Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Paper Crown do 16 aug 2012 - 20:50

IVF Biechtje - is het je eerste poging?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:08

Nee de tweede.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Paper Crown do 16 aug 2012 - 21:19

Biechtje01 schreef:Nee de tweede.

Dus de eerste is mislukt, de gehele poging incl cryo's of had je die niet? Misschien weet je wel dat ik ook een IVF poging gedaan heb, misschien kan ik je helpen hoe je het best kunt omgaan ermee?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:27

Ik baal op het moment behoorlijk van mijn schoonfamilie.

Mijn zwager, schoonzus en nichtje hebben bijna 2 jaar in huis gewoond bij mijn schoonouders, doordat zij niet de financiele mogelijkheden hadden om op zichzelf te gaan wonen. Nu hebben ze dankzij een financiële gift hun schulden kunnen afbetalen, en een huis gekocht. Echter is dit een echt klushuis, omdat ze een 'normaal' huis niet konden betalen, maar hebben ze nu ook niet het geld en de handigheid om dit huis te verbouwen.
Nu sturen mijn schoonmoeder en schoonzusje mijn vriend steeds smsjes dat zijn broer er doorheen zit, door de bomen bos niet meer ziet en dat het zo fijn zou zijn als mijn vriend in het huis gaat helpen. Aan de ene kant snap ik dit natuurlijk, want het is wel zijn broer. Maar door zijn eigen egoïsme(steeds als ze wel wat geld hadden kochten ze dure gadgets;ipads, hengels, duur speelgoed voor mijn nichtje) zitten ze nu in dit huis, waar ze zelf eigenlijk niets mee kunnen. Ik baal er van dat ze mijn vriend een schuldgevoel aanpraten door te zeggen dat zijn broer nou eenmaal anders is (vermoedens van autisme), hij er niets aan kan doen, het niet meer kan overzien en hulp nodig heeft. Mijn vriend is al steeds bij iedereen aan het helpen en klussen naast zijn fulltime baan en ik wil ook gewoon eens tijd met hem en ons gezin.

Het is nu dus ook gewoon egoïsme van mijn kant, maar ik vind het ook gewoon sneu dat mijn vriend nu zich verplicht voelt om daar te gaan helpen, terwijl hij eigenlijk het hoofdstuk broer al had afgesloten door meerdere voorvallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:28

Paper Crown schreef:
Biechtje01 schreef:Nee de tweede.

Dus de eerste is mislukt, de gehele poging incl cryo's of had je die niet? Misschien weet je wel dat ik ook een IVF poging gedaan heb, misschien kan ik je helpen hoe je het best kunt omgaan ermee?

Ik wil eigenlijk niet op de poging en de resultaten ingaan, maar het is niet gelukt en geen cryo's. Ik heb al veel behandelingen gehad en die zijn tot nu toe allemaal mislukt. Ik weet van jouw ivf. Ben een meelezer. Jij stond er erg positief in en natuurlijk heel erg fijn dat je zwanger bent. Ik houd nu wel rekening dat het niet gaat lukken, maar ik hoop nog steeds op een wonder. Het ging me echt of ik naar mijn vriendin moest toegaan tijdens een poging, terwijl het dan juist extra moeilijk voor me is. Ik heb al besloten om toch te gaan, wil hier geen vriendschappen op stuk laten lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Paper Crown do 16 aug 2012 - 22:06

Biechtje01 schreef:
Paper Crown schreef:
Biechtje01 schreef:Nee de tweede.

Dus de eerste is mislukt, de gehele poging incl cryo's of had je die niet? Misschien weet je wel dat ik ook een IVF poging gedaan heb, misschien kan ik je helpen hoe je het best kunt omgaan ermee?

Ik wil eigenlijk niet op de poging en de resultaten ingaan, maar het is niet gelukt en geen cryo's. Ik heb al veel behandelingen gehad en die zijn tot nu toe allemaal mislukt. Ik weet van jouw ivf. Ben een meelezer. Jij stond er erg positief in en natuurlijk heel erg fijn dat je zwanger bent. Ik houd nu wel rekening dat het niet gaat lukken, maar ik hoop nog steeds op een wonder. Het ging me echt of ik naar mijn vriendin moest toegaan tijdens een poging, terwijl het dan juist extra moeilijk voor me is. Ik heb al besloten om toch te gaan, wil hier geen vriendschappen op stuk laten lopen.

Ik denk dat dit uiteindelijk de beste keus is qua gevoel. Qua verstand had je vast een ander besluit genomen. Het is erg moedig om dit te doen en toch een soort van angst dat je onder ogen zal moeten komen straks op de verjaardag. Maar, uiteindelijk zal het denk ik (hoop ik) meevallen. Hou gewoon voor ogen dat al die mislukte pogingen niets hoeven te zeggen voor een uiteindelijke geslaagde poging. Ik hoop dat je poging gaat lukken!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  SuperGrover vr 17 aug 2012 - 0:49

Goed dat je besloten hebt om te gaan, Biechtje. Maar als ik jou was, zou ik wel tegen je vriendin zeggen dat je het op dit moment soms moeilijk hebt. Als die verjaardag je dan heel zwaar valt, dan weet ze ervan. Dan begrijpt ze je beter, ook als je bijvoorbeeld wat eerder naar huis wil, of het moeilijk krijgt.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  blondje1313 vr 17 aug 2012 - 1:30

Als ik het goed opmaak uit je verhaal weet je vriendin wel van je eerste poging af en daarmee dus ook van jullie kinderwens en het feit dat het bij jullie dus niet zo makkelijk gaat en ze zal ook wel begrijpen dat het bij jou dan wat gevoeliger ligt.
Knap dat je toch wilt gaan, maar ik zou ook bij je vriendin van tevoren aangeven dat je het wel moeilijk vindt en dat je misschien eerder naar huis gaat als het tegenvalt. Als ze tijdens de vorige poging zo met jullie meegeleefd hebben zal ze dat wel begrijpen (zonder dat je hoeft te vertellen dat je met een tweede poging bezig bent).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan vr 17 aug 2012 - 1:35

Ik vind het knap dat je gaat, maar ik had het ook begrepen als je niet was gegaan. Als je nou niet zou komen omdat haar dochter je niet interesseert dan kan ik me voorstellen dat die vriendin je dat kwalijk neemt, maar zou ik een vriendin hebben in jouw situatie, dan had ik daar echt wel begrip voor gehad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Viva vr 17 aug 2012 - 3:18

Susan schreef:Ik vind het niet asociaal, maar ik zou dan denk ik wel eerlijk zijn over de reden dat je niet komt. Je hoeft niet over je poging te vertellen als je dat liever niet wil, maar je kunt wel aangeven dat je het momenteel ontzettend moeilijk hebt met het feit dat je nog steeds met lege handen staat en dat een kinderverjaardag op dit moment even te confronterend is. Ik denk dat ze dat toch wel zal begrijpen.

Dit inderdaad, wel met haar delen dat je het moeilijk vindt, niet met een andere "smoes" aankomen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  FireButterfly vr 17 aug 2012 - 4:10

Je kunt ook wat korter blijven dan dat je normaal zou doen, omdat je het nu zo moeilijk hebt. Het gaat erom dat je er even bent.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 19:04

Biechtje01 schreef:Weer echt zo'n suffe vraag hoor, maar wanneer kun je op z'n vroegst een zwangerschapstest doen?
Ik denk niet echt dat ik zwanger ben, maar ik hoop het stiekem wel. Ik verloor gisterenochtend een druppeltje bloed, echt bijna niets en daarna was het gelijk weer over. Ik ben onregelmatig ongesteld, maar een cyclus van 21 dagen is wel erg kort voor mij, we hebben wel seks gehad rond de vruchtbare dagen. Ik verwacht mijn ongesteldheid ergens donderdag of vrijdag eigenlijk, dus dan zou dit de innesteling kunnen zijn? Of is dat veel te ver gezocht? En áls het dat wel zou zijn, wanneer kun je dan testen?
Ik wil het alleen wel heel graag weten, omdat het eigenlijk een beetje onhandige timing is, wel enorm gewenst, maar net even iets minder handig.
En vanaf wanneer kun je de eerste symptomen krijgen? Want ik heb wel gevoelige tepels, maar dat heb ik rond mijn ongesteldheid ook vaak.

Hier ben ik weer, ik heb vanmorgen een test gedaan:
Biechttopic 4 - Pagina 30 3b4600cb

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Jilke vr 17 aug 2012 - 19:05

Gefeliciteerd! Laughing
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  mzcharlotte vr 17 aug 2012 - 19:06

duidelijker kun je het niet krijgen! Gefeliciteerd!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Pien vr 17 aug 2012 - 19:16

Gefeliciteerd biechtje... Ben nu wel benieuwd wie je bent!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Lejow vr 17 aug 2012 - 19:18

Zo, knalt die streep er even af!! Gefeliciteerd, en ik ben ook benieuwd!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  blondje1313 vr 17 aug 2012 - 19:30

Gefeliciteerd zwanger biechtje! Dat is een flink positieve test, ik weet niet van wanneer je vorige biechtje was, maar dit lijkt niet op een streepje van nét na de innestelling!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 19:38

Pien schreef:Gefeliciteerd biechtje... Ben nu wel benieuwd wie je bent!!!

Ik wil nog even een andere test doen en even een beetje aan het idee wennen, maar ik zal mezelf wel een keer bekend maken hier.
Bedankt voor de felicitaties, ik krijg de stomme grijns niet meer van mijn gezicht...

Edit: Mijn biecht was van een week geleden, toen had ik een beetje bloed verloren en vroeg ik me dus af of het de innesteling zou kunnen zijn omdat het wel erg vroeg was voor een ongesteldheid, ik heb nooit tussendoor maar wat bloedingen, het zet dan altijd vrij snel daarna door in ongesteldheid. Ik had al de hele tijd het gevoel dat ik zwanger zou zijn maar daar durfde ik toch niet vanuit te gaan natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 20:29

Biechtje van harte gefeliciteerd!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 21:38

Ik ben het biechtje van de zwangerschapstest, ik heb ook nog een digitale clearblue test gedaan, die geeft aan zwanger 2-3, het klopt precies, ik ben waarschijnlijk nu 4 weken zwanger, de bevruchting moet ongeveer 2 weken geleden hebben plaats gevonden.
Oh ik ben echt helemaal van de leg zeg, ik ben zo blij! Maar ik ben ook bang om blij te zijn, straks gaat het mis. En wanneer ga ik het vertellen aan mensen in mijn omgeving? Ik ga zeker niet heel lang wachten, ik ben er veel te vol van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ella vr 17 aug 2012 - 23:39

Gefeliciteerd biechtje!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan za 18 aug 2012 - 1:36

Gefeliciteerd, Biechtje. Ik heb het zelf beide keren vrijwel meteen verteld.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Sterre za 18 aug 2012 - 1:52

Gefeliciteerd biechtje! Ik zit me ook af te vragen of ik het ooit ga volhouden om zulk nieuws pas na 3 maanden aan mijn omgeving te vertellen. Ik snap best dat mensen er mee wachten, maar ik zou het denk ik ook niet voor me kunnen houden smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Snoes za 18 aug 2012 - 2:14

Die streep is overduidelijk, gefeliciteerd Biechtje!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 5:37

.



Laatst aangepast door Biechtje01 op za 18 aug 2012 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 30 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum