Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Minx di 17 jul 2012 - 18:56

Zit hier ook vol verbazing te lezen.

- geen steun krijgen
- seks tegen je zin in
- anaal niet willen en dan willen scheiden.
- emotionele verwaarlozing
- lichamelijke mishandeling
- geen respect voor jou en je lichaam

Lijken me genoeg redenene om heel hard weg te lopen. Hoe moeilijk ook je moet nu voor jezelf opkomen. Wil je heel veel sterkte wensen iig
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Stuiterbal di 17 jul 2012 - 19:23

Mijn mond viel steeds verder open bij het lezen van de de laatste biecht.

Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is heel snel gaan bekijken waar jij en je kinderen zsm terecht kunnen. Ik zie hier emotionele mishandeling, lichamelijke mishandeling, en dan ook nog misbruik als er aan seks word gedaan tegen je zin in.

Spullen pakken en weg wezen en hulp inschakelen !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Lejow di 17 jul 2012 - 19:29

Wegwezen biechtje en wel heel snel.
Dit is op alle mogelijke gebieden mishandeling.
En het nog goed willen praten ook door te zeggen dat je niet heilig bent. Meid, wat hij doet kan echt niet, wat voor takkewijf je ook zou zijn.

Jij verdient het niet om in deze situatie te zitten, maar je kindjes... Die al helemaal niet!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 19:29

Biechtje met vriend die haar slaat: pak belangrijke papieren zoals paspoorten e.d., laat de rest staan en ga weg. Kun je naar je ouders? Of naar vriendinnen? Dit is niet goed hoor! Kies voor je zelf en je kinderen, blijf niet bij deze man!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 19:30

Ik zit gewoon met tranen in mijn ogen te lezen, dit grijpt me zo aan....

Ik schrik hier heel erg van. Ik zeg: pak je spullen en ga. Hij slaat je zelfs als je je kindjes vast hebt.....serieus, regel wat je moet regelen en vertrek, want dit is echt niet goed. En als je het niet voor jezelf wil doen, doe het dan in ieder geval voor jullie kinderen. Zij hebben er NIET voor gekozen om in zo'n ongezonde situatie op te groeien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Tania di 17 jul 2012 - 19:35

Laatste biechtje ik krijg helemaal kippenvel van jouw verhaal. Dit is echt niet normaal hoor. Je moet echt zo snel mogelijk weg bij die man, voor jezelf maar ook voordat hij je kinderen gaat mishandelen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 19:36

Jezus meid, wat doe je daar nog? Pak je spullen en ga naar mensen die je vertrouwt. Is het niet voor jezelf, doe het dan voor je kinderen! Dit beschadigt je kinderen voorgoed. En jij bent de enige die dat proces kan stoppen dus neem je verantwoordelijkheid. Voor jezelf en voor je kinderen

Kan je ergens heen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 19:37

Tania schreef:Laatste biechtje ik krijg helemaal kippenvel van jouw verhaal. Dit is echt niet normaal hoor. Je moet echt zo snel mogelijk weg bij die man, voor jezelf maar ook voordat hij je kinderen gaat mishandelen.

Ja, en voordat de mishandeling steeds een stapje erger wordt.. Kies voor je eigen veiligheid.. Als je nergens heen kunt, kunt je vast ook wel naar een blijf van mijn lijf huis, wellicht dat de politie je daarmee kan helpen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 19:49

Absoluut eens met de rest! Pak alsjeblief je kinderen en ga naar je ouders, vrienden etc. Dit mag en kan echt niet! Denk aan jezelf en aan je kindjes. Veiligheid is een relatie is super belangrijk, helemaal voor je kinderen. Dit mag je toch niet toelaten, hoeveel je ook van het houdt. Verdorie ik kan echt boos worden op jouw vent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 20:11

Luce schreef:Jezus meid, wat doe je daar nog? Pak je spullen en ga naar mensen die je vertrouwt. Is het niet voor jezelf, doe het dan voor je kinderen! Dit beschadigt je kinderen voorgoed. En jij bent de enige die dat proces kan stoppen dus neem je verantwoordelijkheid. Voor jezelf en voor je kinderen

Kan je ergens heen?

Mee eens. Of je voor je eigen veiligheid weg gaat moet je zelf weten, maar voor je kinderen moet je je verantwoordelijkheid nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Makamba di 17 jul 2012 - 20:18

Nyah schreef:
Luce schreef:Jezus meid, wat doe je daar nog? Pak je spullen en ga naar mensen die je vertrouwt. Is het niet voor jezelf, doe het dan voor je kinderen! Dit beschadigt je kinderen voorgoed. En jij bent de enige die dat proces kan stoppen dus neem je verantwoordelijkheid. Voor jezelf en voor je kinderen

Kan je ergens heen?

Mee eens. Of je voor je eigen veiligheid weg gaat moet je zelf weten, maar voor je kinderen moet je je verantwoordelijkheid nemen.

+1

Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Sterre di 17 jul 2012 - 20:21

Ik kreeg ook nare kippenvel bij het lezen van je biecht. Bundel alle kracht die je in je hebt en ga bij hem weg! Voor jezelf, maar inderdaad al helemaal voor je kinderen. Jullie verdienen alle drie beter, en jij bent de enige die daar voor kan zorgen.

Sterkte!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 20:26

Zoals de rest al zegt: ga alsjeblieft weg. Voor je kinderen maar ook voor jezelf! Je bent meer waard dan zo'n vent die je slaat. Ik weet dat daar moed voor nodig is en dat je niet zomaar weg wilt/kut gaan maar dit is echt niet goed voor je kinderen. Bel het blijf van mijn lijf huis of vraag advies bij het steunpunt huiselijk geweld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  M@niek di 17 jul 2012 - 20:35

Laatste biechtje, jeetje meid wat moet jij je rot voelen! Wat een klote situatie. Je moet echt weg daar, het zal verschrikkelijk moeilijk zijn maar raap je moed bij elkaar en ga weg! Desnoods wil ik je nog wel opvangen in huis als je niemand hebt waar je terecht kan. Ik vind het zo vreselijk voor je!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  shadow di 17 jul 2012 - 20:38

Helemaal eens met de anderen. Voor je kinderen is het niet veilig. Als hij jou slaat terwijl je hen op de arm hebt of in hun bijzijn. Hij heeft zichzelf niet in de hand. De kinderen mogen geen getuige zijn van dit en voor je het weet gebeuren er ergere dingen.

Die man gaat duidelijk op alle vlakken over je grens. Slaat hij je kinderen?Ik zou me er niet prettig bij voelen want voor je het weet maakt een van de kinderen hem boos en zal hij hen ook slaan.

ZOals al aangegeven: als je het voor jezelf dan niet durft/wil.....de je moet de verantwoordelijkheid naar je kinderen nemen. Die man is niet goed voor jullie.

Niemand verdiend dit! Je bent echt veel te goed voor zo'n man

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 20:39

En hier ben je ook nog wel welkom tot we iets anders kunnen vinden voor je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Bliss di 17 jul 2012 - 20:41

Ik sluit me aan bij mijn voorgangers: wegwezen daar!! Ik kreeg ook kippenvel van je verhaal, dit is vreselijk. Voor jou, maar ook voor je kinderen. Kun je niet naar je ouders bijvoorbeeld? En weet niemand hier iets van? Desnoods schakel je de politie in als je bang bent dat hij je opzoekt o.i.d. Dit moet z.s.m. stoppen! Heel veel sterkte!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Coco di 17 jul 2012 - 21:04

Inderdaad wegwezen en wel zo snel mogelijk. Deze situatie is alles behalve normaal en beter zal het niet worden.
Heb je uberhaupt nog een gevoel van liefde voor die man wat je bij hem houdt of is het angst?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Coco di 17 jul 2012 - 21:06

Bliss schreef:Desnoods schakel je de politie in als je bang bent dat hij je opzoekt o.i.d. Dit moet z.s.m. stoppen!

Dit lijkt mij sowieso wel enige noodzaak ivm de kinderen en de gevolgen als ze daadwerkelijk weg gaat. Lijkt mij een belangrijk iets wat mee zal spelen in een eventuele voogdij zaak.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Atelier Madame di 17 jul 2012 - 21:08

Eens met de rest, dit is echt ziekelijk biechtje! Wat ik je zou aanraden is om te zorgen dat je in ieder geval de paspoorten van jezelf en je kinderen hebt. Als je dan wil vluchten kun je bijv met behulp van de politie naar een blijf van mijn lijf huis gaan. Of als je denkt dat je ex je niet direct gaat opzoeken naar je ouders.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Vanilla Queen di 17 jul 2012 - 21:16

Biechtje met die man.
Ik heb het idee dat hij jou zo heeft beschadigd dat je denkt dat je niet meer beter verdiend,
of je denkt zo veel van hem te houden dat je niet meer zonder hem kan.
Zo komt je verhaal in ieder geval over op mij.
En ergens in je verhaal geef jij jezelf ook nog de schuld van zijn gedragingen, kom op zeg.

Gun jij jezelf echt zo'n man? Iemand die jou dwingt tot seks,
die jou slaat zelfs waar je kindjes bij zijn, die jou niet bij staat in het huishouden en verzorging van de kinderen?
Wat hij doet is echt niet normaal, sterker nog, ik vind het zelfs neigen naar mishandeling!
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 21:19

Even een totaal andere vraag na de afschuwelijke biecht van mijn voorganger.

Ik krijg zo'n vreemde brief van de belastingdienst. Het gaat over de aangifte van 2011, dus de meest recente. Er staat op: 746 euro meer terug te ontvangen.

Waarom krijg ik opeens meer terug dan? Het lijkt zelfs wel aardig van de belastingdienst, dus ik ben bang voor een addertje onder het gras.

Weet iemand het toevallig? Anders bel ik wel even naar de BD.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Kowalski di 17 jul 2012 - 21:20

Jeetje, dat dit überhaupt gebeurt, vreselijk... De tranen staan in mijn ogen Biechttopic 4 - Pagina 11 1371890812

Kom op meid! Kies alsjeblieft nú voor jezelf, nu kan het nog! Biechttopic 4 - Pagina 11 699888
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 21:24

Susan schreef:
Biechtje01 schreef:
Hij verandert niet, ik heb zo vaak aangegeven dat ik die dingen vervelend vindt, maar hij zegt bijvoorbeeld over het aanraken: Aaahh dat vind je wel lekker, je geeft het alleen niet toe. Ik ben hem zelfs een tijdje gaan stompen en boos te reageren als hij dat deed, maar het helpt echt niet! Ook ligt hij gewoon slecht bij mijn vriendinnen en ouders en dat zal nooit veranderen. Het breekt me enorm op de laatste tijd, ik heb he gevoel dat ik beter verdien en beter kan krijgen. Ik zie hem niet meer als vader van mijn toekomstige kindjes en ik ga liever zonder hem op pad.
Hij gaat morgen een weekje intern voor zijn werk en ik ga het volgend weekend maar op tafel gooien, want hier word ik ook niet gelukkig van!Biechttopic 4 - Pagina 11 1371890812

Volgens mij ben je er dan wel uit voor jezelf, toch?

Ik snap ook wel dat het moeilijk is, heb ook ooit een lange relatie verbroken en het is gewoon een heel grote stap, al weet je nog zo goed dat het beter is, maar je zal 'm toch moeten nemen. Hoe langer je het voor je uitschuift, hoe zwaarder het wordt.

Op basis van wat je schrijft kan ik me trouwens wel voorstellen dat je je niet gelukkig bij hem voelt. Het is heel naar als je aangeeft dat je iets onprettig vindt en je vindt geen gehoor bij de ander, dat is in mijn ogen zelfs erg benauwend en ondermijnend.

Ik heb gister aan mijn vriendinnen verteld dat ik wegga bij mijn vriend, ze waren in shock. Ik zelf ben heel erg opgelucht dat ik het heb kunnen delen met ze. Nu is het inderdaad "echt" en kan ik niet meer terug bij wijze van spreke. Vrijdag komt hij terug van het werk(hij is een week in de kost) en dan ga ik het zeggen, maar aaaahh wat eng. We zijn toch 7,5 jaar samen geweest en wonen 4,5 jaar samen. Ik heb er buikpijn van en heb geen eetlust en ik slaap slecht, pffff!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan di 17 jul 2012 - 21:30

Biechtje dat het uit gaat maken, veel sterkte de komende dagen en natuurlijk ook als het zover is.

Biechtje met de man die haar mishandelt: dit gaat echt alle, ALLE perken te buiten. Dit is ook voor je kinderen een zeer ongezonde, zelfs gevaarlijke omgeving om op te groeien. Ik zou niet alleen weggaan maar ook aangifte overwegen. Zorg in elk geval dat je de buitenwereld inlicht en officiële stappen onderneemt. Doen alsof er niks is gebeurd en de liefde gewoon over is, is geen optie in dit geval, aangezien er ook kinderen bij betrokken zijn. Als er een omgangsregeling komt, moet dit gewoon bekend zijn, anders breng je de kinderen alsnog in een onveilige situatie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum