Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan ma 23 jul 2012 - 7:07

Ik maak er wel uit op dat die forumster zelf van het geheim op de hoogte is, want er staat dat het een geheim is VAN een andere forumster. Stel dat je vriend bijvoorbeeld vreemdgaat, dan is dat niet jouw geheim.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  slaatje ma 23 jul 2012 - 7:08

Powerbabe schreef:Ja.

Of dat ze iets weet over haar leven wat ze zelf niet weet. Ik weet niet waarom maar ik moest meteen denken aan dat verhaal dat er iemand kwam vertellen dat ze wist dat de vriend van een forumster vreemd was gegaan maar ze niet wilde vertellen om welke forumster het ging.

Oh echt? Dat heb ik niet mee gekregen. Is die persoon er ooit achter gekomen dan? Ik vind dat je zo'n bericht dan ook niet moet plaatsen, of de persoon waar het om gaat er dus mee confronteren.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Tania ma 23 jul 2012 - 7:10

Susan schreef:Ik maak er wel uit op dat die forumster zelf van het geheim op de hoogte is, want er staat dat het een geheim is VAN een andere forumster. Stel dat je vriend bijvoorbeeld vreemdgaat, dan is dat niet jouw geheim.

Zo lees ik het ook en dan vind ik ook niks mis met de biecht. Als het een geheim is over een forumster die daar zelf niet van op de hoogte is vind ik het niet zo slim om neer te zetten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 7:12

slaatje schreef:
Powerbabe schreef:Ja.

Of dat ze iets weet over haar leven wat ze zelf niet weet. Ik weet niet waarom maar ik moest meteen denken aan dat verhaal dat er iemand kwam vertellen dat ze wist dat de vriend van een forumster vreemd was gegaan maar ze niet wilde vertellen om welke forumster het ging.

Oh echt? Dat heb ik niet mee gekregen. Is die persoon er ooit achter gekomen dan? Ik vind dat je zo'n bericht dan ook niet moet plaatsen, of de persoon waar het om gaat er dus mee confronteren.

Ja, want de poster vond dat iedereen die dacht dat het over haar ging maar een pm moest sturen of het over haar ging en dan zou ze het vertellen. Ik geloof dat dat dan ook gebeurd is. Maar ik weet het niet meer precies, is al wat jaren geleden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  slaatje ma 23 jul 2012 - 7:12

Maar waarom moet het geplaatst worden? Wat wil je dan met de biecht? Tips over wat je er mee aan moet? Want feitelijk kan je er dus niets over kwijt omdat niemand heb blijkbaar mag weten.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 7:13

Ik vind het heel vreemd om dat hier in het Biechttopic te plaatsen, bespreek dat dan gewoon met de forumster zelf ,of met iemand anders die eventueel ook in de situatie zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  slaatje ma 23 jul 2012 - 7:15

Biechtje01 schreef:Ik loop rond met een groot geheim van een andere forummer, waarvan ik weet dat ik het voor me moet houden, maar ondertussen knalt het bijna uit me.

Lucht het wel op dat je het op deze manier hebt geplaatst? Serieuze vraag hoor. Want het komt echt op me over alsof je het dus helemaal niet meer voor je kan en wilt houden.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan ma 23 jul 2012 - 7:16

Ze zet het in het Biechttopic omdat ze het gewoon kwijt moet, dezelfde reden als voor de meeste biechtjes hier, denk ik. Ik snap werkelijk niet waarom er zo over wordt gevallen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 7:19

Maar ook al gaat het om een door de forummer in kwestie zelf gedeeld geheim, zou ik dit als ik haar was echt niet chill vinden. Niet om deze biecht maar meer om het feit dat de biechter het dus (bijna) niet voor zich kan houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan ma 23 jul 2012 - 7:24

Ze houdt het wel voor zich, maar ze vindt het moeilijk.

Als ik zo'n zwaar geheim mee zou dragen van iemand dan zou ik het er waarschijnlijk over hebben met iemand die echt niets met het forum te maken heeft, bijvoorbeeld mijn moeder of zo, iemand die echt niet weet over wie het gaat. Dan kun je toch je hart luchten zonder dat anderen iets over die persoon te weten komen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 7:44

Susan schreef:Ze houdt het wel voor zich, maar ze vindt het moeilijk.

Als ik zo'n zwaar geheim mee zou dragen van iemand dan zou ik het er waarschijnlijk over hebben met iemand die echt niets met het forum te maken heeft, bijvoorbeeld mijn moeder of zo, iemand die echt niet weet over wie het gaat. Dan kun je toch je hart luchten zonder dat anderen iets over die persoon te weten komen.
+1

En ik snap ook niet goed wat het probleem is van de biecht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 7:49

It's me schreef:
Susan schreef:Ze houdt het wel voor zich, maar ze vindt het moeilijk.

Als ik zo'n zwaar geheim mee zou dragen van iemand dan zou ik het er waarschijnlijk over hebben met iemand die echt niets met het forum te maken heeft, bijvoorbeeld mijn moeder of zo, iemand die echt niet weet over wie het gaat. Dan kun je toch je hart luchten zonder dat anderen iets over die persoon te weten komen.
+1

En ik snap ook niet goed wat het probleem is van de biecht.

+1. En waarom gaat iedereen ervan uit dat het om een probleem gaat? Misschien is er wel weer iemand zwanger maar mag ze dat dus niet vertellen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan ma 23 jul 2012 - 7:52

Confusion schreef:
It's me schreef:
Susan schreef:Ze houdt het wel voor zich, maar ze vindt het moeilijk.

Als ik zo'n zwaar geheim mee zou dragen van iemand dan zou ik het er waarschijnlijk over hebben met iemand die echt niets met het forum te maken heeft, bijvoorbeeld mijn moeder of zo, iemand die echt niet weet over wie het gaat. Dan kun je toch je hart luchten zonder dat anderen iets over die persoon te weten komen.
+1

En ik snap ook niet goed wat het probleem is van de biecht.

+1. En waarom gaat iedereen ervan uit dat het om een probleem gaat? Misschien is er wel weer iemand zwanger maar mag ze dat dus niet vertellen Biechttopic 4 - Pagina 18 561177

Ja, daar zat ik ook al aan te denken, of misschien wel iemand die op het punt staat om beroemd te worden of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  _Nina ma 23 jul 2012 - 7:59

Ik vind dit echt dan weer zo'n nadeel van vriendschappen via het forum he, even ervan uitgaande dat biechtje en die betreffende forumster vriendinnen zijn. Ik snap de beredenering van Susan wel, er is niets fouts aan de biecht, maar toch zou ik het écht niet waarderen als ik in de ondertoon op zou kunnen maken dat het misschien wel eens om mij zou kunnen gaan.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Aletta ma 23 jul 2012 - 11:28

Als ik degene was met dat geheim zou ik deze biecht ook niet zo leuk vinden. Ik zou het gevoel hebben dat mijn geheim niet zo veilig is, ook al heeft ze nog niets inhoudelijks verteld.

Als je dan je hart wil luchten zijn er genoeg manieren om dat te doen. Maar ik zou dat niet doen op een plek waar deze persoon bekend is, zoals dit forum.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  _Nina ma 23 jul 2012 - 17:57

Aletta, dat bedoel ik idd. En érgens zou ik zelfs het gevoel hebben dat mijn geheim dan misbruikt wordt om een opstootje op het forum te creëren. Want doordat het laatste biechtje niet meer gereageerd heeft, krijg ik het idee dat ze maar wil dat mensen gaan vissen. Oh, over wie dan? En wat dan?
Ik heb namelijk niet het idee dat ze het doet omdat ze het moeilijk vindt dat geheim te bewaren en daar even over zou willen praten. Of ja, misschien vindt ze dat wel, maar dan deel je dat niet op een plek waar forumster in kwestie ook komt. Iedereen die nu ooit iets in vertrouwen aan iemand anders van het forum gemeld heeft, zal nu gaan twijfelen of het misschien om háár geheim gaat. En dat is hetgeen wat ik er niet netjes aan vind.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Makamba ma 23 jul 2012 - 19:27

Statler schreef:Ik vind dit echt dan weer zo'n nadeel van vriendschappen via het forum he, even ervan uitgaande dat biechtje en die betreffende forumster vriendinnen zijn. Ik snap de beredenering van Susan wel, er is niets fouts aan de biecht, maar toch zou ik het écht niet waarderen als ik in de ondertoon op zou kunnen maken dat het misschien wel eens om mij zou kunnen gaan.

Eens.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Paper Crown ma 23 jul 2012 - 19:29

Ben ik dan zo'n ei die dan niet snapt dat geheimbiechtje niet perse iets van de forumster in kwestie heeft gehoord maar per toeval (via haar werk, andere vrienden) is achtergekomen? Ik vind het niet netjes een raar biechtje. Ik heb ook wel eens dingen gehoord dat een mama over een andere mama in kwestie slecht sprak. Bij een forummeeting, allerlei prive dingen van diegene op tafel gooide, KIJK dat is niet netjes, maar in deze biecht zie ik geen kwaad.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Makamba ma 23 jul 2012 - 19:38

Paper Crown schreef:Ben ik dan zo'n ei die dan niet snapt dat geheimbiechtje niet perse iets van de forumster in kwestie heeft gehoord maar per toeval (via haar werk, andere vrienden) is achtergekomen? Ik vind het niet netjes een raar biechtje. Ik heb ook wel eens dingen gehoord dat een mama over een andere mama in kwestie slecht sprak. Bij een forummeeting, allerlei prive dingen van diegene op tafel gooide, KIJK dat is niet netjes, maar in deze biecht zie ik geen kwaad.

:O Dat is inderdaad echt zwaar ongepast.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 19:49

Statler schreef:Aletta, dat bedoel ik idd. En érgens zou ik zelfs het gevoel hebben dat mijn geheim dan misbruikt wordt om een opstootje op het forum te creëren. Want doordat het laatste biechtje niet meer gereageerd heeft, krijg ik het idee dat ze maar wil dat mensen gaan vissen. Oh, over wie dan? En wat dan?
Ik heb namelijk niet het idee dat ze het doet omdat ze het moeilijk vindt dat geheim te bewaren en daar even over zou willen praten. Of ja, misschien vindt ze dat wel, maar dan deel je dat niet op een plek waar forumster in kwestie ook komt. Iedereen die nu ooit iets in vertrouwen aan iemand anders van het forum gemeld heeft, zal nu gaan twijfelen of het misschien om háár geheim gaat. En dat is hetgeen wat ik er niet netjes aan vind.



Dat gissen gaan waarschijnlijk toch wel gebeuren. Misschien via de PM, misschien ook hier. Ik vind het ook wel een dubbel gevoel hebben al kan ik mij ook in Susan vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Paper Crown ma 23 jul 2012 - 20:30

Dropdraakje schreef:
Statler schreef:Aletta, dat bedoel ik idd. En érgens zou ik zelfs het gevoel hebben dat mijn geheim dan misbruikt wordt om een opstootje op het forum te creëren. Want doordat het laatste biechtje niet meer gereageerd heeft, krijg ik het idee dat ze maar wil dat mensen gaan vissen. Oh, over wie dan? En wat dan?
Ik heb namelijk niet het idee dat ze het doet omdat ze het moeilijk vindt dat geheim te bewaren en daar even over zou willen praten. Of ja, misschien vindt ze dat wel, maar dan deel je dat niet op een plek waar forumster in kwestie ook komt. Iedereen die nu ooit iets in vertrouwen aan iemand anders van het forum gemeld heeft, zal nu gaan twijfelen of het misschien om háár geheim gaat. En dat is hetgeen wat ik er niet netjes aan vind.



Dat gissen gaan waarschijnlijk toch wel gebeuren. Misschien via de PM, misschien ook hier. Ik vind het ook wel een dubbel gevoel hebben al kan ik mij ook in Susan vinden.

Het nare van zo'n biecht is dat iedereen zich misschien 'aangesproken' voelt. Ik doe dat ook, is logisch..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan ma 23 jul 2012 - 21:26

Ik heb geen groot geheim dat uit iemand zou kunnen knallen, dus ik voel me niet aangesproken in ieder geval.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Paper Crown ma 23 jul 2012 - 21:36

Susan schreef:Ik heb geen groot geheim dat uit iemand zou kunnen knallen, dus ik voel me niet aangesproken in ieder geval.

Maar misschien kent diegene weer (zeg maar wat) Dion, wie weet spookt Dion wel iets buiten de deur uit, waar jij geen weet van hebt snap je wat ik bedoel? Ik vertrouw mijn man volledig maar ik zou er niet mijn hand voor in het vuur steken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan ma 23 jul 2012 - 21:39

Ja, maar dan vind ik het dus een geheim OVER een forumster, niet een geheim VAN een forumster. Ik maak uit dit verhaal op dat het iets is wat die forumster wel zelf weet, want het is HAAR geheim.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Discordia ma 23 jul 2012 - 21:39

Ik vind dit wel spannend Very Happy
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum