Denken jullie nog vaak aan je ex?
+23
CrazyGrace
Atelier Madame
TGR
SparklingEyes
Prosecco
xxDila
Merai
Rev3rie
RYW
Arwyn
SoGood
Mamsie
_Lacey_
Sugarfall
Error
Flinder
Caramba
Xanna
Sterre
Jeanette
Susan
Toet
Sweety
27 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Denken jullie nog vaak aan je ex?
Ik heb 1 ex en daar heb ik 4,5 jaar een relatie mee gehad. Ik zie hem echt nooit meer want we zijn een beetje rot uit elkaar gegaan en hij woont aan de andere kant van het land. Ik denk eigenlijk nog weinig aan hem maar ik kijk wel eens af en toe op z'n hyves hoe het nu met hem is.
Denken jullie nog vaak aan jullie ex(en)?
Denken jullie nog vaak aan jullie ex(en)?
Gast- Gast
Re: Denken jullie nog vaak aan je ex?
Ik heb ze deze week alle 4 gezien/gesproken, dat zegt wel genoeg denk ik..
Gast- Gast
Ik vraag me soms wel eens af hoe het met hem is (bijna twee jaar een relatie mee gehad). Maar hij heeft niks van Hyves of iets dergelijks en is dus niet traceerbaar. Zal het dus nooit te weten komen.
Gast- Gast
Ik heb 3 exen, met één daarvan ga ik af en toe een hapje eten, eens in de 3 maanden ofzo, dat is gewoon erg gezellig! Met een ander heb ik echt al superlang geen contact gehad, héél af en toe schiet het wel door me heen en ben ik benieuwd hoe het met hem is. Ik hoop goed, want het is een schat van een jongen en ik heb t uitgemaakt i.v.m. té lief... De derde kwam ik laatst tegen, we hebben toen een goed gesprek gehad, dat was fijn, maar verder hebben we beiden geen behoefte aan meer contact ((is best rottig uitgegaan).
Maar natuurlijk denk ik nog wel aan ze. Je hebt toch een belangrijke periode in je leven met ze meegemaakt en ze heel dichtbij gelaten. Het is ongeveer hetzelfde als met goede vrienden die ik uit het oog ben verloren, daar denk ik ook soms nog aan.
Maar natuurlijk denk ik nog wel aan ze. Je hebt toch een belangrijke periode in je leven met ze meegemaakt en ze heel dichtbij gelaten. Het is ongeveer hetzelfde als met goede vrienden die ik uit het oog ben verloren, daar denk ik ook soms nog aan.
Gast- Gast
Ja ik denk eigenlijk elke dag nog aan mijn ex. We zijn 4.5 jaar samen geweest. Heb hem afgelopen zondag gezien en dat was erg leuk en gezellig. Samen gegeten, film kijken en ook seks gehad. Ik wilde nooit bij hem weg maar hij zag het niet meer zitten.
Een andere ex waar ik 4 jaar mee samen ben geweest komt 1x in de 2 a 3 maanden door mijn hoofd heen. Meestal als ik het met een vriendin over het werk heb waar we samen werkte en hij ook. Dan vraag ik me af hoe het nu met hem en zijn kindje gaat. Hij heeft wel hyves maar zit er nooit op.
Een andere ex waar ik 4 jaar mee samen ben geweest komt 1x in de 2 a 3 maanden door mijn hoofd heen. Meestal als ik het met een vriendin over het werk heb waar we samen werkte en hij ook. Dan vraag ik me af hoe het nu met hem en zijn kindje gaat. Hij heeft wel hyves maar zit er nooit op.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, ik denk nog té vaak aan mij ex.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Niet zo heel vaak. Laatst zag ik mijn eerste vriendje staan bij vriendensuggesties op Facebook, toen heb ik wel even gekeken hoe hij er nu uitziet, maar verder interesseert hij me niet echt veel. Met mijn meest recente ex heb ik geen contact meer en aan hem denk ik ook niet erg vaak.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Niet vaak, wel gewoon af en toe. Ik spreek ze af en toe via facebook of msn maar ik heb 0,0 behoefte om ze nog irl te zien.
Gast- Gast
Nou, hij valt me na 3 jaar nog steeds lastig met belachelijke smsjes en berichten, dus dan moet ik er wel aan denken, maar dan wel in de trant van wat voor eikel het is.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Uit je woorden maak ik op dat jij hem eigenlijk nog wel wilt en dat je nog gek op 'm bent. Vind je het niet naar en pijnlijk om uit eten te gaan, film te kijken en seks te hebben? Dat lijkt me echt vervelend voor je...Sweety schreef:Samen gegeten, film kijken en ook seks gehad. Ik wilde nooit bij hem weg maar hij zag het niet meer zitten.
Aan mijn eerste ex denk ik niet zo vaak. Alleen als ik hem zie of als hij voorbijkomt op FB ofzo. Bij hem heb ik totaal geen gevoelens meer. Het lijkt ook alsof ik nooit met hem ben geweest; alsof ik toen iemand anders was.
Met mijn tweede ex heeft het lang geduurd voordat ik over 'm heen was. Gelukkig is het inmiddels zover. Ik denk nog wel vaak aan hem, omdat ik graag wil weten hoe het met hem gaat. Maar helaas mag hij van zijn nieuwe vriendin geen vriendschappelijk contact onderhouden. Als ik een mailtje zou sturen, zou dat niet beantwoordt worden. Heel jammer, want het is echt een geweldige kerel, waar ik graag zo nu en dan mee zou bijpraten.
Gast- Gast
Twee exen hebben de laatste 6,5 jaar een belangrijk deel van m'n leven (mede)bepaald, dus daar denk ik nog wel eens aan. Met beiden is het niet op een vriendschappelijke manier uitgegaan, maar bij de ene heb ik geen enkele rancune of wat dan ook. Bij mijn laatste vreemdgaande exvriend heb ik wisselende emoties en gedachten en aan hem denk ik regelmatig. Niet omdat ik hem terug zou willen, maar puur omdat het heel onwerkelijk is gegaan in een heel slechte periode van zijn leven.
Gast- Gast
En op welke manier dan?Storm schreef:Helaas wel te vaak..
Gast- Gast
Ik heb drie noemenswaardige exen. Mijn eerste vriendje volg ik op Twitter en FB, soms hebben we daar even kort contact. De relatie is inmiddels al zo lang geleden, daar voel ik helemaal niks meer bij. Nu is hij ook mijn type niet meer. Ik ben bevriend met de huidige vriendin van mijn tweede ex, dus haar zie ik weleens maar hem niet zo vaak. Soms komen we elkaar tegen op borrels en feestjes, dan vind ik het leuk om hem te spreken. Al weet hij zich bijzonder ongemakkelijk te gedragen met mij in de buurt (ik heb het toen uitgemaakt, heeft hij lang verdiet van gehad) dus de gesprekken lopen alleen 'normaal' als er voldoende alcohol in het spel is. Dat vind ik jammer.
De derde ex volg ik ook op Twitter, maar zijn leven staat al een tijdje stil. Precies de reden dat ik de relatie (van bijna 3 jr) heb verbroken. Hij was zo gedemotiveerd om iets van z'n leven te maken. Ik was op een gegeven moment aan het afstuderen in een andere stad, en toen matchte het niet meer omdat mijn leven verder ging en dat van hem zo erg stil stond. Verder is het echt zo'n leuke jongen! Via via hoor ik dat hij nog steeds erg weinig doet. Jammer! Soms denk ik wel aan hem, ik wil hem graag mailen hoe het met hem is maar ik vrees dat we elkaar niet zo veel meer te zeggen hebben.
De derde ex volg ik ook op Twitter, maar zijn leven staat al een tijdje stil. Precies de reden dat ik de relatie (van bijna 3 jr) heb verbroken. Hij was zo gedemotiveerd om iets van z'n leven te maken. Ik was op een gegeven moment aan het afstuderen in een andere stad, en toen matchte het niet meer omdat mijn leven verder ging en dat van hem zo erg stil stond. Verder is het echt zo'n leuke jongen! Via via hoor ik dat hij nog steeds erg weinig doet. Jammer! Soms denk ik wel aan hem, ik wil hem graag mailen hoe het met hem is maar ik vrees dat we elkaar niet zo veel meer te zeggen hebben.
Laatst aangepast door Sterre op wo 13 apr 2011 - 1:07; in totaal 1 keer bewerkt
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ja daar heb je gelijk in. Zondag toen we seks hadden gehad toen pakte hij me dicht tegen hem aan en kroelden we zo voor een tijd. Na een tijdje vroeg ik aan hem of hij dacht dat we weer bij elkaar zouden komen. Zijn antwoord was dat hij dat niet wist. Hij vond het wel erg leuk en weer fijn met elkaar. Ik heb gezegd dat ik hoe dan ook op mezelf wil gaan wonen en dat ik wel hoop dat het weer goed komt. Maar dan niet gelijk een relatie maar eerst daten en latten. We zouden nog wat afspreken voor een volgende keer maar we hebben tot nu toe nog niks afgesproken. Het is niet meer echt pijnlijk ik geniet van de momenten dat we samen zijn. Het is alleen "vervelend" dat er nog niet echt iets is afgesproken. Dus ik wacht steeds totdat hij mij een sms stuurt, daardoor heb ik wel het idee dat het meer van mijn kant komt.Gloria schreef:Uit je woorden maak ik op dat jij hem eigenlijk nog wel wilt en dat je nog gek op 'm bent. Vind je het niet naar en pijnlijk om uit eten te gaan, film te kijken en seks te hebben? Dat lijkt me echt vervelend voor je...Sweety schreef:Samen gegeten, film kijken en ook seks gehad. Ik wilde nooit bij hem weg maar hij zag het niet meer zitten.
Met mijn tweede ex heeft het lang geduurd voordat ik over 'm heen was. Gelukkig is het inmiddels zover. Ik denk nog wel vaak aan hem, omdat ik graag wil weten hoe het met hem gaat. Maar helaas mag hij van zijn nieuwe vriendin geen vriendschappelijk contact onderhouden. Als ik een mailtje zou sturen, zou dat niet beantwoordt worden. Heel jammer, want het is echt een geweldige kerel, waar ik graag zo nu en dan mee zou bijpraten.
Hoe lang waren jij en je laatste ex bij elkaar? Wat jammer dat hij niet zou reageren op een mailtje van je. Is er geen andere manier waarop je kan weten hoe het met hem gaat? Gezamenlijke vrienden?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
meh
Laatst aangepast door Storm op wo 13 apr 2011 - 1:44; in totaal 3 keer bewerkt
Gast- Gast
Ex die nog niet echt m'n ex is: Ja dagelijks, constant.
Ex die al jaren m'n ex is: Denk ik af en toe aan, maar niet in 't bijzonder.
Ex die al jaren m'n ex is: Denk ik af en toe aan, maar niet in 't bijzonder.
Gast- Gast
Storm, dat is echt zo herkenbaar..
Mijn ex is echt een leuke vent, maar hij heeft mij niet goed behandeld.. Achteraf, want toen merkte ik dat niet zo op.. Desondanks kan ik echt heimwee krijgen als ik terugdenk aan die tijd..
Gisteren zei hij toevallig op msn dat wij altijd een zwak voor elkaar blijven houden.. En dat is ook zo.. Het is al 6 jaar geleden man..
Mijn ex is echt een leuke vent, maar hij heeft mij niet goed behandeld.. Achteraf, want toen merkte ik dat niet zo op.. Desondanks kan ik echt heimwee krijgen als ik terugdenk aan die tijd..
Gisteren zei hij toevallig op msn dat wij altijd een zwak voor elkaar blijven houden.. En dat is ook zo.. Het is al 6 jaar geleden man..
Gast- Gast
Mijn laatste 3 exen hebben toch deel uit gemaakt van mijn leven de afgelopen 6 jaar, dus soms denk ik wel eens aan ze. Met nummer 1 van de 3 heb ik 5 jaar geen contact gehad of heel sporadisch, maar nu gaat er af en toe een mailtje over en weer. Hij is inmiddels getrouwd en heeft een kindje, dus ik ben af en toe wel benieuwd hoe het met hem en de kleine gaat. Voor zijn werk (defensie) is hij de afgelopen jaren regelmatig op uitzending geweest en dan vind ik het leuk om ook zijn site bij te lezen.
Met nummer 2 heb ik regelmatiger contact, tot vorig jaar zagen we elkaar maandelijks en aten we een hapje samen of pakte we een terrasje. Momenteel staat de vriendschap op een wat lager pitje, omdat we beiden erg druk zijn. Dus het blijft momenteel bij een mailtje/smsje/belletje om toch van elkaar op de hoogte te blijven. Tot op het einde hebben we een goede relatie gehad en we zijn ook als vrienden uit elkaar gegaan, dus dan vind ik het ook wel leuk het contact een beetje te onderhouden en te vernemen hoe het met hem gaat.
Nummer 3 blijft mij als het ware achtervolgen met smsjes en telefoontjes. Ik moet het afkloppen, maar de laatste maand is het rustig. Zijn leven boeit mij totaal niet en het liefst wil ik ook niet meer terug denken aan de (korte) tijd samen.
Met nummer 2 heb ik regelmatiger contact, tot vorig jaar zagen we elkaar maandelijks en aten we een hapje samen of pakte we een terrasje. Momenteel staat de vriendschap op een wat lager pitje, omdat we beiden erg druk zijn. Dus het blijft momenteel bij een mailtje/smsje/belletje om toch van elkaar op de hoogte te blijven. Tot op het einde hebben we een goede relatie gehad en we zijn ook als vrienden uit elkaar gegaan, dus dan vind ik het ook wel leuk het contact een beetje te onderhouden en te vernemen hoe het met hem gaat.
Nummer 3 blijft mij als het ware achtervolgen met smsjes en telefoontjes. Ik moet het afkloppen, maar de laatste maand is het rustig. Zijn leven boeit mij totaal niet en het liefst wil ik ook niet meer terug denken aan de (korte) tijd samen.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
*
Laatst aangepast door Storm op wo 13 apr 2011 - 1:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oeps, geheel vergeten. Er is een ex die nu mijn beste vriend is, dus ik denk niet zo snel meer in termen van exen van elkaar als ik aan hem denk. We hebben in een periode van bijna 10 jr af en toe iets gehad, maar als vrienden doen we het een stuk beter. Aan hem denk ik regelmatig, maar dan dus niet meer in termen van liefde, ook al voel ik me heel erg prettig bij hem, maar niet meer op die manier als toen ik nog gevoelens voor hem had.
Gast- Gast
O, die mannen, je zou ze! Volgens mij is dit echt zo'n geval van een jongen die jou hoopvol houdt, terwijl hij allang weet dat hij niet wil. Zo één heb ik er ook gehad; ben zo blij dat ik van hem af ben. Je verdient echt iemand die voor je gaat hoor, laat je niet gek maken.Sweety schreef:Ja daar heb je gelijk in. Zondag toen we seks hadden gehad toen pakte hij me dicht tegen hem aan en kroelden we zo voor een tijd. Na een tijdje vroeg ik aan hem of hij dacht dat we weer bij elkaar zouden komen. Zijn antwoord was dat hij dat niet wist. Hij vond het wel erg leuk en weer fijn met elkaar. Ik heb gezegd dat ik hoe dan ook op mezelf wil gaan wonen en dat ik wel hoop dat het weer goed komt. Maar dan niet gelijk een relatie maar eerst daten en latten. We zouden nog wat afspreken voor een volgende keer maar we hebben tot nu toe nog niks afgesproken. Het is niet meer echt pijnlijk ik geniet van de momenten dat we samen zijn. Het is alleen "vervelend" dat er nog niet echt iets is afgesproken. Dus ik wacht steeds totdat hij mij een sms stuurt, daardoor heb ik wel het idee dat het meer van mijn kant komt.
Hoe lang waren jij en je laatste ex bij elkaar? Wat jammer dat hij niet zou reageren op een mailtje van je. Is er geen andere manier waarop je kan weten hoe het met hem gaat? Gezamenlijke vrienden?
Mijn ex en ik waren ongeveer 2,5 jaar bij elkaar. Hij woont niet in Nederland, dus we kunnen alleen telefonisch contact hebben of via de mail. Ik snap ook niet dat zij zich bedreigd voelt, ik woon zo ver weg. Maar ja, wel lief dat hij naar haar wensen luistert, dat wel .
Gast- Gast
Inderdaad Storm.. Ik was bijna 15 toen ik met hem kreeg en hij net 19.. Nu ben ik 21 en is hij 25 en dan nog een zwak voor elkaar hebben, het is inderdaad zoals je zegt gewoon bizar..
Ik zeg ook wel eens voor de gein, straks zijn we 80 en hebben we nog een zwak voor elkaar, haha..
Ik zeg ook wel eens voor de gein, straks zijn we 80 en hebben we nog een zwak voor elkaar, haha..
Gast- Gast
Ik snap wat je bedoelt, Storm. Zou dat niet komen omdat het nooit echt goed is afgesloten? Omdat je nooit écht overtuigd bent geweest van het feit dat jullie niet samen moesten zijn? Dat was bij wel zo. Pas eind december besefte ik in mijn hart, en niet alleen rationeel, dat het niet ging werken. Toen heb ik hem en mijn gevoelens in een soort doosje gestopt en in de kast gezet. Daardoor is nu de gevoeligheid eraf. Misschien helpt dat jou ook bij de verwerking? Of koester je die gevoelens juist?
Kijken jullie weleens Memories? Zo'n herkenbaar programma. Van die liefdes die je na jaren nog steeds tranen in je ogen bezorgen en dat het voelt alsof je nooit uit elkaar bent geweest, zodra je elkaar weer ziet.
Kijken jullie weleens Memories? Zo'n herkenbaar programma. Van die liefdes die je na jaren nog steeds tranen in je ogen bezorgen en dat het voelt alsof je nooit uit elkaar bent geweest, zodra je elkaar weer ziet.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat denken jullie?
» Denken jullie dit weleens?
» Wat denken jullie hiervan?
» Denken jullie hetzelfde over de toekomst?
» Denken jullie dit weleens?
» Denken jullie hetzelfde over de toekomst?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: