Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 0:39

Rush schreef:Serieus een hele rol? Gebruik je dan 4 velletjes per 'afveeg' of direct een prop van 30 vellen?
Dat is idd ook nog zo. Ik weet van mezelf dat ik redelijk veel gebruik, maar dan nog red ik een hele rol écht never nooit niet Wink Dat gebruik ik ongeveer per dag. Dus dat vaag ik me idd ook af haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 0:40

Echt serieus meer dan een hele rol want er blijft gewoon telkens afkomen hoeveel ik ook afveeg. Gebruik niet veel tegelijk echt maar een paar velletjes maar heel vaak!

Het is klei achtig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 0:42

Biechtje01 schreef:Echt serieus meer dan een hele rol want er blijft gewoon telkens afkomen hoeveel ik ook afveeg.

Het is klei achtig.
Ik zou proberen meer vezels te gaan eten. Je kunt ook even bij het kruidvat kijken, die hebben een hele hoek vol met kruidentheeën en homeopathische- en vtaminespulletjes, daar staat ook genoeg voor de stoelgang bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ibbeltje vr 24 aug 2012 - 0:43

Maple schreef:
Biechtje01 schreef:Echt serieus meer dan een hele rol want er blijft gewoon telkens afkomen hoeveel ik ook afveeg.

Het is klei achtig.
Ik zou proberen meer vezels te gaan eten. Je kunt ook even bij het kruidvat kijken, die hebben een hele hoek vol met kruidentheeën en homeopathische- en vtaminespulletjes, daar staat ook genoeg voor de stoelgang bij.


Day heeft ze al geprobeerd meer vezels maar dat werkte niet Wink Maar de andere dingen is misschien nog een optie, anders naar de huisarts?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Rush vr 24 aug 2012 - 0:43

Klei achtige poep is inderdaad enorm vervelend, maar ik heb nooit een hele rol nodig, dat lijkt me heel vervelend.

Misschien toch nog eens goed naar je eetpatroon kijken. Waarschijnlijk eet je alsnog te weinig vezels en misschien nog teveel vet. Goed water drinken en zorgen dat je vitamines binnenkrijgt helpt ook voor 'goede' poep.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Rush vr 24 aug 2012 - 0:43

Ibbeltje schreef:
Maple schreef:
Biechtje01 schreef:Echt serieus meer dan een hele rol want er blijft gewoon telkens afkomen hoeveel ik ook afveeg.

Het is klei achtig.
Ik zou proberen meer vezels te gaan eten. Je kunt ook even bij het kruidvat kijken, die hebben een hele hoek vol met kruidentheeën en homeopathische- en vtaminespulletjes, daar staat ook genoeg voor de stoelgang bij.


Day heeft ze al geprobeerd meer vezels maar dat werkte niet Wink Maar de andere dingen is misschien nog een optie, anders naar de huisarts?
Er staat nergens hoelang en hoeveel. 2 dagen vezels eten heeft natuurlijk niks geen invloed.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 0:44

Ibbeltje schreef:
Maple schreef:
Biechtje01 schreef:Echt serieus meer dan een hele rol want er blijft gewoon telkens afkomen hoeveel ik ook afveeg.

Het is klei achtig.
Ik zou proberen meer vezels te gaan eten. Je kunt ook even bij het kruidvat kijken, die hebben een hele hoek vol met kruidentheeën en homeopathische- en vtaminespulletjes, daar staat ook genoeg voor de stoelgang bij.


Day heeft ze al geprobeerd meer vezels maar dat werkte niet Wink Maar de andere dingen is misschien nog een optie, anders naar de huisarts?
Mensen vergeten vaak dat de beste vezels in groenten en fruit zitten en niet alleen in volkorenprodukten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Minx vr 24 aug 2012 - 0:49

En misschien eens vochtig toiletpapier gebruiken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Vanilla Queen vr 24 aug 2012 - 1:06

Plakpoep-biechtje:
Thuis poepen en je anus goed afspoelen onder de douche? Zou een oplossing kunnen zijn.
Je anus wordt zwaar geïrriteerder die rollen plee papier die erlangs worden geveegd!
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 9:43

***


Laatst aangepast door Biechtje01 op vr 24 aug 2012 - 10:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 10:08

Ik wil het heel erg kort houden.

Vannacht vond een vriend dat hij niet terug naar huis kon fietsen. Dus ik bood hem mijn bank aan. Ik werd vanochtend wakker met een man bovenop me. En ik vind het verschrikkelijk. Maar ik weet ook niet wat ik er verder mee moet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Poubelle vr 24 aug 2012 - 10:11

Ik zou hem heel duidelijk maken dat je daar niet van gediend bent en dat ie de volgende x.maar een andere slaapplek zoekt!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 10:13

Die vriend lag bovenop je toen je wakker werd? Is er verder iets gebeurd of werd je wakker van zijn poging?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 10:15

Sunprincess schreef:Die vriend lag bovenop je toen je wakker werd? Is er verder iets gebeurd of werd je wakker van zijn poging?

Ik werd wakker van zijn poging. Ik heb hem gezegd dat hij moest maken dat hij van mij afkwam (en nog veel meer). Hij is van me afgegaan en weggegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Twellie vr 24 aug 2012 - 10:16

Ik hoop dat je bedoelt dat er wel vrijwillig iets gebeurd is, anders is het denk ik tijd om die vriend even heel duidelijk de waarheid te zeggen. In het eerste geval: dat lijkt me inderdaad wel ongemakkelijk. Daar kun je denk ik ook niet aan ontkomen, als jullie elkaar blijven zien zal dat na wat tijd ook vanzelf wel weer 'slijten'.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 10:19

Ik wil niets meer van hem dan vriendschap. Daar ben ik altijd heel erg duidelijk in geweest. Sinds een paar weken vertoond hij vreemd gedrag. Als ik hem een zoen op zijn wang geef, dan heb ik opeens een tong in mijn mond. Ik bied hem een bank aan en hij ligt opeens in mijn bed? WTF? Ik ben ontzettend boos, maar ook teleurgesteld in mezelf. Dan had ik hem kennelijk mijn bank niet moeten aanbieden. Kennelijk is de bank een vrijbrief om me wakker te maken voor seks? Ik wil niet met hem zoenen, ik wil bij mijn grote God geen seks met hem. Vriendschap heb ik hem altijd geboden en dat is het enige wat ik hem wil bieden. En dan doet hij dit? Moet ik hem dan uit mijn leven bannen, omdat hij zich niet kan gedragen? Of moet ik mezelf anders opstellen? Ik zit in grote twijfel. Ik ben gruwelijk boos op hem en anderzijds, dan had ik hem mijn bank niet moeten aanbieden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 10:21

As jij al een tong in je mond krijg bij een zoen op de wang dan had ik hem die bank nooit aangeboden. Kan hij zo hoog springen als hij wil, maar als hij zijn eigen grenzen in de omgang met jou niet weet dan vind ik dat je best zelf je grenzen daarin duidelijk mag stellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  MissBlunt vr 24 aug 2012 - 10:26

Hoe bedoel je anders opstellen, heb je toch wat mixed signals afgegeven dan? Of bedoel je daar het aanbieden van je bank mee? Hoe dan ook is het gewoon een smerige asshole dus daar wil je dan toch green vriendschap meer mee nu hij dit heeft geflikt?
MissBlunt
MissBlunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 10:31

MissBlunt schreef:Hoe bedoel je anders opstellen, heb je toch wat mixed signals afgegeven dan? Of bedoel je daar het aanbieden van je bank mee? Hoe dan ook is het gewoon een smerige asshole dus daar wil je dan toch green vriendschap meer mee nu hij dit heeft geflikt?

Ik ben vrij gastvrij. Als iemand het idee heeft niet naar huis te kunnen fietsen, dan mag hij bij mij op de bank slapen. Als de bank niet bevalt, dan ben ik zelfs nog zo vrij om een bunker (van kussens) in mijn bed te bouwen, zodat degene daar kan liggen.

Van de week heb ik hem gezegd dat ik hem echt een toppertje vind, maar dat er nooit iets tussen ons zal zijn. Dus geen zoenen, geen seks. Dat gevoel heb ik nooit bij hem gehad en ik heb hem ervan verzekerd dat, dat gevoel ook nooit zou komen. En dat is niet de eerste keer dat ik hem dat heb gezegd.

Het is tien jaar vriendschap, waarbij hij zich nu (pas) misdraagt. Moet ik die vriendschap daarom verbreken? Of omdat ik hem niet verbreek, denkt hij dat wat hij doet gewoon door de beugel kan?

Ik ben echt zooooo ongelofelijk messed up. Want wat doe ik om duidelijk te maken, anders dan mijn vloeken en woorden van vanmorgen, dat ik dit gewoon niet pik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 10:34

Biechtje01 schreef:

Het is tien jaar vriendschap, waarbij hij zich nu (pas) misdraagt.
Sinds een paar weken al, zei je net.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 10:39

Maple schreef:
Biechtje01 schreef:

Het is tien jaar vriendschap, waarbij hij zich nu (pas) misdraagt.
Sinds een paar weken al, zei je net.

Ja, een paar weken. Maar als in nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Twellie vr 24 aug 2012 - 10:49

Maar gingen er al niet allemaal alarmbellen af toen hij je ongewenst probeerde te zoenen? Ik vind het sowieso allemaal opdringerig tot in het extreme klinken, dit zijn toch geen dingen die in een vriendschap wel eens kunnen gebeuren, dit is echt heel raar.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 11:46

Ik biecht: Mijn ex woont sinds kort samen en is straalverliefd, maar wij hebben nog steeds seks.
Ik ben allang niet meer verliefd op hem, wil verder niks met hem maar de seks is zo f**king lekker.
Het is alsof we lichamelijk voor elkaar gemaakt zijn maar geestelijk totaal niet matchen.
Alle ruzies en onvrede seksten we weg de afgelopen 10 jaar, praten deden we al 5 jaar niet meer.
Zijn huidige vriendin is een liefje, hij wilt oud met haar worden maar bakt er niks van qua seks, zegt hij dan.

Het stomme is: zijn vriendin is echt een leuk mens. Liefde, ik gun het hem maar haar ook zeer zeker.
Alleen... Onze seks is echt verslavend, we zijn echt onlosmakelijk met elkaar verbonden op dat punt.
Zijn vriendin weet van niks. Soms gooi ik hem zelfs tijdens de seks van me af en zeg dat hij terug
moet naar zijn vrouwtje. Ik zie haar dan voor mij hoe zij dan lekker op de bank tv zit te kijken terwijl
zij wacht totdat hij terug komt uit de kroeg of denkt dat hij al naar zijn werk is. Het voelt dan zo fout.
Het kan niet, echt mag niet en het is zo fout. Maar toch zo lekker...

Ik ben nog steeds vrijgezel en heb in feite niks te maken met haar (maar het raakt mij wel: wil het andersom ook niet!)
Maar ben toch bang dat wanneer ik weer aan de man raak dat ik mijn ex voor erbij wil houden.
Het lijkt wel alsof wij elkaar ontzettend verpest hebben met de seks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 11:58

Biechtje met opdringerige vriend. Ik vind niet dat je jezelf schuldig moet voelen omdat je je bank aangeboden hebt. Ik vind niet dat je daarmee verkeerde signalen hebt afgegeven, zeker niet omdat je na die zoen ook erg duidelijk tegen hem bent geweest. Ik weet niet of ik nog wel met iemand bevriend zou willen zijn, die zichzelf zo opdringt. Hij laat niet echt zien dat hij respect voor jou en jouw grenzen heeft.

Sex met de ex biechtje. Ik denk dat je eens goed met je ex moet praten. Tegenover zijn huidige vriendin is dit natuurlijk vreselijk oneerlijk. Hij gaat gewoon vreemd met jou. Persoonlijk zou ik het afkappen met je ex, uit respect naar zijn huidige vriendin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  RYW vr 24 aug 2012 - 21:49

Biechtje met de vriend: het lijkt me op zijn minst tijd om eens even een heeeeele tijd afstand te gaan nemen, en dan ben je nog coulant. Wat denk hij, dat je een stuk vlees bent waar hij zeggenschap over heeft en wat hij zich zo even mag toeeigenen? Waar is het respect voor de persoonlijke en lichamelijke intimiteit gebleven dat je van een vriendschap wel mag verwachten?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum