Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 23:51

Youandi schreef:Laat hem dat zelf maar uitleggen aan je zusje.
Dat heb ik hem ook gezegd maar dat vertikt hij.
Klootzak Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Blair zo 19 aug 2012 - 23:55

Ook al zit hij in een nare periode ivm werkeloosheid, zoals ik lees zit jij ook in een moeilijke periode ivm een operatie. Hij zou je moeten steunen ipv tegen je te zeuren. Heeft hij altijd al een hekel gehad aan buitenlanders? Voor mij zou dat ook net als Susan, een enorme afknapper zijn.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 23:59

Ik zou dan gewoon mijn zus voor die verjaardag bij mij thuis uitnodigen en dan kijken of mijn vriend het recht in haar gezicht zou durven zeggen. Ik zou dus echt niet voor hem gaan uit leggen waarom hij niet wil komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan ma 20 aug 2012 - 0:02

Ik zou niks zeggen en als ze naar hem vragen, zeggen: 'Dat moet je maar aan X zelf vragen.'
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 0:08

Babydoll schreef:Ook al zit hij in een nare periode ivm werkeloosheid, zoals ik lees zit jij ook in een moeilijke periode ivm een operatie. Hij zou je moeten steunen ipv tegen je te zeuren. Heeft hij altijd al een hekel gehad aan buitenlanders? Voor mij zou dat ook net als Susan, een enorme afknapper zijn.

Dat vind ik eigenlijk ook, doordat ik weet dat hij zich niet top voelt door het thuis zitten probeer ik hem wel te steunen en probeer steeds te doen of zijn boze buien er niet zijn, maar dit is echt de druppel en dit trek ik niet meer.

Hij heeft er altijd een hekel aan gehad geloof ik. Niet in de zin van dat hij mensen uitscheld en mishandelt of weet ik veel wat, maar hij gaat het uit de weg. En aangezien we in een vreselijk boers dorp wonen, geeft het nooit problemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 0:09

Hij zou het haar trouwens wel durven zeggen, dat weet ik zeker. Maar ik schaam me echt kapot, dat iemand zich zo laat kennen begrijp ik echt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 0:13

Maar kun jij zelf een relatie aanhouden met iemand die er dit soort denkbeelden op nahoudt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  luisa ma 20 aug 2012 - 0:24

_Jackie schreef:Ik baal toch zo van mijn vriend..
Hij heeft echt een hekel aan buitenlanders. Dat vind ik raar, maar normaal gesproken uit hij dit nooit, dus heb ik er geen last van.
Nu is het alleen zo dat mijn zusje, die vandaag 18 is geworden, een Surinaamse vriend heeft. En die is natuurlijk op haar verjaardag. Nu wil mijn vriend er niet heen en verwacht hij van mij dat ik dat ga vertellen.
Hij krijgt de schijt maar, ik vind dit zo ontzettend kinderachtig van hem en schaam me rot Biechttopic 4 - Pagina 32 1371890812
Gezellig zo'n vriend. Voor mij reden om het uit te maken. Maar goed, ik zou zeker je zusje niet de reden van zijn afwezigheid vertellen en hem eigenlijk soort van verplichten wel mee te gaan.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Paper Crown ma 20 aug 2012 - 0:30

Hij is dus gewoon een racist?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ayla ma 20 aug 2012 - 0:47

Susan schreef:Ik zou niks zeggen en als ze naar hem vragen, zeggen: 'Dat moet je maar aan X zelf vragen.'

Dat wilde ik ook al zeggen. Gewoon je mond erover houden verder, hooguit zeggen dat je wel verwacht dat hij mee gaat. Gaat hij niet mee en vragen ze naar hem zou ik dat zeggen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Blair ma 20 aug 2012 - 0:51

Ayla schreef:
Susan schreef:Ik zou niks zeggen en als ze naar hem vragen, zeggen: 'Dat moet je maar aan X zelf vragen.'

Dat wilde ik ook al zeggen. Gewoon je mond erover houden verder, hooguit zeggen dat je wel verwacht dat hij mee gaat. Gaat hij niet mee en vragen ze naar hem zou ik dat zeggen.

Ik denk wel dat ze meer vragen gaat krijgen. Mijn familie heeft bijv altijd door wanneer er iets met me is, hoe goed ik het ook probeer te verbergen.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 2:28

Misschien moet er tussen jullie nog een gesprek plaatsvinden over racisme in het algemeen. Voor mij zou het een dealbreaker zijn. Het is zo iets belangrijks en fundamenteels en als iemand zegt racistisch te zijn (een hekel te hebben aan buitenlanders) dan zou ik niet (verder) met zo'n persoon om willen gaan.

Even mbt jouw situatie vind ik dat jouw vriend je in een k.utpositie plaatst. Hij heeft een schop onder zijn kont nodig en gaat maar mooi mee naar de verjaardag. Laat hem anders een vent zijn en zelf met jouw zus gaan praten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Feline ma 20 aug 2012 - 3:05

Heeft hij ook wel eens verklaard waarom hij een hekel heeft aan buitenlanders? (niet dat het te verklaren valt) Ik snap die gedachtengang niet zo goed (gelukkig)
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 6:23

Nou hier een berichtje vanaf zusjes verjaardag, met vriend.
Ik heb hem rustig uitgelegd hoe ik me er over voelde en hij begreep dat gelukkig.

Waarom hij zo'n hekel heeft aan buitenlanders weet ik niet, ik denk dat het te maken heeft met dat hij vroeger als portier werkte in Amersfoort en toen veel gedonder kreeg met buitenlanders, maar aangezien ik hem toen niet kende weet ik dit niet zeker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 6:32

_Jackie schreef:
Babydoll schreef:Ook al zit hij in een nare periode ivm werkeloosheid, zoals ik lees zit jij ook in een moeilijke periode ivm een operatie. Hij zou je moeten steunen ipv tegen je te zeuren. Heeft hij altijd al een hekel gehad aan buitenlanders? Voor mij zou dat ook net als Susan, een enorme afknapper zijn.

Dat vind ik eigenlijk ook, doordat ik weet dat hij zich niet top voelt door het thuis zitten probeer ik hem wel te steunen en probeer steeds te doen of zijn boze buien er niet zijn, maar dit is echt de druppel en dit trek ik niet meer.

Hij heeft er altijd een hekel aan gehad geloof ik. Niet in de zin van dat hij mensen uitscheld en mishandelt of weet ik veel wat, maar hij gaat het uit de weg. En aangezien we in een vreselijk boers dorp wonen, geeft het nooit problemen.

Ik snap dit nooit...je vriend heeft een hekel aan buitenlanders, maar woont in een boers dorp waar amper buitenlanders zijn. Hoe de fuck kun je er dan een hekel aan hebben? Biechttopic 4 - Pagina 32 878948377

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan ma 20 aug 2012 - 6:53

Hij begreep het, maar wat heeft hij ermee gedaan? Is hij alsnog meegegaan of dat niet?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Pompoen ma 20 aug 2012 - 6:54

Susan schreef:Hij begreep het, maar wat heeft hij ermee gedaan? Is hij alsnog meegegaan of dat niet?

Dat zegt ze toch? "vanaf verjaardag, met vriend"
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan ma 20 aug 2012 - 6:57

Oh ja. Nou, mooi zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Blair ma 20 aug 2012 - 7:00

_Jackie schreef:Nou hier een berichtje vanaf zusjes verjaardag, met vriend.
Ik heb hem rustig uitgelegd hoe ik me er over voelde en hij begreep dat gelukkig.

Waarom hij zo'n hekel heeft aan buitenlanders weet ik niet, ik denk dat het te maken heeft met dat hij vroeger als portier werkte in Amersfoort en toen veel gedonder kreeg met buitenlanders, maar aangezien ik hem toen niet kende weet ik dit niet zeker.

Nou ik zou toch wel zéker willen weten waarom mijn partner een hekel aan buitenlanders heeft. Als dit echt de reden is vind ik het maar een slappe reden. Alsof het alleen de buitenlanders zijn die problemen maken in een club.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 3:51

Ik zit met een stom relatieprobleem en wil graag weten of ik me aanstel of niet.
Ik heb ruim een jaar een relatie en we wonen niet samen. Maar mijn vriend wilt niet vaak bij me blijven slapen. Vaak komt hij op vrijdag/zaterdagavond. Als ik vraag of hij dan op zondag ook blijft wil hij niet omdat hij het teveel gedoe vind met werkkleding meenemen enz. Soms komt hij wel doordeweeks slapen. Maar zoals vanavond vraag ik blijf je en wilt hij weer niet omdat het te warm is. Ik vind dat allemaal rare argumenten en word er erg onzeker door. Het voelt voor mij alsof hij niet graag bij me is. Als ik dit tegen hem zeg word hij boos en dan moet ik niet zeuren, volgens hem heeft het niets met gevoel te maken. Nu heb ik dus ook ruzie met hem, we zouden samen eten maar denk niet dat hij komt. Hij zegt dan maak maar ruzie om een nachtje, maar ik kan niet begrijpen dat als je net een jaar samen bent je niet graag samen wilt slapen. Het voelt voor mij als een afwijzing. Wat vinden jullie? Stel ik me aan? Het klinkt als een heel simpel probleem maar het zit me in me gevoel toch niet lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 3:55

Babydoll schreef:
_Jackie schreef:Nou hier een berichtje vanaf zusjes verjaardag, met vriend.
Ik heb hem rustig uitgelegd hoe ik me er over voelde en hij begreep dat gelukkig.

Waarom hij zo'n hekel heeft aan buitenlanders weet ik niet, ik denk dat het te maken heeft met dat hij vroeger als portier werkte in Amersfoort en toen veel gedonder kreeg met buitenlanders, maar aangezien ik hem toen niet kende weet ik dit niet zeker.

Nou ik zou toch wel zéker willen weten waarom mijn partner een hekel aan buitenlanders heeft. Als dit echt de reden is vind ik het maar een slappe reden. Alsof het alleen de buitenlanders zijn die problemen maken in een club.

He, ben je bezig voor een tweede? Gezien je onderschrift? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  girli di 21 aug 2012 - 4:21

Biechtje01 schreef:Ik zit met een stom relatieprobleem en wil graag weten of ik me aanstel of niet.
Ik heb ruim een jaar een relatie en we wonen niet samen. Maar mijn vriend wilt niet vaak bij me blijven slapen. Vaak komt hij op vrijdag/zaterdagavond. Als ik vraag of hij dan op zondag ook blijft wil hij niet omdat hij het teveel gedoe vind met werkkleding meenemen enz. Soms komt hij wel doordeweeks slapen. Maar zoals vanavond vraag ik blijf je en wilt hij weer niet omdat het te warm is. Ik vind dat allemaal rare argumenten en word er erg onzeker door. Het voelt voor mij alsof hij niet graag bij me is. Als ik dit tegen hem zeg word hij boos en dan moet ik niet zeuren, volgens hem heeft het niets met gevoel te maken. Nu heb ik dus ook ruzie met hem, we zouden samen eten maar denk niet dat hij komt. Hij zegt dan maak maar ruzie om een nachtje, maar ik kan niet begrijpen dat als je net een jaar samen bent je niet graag samen wilt slapen. Het voelt voor mij als een afwijzing. Wat vinden jullie? Stel ik me aan? Het klinkt als een heel simpel probleem maar het zit me in me gevoel toch niet lekker.
Mijn ervaring is dat mannen heel praktisch zijn en dat hij liever thuis slaapt, anders moet hij werkkleding meenemen. Ook is het gewoon waar dat het erg warm is met dit weer om naast iemand te slapen. Vrouwen willen, in mijn ogen, vaak meer doen om een nacht bij hun partner door te brengen dan mannen. Ik denk niet dat er voor hem iets achter zit.

Ik begrijp je gevoel. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend weg zou gaan. Ik denk echter dat hij puur praktisch kijkt en je niet bewust afwijst.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 0:33

Ik heb een gênante vraag.
De laatste paar maanden heb ik heel veel last van plakpoep. Met een toiletbezoek gaat er zo anderhalve wc rol doorheen omdat ik kan blijven vegen en er blijft afkomen.

Ik heb al andere dingen gegeten meer vezels/ minder zuivel maar ik blijf het probleem houden. Vaak als ik een rol heb gebruikt en het is schoon en ik ga even later plassen en ik ga van achter weer met een wc papier doorheen kan ik zo weer een halve wc rol gebruiken.

Erg genant en erg vervelend.

Hebben hier meer dames last van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 0:37

Wat als je een bakje vochtig toiletpapier neerzet in de wc?
Ik heb het ook, gelukkig niet zó heftig want een hele rol, 1,5 rol vind ik echt onvoorstelbaar veel. Bij mij ging het veel beter toen ik op m'n eten ging letten. Veel fruit (gemiddeld 4 stuks op een dag), veel groenten en veel volkorenproducten.
Heb je ook echt klei-achtige poep wat va achter blijft plakken of zijn het meer korreltjes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Rush vr 24 aug 2012 - 0:38

Serieus een hele rol? Gebruik je dan 4 velletjes per 'afveeg' of direct een prop van 30 vellen?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum