Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  RYW vr 24 aug 2012 - 21:52

Oh, en sex-ex-biechtje: tuurlijk kan je ermee stoppen. Gewoon iets niet meer doen. Als je doorgaat dan wil je niet stoppen, het heeft niets met kunnen te maken. Wat enorm lullig en zielig voor die vriendin, en zeker dat zij zo tegenover 'the other woman' (jij dus) wordt neergezet, dat ze er niks van bakt in bed. Wat enorm vernederend van die leuke ex van jou. Hoe goed de sex ook is, ik zou er geen seconde meer geil van worden.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 22:17

RYW schreef:Oh, en sex-ex-biechtje: tuurlijk kan je ermee stoppen. Gewoon iets niet meer doen. Als je doorgaat dan wil je niet stoppen, het heeft niets met kunnen te maken. Wat enorm lullig en zielig voor die vriendin, en zeker dat zij zo tegenover 'the other woman' (jij dus) wordt neergezet, dat ze er niks van bakt in bed. Wat enorm vernederend van die leuke ex van jou. Hoe goed de sex ook is, ik zou er geen seconde meer geil van worden.
+1. En de andere kant van het verhaal: Misschien heeft hij ook wel dergelijke intieme info over jou met háár gedeeld. En stel dat dat zo is, is de seks dan nog zo lekker? Hij zal vast niet mooi weer spelen over jou bij jaar, en vast ook niet niets dan lof zijn over jou als ex, immers, hij wil geen argwaan wekken dus zal hij óf niet teveel over jou zeggen, óf haar dingen over jou zeggen die helemaal niet zo tof zijn. Het is maar net waar je voor gebruikt wilt worden, natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 22:55

Ik heb een tijd terug bij toeval ontdekt dat mijn moeder ook meeleest op dit forum. Dingen die ik wel eens postte die haar niks aangingen maar wel fijn vond om met jullie te delen, ze weet gewoon alles. Ik vind het gewoon zo erg.. Ze logt ook echt meerdere keren per dag in. Ik weet niet goed wat te doen, haar ermee confronteren of niet?

*niet quoten, wil straks weer weghalen*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ibbeltje vr 24 aug 2012 - 23:00

Oh dat is niet leuk dat je moeder meeleest. Ze weet dan ook echt dat jij het bent?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 23:08

Biechtje-met-moeder; dat heb ik heel lang geleden ook gehad. Ik was toen echt 16 ofzo en had het thuis niet makkelijk. Het forum was goed om mijn hart te luchten, ook over mijn familie. Ik vond dat echt vreselijk toen, er is thuis een enorme ruzie geweest en het contact is bijna verbroken geweest. Nu gaat het beter, maar ik post geen intieme/geheime dingen meer hier. Misschien kun je je naam veranderen en de eerste tijd wat anoniemer posten? Dan is de lol er snel af denk ik...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ibbeltje vr 24 aug 2012 - 23:11

O alleen bedenk ik mij nu, dit zal ze misschien dan ook lezen en erg gericht zijn hier na op nieuwe namen misschien...
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Darius vr 24 aug 2012 - 23:36

Dan heb je echt een nieuwsgierige moeder. Ik zou het echt niet kunnen waarderen.

Ik zou gewoon een tijdje wegblijven en terugkomen met een andere naam.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 23:47

Ja ze weet ook echt wie ik ben. Ik heb de geschiedenis uitgezocht en ik zag ook dat ze echt specifiek alleen naar mijn naam ging. Het ging inderdaad een tijdje niet zo goed en vond het fijn om hier mijn hart te luchten. Ik heb natuurlijk ook hele lieve vrienden maar hier kreeg ik vaak wat advies van echt meerdere, en het is redelijk anoniem.

Waar ik nu dus ook enorm bang voor ben.. is dat ze ook in mn e-mails heeft zitten kijken. Ik sluit niet altijd af, omdat ik ervan uitga dat ik mijn ouders daar toch wel in kan vertrouwen dat ze dat allemaal niet gaan lezen? Ook weet ik dat ze echt al langere tijd meeleest op dit forum, omdat als ik een keer wat postte waar ik mee zat opeens hele subtiele opmerkingen of vragen daarover gingen. Ik dacht bij mezelf van: het zal wel maar nu weet ik gewoon dat ze alles weet. Echt, ik kan wel janken gewoon..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 23:57

Ik zou toch de confrontatie aan gaan. Bij een nieuwe naam ben je zo weer te herkennen, zeker voor je eigen moeder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  girli vr 24 aug 2012 - 23:58

Megara schreef:Ik zou toch de confrontatie aan gaan. Bij een nieuwe naam ben je zo weer te herkennen, zeker voor je eigen moeder.
Dat denk ik ook. Bovendien zou ik er niet tegen kunnen dat ze tijdens gesprekken gaat zitten vissen naar dingen die ze hier heeft gelezen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Darius za 25 aug 2012 - 0:20

Woon je bij je ouders thuis, ivm de email bekijken?

Ik vind dat gewoon onbeschoft, eerlijk gezegt. Ik snap goed dat je je als moeder zorgen maakt en het liefst alles wil weten en oplossen voor je kind, maar dit kan gewoon echt niet.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 0:36

Ik ben toen dus ook de confrontatie aangegaan, maar mijn moeder vond niet dat ze iets slechts gedaan had, want 'het is een openbaar forum en iedereen mag daar op kijken'.
Als je durft zou je het gesprek aan kunnen gaan en zeggen dat je weet dat ze meeleest en dat je dat niet fijn vindt en dat je zelf wel met haar gaat praten als je ergens mee zit dat je wilt delen. Een andere optie is er geloof ik niet echt, want op deze manier verder gaan is voor jou onmogelijk natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 1:31

Jente, dat is ook precies de reden dat ik de confrontatie nog niet ben aangegaan. Ze zal niet begrijpen waarom ik kwaad ben. Er zitten ook vriendinnen van mij op dit forum en zij zullen ook wel eens wat van mij lezen maar daar zit ik niet mee. Ook dat ze het allemaal zo stiekem doet, ik heb nooit gemerkt dat ze op dit forum zat, ze logde elke keer uit, nooit stond het forum open als ik langs liep bijv. Zelf post ze ook nooit iets. Dan kan het wel openbaar zijn maar dan nog, waarom zou je je dan aanmelden als je toch niets post, dat is toch alleen maar om iemand te controleren zodat je op diegene zn naam kan klikken en heel makkelijk berichtengeschiedenis kan zien?
Ik woon inderdaad nog thuis, ik probeer zo snel mogelijk op mezelf te gaan.
Een nieuwe naam heb ik idd ook al bedacht, maar ik ben ook een beetje gehecht aan mn forumnaam *of klinkt dit heel stom?*. Bovendien heeft ze me dan toch weer snel gevonden..
Ik ben gewoon zo ontzettend verdrietig en kwaad tegelijk.. Alles valt gewoon op zn plaats van dingen waar ze subtiel naar vroeg maar ze gewoon niet kon weten.. :nopompom:

Waar ik aan zat te denken.. stel dat ik op mezelf woon, kan ik dan als ik bij mn ouders thuis ben een ban aanvragen, dan wordt toch de hele site geblokkeerd en kan je met geen enkele computer er op op dat netwerk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Minx za 25 aug 2012 - 1:41

Ik heb geen idee hoe andern hier over denken hoor. Maar van de week na aanleiding van het topic van Alex zat ik ook al te denken, zou het niet een optie zijn om de pijler persoonlijk alleen toegankelijk te maken voor geregistreerde gebruikers. Heb het wel vaker op een forum gezien dat bepaalde pijlers afgesloten waren voor niet geregistreerde gebruikers.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Pompoen za 25 aug 2012 - 1:43

Minx schreef:Ik heb geen idee hoe andern hier over denken hoor. Maar van de week na aanleiding van het topic van Alex zat ik ook al te denken, zou het niet een optie zijn om de pijler persoonlijk alleen toegankelijk te maken voor geregistreerde gebruikers. Heb het wel vaker op een forum gezien dat bepaalde pijlers afgesloten waren voor niet geregistreerde gebruikers.

Ja...maar iedereen kan zich toch registreren?

En verder @Biechtje, ik ben erg blij dat mijn moeder dat niet doet zeg!! Lastige situatie, maar ik denk niet dat je zomaar een ban kunt vragen voor het ip-adres van je moeder. Ze heeft in feite niets verkeerds gedaan en 't zou toch ook wat zijn als je gewoon maar voor iedereen die jij hier niet wilt hebben een ban kunt aanvragen?!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Minx za 25 aug 2012 - 1:49

Klopt alleen maak je de stap dan wel wat groter. Nu leest iedereen het mee. Als je je moet registreren voelen mensen die bewust mee lezen zoals in dit geval zich vaak een soort van betrapt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gympie za 25 aug 2012 - 2:24

O, dat is echt vervelend. Ik zie vaak namen online die nooit gereageerd hebben, maar wel heel vaak online zijn. Dan vraag ik me ook af of posts van bepaalde personen helemaal worden nagecheckt.

Wil je je moeder er wel mee confronteren?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Bazinga za 25 aug 2012 - 4:52

Mijn moeder leest ook mee (Hoi mam!) maar ik trek me er niet al teveel van aan. Ze vindt 't hier volgens mij voornamelijk gekeuvel en vaak gezeur om niks, maar ze leest zo nu en dan mee, als ik begin over 'Jeeezus wat er nou weer op 't forum staat...' :P Ik heb verder geen geheimen, maar begrijp wel dat je je 'bekeken' voelt. Ik zou het haar ook gewoon zeggen.

Ik snap alleen niet; heb je eigen laptop/pc? Omdat je je email niet uitlogt of zo.. Anders is 't nog asocialer; mijn moeder zou nooit aan mijn laptop zitten, zonder mijn toestemming!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 5:38

@ mama-leest-mee-biechtje. Heb je zulke schokkende dingen neergezet die je moeder echt niet zou mogen lezen? Je deelt het hier ook met wildvreemden dus meid, maak je er toch niet te druk om. Je moeder is een nieuwsgierig aagje en maakt graag gebruik van dit forum om te weten wat er allemaal in haar dochters leven speelt. Zeker niet helemaal fair maar ik zou me er niet te druk om maken. Een teken dat het tijd is om op jezelf te gaan en zelfstandiger te worden, dan moet ze wel afstand nemen.

Ik zou overigens wel vragen aan haar waarom ze achter jou rug de behoefte heeft om mee te lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 5:41

Mijn moeder leest al sinds jaar en dag mee. En net als dat het nutteloos is voor forummers om mijn naam te wijzigen, is het ook nutteloos voor mijn moeder om mijn naam te wijzigen. Want ze heeft me binnen no time weer gevonden. Ze kent de forummers daarnaast beter dan ik ze ken. Ik heb er voor gekozen om niet alles meer te posten. Ik weeg af wat ze mag weten en waarvan ik liever niet heb dat ze het weet. Vervelend, maar er is niets tegen te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 5:44

Ik vind iets persoonlijks delen met onbekenden, waarmee ik in het dagelijks leven nooit een confrontatie zal hebben, wel iets anders dan iets persoonlijks bespreken met een ouder. Sommige dingen wil je gewoon liever niet met iemand delen die dichtbij je staat. Ik zou me er dus wel druk om maken. Daarbij wil niet zeggen dat op jezelf gaan zorgt dat er niet meer mee zal worden gelezen. Misschien zijn mensen dan nog meer geïnteresseerd, juist omdat ze al minder zien en horen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 5:53

Megara, in alles wat je zegt, kan ik me vinden. Maar, waarom zou het zo ernstig zijn dat iets wat je meemaakt in het leven, je naasten daar ook achter komen. Laat ze lekker als ze daar zoveel behoefte aan hebben. En als je op jezelf woont, kun je misschien ook sneller denken van bekijk het even lekker.


Laatst aangepast door Shoesdontlie op za 25 aug 2012 - 8:16; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 6:35

Ik heb zelf geen computer, ook even geen geld voor een andere, ik ben nog student. Ik gebruik altijd die van 1 van mn ouders, ging altijd prima. Ik vind het erg dat ze heeft meegelezen omdat ik best wel persoonlijke dingen heb gepost ja, omdat ik het fijn vind om dat van me af te schrijven hier op een forum waar veel onbekenden zitten en je dus juist een ander soort advies krijgt omdat de meiden hier de omgevingsfactoren zegmaar niet weten
Wat ik gewoon heel erg vind is dat ze het stiekem doet en dan heel subtiel dingen uit me gaat trekken. Als ik iets wil vertellen vertel ik dat echt wel. Ook dat ze dus misschien in mijn fb, e-mail enz heeft zitten kijken. Ik weet nog niet precies wat ik ermee moet, ik denk dat het weinig zin heeft om haar ermee te confronteren omdat ze niet snapt dat ik het zo erg vind denk ik. Ik heb bijvoorbeeld wel eens gepost op sexueel vlak, misschien een keer een ruzie met een vriendin, problemen op school, daten. Ik vind het niet erg dat vrienden dat weten van mij maar wel m'n moeder omdat het haar gewoon niks aangaat. Ik vind dat als zij zou weten van dat haar dochter op een forum zit je haar niet gaat volgen, dat doe je toch gewoon niet? Iedereen heeft toch recht op privacy?
Als er een dagboek open en bloot op iemand zn kamer ligt ga je er toch ook niet in lezen omdat het dan openbaar is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan za 25 aug 2012 - 7:05

Een dagboek dat open en bloot ligt, is nog steeds privé, een forum is dat natuurlijk niet. Dat is echt openbaar.

Begrijp me goed, ik snap dat je baalt en boos bent en het echt niet leuk vindt, maar ik denk dat iedereen er goed aan doet dat de kans op bekende meelezers altijd bestaat. Ik zou gaan sparen voor eigen laptop en daarnaast zou ik een ander account nemen en een tijdje geen herkenbare details neerzetten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 7:27

Hier het biechtje met de handtastelijke vriend.

Ik heb gemerkt dat de gebeurtenis me niet lekker zit. En dat ik me heel vreemd aan het gedragen ben. Dat is me letterlijk verteld door mijn vriend. En ik vind het verschrikkelijk. Ik heb hem niets verteld. En dat wil ik eigenlijk ook niet. Maar dat wat is gebeurd, mag ik niet op anderen botvieren. En dat doe ik dus wel. Het begint nu al vervelend te worden. En ik zit er sterk aan te denken om de vriendschap definitief te verbreken, zonder opgaaf van reden. Al moet dat voor hem dan toch duidelijk zijn? Maar hoe vergeet ik de gebeurtenis? Ik ben altijd iemand die gewoon doorgaat. Niet gebeurd, niet aan denken. Maar kennelijk denk ik er wel aan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum