forumnaam? Misschien een stomme vraag.
Gast- Gast
Lady4 schreef:IElke keer als ik in Groningen ben moet ik aan Marin, ABE en Guattari denken.
Afgelopen zaterdag heb ik nog aan jou gedacht. Ik liep in het UMCG en dacht:"Ze werkt toch in haar eigen stad? Ze ging toch altijd op de fiets naar het werk? Ja, toch?"
En ik heb een hele tijd gedacht dat ik G., Marin, Brennus, Wc-eend, Fruit, tegen kon komen in Groningen, maar dat kwam puur omdat ze in de stad wonen (sommige woonden) waar ik werk.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Maar als jullie dan aan forummers denken, denken jullie dan aan die gene met hun forumnaam? Misschien een stomme vraag.
Ja, want ik ken misschien van 10 meiden hun echte naam... En dan weet ik niet eens of ze mee zijn gegaan naar dit forum.
Ik denk wel eens aan Smikkel, hoe het met haar zal gaan.
Verder aan 2 meiden met wie ik IRL contact heb.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Jaa, ik ook! Laatst kwamen we een man tegen die z'n hondje aan het uitlaten was en A. wilde het hondje aaien. Dus die man zegt: 'dit is Donna'.
The rest is history
The rest is history
Gast- Gast
ABE schreef:Lady4 schreef:IElke keer als ik in Groningen ben moet ik aan Marin, ABE en Guattari denken.
Afgelopen zaterdag heb ik nog aan jou gedacht. Ik liep in het UMCG en dacht:"Ze werkt toch in haar eigen stad? Ze ging toch altijd op de fiets naar het werk? Ja, toch?"
En ik heb een hele tijd gedacht dat ik G., Marin, Brennus, Wc-eend, Fruit, tegen kon komen in Groningen, maar dat kwam puur omdat ze in de stad wonen (sommige woonden) waar ik werk.
Hoe kom je er bij dat in daar heb woon/gewoond?
Gast- Gast
Brennuss schreef:ABE schreef:Lady4 schreef:IElke keer als ik in Groningen ben moet ik aan Marin, ABE en Guattari denken.
Hoe kom je er bij dat in daar heb gewoond? Ik woon in de provincie van Donna
Gewoond niet, maar ehmz.... Je kwam er veel... Tsss, de slakken hebben zout genoeg hoor.
Gast- Gast
Pagina 1 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Denken jullie dit weleens?
» Wat denken jullie?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Wat denken jullie hiervan?
» Hebben jullie dat ook weleens?
» Wat denken jullie?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Wat denken jullie hiervan?
» Hebben jullie dat ook weleens?