Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan do 12 jul 2012 - 23:31

Caro schreef:
Lady4 schreef:Ik weet wie dit biechtje is en ik weet ook dat dit speelde voor haar huidige relatie en dat ze dus niet vreemd is gegaan.

kijk! Het verlossende antwoord ;-). Maar dan bljif ik al helemaal bij mijn mening: ik zou een baan waar ik veel bij heb geleerd, war ik me fijn bij voel niet opgeven omdat hij zich ongemakkelijk voelt. Dat ligt toch echt bij hem dat 'probleem'..

Helemaal mee eens. Ik vind het dan behoorlijk ver gaan dat hij dit überhaupt suggereert.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:35

Maar wat is het volgende dat hij gaat vragen? En wat mag je over een jaar dan nog wel? Reizen? Uitgaan? Lunchen met een vriend? Jongens op je FB?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:54

Caro schreef:
Lady4 schreef:Ik weet wie dit biechtje is en ik weet ook dat dit speelde voor haar huidige relatie en dat ze dus niet vreemd is gegaan.

kijk! Het verlossende antwoord ;-). Maar dan bljif ik al helemaal bij mijn mening: ik zou een baan waar ik veel bij heb geleerd, war ik me fijn bij voel niet opgeven omdat hij zich ongemakkelijk voelt. Dat ligt toch echt bij hem dat 'probleem'..

Ja ik weet ook wie het biechtje is en zie haar er sowieso niet voor aan vreemd te gaan. Maar ik vind het er wel duidelijk staan dat dat ook niet het geval was Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan vr 13 jul 2012 - 0:02

Ik vond dat het gewoon in het midden was gelaten, maar goed, wat doet het ertoe, het is nu duidelijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 0:21

Mermaid Forest schreef:
Discordia schreef:
Rush schreef:Ben ik de enige die het raar vindt dat je je man je laat beffen terwijl je al weken jeuk hebt? Biechttopic 4 - Pagina 8 394967

Misschien had hij wel een flinke snor om mee te raggen.
lol!

*proest* Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Bliss vr 13 jul 2012 - 10:53

Smikkell schreef:Maar wat is het volgende dat hij gaat vragen? En wat mag je over een jaar dan nog wel? Reizen? Uitgaan? Lunchen met een vriend? Jongens op je FB?

Ik kom nooit in dit topic (maar mis volgens mij wel van alles daardoor), maar heb toch ff een paar bladzijdes geleden. Ik ben het eigenlijk wel met Smikkell eens. Waar je ook werkt, er zullen altijd mannen zijn (tenzij je in mijn sector gaat werken laughcry) en het lijkt me vrij vermoeiend dat hij die dan steeds als een bedreiging zou kunnen zien. Het is zo zonde ook, want het is overduidelijk hoe gek je bent op je vriend! Ziet hij dit dan niet?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 20:12

Hier een nieuw Biechtje... Ik ben geobsedeerd door de ex van mijn vriend. Ik heb haar zelf ook gekend, het is iemand die altijd de aandacht weet te trekken als ze ergens binnenkomt. Toen mijn vriend en ik kort bij elkaar waren, is hij nog even naar haar toegetrokken ( wel alles heel eerlijk, aan mij aangegeven dat hij in de knoop zat met zijn gevoelens).
Uiteindelijk is tussen ons alles goed gekomen. Maar, nou komt 'ie: sindsdien wil ik alles in de gaten houden wat ze doet. Althans, op internet. Ik weet zoveel van haar dat het lijkt alsof ik close met haar ben. Al haar activiteiten op internet volg ik. Ook heeft mijn vriend nog veel foto's van hen en dat is natuurlijk prima. Een keer in de zoveel tijd MOET ik haast zelf de foto's kijken en zien hoe haar haar zat of welke kleding ze droeg. Ik stel me dan zelfs hun relatie voor ( weet er vrij veel van) en vind er uiteindelijk zelfs zielig voor haar dat hij weg is gegaan. Zij is nog steeds vrijgezel, het is 5 jaar geleden sinds ze samen waren.

Ik ben niet bang dat mijn vriend haar terug wil. Hij snapt niet wat hij ooit in haar gezien heeft en we hebben een hele fijne relatie. In deze obsessie gaat stiekem veel energie zitten. Ik wil gewoon heel graag weten wat ze denkt, doet en vind. Ik word er gek van! Direct contact met haar heb ik niet, ze heeft me altijd te min gevonden om überhaupt tegen te praten.

Pff... als ik dit zo schrijf voel ik me echt een freak. Ik weet niet hoe ik moet stoppen hiermee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  SoGood vr 13 jul 2012 - 20:29

Klinkt alsof je onzeker bent over jezelf en je relatie, klopt dat? Hoe lang doe je dit al en hoe is het precies begonnen? Werd het meteen een, zoals je zelf zegt, een obsessie of is dat pas later gekomen? Ik denk dat je jezelf helemaal gek kan maken met zoiets. Probeer die energie in je relatie en in jezelf te steken want als het een obsessie voor je gaat worden moet je actie ondernemen om te stoppen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 23:39

Ik biecht op dat ik a.s. maandag met mijn vriend op reis ga voor 6 weken.

En ik vind het zo spannend.
Ik ben heel bang dat het niet leuk is of dat ik ruzie met mijn vriend krijg. Of dat ik straks helemaal geen energie heb om dingen te doen en hij wel.
Allemaal ongegronde angsten maar het maakt wel dat ik er opeens best wel tegen op zie.

Aan de andere kant heb ik er natuurlijk maanden naar uitgekeken en heb ik heel veel zin om dit samen te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 23:44

Reisbiechtje: wat leuk dat je op reis gaat voor zo'n lange tijd! Waar gaan jullie heen? Heb je een georganiseerde reis of op eigen houtje? Je kunt best af en toe iets voor jezelf doen als je merkt dat je even alleen wil zijn. Zeg dit dan ook tegen je vriend. En plan ook elke 4/5 dagen een dag of twee dagen niks doen in. Die hebt namelijk geen weekend tijdens het reizen. Dan kunnen jullie even bijtanken! Veel plezier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 4:20

Sogood schreef:Klinkt alsof je onzeker bent over jezelf en je relatie, klopt dat? Hoe lang doe je dit al en hoe is het precies begonnen? Werd het meteen een, zoals je zelf zegt, een obsessie of is dat pas later gekomen? Ik denk dat je jezelf helemaal gek kan maken met zoiets. Probeer die energie in je relatie en in jezelf te steken want als het een obsessie voor je gaat worden moet je actie ondernemen om te stoppen.

Ik ben ook onzeker, dat klopt. Onzeker in het algemeen in relaties, niet specifiek deze relatie. Hij is de man waar ik mijn leven mee wil delen, zonder twijfel. Het is een jaar of 4 geleden begonnen. Sommige periodes ben ik erg heel erg ( dagelijks) mee bezig, andere keren is het eens in de week of soms helemaal niet. Ik ben bang dat ik al te ver ben gegaan. Vaak denk:"oké Biechtje, je kan je tijd beter besteden en je schiet er niks mee op", maar ik ben gewoon heel nieuwsgierig. Ik vergelijk mezelf ook veel met haar, terwijl we compleet verschillende types zijn. Zij is meer vrouw en ik zal altijd een meisje blijven, zo zie ik het. En ik wil ook een vrouw zijn.

Jee, wat een onzin allemaal zeg. Ik heb ook gewoon nog normale hobby's Wink. Maar ik zit hier wel echt mee omdat het op een obsessie is uitgelopen...


Laatst aangepast door Biechtje01 op za 14 jul 2012 - 4:21; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Spelfout)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 8:16

Jip83 schreef:Reisbiechtje: wat leuk dat je op reis gaat voor zo'n
lange tijd! Waar gaan jullie heen? Heb je een georganiseerde reis of op
eigen houtje? Je kunt best af en toe iets voor jezelf doen als je merkt
dat je even alleen wil zijn. Zeg dit dan ook tegen je vriend. En plan
ook elke 4/5 dagen een dag of twee dagen niks doen in. Die hebt namelijk
geen weekend tijdens het reizen. Dan kunnen jullie even bijtanken! Veel
plezier!
We gaan naar Australië. En we hebben niets geboekt, daar hebben we ook
bewust voor gekozen, we willen alle opties open houden. Ach heb er ook
wel onwijs zin in hoor!!! Alleen soms dan slaan de zenuwen toe. En mijn
vriend en ik zijn beide graag samen maar ook even alleen dus dat komt
vast wel goed.
Bedankt voor je reactie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Filoria zo 15 jul 2012 - 3:49

Biechtje met ex-obsessie: heb je enig idee waar die aandrang om met haar bezig te zijn vandaan komt?

Heeft je vriend er eigenlijk nog iets mee te maken in je hoofd, of is het een soort van tussen haar en jou? Ik bedoel: ben je jaloers op / geïnteresseerd in wat je vriend met haar had? Of is de jaloezie / interesse puur op haar gericht?

Ik heb zelf ook een vreemde interesse gehad voor de nieuwe vriendin van een ex. Op een gegeven moment merkte ik dat ik haar facebookberichtjes las, haar weblog etc. Ik vond het ook maar raar van mezelf Embarassed Na een paar weken was het gelukkig over. Ik geloof dat het bij mij kwam doordat ik enorm moest wennen aan het idee dat mijn ex nu intieme dingen deelde met een ander meisje in plaats van met mij. Het voelde dan op de een of andere manier 'veilig' als ik maar zo veel mogelijk over haar wist.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 4:35

Filoria schreef:

Ik heb zelf ook een vreemde interesse gehad voor de nieuwe vriendin van een ex. Op een gegeven moment merkte ik dat ik haar facebookberichtjes las, haar weblog etc. Ik vond het ook maar raar van mezelf Embarassed Na een paar weken was het gelukkig over. Ik geloof dat het bij mij kwam doordat ik enorm moest wennen aan het idee dat mijn ex nu intieme dingen deelde met een ander meisje in plaats van met mij. Het voelde dan op de een of andere manier 'veilig' als ik maar zo veel mogelijk over haar wist.
Ik heb het inderdaad ook gehad. En die nieuwe vriendin ook bij mij laughcry we zaten elkaar een beetje te bespioneren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 5:13

Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik a.s. maandag met mijn vriend op reis ga voor 6 weken.

En ik vind het zo spannend.
Ik ben heel bang dat het niet leuk is of dat ik ruzie met mijn vriend krijg. Of dat ik straks helemaal geen energie heb om dingen te doen en hij wel.
Allemaal ongegronde angsten maar het maakt wel dat ik er opeens best wel tegen op zie.

Aan de andere kant heb ik er natuurlijk maanden naar uitgekeken en heb ik heel veel zin om dit samen te doen.
Waarom onder biechtaccount? Je hebt het hier toch ook over onder je eigen naam en zelfs een ticker?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Blond zo 15 jul 2012 - 5:34

Smikkell schreef:
Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik a.s. maandag met mijn vriend op reis ga voor 6 weken.

En ik vind het zo spannend.
Ik ben heel bang dat het niet leuk is of dat ik ruzie met mijn vriend krijg. Of dat ik straks helemaal geen energie heb om dingen te doen en hij wel.
Allemaal ongegronde angsten maar het maakt wel dat ik er opeens best wel tegen op zie.

Aan de andere kant heb ik er natuurlijk maanden naar uitgekeken en heb ik heel veel zin om dit samen te doen.
Waarom onder biechtaccount? Je hebt het hier toch ook over onder je eigen naam en zelfs een ticker?

Mijn gedachte..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 6:50

Ik biecht op dat ik gisteren seks met mijn ex heb gehad. Er is op een of andere manier nog steeds een enorme aantrekkingskracht tussen ons. Toch is het echt over tussen ons, al een paar jaar. Hij heeft ondertussen ook een nieuwe relatie. En toch kunnen we onszelf blijkbaar niet inhouden. Zo stom. Het was weer fantastisch, zoals het altijd was. Maar we zijn met een reden uit elkaar gegaan, en willen elkaar niet terug. Van mijn kant weet ik dat in ieder geval zeker. Wat ik met deze biecht wil weet ik eigenlijk niet, het is gewoon een stomme situatie die ik nergens anders kan delen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 7:45

Ik ben al weken/maanden aan het twijfelen over mijn relatie, ik zit er de laatste tijd steeds meer aan te denken om de knoop door te hakken en bij mijn vriend weg te gaan.

Ik erger me aan hem, hij is erg negatief, hij zit constant aan mijn borsten etc. terwijl ik dit bloedirritant vindt, hij houdt er maar niet mee op ook als ik het hem 10000x vraag, hij is bot tegen mijn ouders en vriendinnen, ik heb geen zin meer in sex met hem.
Als ik de balans op maak, zie ik mezelf gewoon niet gelukkig worden met hem, maar ik vind het zooooooooooo moeilijk om de knoop door te hakken! We wonen 4 jaar samen, hebben een geregistreerd partnerschap, samen een koopappartement en ik zie zoooooooo op tegen alle rompslomp van het uit elkaar gaan. Stiekem schuif ik "het gesprek" daarom maar uit. Slaat nergens op natuurlijk, want ik moet aan mijn eigen geluk denken. Maar waar moet ik heen als ik vertrek? Hoe zit het met ons huis en "scheiden" Er hangt echt een donderwolk boven mij de laatste tijd...Mijn vriend heeft echt geen idee, dat vind ik ook zo naar, maar ik krijg het gewoon niet over mijn lippen........Biechttopic 4 - Pagina 8 1371890812 Biechttopic 4 - Pagina 8 1371890812 Biechttopic 4 - Pagina 8 1371890812 Biechttopic 4 - Pagina 8 1371890812 Biechttopic 4 - Pagina 8 1371890812

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ella zo 15 jul 2012 - 8:31

Biechtje met twijfels over je relatie. Ik zou eerst eens een goed geprek aan gaan met je vriend, en zeggen dat je niet gelukkig bent zoals het nu is. En dan de punten benoemen waar jij je aan stoort. Ik vind wel dat je hem de kans moet geven om wat dingen te veranderen.

Is hij altijd zo geweest? Of is het iets van de laatste tijd?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan zo 15 jul 2012 - 8:40

Niet mee eens, ze heeft al meerdere malen aangegeven dat het haar stoort en hij verandert niks, ze heeft nu echt niet de plicht naar hem toe om hem te waarschuwen dat het echt menens is en dat ze het uit wil maken. Het feit dat zij het vervelend vindt zou juist reden genoeg moeten zijn om zijn gedrag aan te passen, niet pas als het voor hem gevolgen heeft.

Sowieso, als je al het idee hebt dat hij het niet is en je met hem geen gelukkige toekomst tegemoet gaat, vind ik dat je er gewoon mee moet kunnen stoppen. Maar wees dan wel eerlijk, en blijf niet hangen omdat uitmaken zo'n gedoe is. Dan blijf je om de verkeerde redenen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 8:43

Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik gisteren seks met mijn ex heb gehad. Er is op een of andere manier nog steeds een enorme aantrekkingskracht tussen ons. Toch is het echt over tussen ons, al een paar jaar. Hij heeft ondertussen ook een nieuwe relatie. En toch kunnen we onszelf blijkbaar niet inhouden. Zo stom. Het was weer fantastisch, zoals het altijd was. Maar we zijn met een reden uit elkaar gegaan, en willen elkaar niet terug. Van mijn kant weet ik dat in ieder geval zeker. Wat ik met deze biecht wil weet ik eigenlijk niet, het is gewoon een stomme situatie die ik nergens anders kan delen.

Het had mijn verhaal kunnen zijn. Alleen ben ik van slag van de seks en volgens mij opnieuw verliefd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ella zo 15 jul 2012 - 8:44

Susan schreef:Niet mee eens, ze heeft al meerdere malen aangegeven dat het haar stoort en hij verandert niks, ze heeft nu echt niet de plicht naar hem toe om hem te waarschuwen dat het echt menens is en dat ze het uit wil maken. Het feit dat zij het vervelend vindt zou juist reden genoeg moeten zijn om zijn gedrag aan te passen, niet pas als het voor hem gevolgen heeft.

Sowieso, als je al het idee hebt dat hij het niet is en je met hem geen gelukkige toekomst tegemoet gaat, vind ik dat je er gewoon mee moet kunnen stoppen. Maar wees dan wel eerlijk, en blijf niet hangen omdat uitmaken zo'n gedoe is. Dan blijf je om de verkeerde redenen.

Daar heb je dan wel weer een punt Wink
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 9:17

Chance schreef:
Smikkell schreef:
Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik a.s. maandag met mijn vriend op reis ga voor 6 weken.

En ik vind het zo spannend.
Ik ben heel bang dat het niet leuk is of dat ik ruzie met mijn vriend krijg. Of dat ik straks helemaal geen energie heb om dingen te doen en hij wel.
Allemaal ongegronde angsten maar het maakt wel dat ik er opeens best wel tegen op zie.

Aan de andere kant heb ik er natuurlijk maanden naar uitgekeken en heb ik heel veel zin om dit samen te doen.
Waarom onder biechtaccount? Je hebt het hier toch ook over onder je eigen naam en zelfs een ticker?

Mijn gedachte..
Ik denk dat jullie me verwarren met iemand anders want ik heb geen ticker en ook heb ik het nooit onder mijn eigen naam over deze reis gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Antibes zo 15 jul 2012 - 9:20

Ella schreef:
Susan schreef:Niet mee eens, ze heeft al meerdere malen aangegeven dat het haar stoort en hij verandert niks, ze heeft nu echt niet de plicht naar hem toe om hem te waarschuwen dat het echt menens is en dat ze het uit wil maken. Het feit dat zij het vervelend vindt zou juist reden genoeg moeten zijn om zijn gedrag aan te passen, niet pas als het voor hem gevolgen heeft.

Sowieso, als je al het idee hebt dat hij het niet is en je met hem geen gelukkige toekomst tegemoet gaat, vind ik dat je er gewoon mee moet kunnen stoppen. Maar wees dan wel eerlijk, en blijf niet hangen omdat uitmaken zo'n gedoe is. Dan blijf je om de verkeerde redenen.

Daar heb je dan wel weer een punt Wink

Wel enkel en alleen als dat meerdere keren aangeven heel duidelijk in een gesprek was en niet alleen op het moment zelf als hij er toch al lacherig over doet...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan zo 15 jul 2012 - 9:33

Antibes schreef:
Ella schreef:
Susan schreef:Niet mee eens, ze heeft al meerdere malen aangegeven dat het haar stoort en hij verandert niks, ze heeft nu echt niet de plicht naar hem toe om hem te waarschuwen dat het echt menens is en dat ze het uit wil maken. Het feit dat zij het vervelend vindt zou juist reden genoeg moeten zijn om zijn gedrag aan te passen, niet pas als het voor hem gevolgen heeft.

Sowieso, als je al het idee hebt dat hij het niet is en je met hem geen gelukkige toekomst tegemoet gaat, vind ik dat je er gewoon mee moet kunnen stoppen. Maar wees dan wel eerlijk, en blijf niet hangen omdat uitmaken zo'n gedoe is. Dan blijf je om de verkeerde redenen.

Daar heb je dan wel weer een punt Wink

Wel enkel en alleen als dat meerdere keren aangeven heel duidelijk in een gesprek was en niet alleen op het moment zelf als hij er toch al lacherig over doet...

Er staat dat ze het al heel erg vaak heeft gezegd. Daarbij, sommige mensen lachen alles weg, ook als het voor de ander serieus is. Dat vind ik dus nog niks zeggen.

En dan nog vind ik niet dat ze verplicht is om hem de 'kans' te geven om te veranderen, soms is het gewoon echt op. Dan hoef je niet tegen heug en meug nog een tijdje te blijven omdat hij volgens sommige mensen het recht zou hebben om nog een andere kant van zichzelf te laten zien.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum