Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 8:44

Ik hoop dat jij, Biechtje, net zo verstandig is als Makamba en je biezen pakt. Het zal niet makkelijk zijn, maar ik denk dat er best wat mensen zijn die jou willen helpen (sowieso op het forum!).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  RYW wo 18 jul 2012 - 10:11

Mermaid Forest schreef:
Susan schreef:Het is misschien heel rot om je dit te realiseren, je bent vast al jaren met je man, je had met hem oud willen worden en hij is wel de vader van je kinderen, dus dat het geen makkie is om even je biezen te pakken, dat is heus wel te begrijpen, maar laat in godsnaam goed tot je doordringen wat er aan de hand is. Laat goed tot je doordringen dat dit niet een normale man is met af en toe een vervelende bui of een wat minder constructieve manier van ruzie maken. Deze man maakt jou kapot, hij maakt jullie kinderen kapot, en nogmaals, ik begrijp dat het niet makkelijk voor je is, maar je kunt gewoon niet in deze situatie blijven zitten. Je bent verantwoordelijk voor je kinderen en je bent het hen verplicht om een veilige en gezonde leefomgeving te creëren. De optie om dit uit te zitten en over je heen te laten komen IS eigenlijk gewoon helemaal geen optie, het is iets wat je niet kan doen, niet tegenover jezelf, maar al helemaal niet tegenover je kinderen.

Neem anders in godsnaam iemand in je omgeving in vertrouwen. En voel je daar zeer beslist niet schuldig over tegenover je man.

Ik ben het helemaal met Susan eens, met name dit stukje. Kies voor jezelf en je kinderen meid, je bent het ze verplicht. Als je blijft dan houden je kinderen er een levenslang trauma aan over, dit is GEEN normale situatie!

Mee eens, en ook met de anderen. Maar dit is wel vaak hoe vrouwen in huiselijk geweld-situatie reageren. Man mishandelt vrouw, man heeft spijt en belooft beterschap, vrouw gelooft dat, man vliegt toch weer uit de bocht, man heeft spijt maar 'lieverd, jij was ook wel erg gemeen' en op den duur verschuiven je grenzen. Jouw grenzen zijn ook inmiddels verschoven. Je doet je kinderen GEEN lol door hierin te blijven zitten, ook al denk je nu misschien van wel. Je gezin wordt op deze manier vergiftigd, en daar moet je een eind aan maken. Als je het mij vraagt ben je de fase van 'praten' allang voorbij.

Ik weet niet of je tweede kindje een meisje is, maar wat zou jij ervan vinden als je dochter in zo'n situatie zou zitten? Wat zou je doen om haar daar weg te krijgen?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Blair wo 18 jul 2012 - 10:17

Mermaid Forest schreef:Ik hoop dat jij, Biechtje, net zo verstandig is als Makamba en je biezen pakt. Het zal niet makkelijk zijn, maar ik denk dat er best wat mensen zijn die jou willen helpen (sowieso op het forum!).

Ik zag een aantal pagina's terug zelfs iemand haar hulp aanbieden, je kon met de kids bij haar verblijven tot je wat anders had. Ik zou die kans meteen aangrijpen hoe moeilijk het ook is. Hoe langer je wacht des te moeilijker word het voor je.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Blair wo 18 jul 2012 - 10:20

Ik begrijp overigens wel dat vrouwen die mishandeld etc worden hun eigen huis nog steeds als hun enige veilige plek zien, ze schamen zich zo voor de buitenwereld, en willen niemand laten zien hoe slecht het wel niet gaat. En vaak geloven ze toch nog in dat kléine beetje hoop, dat het toch nog ooit goed komt en manlief zal veranderen. Zo heeft mijn moeder 13 jaar lang gezeten, en als je ziet wat een zelfverzekerde vrouw het nu is, die laat niet meer met zich sollen. Daarom biechtje, neem aub al de hulp aan die aangeboden word, jij kunt hier verandering in brengen voor jezelf, maar vooral voor je kids.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Caro wo 18 jul 2012 - 22:49

Jeetje Yvonne.. jij hebt het ook allemaal niet makkelijk en krijgt genoeg op je bordje!!

Biechtje: ik denk echt net als de anderen dat je zoon op de langere termijn hier geen beter mens van wordt. Susan stelde je de vraag of je 2e kindje een meisje was en zo ja, of je haar dit dan zou 'toewensen'. Ik wil je vragen of je wil dat je zoontje dit later bij zijn vriendin doet? Want hetzelfde geslacht ouder is voor kinderen ontzettend bepalend en net als Yvonne kort besprak had dit ook bij haar zoontje consequenties.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 22:57

Ik heb ff mijn stukje tekst weg gehaald omdat ik het onder mijn eigen naam typte. Zal het straks nog een keer plaatsen maar dan onder het biechtaccount. Ik vergat ff dat iedereen hier mee kan lezen.Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 23:10

yvonne schreef:Ik heb ff mijn stukje tekst weg gehaald omdat ik het onder mijn eigen naam typte. Zal het straks nog een keer plaatsen maar dan onder het biechtaccount. Ik vergat ff dat iedereen hier mee kan lezen.Cool
Ik dacht even dat jij het geweld-Biechtje was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan wo 18 jul 2012 - 23:15

Caro schreef:Jeetje Yvonne.. jij hebt het ook allemaal niet makkelijk en krijgt genoeg op je bordje!!

Biechtje: ik denk echt net als de anderen dat je zoon op de langere termijn hier geen beter mens van wordt. Susan stelde je de vraag of je 2e kindje een meisje was en zo ja, of je haar dit dan zou 'toewensen'. Ik wil je vragen of je wil dat je zoontje dit later bij zijn vriendin doet? Want hetzelfde geslacht ouder is voor kinderen ontzettend bepalend en net als Yvonne kort besprak had dit ook bij haar zoontje consequenties.

Dat was ik niet, dat was iemand anders, maar ik vind het wel een goede vraag. Hetzelfde geldt voor de situatie dat je eigen zoon later zijn vader kopieert en vrouwen op deze manier gaat behandelen. Ik denk dat dat ook niet is wat je wil.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  loesje wo 18 jul 2012 - 23:20

Babydoll schreef:Ik begrijp overigens wel dat vrouwen die mishandeld etc worden hun eigen huis nog steeds als hun enige veilige plek zien, ze schamen zich zo voor de buitenwereld, en willen niemand laten zien hoe slecht het wel niet gaat. En vaak geloven ze toch nog in dat kléine beetje hoop, dat het toch nog ooit goed komt en manlief zal veranderen.

lees het boek eens "als hij maar gelukkig is" daar staan veel verhalen
van vrouwen net als jij en ook hoe dat zou kunnen komen en hoe je dan
weg gaat bij je man en dan niet weer in herhaling valt bij een andere man.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 23:29

Babydoll schreef:Ik begrijp overigens wel dat vrouwen die mishandeld etc worden hun eigen huis nog steeds als hun enige veilige plek zien, ze schamen zich zo voor de buitenwereld, en willen niemand laten zien hoe slecht het wel niet gaat. En vaak geloven ze toch nog in dat kléine beetje hoop, dat het toch nog ooit goed komt en manlief zal veranderen. Zo heeft mijn moeder 13 jaar lang gezeten, en als je ziet wat een zelfverzekerde vrouw het nu is, die laat niet meer met zich sollen. Daarom biechtje, neem aub al de hulp aan die aangeboden word, jij kunt hier verandering in brengen voor jezelf, maar vooral voor je kids.



Mijn moeder is ook al die jaren bij mijn vader gebleven. Mijn moeder hield van mijn vader + dat mijn moeder niet wilde dat mijn zusje en ik zonder vader op zouden groeien. Nou had ze dit wel maar gedaan, ze ziet nu pas in hoeveel pijn mijn vader mij en mijn moeder heeft aangedaan. Dagelijks klappen krijgen gaat niemand in de koude kleren zitten. Ik heb mijn moeder zien veranderen van een sterkte vrouw naar een onzekere zuster die meer voor mijn vader aan het zorgen was dan een echtgenote.

Daarom ben ik het ook met de rest eens! Lief biechtje, denk alsjeblief aan jezelf aan de kindjes. Dit kan je echt wel, je bent er wel aan toe. Ik weet dat je bang bent. Ik begrijp dondergoed welk beeld nu door je heen gaat. Maar je kan het echt waar. Er zijn zoveel lieve mensen, zelfs hier op het forum die nu voor jou klaar staan. Biechttopic 4 - Pagina 13 699888


Laatst aangepast door Dropdraakje op wo 18 jul 2012 - 23:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Caro wo 18 jul 2012 - 23:29

Susan schreef:
Caro schreef:Jeetje Yvonne.. jij hebt het ook allemaal niet makkelijk en krijgt genoeg op je bordje!!

Biechtje: ik denk echt net als de anderen dat je zoon op de langere termijn hier geen beter mens van wordt. Susan stelde je de vraag of je 2e kindje een meisje was en zo ja, of je haar dit dan zou 'toewensen'. Ik wil je vragen of je wil dat je zoontje dit later bij zijn vriendin doet? Want hetzelfde geslacht ouder is voor kinderen ontzettend bepalend en net als Yvonne kort besprak had dit ook bij haar zoontje consequenties.

Dat was ik niet, dat was iemand anders, maar ik vind het wel een goede vraag. Hetzelfde geldt voor de situatie dat je eigen zoon later zijn vader kopieert en vrouwen op deze manier gaat behandelen. Ik denk dat dat ook niet is wat je wil.

Oh sorry! Ik dacht uit mijn hoofd dat jij dat was :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 23:39

Mermaid Forest schreef:
yvonne schreef:Ik heb ff mijn stukje tekst weg gehaald omdat ik het onder mijn eigen naam typte. Zal het straks nog een keer plaatsen maar dan onder het biechtaccount. Ik vergat ff dat iedereen hier mee kan lezen.Cool
Ik dacht even dat jij het geweld-Biechtje was.
Nee dat ben ik niet. Al had ik het wel kunnen schrijven zo erg lijkt het op hoe het hier eraantoe ging. Behalve dat over sex en het sorry zeggen. Hier is er nog nooit 1x sorry gezegd. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  sonly do 19 jul 2012 - 0:06

Geweld-biechtje. Misschien kan je je huisarts in vertrouwen nemen? Dan is er in ieder geval iemand die van je verhaal weet. Hij/zij heeft zwijgplicht en zal het dus niet zomaar aan anderen vertellen en als je dan wel klaar bent voor hulp, dan is hij/zij iemand die de goede weggetjes weet naar hulpverlening of dergelijke instanties.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  sonly do 19 jul 2012 - 0:07

Geweld-biechtje. Misschien kan je je huisarts in vertrouwen nemen? Dan is er in ieder geval iemand die van je verhaal weet. Hij/zij heeft zwijgplicht en zal het dus niet zomaar aan anderen vertellen en als je dan wel klaar bent voor hulp, dan is hij/zij iemand die de goede weggetjes weet naar hulpverlening of dergelijke instanties.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 0:25

Ik ben vannacht vreemd gegaan :O En het vreemde is dat het voelt alsof het helemaal niet is gebeurd..
En ik heb er ook totaal geen spijt van.. het was puur gebaseerd op lust en verder niks.

Het voelt echt heel raar dat ik geen spijt o.i.d heb terwijl ik toch heel gelukkig ben met mijn vriend.

Weet niet wat ik hier mee wil bereiken maar moest het even kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 0:51

yvonne schreef:
Mermaid Forest schreef:
yvonne schreef:Ik heb ff mijn stukje tekst weg gehaald omdat ik het onder mijn eigen naam typte. Zal het straks nog een keer plaatsen maar dan onder het biechtaccount. Ik vergat ff dat iedereen hier mee kan lezen.Cool
Ik dacht even dat jij het geweld-Biechtje was.
Nee dat ben ik niet. Al had ik het wel kunnen schrijven zo erg lijkt het op hoe het hier eraantoe ging. Behalve dat over sex en het sorry zeggen. Hier is er nog nooit 1x sorry gezegd. Biechttopic 4 - Pagina 13 394967

Wat erg dat dat gebeurd is Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 1:02

Kan iemand die rammelende eierstokken bij mij uitzetten?? Wordt er echt niet goed van. In 2013 gaan wij trouwen en ik weet ook haast wel zeker dat wij daarna voor een kindje gaan maar ik zou er zo graag NU voor gaan. Alleen vriend lief is er nu nog niet klaar voor. Maar ik wil het zo graag NU hahaha. Soms is vrouw zijn zo niet leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Poisongirl do 19 jul 2012 - 1:37

Biechtje01 schreef:Kan iemand die rammelende eierstokken bij mij uitzetten?? Wordt er echt niet goed van. In 2013 gaan wij trouwen en ik weet ook haast wel zeker dat wij daarna voor een kindje gaan maar ik zou er zo graag NU voor gaan. Alleen vriend lief is er nu nog niet klaar voor. Maar ik wil het zo graag NU hahaha. Soms is vrouw zijn zo niet leuk.

haha, ik kan je er niet me helpen helaas, maar weet inderdaad dat t lastig is.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Makamba do 19 jul 2012 - 2:38

Biechtje01 schreef:Ik ben vannacht vreemd gegaan :O En het vreemde is dat het voelt alsof het helemaal niet is gebeurd..
En ik heb er ook totaal geen spijt van.. het was puur gebaseerd op lust en verder niks.

Het voelt echt heel raar dat ik geen spijt o.i.d heb terwijl ik toch heel gelukkig ben met mijn vriend.

Weet niet wat ik hier mee wil bereiken maar moest het even kwijt.

Ga je dit wel opbiechten aan je vriend?
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 2:48

Makamba schreef:
Biechtje01 schreef:Ik ben vannacht vreemd gegaan :O En het vreemde is dat het voelt alsof het helemaal niet is gebeurd..
En ik heb er ook totaal geen spijt van.. het was puur gebaseerd op lust en verder niks.

Het voelt echt heel raar dat ik geen spijt o.i.d heb terwijl ik toch heel gelukkig ben met mijn vriend.

Weet niet wat ik hier mee wil bereiken maar moest het even kwijt.

Ga je dit wel opbiechten aan je vriend?

Dat weet ik nog niet.. misschien heb ik geen spijt omdat mijn vriend mij ook genoeg geflikt heeft en dat dit misschien een manier is om hem terug te pakken.. Maar met die gedachte heb ik het niet gedaan.

Het voelt nog steeds alsof het een droom was en alsof het niet gebeurd is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Blair do 19 jul 2012 - 2:53

Dan kun je beter uit elkaar gaan als jullie elkaar toch niet trouw kunnen zijn.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Makamba do 19 jul 2012 - 2:57

Babydoll schreef:Dan kun je beter uit elkaar gaan als jullie elkaar toch niet trouw kunnen zijn.

+1

Daarbij is het wel echt gebeurd! De gedachte die je hebt in deze relatie, namelijk, dat hij je ook genoeg geflikt heeft en je daarom misschien geen spijt hebt, omdat hij jou ook genoeg geflikt heeft zou voor mij geen waardige relatie zijn, dus sluit me daarom helemaal aan bij babydoll.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 5:51

Ik kom net een foto van 2 jaar terug tegen van mijn vriend en ik hou nog veel meer van hem dan toen, we hebben het fijn samen, ik wil echt niet zonder hem, maar hij is daar zeker 15/20 kilo lichter..... En toch vind ik hem wel leuk(er) nog dan! Hij vindt het zelf ook niet prettig dat hij toch wel is aangekomen, maar echt er iets aan doen? Nee. Hij zit niet lekker in zijn vel sowieso, dus heeft continu zin in lekkers (wat we alleen niet in huis hebben) dus gaat hij gewoon veel gewone dingen eten. Hij wil sporten, maar heeft zulke lange dagen dat dat nu niet lukt, of hij is (te) moe. Allemaal begrijpelijk, maar als je het echt erg vindt, doe er dan wat aan. Ik durf hem niet te zeggen dat hij 2 jaar terug wel iets mooier was om te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 5:56

Dat hoef je toch ook niet te zeggen..? Hij zit niet lekker in zijn vel. Laat hem dan even.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 5:57

Luce schreef:Dat hoef je toch ook niet te zeggen..? Hij zit niet lekker in zijn vel. Laat hem dan even.

Klopt. Maar hij voelt zich al ruim een jaar niet lekker in zijn vel, en daar wordt hij niet echt slanker van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum