Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 21:35

Ik heb een super irritante collega die mij niet met rust laat.

We zijn met een team van 5 personen en in die 5 personen is er altijd een pispaal lijkt het wel op. Het voortouw wordt genomen door 1 bepaalde collega er is al heel vaak iets van gezegd en ruzie van geweest maar telkens gebeurd het weer op nieuw.

Momenteel ben ik de pispaal omdat ik gedurende een jaar ben weg geweest i.v.m. een opleiding. Ze let echt op alles wat ik doe en gaat daar foutjes uit zoeken en uit pluizen om tegen mij te vertellen. Soms zegt ze ook dingen die ECHT niet kunnen waardoor ik dan boos wordt en we een heftige discussie hebben maar dit schrikt haar dus niet af. Tegen andere collega's (niet direct) vertelt ze zelfs dat ze mij eens stevig aan moet pakken omdat ik een tijdje ben weg geweest. Veel andere collega's praten dan achter mijn rug mee omdat veel mensen gewoon meelopers zijn ten oprechte van een persoon die mentaal sterk is.

Het is niet dat ik niet tegen haar in durf te gaan want dat durf ik dus echt wel maar dat heeft echt helemaal geen nut want wie denk ik wel dat ik ben en ik geef nooit iets toe en ik ben veel te fel en ik neem niks aan enz enz enz.

Ik ben naar mijn leidinggevende gegaan en heb dit verhaal uitgelegd maar die kan hier niks aan doen zegt ze en ik moet het zelf oplossen van haar maar daar is gewoon geen beginnen aan want ze pikt niks van mij en ze vind zichzelf heeel wat.

Ik kan er gewoon niet meer tegen en zie er als een berg op om vanavond te gaan werken. Heb een gigantische knoop in mijn maag en ik lijk wel gewoon bang van haar terwijl ik dat normaal niet zo snel heb.

Nou dat ben ik kwijt iemand tips voor mij maybe?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 22:40

Biechtje met vervelende collega,



Niet boos worden maar een 1 op 1 gesprek met haar gaan voeren. Door boos te worden op haar kritiek ga je nog een grotere pispaal worden met als gevolg dat andere collega's dingen die zij zien tussen jullie beide verkeerd kunnen opvatten waardoor je roddels gaat krijgen. Teminste als je boos wordt in het openbaar of heel geirriteerd reageert.

Neem haar apart of ga even rustig zitten en laat eerst haar vertellen waarom zij zo bizar reageert vervolgens kan je daar feedback op geven en jouw verhaal doen. Bij Defensie lossen wij dat op met begeleidingsgespreken waardoor je middels van gewenste en feitelijke situaties alles op een rijtje kan rijden zonder gelijk een confrontatie gesprek te houden. En het lijkt erop dat jou collega dat nog net niet bij jouw doet.

Laat je niet kisten maar kom voor jezelf op. Je baas om advies vragen kan altijd, misschien kan je haar om tips vragen om het zelf op te lossen zoals hij/zij ook al aangaf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 8:01

Hier het biechtje met die vriendin die een zelfmoordpoging heeft gedaan.

Ik wil haar graag een kaartje sturen, maar ik kan gewoon niet bedenken wat ik er in moet zetten. Verder dan heel veel sterkte, ik denk aan je. Dikke knuffel * mijn naam* kom ik niet.

Ergens denk ik ook dat het een prima tekst is maar toch twijfel ik, ik vind het zo lastig. Elke keer als ik aan de situatie denk moet ik gewoon janken dus ik kan gewoon geen keuze maken of het een goede tekst is.

Wat zouden jullie er in zetten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 8:05

Misschien kun je nog toevoegen dat je er voor haar bent als ze daar behoefte aan heeft, op welke manier dan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ella do 26 jul 2012 - 8:14

Makamba schreef:
litllejoy schreef:Ik ben benieuwd hoe het met het biechtje is met geweld in haar relatie...

+1

+1, ik hoop dat ze nog wat laat horen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Filoria do 26 jul 2012 - 8:36

Reva schreef:Misschien kun je nog toevoegen dat je er voor haar bent als ze daar behoefte aan heeft, op welke manier dan ook.
Dat vind ik een goed idee.

En wil jou ook heel veel sterkte hiermee wensen biechtje.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Aletta vr 27 jul 2012 - 4:42

Biechtje01 schreef:Ik ga zo bellen om een afspraak te maken voor een soa-test Embarassed Ik heb in september vorig jaar een aantal keren seks gehad (was voor mij de eerste keer, terwijl ik al 24 was silent ) zonder condoom. Niet heel slim, maar de eerste keer was het condoom afgegaan en daarna niets meer gebruikt "omdat we het toch al zonder hadden gedaan". Sinds die tijd spookt de gedachte van een soa door mijn hoofd. Nu heb ik de laatste dagen jeuk aan mijn schaamlippen en ik vind dat ik me toch eens moet laten testen. Ik hoop dat ik volgende week terecht kan. Ik ben echt zo bang en ik schaam me enorm.
Heeft iemand hier al eens een soa test gedaan? Hoe was dat? Kan iemand me een beetje gerust stellen?
Nog een toevoeging op wat anderen gezegd hebben: je hoeft je vooral ook helemaal niet te schamen dat je je eerste keer seks had op je 24e. Ik hoor vaker dat mensen zichzelf daarom schamen, terwijl ik het juist goed vind als je wacht tot je volwassen bent.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 5:11

Ik ben met de buurman naar bed geweest, voel me nu zo dom en durf de deur niet meer uit in de angst hem tegen te komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ibbeltje za 28 jul 2012 - 5:13

Biechtje01 schreef:Ik ben met de buurman naar bed geweest, voel me nu zo dom en durf de deur niet meer uit in de angst hem tegen te komen.


En dat is erg omdat je een relatie hebt? Of waarom voelt het dom?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 5:23

Ibbeltje schreef:
Biechtje01 schreef:Ik ben met de buurman naar bed geweest, voel me nu zo dom en durf de deur niet meer uit in de angst hem tegen te komen.


En dat is erg omdat je een relatie hebt? Of waarom voelt het dom?
Nee geen relatie. Het had gewoon niet mogen gebeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 5:27

Want? Waarom had het niet mogen gebeuren en schaam je je nu?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 5:34

Het is en blijft een zeer aantrekkelijke man. En ik dacht altijd dat hij niet geïnteresseerd in mij was en dat bleek ineens wel het geval. En drank mag geen excuus zijn, maar ik had teveel gedronken en toen werd het me laten gaan makkelijker.maar ik had mijn verstand moeten houden. En die was ik kennelijk kwijt.nu wil ik hem gewoon niet tegenkomen. Bang voor het ongemakkelijke.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 5:40

Wat is dan het punt? Blijkbaar stonden jullie er beiden positief in, dan zou je ook niet bang voor hem of het ongemakkelijke moeten zijn. Of heb je nu spijt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ibbeltje za 28 jul 2012 - 5:43

Maar je vind hem nuchter wel leuk?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 6:01

Het probleem is eigenlijk dat ik met niemand over dit voorval kon praten. Nu ik dat wel heb gedaan, kijk ik alweer heel anders tegen de situatie aan. Dank daarvoor.

Ik vind mijn buurman echt heel erg leuk. Daar heb ik geen drank voor nodig om zoiets door te krijgen. Biechttopic 4 - Pagina 20 561177 Maar ik had gewoon nooit verwacht dat hij mij ook zag zitten. En door de drank heb ik het idee dat ik te snel een stap verder ben gegaan. Want wat er is gebeurd kwam van mij uit. Biechttopic 4 - Pagina 20 394967

En waar ik een beetje mee zit is dat ik in herhaling val. Want er was al eens een buurman en ik doe hetzelfde gewoon nog een keer. pale

En biechten heeft niet zoveel zin. Want iedereen weet nu wie ik ben. Biechttopic 4 - Pagina 20 1578173417 Biechttopic 4 - Pagina 20 1578173417 Biechttopic 4 - Pagina 20 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 6:09

Ik zou er niet zo zwaar aan tillen dat het toevallig weer een buurman betreft. Zou er meer in zitten of denk je dat het eenmalig is? Dan weet je ook een beetje hoe je jezelf houding kunt geven tegenover hem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ibbeltje za 28 jul 2012 - 6:10

Megara schreef:Ik zou er niet zo zwaar aan tillen dat het toevallig weer een buurman betreft. Zou er meer in zitten of denk je dat het eenmalig is? Dan weet je ook een beetje hoe je jezelf houding kunt geven tegenover hem.

Dit is ook wat ik wilde typen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 6:10

Je bent inderdaad heel erg herkenbaar zo Very Happy
Als je ervan geniet, gewoon doen! Blijkbaar ziet hij jou ook zitten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 6:15

Dat is denk ik wat me zo zenuwachtig maakt. Want voor mij hoeft het niet eenmalig te zijn. Maar ik weet niet hoe hij erin staat. En ik durf nu mijn huis niet uit, omdat ik even niet weet hoe ik me moet gedragen en of ik iets moet vragen.

Wij zijn echt super goede buren. We kunnen soms zomerdagen met elkaar op het balkon hangen. Dan hebben we het over alles en niets. En als het voor hem wel eenmalig was, dan veranderd dat? Ik wil de burenband gewoon niet kwijt. Maar daar had ik vannacht aan moeten denken. silent

Haha, Zelda. Had het door... Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Lady4 za 28 jul 2012 - 6:41

Ik had bij je eerste post al door wie je bent. Zeker naar aanleiding van je post in een ander topic vanochtend.

Lekker gegeten trouwens? Biechttopic 4 - Pagina 20 394967
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 6:47

Lady4 schreef:Ik had bij je eerste post al door wie je bent. Zeker naar aanleiding van je post in een ander topic vanochtend.

Lekker gegeten trouwens? Biechttopic 4 - Pagina 20 394967

Ik ga niet eens meer de moeite doen om van account te switchen. Biechttopic 4 - Pagina 20 394967 Nee, shoarma staat nog in de koelkast. Biechttopic 4 - Pagina 20 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Lady4 za 28 jul 2012 - 6:51

Maura schreef:
Lady4 schreef:Ik had bij je eerste post al door wie je bent. Zeker naar aanleiding van je post in een ander topic vanochtend.

Lekker gegeten trouwens? Biechttopic 4 - Pagina 20 394967

Ik ga niet eens meer de moeite doen om van account te switchen. Biechttopic 4 - Pagina 20 394967 Nee, shoarma staat nog in de koelkast. Biechttopic 4 - Pagina 20 281626781



Laughing Biechttopic 4 - Pagina 20 281626781pirat
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Minx za 28 jul 2012 - 7:03

Maura schreef:
Lady4 schreef:Ik had bij je eerste post al door wie je bent. Zeker naar aanleiding van je post in een ander topic vanochtend.

Lekker gegeten trouwens? Biechttopic 4 - Pagina 20 394967

Ik ga niet eens meer de moeite doen om van account te switchen. Biechttopic 4 - Pagina 20 394967 Nee, shoarma staat nog in de koelkast. Biechttopic 4 - Pagina 20 281626781

Haha muts.. Maar uhm jij bent nog niet op je streef gewicht dus nog ff wachten Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 7:05

Minx schreef:
Haha muts.. Maar uhm jij bent nog niet op je streef gewicht dus nog ff wachten Wink

Shoarma is maar beperkt houdbaar. Biechttopic 4 - Pagina 20 3079029344

Voor ik op mijn streefgewicht ben zitten we in de zomer van 2013.Biechttopic 4 - Pagina 20 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Minx za 28 jul 2012 - 7:10

Maura schreef:
Minx schreef:
Haha muts.. Maar uhm jij bent nog niet op je streef gewicht dus nog ff wachten Wink

Shoarma is maar beperkt houdbaar. Biechttopic 4 - Pagina 20 3079029344

Voor ik op mijn streefgewicht ben zitten we in de zomer van 2013.Biechttopic 4 - Pagina 20 827601

Dan moet je een andere beloning bedenken Laughing
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum