Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  _Nina za 18 aug 2012 - 5:57

Biechtje zonder leestekens: als jullie er allebei zo van balen, waarom mag die man jullie dan nog helpen?
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  MADDIE za 18 aug 2012 - 6:01

_Nina schreef:Biechtje zonder leestekens: als jullie er allebei zo van balen, waarom mag die man jullie dan nog helpen?

Ze zegt, omdat ze het niet zelf kunnen. Maar ik denk dat ik wel naar een andere manier zou gaan zoeken.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  _Nina za 18 aug 2012 - 6:03

MADDIE schreef:
_Nina schreef:Biechtje zonder leestekens: als jullie er allebei zo van balen, waarom mag die man jullie dan nog helpen?

Ze zegt, omdat ze het niet zelf kunnen. Maar ik denk dat ik wel naar een andere manier zou gaan zoeken.
Nee, maar zo bedoel ik het ook... Ik zou dan overal in mijn kennissen- familie- en vriendenkring gaan kijken naar iemand die het wél kan, want deze man kan het overduidelijk óók niet.

Edit: overigens ben ik het wel met hem eens dat dingen afgedekt moeten worden, maargoed, dat moet hij dan natuurlijk wel an tevoren vertellen en niet halverwege.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 6:10

Biechtje01 schreef:
Maar eigenlijk mag ik dit helemaal niet vinden en denken WANT ze helpen ons alleen zouden we het nooit kunnen.
Ik haat hem en haar en wil dat ze nooit meer komen helpen maar we kunnen het niet alleen :-(





Lekker is dat, dus jullie gebruiken jullie schoonouders alleen maar omdat jullie het alleen niet zouden kunnen? En verder kunnen ze de pot op en háát je ze echt?
Ik zou iemand anders gaan zoeken als ik jullie was, ik neem aan dat er toch wel meer mogelijkheden zijn dan alleen je schoonouders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Filoria za 18 aug 2012 - 10:26

Ik biecht op dat ik op mijn werk iets ergs heb gedaan.

Toen ik een ruimte aan het opruimen was heb ik iets weggegooid waarvan ik nog dacht 'zou ik dit niet moeten bewaren?' Maar ik was in een opruimerige bui en heb het weg gedaan.

Een paar dagen later kwam mijn collega lichtelijk overstuur naar me toe omdat ze het bewuste document kwijt was. Ik heb gelogen en gedaan alsof ik het ding nog nooit gezien had Embarassed Embarassed Embarassed


De prullenbakken waren inmiddels geleegd door de schoonmakers. Dus er was toch al niks meer aan te doen. Maar ik schaam me kapot.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Mamsie za 18 aug 2012 - 10:30

Filoria schreef:Ik biecht op dat ik op mijn werk iets ergs heb gedaan.

Toen ik een ruimte aan het opruimen was heb ik iets weggegooid waarvan ik nog dacht 'zou ik dit niet moeten bewaren?' Maar ik was in een opruimerige bui en heb het weg gedaan.

Een paar dagen later kwam mijn collega lichtelijk overstuur naar me toe omdat ze het bewuste document kwijt was. Ik heb gelogen en gedaan alsof ik het ding nog nooit gezien had Embarassed Embarassed Embarassed


De prullenbakken waren inmiddels geleegd door de schoonmakers. Dus er was toch al niks meer aan te doen. Maar ik schaam me kapot.

Ik snap dat je je lullig voelt maarja niets meer aan te doen. Dan had ze het daar ook niet moeten laten slingeren.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Filoria za 18 aug 2012 - 10:32

Vind je niet dat ik eerlijk had moeten zijn?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Mamsie za 18 aug 2012 - 10:36

Tja had moeten zijn. Ja dat had gemoeten ja maar goed ik snap ook wel dat je dat dat niet gedaan hebt. Waarschijnlijk dacht je meteen "ooh shit" en heb je toen gezegd dat je dat ding nooit gezien hebt.

Je hebt jezelf waarschijnlijk wel een hele preek weten te voorkomen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  luisa za 18 aug 2012 - 10:41

Maar toch, lijkt me wel fijn als die collega weet dat ze niet langer hoeft te zoeken.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Filoria zo 19 aug 2012 - 7:31

luisa schreef:Maar toch, lijkt me wel fijn als die collega weet dat ze niet langer hoeft te zoeken.
Ja precies. Dat vond ik erg rot, om haar verder te zien zoeken.

Maar ik had zo'n gevoel dat ik niet meer terug kon. Herkenbaar? Zo stom dit soort dingen No
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 18:54

Ik heb sinds een paar weken een klein bultje aan de binnenkant van mijn schaamlip.. Het lijkt een soort wratje (geen soa, heb test gedaan). Ik vind het een beetje vervelend om hiermee naar de dokter te gaan dus ik ben benieuwd of iemand dit wel eens gehad heeft, en vooral.. Hoe krijg ik het weg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Blair zo 19 aug 2012 - 20:11

Biechtje met het bultje; ik zou toch naar de dokter gaan, en zelf niets gaan ondernemen, dalijk maak je het daar beneden alleen maar erger. Dokter heeft (meestal) binnen een paar min geconstateerd wat het is en wat eraan te doen valt.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 20:30

Ja, ik vind t zo onzinnig.. Vooral voor zoiets kleins. Maar dan maak ik wel een afspraak op de dag dat zijn invaller werkt, daar voel ik me meer bij op m'n gemak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Blair zo 19 aug 2012 - 20:32

Onzinnig? Voor hetzelfde geld is het wel iets ernstigs. Ik vertrouw mijn dokter volledig, en natuurlijk is het nooit leuk een inspectie down under te krijgen, het is wel belangrijk als je daar iets hebt zitten wat er niet hoort. Ik hoop in ieder geval voor jou dat het niets ernstigs is.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Samantha zo 19 aug 2012 - 20:33

Biechtje met bultje, wat voor soa test heb je gedaan? Bij de ggd testen ze NIET standaard op genitale wratjes. Huisarts ook niet altijd
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 20:37

Babydoll schreef:Onzinnig? Voor hetzelfde geld is het wel iets ernstigs. Ik vertrouw mijn dokter volledig, en natuurlijk is het nooit leuk een inspectie down under te krijgen, het is wel belangrijk als je daar iets hebt zitten wat er niet hoort. Ik hoop in ieder geval voor jou dat het niets ernstigs is.
Ja precies, dadelijk is het een soa en dan ben je verder van huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 21:08

Ik ben bij de GGD volledig onderzocht ivm een waarschuwing van een man met wie ik naar bed ben geweest. Bovendien heb ik net een redelijk zware antibioticakuur achter de rug en dit plekje is in die tijd ontstaan toen alles nogal overhoop lag downunder (schimmelinfectie).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Blair zo 19 aug 2012 - 21:11

Reden te meer om toch langs de dokter te gaan. Het hoeft geen ziekte te zijn, het kan ook wat anders zijn. En ik zou zelf toch echt het zekere voor het onzekere nemen. Maar als jij liever niet naar de dokter wilt, is dat je eigen keus.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 21:23

Bedankt voor je advies. Ik gaf net al aan dat ik een afspraak bij de huisarts ga maken. Was alleen benieuwd of iemand het herkende, misschien dat ik het dan zelf kon oplossen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 23:39

Ik baal toch zo van mijn vriend..
Hij heeft echt een hekel aan buitenlanders. Dat vind ik raar, maar normaal gesproken uit hij dit nooit, dus heb ik er geen last van.
Nu is het alleen zo dat mijn zusje, die vandaag 18 is geworden, een Surinaamse vriend heeft. En die is natuurlijk op haar verjaardag. Nu wil mijn vriend er niet heen en verwacht hij van mij dat ik dat ga vertellen.
Hij krijgt de schijt maar, ik vind dit zo ontzettend kinderachtig van hem en schaam me rot Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ibbeltje zo 19 aug 2012 - 23:41

waarom heeft hij er een hekel aan? Ik vind het ook erg kinderachtig dat hij daarom niet mee wil gaan. Snap dat jij je voor hem schaamt. Biechttopic 4 - Pagina 31 699888
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan zo 19 aug 2012 - 23:43

Oei, daar zou ik geloof ik wel gigantisch op afknappen, als mijn vriend serieus niet op de verjaardag van mijn zusje wil komen omdat haar vriend een Surinamer is dan zou ik niet weten of ik überhaupt nog met hem door zou willen. Ten eerste omdat die mentaliteit mij echt absoluut niet aan zou staan en ten tweede, stel je voor dat je zusje echt een toekomst met haar vriend gaat opbouwen dan krijg je nog een heel groot probleem, een probleem waar ik persoonlijk geen trek in zou hebben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 23:45

Susan schreef:Oei, daar zou ik geloof ik wel gigantisch op afknappen, als mijn vriend serieus niet op de verjaardag van mijn zusje wil komen omdat haar vriend een Surinamer is dan zou ik niet weten of ik überhaupt nog met hem door zou willen. Ten eerste omdat die mentaliteit mij echt absoluut niet aan zou staan en ten tweede, stel je voor dat je zusje echt een toekomst met haar vriend gaat opbouwen dan krijg je nog een heel groot probleem, een probleem waar ik persoonlijk geen trek in zou hebben.

Met Susan eens.Daarbij zou ik geen relatie willen met iemand die mensen afkeurt om hun kleur of waar ze toevallig geboren zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 23:50

Ik begrijp er eerlijk gezegd echt niets van want het was eerder nooit een probleem. Zusje is al langer met haar vriend, dan dat mijn vriend en ik samen zijn. Ze hebben elkaar dus al vaker gezien en dat ging gewoon goed. Dat ze geen vrienden zullen worden begrijp ik, dat zal ik ook niet zo snel kunnen omdat die gozer gewoon totaal niets zegt. T is een beetje een lamlul, maar zijn zusje is blij met hem, hij is goed voor haar en dat vind ik het belangrijkste.

Ik hoop toch zo dat hij een kutbui heeft vandaag omdat hij nu een paar weken zonder werk zit.. Dat had hij de laatste paar weken ook wel eens namelijk, dan reageerde hij heel raar op mij en dat ik momenteel door m'n operatie niet zoveel kan.

Bah ik ben gewoon helemaal in de war hier van :/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 23:50

Laat hem dat zelf maar uitleggen aan je zusje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 31 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum