Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Paper Crown ma 23 jul 2012 - 21:44

Susan schreef:Ja, maar dan vind ik het dus een geheim OVER een forumster, niet een geheim VAN een forumster. Ik maak uit dit verhaal op dat het iets is wat die forumster wel zelf weet, want het is HAAR geheim.

Ja daarom vroeg ik ergens eerder in mijn reacties of ik de enige was die het niet helemaal begreep want over of van maakt hier een wezelijk verschil.. Toch? Want als het van een forumster is, maak ik me ook niet druk. Biechttopic 4 - Pagina 19 281626781
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Makamba ma 23 jul 2012 - 21:46

Discordia schreef:Ik vind dit wel spannend Very Happy

Laughing
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Esperanza ma 23 jul 2012 - 21:54

Ook al is er niets mis met het 'geheim' biechtje, ik zou in dit geval niet het woord 'forumster' maar 'vriendin' hebben gebruikt. Dat maakt het veel algemener, voelt niemand zich aangesproken en kun je toch je hart luchten.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 22:19

Makamba schreef:
Paper Crown schreef:Ben ik dan zo'n ei die dan niet snapt dat geheimbiechtje niet perse iets van de forumster in kwestie heeft gehoord maar per toeval (via haar werk, andere vrienden) is achtergekomen? Ik vind het niet netjes een raar biechtje. Ik heb ook wel eens dingen gehoord dat een mama over een andere mama in kwestie slecht sprak. Bij een forummeeting, allerlei prive dingen van diegene op tafel gooide, KIJK dat is niet netjes, maar in deze biecht zie ik geen kwaad.

:O Dat is inderdaad echt zwaar ongepast.

Ja daar zat ik bij, zat met mijn oren te klapperen! Niet normaal hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Makamba ma 23 jul 2012 - 22:26

Carrie schreef:
Makamba schreef:
Paper Crown schreef:Ben ik dan zo'n ei die dan niet snapt dat geheimbiechtje niet perse iets van de forumster in kwestie heeft gehoord maar per toeval (via haar werk, andere vrienden) is achtergekomen? Ik vind het niet netjes een raar biechtje. Ik heb ook wel eens dingen gehoord dat een mama over een andere mama in kwestie slecht sprak. Bij een forummeeting, allerlei prive dingen van diegene op tafel gooide, KIJK dat is niet netjes, maar in deze biecht zie ik geen kwaad.

:O Dat is inderdaad echt zwaar ongepast.

Ja daar zat ik bij, zat met mijn oren te klapperen! Niet normaal hoor.

Wat erg zeg! Zou ik ook doen ja. Wat ontzettend schaamteloos (al zegt dat meer over diegene die het vertelt, maar toch).
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 23:21

Carrie schreef:
Makamba schreef:
Paper Crown schreef:Ben ik dan zo'n ei die dan niet snapt dat geheimbiechtje niet perse iets van de forumster in kwestie heeft gehoord maar per toeval (via haar werk, andere vrienden) is achtergekomen? Ik vind het niet netjes een raar biechtje. Ik heb ook wel eens dingen gehoord dat een mama over een andere mama in kwestie slecht sprak. Bij een forummeeting, allerlei prive dingen van diegene op tafel gooide, KIJK dat is niet netjes, maar in deze biecht zie ik geen kwaad.

:O Dat is inderdaad echt zwaar ongepast.

Ja daar zat ik bij, zat met mijn oren te klapperen! Niet normaal hoor.

Was ik daar ook bij? Anders heb ik dit ook een keer meegemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 23:31

Powerbabe schreef:
Carrie schreef:
Makamba schreef:
Paper Crown schreef:Ben ik dan zo'n ei die dan niet snapt dat geheimbiechtje niet perse iets van de forumster in kwestie heeft gehoord maar per toeval (via haar werk, andere vrienden) is achtergekomen? Ik vind het niet netjes een raar biechtje. Ik heb ook wel eens dingen gehoord dat een mama over een andere mama in kwestie slecht sprak. Bij een forummeeting, allerlei prive dingen van diegene op tafel gooide, KIJK dat is niet netjes, maar in deze biecht zie ik geen kwaad.

:O Dat is inderdaad echt zwaar ongepast.

Ja daar zat ik bij, zat met mijn oren te klapperen! Niet normaal hoor.

Was ik daar ook bij? Anders heb ik dit ook een keer meegemaakt.

Oh zou best kunnen, die dag was je er wel! Maar je zat niet bij mij aan de tafel, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  _Nina di 24 jul 2012 - 0:04

Susan schreef:Ik heb geen groot geheim dat uit iemand zou kunnen knallen, dus ik voel me niet aangesproken in ieder geval.
ik ook niet meer, dus voel me ook niet aangesproken hoor Wink Maar gewoon puur het idee...
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 2:30

-


Laatst aangepast door Powerbabe op di 24 jul 2012 - 2:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 2:39

Hadden jullie dit niet even privé kunnen bespreken? Biechttopic 4 - Pagina 19 253468018 Want nu wil het halve forum (inclusief ik) weten over wie jullie het hebben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 3:00

Youandi schreef:Hadden jullie dit niet even privé kunnen bespreken? Biechttopic 4 - Pagina 19 253468018 Want nu wil het halve forum (inclusief ik) weten over wie jullie het hebben!

Ja dat besefte ik me later ook, haha, sorry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 3:21

Tja ehmz, nu ben ik dus weer benieuwd.

Volgens mij heb ik geen grote geheimen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Makamba di 24 jul 2012 - 3:54

litllejoy schreef:Ik ben benieuwd hoe het met het biechtje is met geweld in haar relatie...

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 21:00

Ik ga zo bellen om een afspraak te maken voor een soa-test Embarassed Ik heb in september vorig jaar een aantal keren seks gehad (was voor mij de eerste keer, terwijl ik al 24 was silent ) zonder condoom. Niet heel slim, maar de eerste keer was het condoom afgegaan en daarna niets meer gebruikt "omdat we het toch al zonder hadden gedaan". Sinds die tijd spookt de gedachte van een soa door mijn hoofd. Nu heb ik de laatste dagen jeuk aan mijn schaamlippen en ik vind dat ik me toch eens moet laten testen. Ik hoop dat ik volgende week terecht kan. Ik ben echt zo bang en ik schaam me enorm.
Heeft iemand hier al eens een soa test gedaan? Hoe was dat? Kan iemand me een beetje gerust stellen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Marin di 24 jul 2012 - 21:03

Daar hoef je je echt niet voor te schamen. Het is dan wel niet zo heel slim om seks gehad te hebben zonder condoom, zonder eerst te testen, maar een test doen is des te slimmer. Als je je echt schaamt, kun je ook anoniem bij de GGD terecht onder bepaalde voorwaarden (volgens mij moet je onder de 25 zijn, dus als je vorig jaar 24 was, red je dat misschien net niet meer), maar bij de huisarts is ook geen probleem. Je wordt meestal toch verwezen naar het lab/ziekenhuis.
Ik heb het twee keer gedaan en er is echt niks engs aan of iets om je voor te schamen.
Je moet gewoon een plasje inleveren en bloed laten prikken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Paper Crown di 24 jul 2012 - 21:06

Soabiechtje, het is niet eng. Echt niet voor je het weet sta je buiten, en als je iets hebt, ben je er teminste vroeg bij en kan je er snel vanaf zijn. Echt, met een soa doorlopen kan je hartstikke onvruchtbaar van worden, en dan moet je pas vaak met de billen bloot!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Niekske di 24 jul 2012 - 21:49

Soabiechtje: het valt heel erg mee! Ik heb het één keer moeten doen, toen mijn ex een soa bleek te hebben en hij dacht het al tijdens onze relatie te hebben gehad (bleek dat hij het van zijn nieuwe vriendin had trouwens Very Happy) ik schaamde me dood, maar de huisarts stelde me helemaal gerust. Hij heeft een uitstrijkje gemaakt en ik heb bloed moeten prikken.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 21:56

Mijn hart gaat tekeer, maar ik heb as maandag een afspraak bij de GGD. Ik ben door mijn zenuwen vergeten te vragen wat de kosten zijn, dus heeft iemand enig idee hoeveel dat zou kunnen zijn? Dan neem ik dat contant mee, mocht het zo zijn dat ik wel moet betalen.
Telefoniste vroeg wat dingen en vertelde dat ik een week later een sms ontvang als het allemaal goed is of word gebeld als het niet goed is. Ik ben volgens mij nog zenuwachtiger voor maandag dan voor de uitslag.
Eerlijk gezegd ben ik banger dat ik een bekende tegenkom dan voor de afspraak zelf laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Sterre di 24 jul 2012 - 21:59

@ laatste biechtje: ik vind het alleen maar verstandig, niks om je voor te schamen. Haast iedereen die ik goed ken heeft weleens een soa test laten doen, of vaker dan eens in een wilde periode ;-). Als je bekenden ziet hoeft een bezoekje aan de GGD nog steeds niks te zeggen. Je kunt daar ook terecht voor inentingen en advies voor verre reizen etc.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Minx di 24 jul 2012 - 22:02

Stelt niet zo veel voor, ik heb het voor de zekerheid toen ook laten doen. Het was inderdaad zo dat je een sms kreeg als alles goed was en als het niet zo was werd je gebeld. Mocht je na twee weken nog niets gehoord hebben dan moest je zelf even bellen. Je staat inderdaad zo weer buiten, uitstrijkje bloed prikken en dan ben je weer klaar.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Paper Crown di 24 jul 2012 - 22:02

Biechtje01 schreef:Mijn hart gaat tekeer, maar ik heb as maandag een afspraak bij de GGD. Ik ben door mijn zenuwen vergeten te vragen wat de kosten zijn, dus heeft iemand enig idee hoeveel dat zou kunnen zijn? Dan neem ik dat contant mee, mocht het zo zijn dat ik wel moet betalen.
Telefoniste vroeg wat dingen en vertelde dat ik een week later een sms ontvang als het allemaal goed is of word gebeld als het niet goed is. Ik ben volgens mij nog zenuwachtiger voor maandag dan voor de uitslag.
Eerlijk gezegd ben ik banger dat ik een bekende tegenkom dan voor de afspraak zelf Biechttopic 4 - Pagina 19 394967

Nou en? Hij/zij zit daar toch ook voor iets? Ik snap echt dat je er tegenop ziet, maar je MOET echt gaan. Sommige soa's zijn dodelijk. Die mensen verdienen hun geld met jouw probleem hoor. En weet je hoeveel vagina's en penissen zij zelf per dag zien?! En dan ook nog van die onverzorgde vagina's en penissen die ruiken ook nog! Ze zullen dus juist hartstikke blij zijn met jou en je staat binnen een paar tellen echt buiten.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 22:20

Bedankt voor alle berichten! Ik moet me er inderdaad misschien niet zo druk om maken. Ik zal laten weten wat de uitslag is Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 22:55

*


Laatst aangepast door Zelda op wo 25 jul 2012 - 6:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 23:25

(bijna) iedereen heeft seks, en dus iedereen kan een soa oplopen. Ik zou me er ook niet druk om maken.

Oh en Papercrown, bedankt voor het stukje over ruikende, onverzorgde penissen en vagina's. Ik ben een beelddenker... silent Biechttopic 4 - Pagina 19 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 23:37

_Leaf_ schreef:
Biechtje01 schreef:Wat ik tot nu toe heb begrepen ligt ze in het ziekenhuis ze is voor een trein gesprongen, dus ik neem dan aan dat ze daar veel verwondingen van heeft opgelopen en er mag en kan niemand bij haar(behalve familie). Dus opzoeken is geen optie.

De laatste weken heeft ze het contact wat afgehouden doordat ze zich niet goed voelde, ik heb wel met haar ge apped en wat gemaild. Van de week gaf ze zelfs nog aan dat het niet zo lekker ging maar dat ze er hulp bij kreeg en dat ze hoopte dat het gauw beter ging. Daarom komt het feit dat ze zoiets heeft gedaan zo als een shock. Vind het zo erg dat ze zich zo rot voelt en dacht dat dit een oplossing was..

Wel wat laten horen en ook aan haar vriend. Wat ontzettend sneu zeg....word er verdrietig van. Ook voor jou sterkte!

Ik heb hem gesmst, haar kan ik niks laten horen want ze heeft geen telefoon meer.Ik kreeg gisteren een sms van hem terug. Na omstandigheden gaat het lichamelijk wel oke met haar(wel verwondingen enzo, maar die kunenn genezen).. mentaal is het natuurlijk een heel ander verhaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 19 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum