Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 5:58

Luce schreef:Dat hoef je toch ook niet te zeggen..? Hij zit niet lekker in zijn vel. Laat hem dan even.
Ja eens. Ik zou het vreselijk vinden om dat te horen van mijn vriend, eerlijk gezegd zou dat mijn zelfbeeld best wel omlaag trekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 5:59

Mermaid Forest schreef:
Luce schreef:Dat hoef je toch ook niet te zeggen..? Hij zit niet lekker in zijn vel. Laat hem dan even.
Ja eens. Ik zou het vreselijk vinden om dat te horen van mijn vriend, eerlijk gezegd zou dat mijn zelfbeeld best wel omlaag trekken.

Daarom heb ik het hem ook niet verteld en vertel ik het hier. Hij had gewoon zo'n mooie kop daar! En nu vind ik hem nog steeds prachtig, maar is er wel een onderkin bijgekomen, wat gewoon zonde is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  SoGood do 19 jul 2012 - 6:03

Ik vind dat je daar best van kan zeggen hoor. Ik bedoel 20 kilo.. Lijkt me ook niet echt gezond. Zolang je zoiets subtiel en respectvol brengt.. Waarom niet? Hij zelf zal dat overgewicht ook niet prettig vinden lijkt me. Je kan hem toch helpen en ondersteunen in afvallen ondanks hij niet lekker in zijn vel zit. Overgewicht draagt daar ook niet echt postief aan bij m.b.t. het lekker in je vel zitten, toch?


Laatst aangepast door Sogood op do 19 jul 2012 - 6:04; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  _Nina do 19 jul 2012 - 6:03

Ik denk dat je hem heus niet hoeft te betuttelen door te vertellen dat hij is aangekomen en dat hij onder andere daardoor misschien wel minder prettig in z'n vel zit. Dat weet 'ie zelf ook heus wel.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 6:05

Statler schreef:Ik denk dat je hem heus niet hoeft te betuttelen door te vertellen dat hij is aangekomen en dat hij onder andere daardoor misschien wel minder prettig in z'n vel zit. Dat weet 'ie zelf ook heus wel.

Dat heeft helemaal niks te maken met de reden waarom hij nu niet lekker in zijn vel zit, dat was ook toen hij lichter was en ik snap dat het geen zin heeft om te vertellen, maar ik weet ook niet hoe ik hem wel kan motiveren want ik weet dat hij dit niet wil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 6:06

Sogood schreef:Ik vind dat je daar best van kan zeggen hoor. Ik bedoel 20 kilo.. Lijkt me ook niet echt gezond. Zolang je zoiets subtiel en respectvol brengt.. Waarom niet? Hij zelf zal dat overgewicht ook niet prettig vinden lijkt me. Je kan hem toch helpen en ondersteunen in afvallen ondanks hij niet lekker in zijn vel zit. Overgewicht draagt daar ook niet echt postief aan bij m.b.t. het lekker in je vel zitten, toch?

Daarom wil ik hem daar mee helpen, zover dat kan, zodat hij zich misschien daar al lekkerder bij voelt. Want ik weet zeker dat als hij gaat sporten, hij zich al beter voelt, ook lichamelijk. En ik weet niet zo goed hoe ik dat subtiel moet brengen... Schat, je hebt best een onderkin hé? Misschien moet je een beetje op je eten letten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gympie do 19 jul 2012 - 6:11

Je kan ook zeggen, zullen we samen wat gezonder gaan leven? Dan koken we gezond en misschien kunnen we na het eten 's avonds een wandeling maken?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 6:15

Nou dat van die onderkin zou ik in ieder geval achterwege laten. Dat wat Gympie zegt is een goede, zo is dat hier ook gegaan en dat werkt goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan do 19 jul 2012 - 6:30

Dat van die onderkin zou ik ook niet zeggen, eerlijk gezegd zou ik helemaal niks negatiefs over zijn gewicht of zijn uiterlijk zeggen, zeker niet als hij toch al niet lekker in zijn vel zit. Stel inderdaad gewoon voor om gezonder te gaan eten, haal zelf geen ongezonde dingen meer in huis, probeer wat slanke recepten uit en stel voor om samen te gaan bewegen. Dat lijkt mij het meest subtiel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Sugarfall do 19 jul 2012 - 6:49

Ik zou inderdaad ook gezonder eten/koken voorstellen, en een keer samen gaan sporten. Sowieso van gezond/goed eten kun je veel beter in je vel gaan zitten, dan hoeft hij het misschien niet eens voor het afvallen te doen, maar voeding kan echt heel erg veel voor je humeur doen, dus misschien knapt hij er sowieso wel van op, en dan zal afvallen ook meteen makkelijker gaan.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 7:19

Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik alweer ben uitgenodigd voor een vrijgezellenfeest. Het feest kost me 130 euro en dan de bruiloft zelf nog, inclusief een 'vreemde' dresscode waarvoor ik ook nog eens moet gaan shoppen. Het vrijgezellenfeest zelf lijkt me helemaal niks en eigenlijk twijfel ik of ik moet gaan. Heb gewoon sowieso weinig zin, en dan ook nog eens 130 euro betalen.. Bah. De bruid is ook niet mijn aller- allerbeste vriendin ofzo maar er wordt wel op me gerekend!

Ik denk er over om een smoes te bedenken.

Iemand nog een nuttige toevoeging of tip hierin? Ik zit ermee en vind het behoorlijk lastig de waarheid te vertellen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan do 19 jul 2012 - 7:23

Biechtje01 schreef:
Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik alweer ben uitgenodigd voor een vrijgezellenfeest. Het feest kost me 130 euro en dan de bruiloft zelf nog, inclusief een 'vreemde' dresscode waarvoor ik ook nog eens moet gaan shoppen. Het vrijgezellenfeest zelf lijkt me helemaal niks en eigenlijk twijfel ik of ik moet gaan. Heb gewoon sowieso weinig zin, en dan ook nog eens 130 euro betalen.. Bah. De bruid is ook niet mijn aller- allerbeste vriendin ofzo maar er wordt wel op me gerekend!

Ik denk er over om een smoes te bedenken.

Iemand nog een nuttige toevoeging of tip hierin? Ik zit ermee en vind het behoorlijk lastig de waarheid te vertellen!

Heb je ooit toegezegd dat je zou komen of niet?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 7:25

Susan schreef:
Biechtje01 schreef:
Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik alweer ben uitgenodigd voor een vrijgezellenfeest. Het feest kost me 130 euro en dan de bruiloft zelf nog, inclusief een 'vreemde' dresscode waarvoor ik ook nog eens moet gaan shoppen. Het vrijgezellenfeest zelf lijkt me helemaal niks en eigenlijk twijfel ik of ik moet gaan. Heb gewoon sowieso weinig zin, en dan ook nog eens 130 euro betalen.. Bah. De bruid is ook niet mijn aller- allerbeste vriendin ofzo maar er wordt wel op me gerekend!

Ik denk er over om een smoes te bedenken.

Iemand nog een nuttige toevoeging of tip hierin? Ik zit ermee en vind het behoorlijk lastig de waarheid te vertellen!

Heb je ooit toegezegd dat je zou komen of niet?

Ik heb gezegd dat ik, d.m.v. de datumprikker, die dag aanwezig kon zijn inderdaad..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan do 19 jul 2012 - 7:27

Hebben ze overlegd over het bedrag?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 7:27

Susan schreef:Hebben ze overlegd over het bedrag?

Nee..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  mzcharlotte do 19 jul 2012 - 7:29

Ik vind 130 euro ook wel heel erg veel. Kan je niet gewoon aangeven dat 130 euro je boven je budget gaat?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan do 19 jul 2012 - 7:29

Dat vind ik dan wel stom van ze, ik vind dat je wel hoort te inventariseren wat mensen maximaal kunnen missen en niet opeens met een bedrag te komen. Maar jij denkt dus dat je scheve ogen krijgt als je gewoon eerlijk aangeeft dat je het te duur vindt?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ibbeltje do 19 jul 2012 - 7:30

Biechtje01 schreef:
Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik alweer ben uitgenodigd voor een vrijgezellenfeest. Het feest kost me 130 euro en dan de bruiloft zelf nog, inclusief een 'vreemde' dresscode waarvoor ik ook nog eens moet gaan shoppen. Het vrijgezellenfeest zelf lijkt me helemaal niks en eigenlijk twijfel ik of ik moet gaan. Heb gewoon sowieso weinig zin, en dan ook nog eens 130 euro betalen.. Bah. De bruid is ook niet mijn aller- allerbeste vriendin ofzo maar er wordt wel op me gerekend!

Ik denk er over om een smoes te bedenken.

Iemand nog een nuttige toevoeging of tip hierin? Ik zit ermee en vind het behoorlijk lastig de waarheid te vertellen!

Waarom kan je niet gewoon aangeven dat je het teveel geld vind ? Ik vind het ook erg veel. Wij zaten echt wel onder de 100 euro zelfs en de bruid toen in spe had een super dag.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 7:31

Ik heb dit jaar al iets van 600 euro aan bruiloften besteed. Aangezien er een big deal van gemaakt wordt heb ik absoluut niet het idee dat ze dit van mij kunnen waarderen. Ik heb het geld ook wel, dat weten zij ook wel maar ik heb de activiteiten gezien en ik vind het gewoon niet leuk ook..

Daarbij ben ik bang dat ze al op me hebben gerekend en vanuit daar een berekening hebben gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 7:33

Susan schreef:Dat vind ik dan wel stom van ze, ik vind dat je wel hoort te inventariseren wat mensen maximaal kunnen missen en niet opeens met een bedrag te komen. Maar jij denkt dus dat je scheve ogen krijgt als je gewoon eerlijk aangeeft dat je het te duur vindt?

Ja, die scheve ogen ga ik waarschijnlijk echt wel krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan do 19 jul 2012 - 7:36

Nou ja, ik denk dat er weinig andere mogelijkheden zijn dan eerlijk zeggen dat je het teveel geld vindt of je verlies nemen en gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Ibbeltje do 19 jul 2012 - 8:14

Nou ja dan maar scheve ogen, als je het er niet aan uit wil geven dan toch niet? Dat is jouw keuze, en zou ook de mijne zijn in jouw geval.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Lenthe do 19 jul 2012 - 8:17

Biechtje01 schreef:Ik heb dit jaar al iets van 600 euro aan bruiloften besteed. Aangezien er een big deal van gemaakt wordt heb ik absoluut niet het idee dat ze dit van mij kunnen waarderen. Ik heb het geld ook wel, dat weten zij ook wel maar ik heb de activiteiten gezien en ik vind het gewoon niet leuk ook..

Daarbij ben ik bang dat ze al op me hebben gerekend en vanuit daar een berekening hebben gemaakt.
Ik had een paar dagen geleden gereageerd: Ik vind 130,- voor een vrijgezellenfeest echt heel veel! Eerlijk gezegd vind ik het best asociaal dat er zomaar vanuit gegaan wordt dat iedereen het wel betaalt. Ook een bijzondere dresscode waarvoor iedereen moet winkelen vind ik nogal wat om te vragen van gasten.
Ik zou zelf de dresscode negeren of kleding lenen van iemand anders, zodat je daar niet speciaal voor hoeft te winkelen.
En misschien kun je de helft van het vrijgezellenfeest gaan? Dat je een gedeelte niet gaat (evt. met een smoes) en alleen betaalt voor het onderdeel waar je aan mee doet?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Bay do 19 jul 2012 - 9:18

Lenthe schreef:
Biechtje01 schreef:Ik heb dit jaar al iets van 600 euro aan bruiloften besteed. Aangezien er een big deal van gemaakt wordt heb ik absoluut niet het idee dat ze dit van mij kunnen waarderen. Ik heb het geld ook wel, dat weten zij ook wel maar ik heb de activiteiten gezien en ik vind het gewoon niet leuk ook..

Daarbij ben ik bang dat ze al op me hebben gerekend en vanuit daar een berekening hebben gemaakt.
Ik had een paar dagen geleden gereageerd: Ik vind 130,- voor een vrijgezellenfeest echt heel veel! Eerlijk gezegd vind ik het best asociaal dat er zomaar vanuit gegaan wordt dat iedereen het wel betaalt. Ook een bijzondere dresscode waarvoor iedereen moet winkelen vind ik nogal wat om te vragen van gasten.
Ik zou zelf de dresscode negeren of kleding lenen van iemand anders, zodat je daar niet speciaal voor hoeft te winkelen.
En misschien kun je de helft van het vrijgezellenfeest gaan? Dat je een gedeelte niet gaat (evt. met een smoes) en alleen betaalt voor het onderdeel waar je aan mee doet?

Eens met Lenthe. Daarnaast hoe zou jij het vinden als er iemand op jou vrijgezellenfeest aanwezig is die er liever niet zou willen zijn? Het is je goed recht om nee te zeggen om welke reden dan ook. En of je het geld nou wel of niet hebt je mag toch zelf kiezen waar je dat aan uitgeeft?
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Siamsa do 19 jul 2012 - 9:32

Ik vind niet dat ze ervan uit kunnen gaan dat iedereen zomaar even 130 euro kan neertellen voor een vrijgezellenfeest. Ik zou dat geld ook niet hebben en zou in deze situatie dus ook gerust zeggen dat ik niet kom omdat ik simpelweg het geld er gewoon echt niet voor heb.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 14 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum