Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Denken jullie dit weleens?

+39
jena
_Cyn_
Tinus
CCC
Paper Crown
girli
Kowalski
Tania
Bacio
Minx
Lejow
Bolleke
Lavendel
Océane
Le Chat Noir
Blair
_Nina
Snoes
Lousanne
Rovine
Lonely Goatherd
Rush
Blond
Toet
Antibes
kajaka88
Mari
Susan
RioolSpook
Bazinga
Poubelle
Arwyn
SuperGrover
SoGood
Guus
Jeanette
Atelier Madame
Red Velvet
Sugarfall
43 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Denken jullie dit weleens? Empty Denken jullie dit weleens?

Bericht  Sugarfall do 12 jul 2012 - 23:21

Een vriendin van mij is best stevig, en ''durft'' daarom in het openbaar bijvoorbeeld geen ijsje, frietje of iets anders ''ongezonds'' te eten omdat ze dan bang is dat ze blikken krijgt ''Zou je dat nou wel doen'' of soort gelijke opmerkingen. Ik vind dit best erg, en kan het me ook niet zo goed voorstellen dat andere mensen dit echt meteen denken als ze een dik/stevig iemand een ijsje en/of iets ongezonds zien eten.

Ik heb het wel een keer gedacht op vakantie, toen eenen gezin die allemaal te dik waren, elke avond (letterlijk elke avond) bij de snackbar zaten, en daar voelde ik me eigenlijk al best lullig over Wink maar als ik het in de stad zie, denk ik er eigenlijk nooit iets van.

Denken jullie dit weleens bij een steviger/dik iemand?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie dit weleens? Empty Re: Denken jullie dit weleens?

Bericht  Red Velvet do 12 jul 2012 - 23:23

Ja, maar ik zal er niet anders bij gaan kijken..

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Bericht  Atelier Madame do 12 jul 2012 - 23:23

Om eerlijk te zijn, jawel maar ook vooral over mensen die lopen te zeuren dat ze te dik zijn. Een vriendin van mij heeft bijvoorbeeld aanleg om wat steviger te zijn, zeker wanneer ze een periode veel en ongezond eet komt ze gewoon behoorlijk aan. Daar kan ze ook behoorlijk over klagen, maar op datzelfde moment eet ze echt 2 porties avondeten op en als er wat te snoepen op tafel staat eet ze ook maar door. Ik vind het wel vervelend voor haar, blijkbaar weet ze gewoon niet goed ermee om te gaan, maar ze maakt het er ook wel zelf naar.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Jeanette do 12 jul 2012 - 23:24

Als ik iemand zie schranzen bij de Mac die heel stevig is, denk ik dat ook. Dan denk ik echt op dat moment dat die persoon dan niet moet zeuren dat hij/zij dik is. Op andere momenten heb ik er geen last van, maar wel als iemand zich vol loop te vreten bij een fastfoodketen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Guus do 12 jul 2012 - 23:25

soms wel ja, maar dat is eigenlijk nooit bij mensen die gewoon best stevig zijn maar dat is bij mensen waar ze in amerika van die speciale wagentjes voor hebben in de supermarkt Neutral

ik denk ook meer 'ai, wat zonde dat je niet beter voor jezelf zorgt'

ik kan daar overigens heel goed neutraal bij kijken Cool
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  SoGood do 12 jul 2012 - 23:28

Ik was met mijn vriend in NYC naar de bios en daar zaten mensen die niet naast elkaar konden zitten omdat ze niet in 1 stoel pasten. Die zaten gedurende de hele film flink te genieten van ijs en chocolade enzo.. Toen dacht ik wel even met mijn bescheiden bakje zoute popcorn.. Misschien zou het voor je gezondheid toch beter zijn om te stoppen ja. Zij waren duidelijk niet obese van een overdosis aan bleekselderij.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  SuperGrover do 12 jul 2012 - 23:28

Ja dat denk ik weleens. Vooral als het gaat om een gezin dat te dik is, dus vader/moeder, maar ook de kinderen. Ik vind dat heel verdrietig en denk dan inderdaad weleens: zou het niet verstandiger zijn om te koken?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sugarfall do 12 jul 2012 - 23:29

Ja, bij de Mac en andere fastfood restaurants heb ik het ook weleens, maar dan ook echt bij hele dikke mensen zoals Goochempie zegt, haha, speciale wagentjes. Je kunt ook ergens anders iets gaan eten. Ik laat het ook nooit merken, maar vind het af en toe best een beetje gemeen van mezelf, ik bedoel, je kunt nooit weten of diegene net bezig is met afvallen of al wat afgevallen is en daarom een keertje iets ongezonds neemt.

Ik denk me dan meteen in hoe kut ik me zou voelen als ik zelf dik was en anderen zouden dat over mij denken. Denken jullie dit weleens? 394967

Laatst aangepast door Sugarfall op do 12 jul 2012 - 23:29; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:29

Ik denk dat iedereen zoiets wel eens denkt. En niet alleen in dit soort gevallen. Het komt gewoon in je op, ook al weet je zelf ook wel dat het nergens op slaat. Als je het maar niet uit spreekt en relativeert.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn do 12 jul 2012 - 23:29

Hangt ervan af wat ze eten en hoe vaak ik dat zie.
Op school bij mij zat een tweeling die behoorlijk dik was. Eerst dacht ik nog dat ze misschien een ziekte hadden oid, maar als je ze 4 jaar lang elke dag frikandellen, kroketten en dat soort dingen ziet kopen in de kantine, ga ik er wel eens wat van denken ja..
Als ik een dik iemand 1 hamburgertje zie eten, kan ik me daar niet druk over maken. Als het 4 hamburgers zijn + 4 zakken patat is het een ander verhaal. Maar dan snap ik eerlijk gezegd ook niet hoe je dat wegkrijgt zonder misselijk te worden.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:31

Bij mensen die stevig zijn en zeggen maar niet af te (kunnen) vallen, maar wel zichtbaar (via verschillende kanalen) en zeer regelmatig ongezond eten heb ik wel zo mijn gedachtes. Op straat let ik daar niet op en weet ik niet hoevaak iemand ijs of friet eet.

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall do 12 jul 2012 - 23:32

Ik heb door dit topic wel zin gekregen in een Big Mac Very Happy
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poubelle do 12 jul 2012 - 23:34

Smikkell schreef:Bij mensen die stevig zijn en zeggen maar niet af te (kunnen) vallen, maar wel zichtbaar (via verschillende kanalen) en zeer regelmatig ongezond eten heb ik wel zo mijn gedachtes. Op straat let ik daar niet op en weet ik niet hoevaak iemand ijs of friet eet.

Dit eigenlijk.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:38

Sugarfall schreef:Ik heb door dit topic wel zin gekregen in een Big Mac Very Happy

Ik in die frietjes van de Mac. En in een McFlurry witte magnum..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:40

Luce schreef:
Sugarfall schreef:Ik heb door dit topic wel zin gekregen in een Big Mac Very Happy

oeh een mc flurry magnum, die wil ik ook nog ...

Gast
Gast

Bericht  Bazinga do 12 jul 2012 - 23:40

Ja 'vroeger' wel, terwijl ik zelf ook te dik ben Wink Maar 't is wel stuk minder geworden, toen ik een meisje leerde kennen dat op haar 10e al 130 kilo woog (en 180mtr was) terwijl ze amper wat at. Ze heeft toen 'bekend', elke dag bijna niks te eten, omdat ze zoveel meer aankomt dan gemiddeld persoon, maar gek is op een patatje. Ze eet dus 2 weken bijna niks, om één keer in de 2 weken, een patatje te kunnen eten.

En zul je altijd zien; sta ik op de markt een groot iemand te bekijken met een patatje en te bedenken 'Zou je dat nou wel doen?', als diegene al een maand amper eet, om dat ene lullige patatje te kunnen eten... Nee, ik denk niet meer zo, 't interesseert me ook niet meer, eigenlijk. Soms vraag ik 't me wel 's af, als mensen mij zien in de Mac bijv, of ze zo denken. En dat zal dan ook ongetwijfeld wel zo zijn, maar die kunnen m'n kont kussen; ruimte zat Yes
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Guus do 12 jul 2012 - 23:42

Luce schreef:

Ooooh stop! Ik ben alleen thuis vandaag en jullie steken me aan! :nopompom:
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  RioolSpook do 12 jul 2012 - 23:42

Ik heb dat gevoel dat je vriendin heeft ook heel lang gehad en heb het nog steeds. Durfde geen lekkere dingen in openbaar te kopen omdat ik bang was dat mensen dan iets zouden zeggen of kijken. Nooit gebeurt, maar dat zat wel heel erg in mijn hoofd.

Gisteren ging ik bijvoorbeeld naar de mac. Ik heb 1 kipsateburger besteld en daarvan eet ik de helft op. Maar dan nog heb ik het gevoel dat mensen dat soort dingen over me denken. Dat het iig duidelijk is waardoor ik zo enorm ben.

Ik denk zelf overigens nooit zo over mensen. Eigenlijk heb ik niet echt een mening over een persoon wanneer ik die zie. Ik kijk, en ben dan compleet gedachteloos.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:43

Tris schreef:Ja 'vroeger' wel, terwijl ik zelf ook te dik ben Wink Maar 't is wel stuk minder geworden, toen ik een meisje leerde kennen dat op haar 10e al 130 kilo woog (en 180mtr was) terwijl ze amper wat at. Ze heeft toen 'bekend', elke dag bijna niks te eten, omdat ze zoveel meer aankomt dan gemiddeld persoon, maar gek is op een patatje. Ze eet dus 2 weken bijna niks, om één keer in de 2 weken, een patatje te kunnen eten.

En zul je altijd zien; sta ik op de markt een groot iemand te bekijken met een patatje en te bedenken 'Zou je dat nou wel doen?', als diegene al een maand amper eet, om dat ene lullige patatje te kunnen eten... Nee, ik denk niet meer zo, 't interesseert me ook niet meer, eigenlijk. Soms vraag ik 't me wel 's af, als mensen mij zien in de Mac bijv, of ze zo denken. En dat zal dan ook ongetwijfeld wel zo zijn, maar die kunnen m'n kont kussen; ruimte zat Yes
Sorry, maar dit vind ik een raar verhaal.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga do 12 jul 2012 - 23:44

Goh, Smik, ik ben geintrigeerd, enlighten me.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Susan do 12 jul 2012 - 23:45

Ik denk het niet zo vaak, maar als ik het wel denk dan merkt die persoon daar niks van en dan voel ik me er ook niet lullig over.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Sugarfall do 12 jul 2012 - 23:46

RioolSpook schreef:Ik heb dat gevoel dat je vriendin heeft ook heel lang gehad en heb het nog steeds. Durfde geen lekkere dingen in openbaar te kopen omdat ik bang was dat mensen dan iets zouden zeggen of kijken. Nooit gebeurt, maar dat zat wel heel erg in mijn hoofd.

Gisteren ging ik bijvoorbeeld naar de mac. Ik heb 1 kipsateburger besteld en daarvan eet ik de helft op. Maar dan nog heb ik het gevoel dat mensen dat soort dingen over me denken. Dat het iig duidelijk is waardoor ik zo enorm ben.

Ik denk zelf overigens nooit zo over mensen. Eigenlijk heb ik niet echt een mening over een persoon wanneer ik die zie. Ik kijk, en ben dan compleet gedachteloos.

Ik vind dit eigenlijk best verdrietig om te lezen. Maar eet je dan expres de helft op omdat je bang bent omdat mensen anders misschien iets denken, of had je er echt geen zin meer in? Ik heb je foto's in het afvaltopic gezien, en ik vind het heel erg knap van je, je ziet er goed uit.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mari do 12 jul 2012 - 23:48

Ja dat denk ik eigelijk heel vaak, maarja als ik iemand op hakken zie klungelen denk ik ook ''kan je niet beter op platte schoenen lopen''. Of iemand met in mijn ogen rare kleding, denk ik ook ''oei, das fout'' Mensen zullen ook wel is iets van mij denken, tja jammer dan.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:49

Tris schreef:Goh, Smik, ik ben geintrigeerd, enlighten me.
En dit vind ik een rare reactie.

Il vind het vrij ongezond om amper iets te eten zodat je friet kunt blijven eten en.niet gek dat je lichaam dan zo snel vet opslaat.
En ik vind het bijzonder dat jij steeds maar weer blijft roepen dat niets jou interesseert, maar je wel super snel in de verdediging gaat altijd én alleen foto's van je hoofd plaatst terwijl je zegt dat je gewicht je niet interesseert. De meetingfoto met je hele lichaam moest weg en die ene foto waar je tevreden over bent plaatst je overal. Komt op mij.niet over als een heel zeker iemand

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:52

.

Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 12:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: