'gezonde' voorkeur..
+52
Annie24
Snoes
Thunder
Happinaz
Bloem86
Viva
Ezzer
Jazzlyn
Makamba
Sanne
Clapperdie
vlinder-19
woezel
koNijntje
_Lana_
Laced
Marin
Roodkapje
Coco
PapillonRose
Paper Crown
Lavendel
Discordia
Novalee
Muppetje
loesje
Aggi
Smaragdje
Sophiee
SarahKey
Linda
Annemie
MissD
Parisienne
Muis
CCC
Fearie
Filoria
Blue flower
Slakje
mystery mom
Darius
M-G
Flower_L
Lejow
Ayla
kwak
Highway
Monnie
Tania
mickey
Printje
56 plaatsers
Pagina 8 van 12
Pagina 8 van 12 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
Re: 'gezonde' voorkeur..
Oh en lieve Makamba, ik denk nog heel vaak aan je. Ik hoop dat het verdriet wat draaglijker voor je wordt op termijn. Dikke knuffel!!
Gast- Gast
_Lana_ schreef:SarahKey schreef:Ik vond het ook een rare reactie van Slakje.
Maar dacht, zal idd wel een ander woord voor iets zijn in het vlaams ofzo.
Maar jongentjes zijn juist hilarisch met hun kleine pistooltje. Een meisje krijgt het niet voor elkaar om in dr eigen mondje te plassen Of zo met een boogje de douche inplassen.
En ik kan precies zien wanneer meneer het koud heeft na het badje
Hahaha, en ik weet precies wanneer hij gaat plassen , maar toch ben ik heeeeel vaak nét te laat, haha.
Gelukkig komt het hier niet vaak voor dat hij gaat plassen als zijn luier af is. Hij heeft wel een keer bij de oppas gedacht, ik ga nog even lekker verder met poepen terwijl ze net bezig was zijn luier te verschonen. Dat vond ik wel erg grappig toen ik dat hoorde. Maar een zoontje hebben is zooo leuk.
Gast- Gast
Lotje schreef:_Lana_ schreef:SarahKey schreef:Ik vond het ook een rare reactie van Slakje.
Maar jongentjes zijn juist hilarisch met hun kleine pistooltje. Een meisje krijgt het niet voor elkaar om in dr eigen mondje te plassen Of zo met een boogje de douche inplassen.
Hahaha, en ik weet precies wanneer hij gaat plassen , maar toch ben ik heeeeel vaak nét te laat, haha.
Gelukkig komt het hier niet vaak voor dat hij gaat plassen als zijn luier af is. Hij heeft wel een keer bij de oppas gedacht, ik ga nog even lekker verder met poepen terwijl ze net bezig was zijn luier te verschonen. Dat vond ik wel erg grappig toen ik dat hoorde. Maar een zoontje hebben is zooo leuk.
haha ja meestal ben ik ook te laat. Toen ik in de douche stond en zag dat hij ging plassen heb ik hem zo de douche ingedraaid Heb zo moeten lachen om dat boogje!
Lotje: gelukkig deed hij dat niet thuis haha, hij was kennelijk nog niet klaar
Ik heb ook liever dat hij zulke dingen ergens anders doet als thuis hahaha. Ik heb er stiekem thuis wel even flink om moeten lachen, de kleine dondersteen.
Gast- Gast
Ff weer wat ontopic hahahaha
Ik vind het fijn dat er toch heel veel andere meiden dezelfde 'voorkeur; hebben.Ik vind idd een gezonde voorkeur helemaal niet iets slechts eigenlijk.
Ik vind het fijn dat er toch heel veel andere meiden dezelfde 'voorkeur; hebben.Ik vind idd een gezonde voorkeur helemaal niet iets slechts eigenlijk.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Om nog even op de discussie terug te komen. Ik ben toch wel erg benieuwd eigenlijk naar de reactie van Slakje over het hele verhaal. Ik zie dat ze al wel online is geweest.
Gast- Gast
Printje schreef:Ff weer wat ontopic hahahaha
Hahaha je het is al een heel ander topic geworden als de bedoeling.
Gast- Gast
Lotje schreef:Printje schreef:Ff weer wat ontopic hahahaha
hahahaha tsja belachelijk;)
Nee hoor, ik vond het ook een rare opmerking maar misschien is het idd wel in eht Vlaams een heel ander woord, ze gebruikt wel vaker van die aparte Belgische woorden dus zou me niets verbazen als dit ook zoiets is.
Printje- Lady Post-a-lot
_Leaf_ schreef:Oh en lieve Makamba, ik denk nog heel vaak aan je. Ik hoop dat het verdriet wat draaglijker voor je wordt op termijn. Dikke knuffel!!
Dankjewel, Leaf! Het gaat inmiddels al een stuk beter. Maar het zal nog wel even duren voordat het helemaal voorbij is. En als dat niet het geval is, dan vind ik daar ook wel weer mijn weg in.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ja ik vond het ook zeker raar, maar ben eigenlijk erg benieuwd naar haar reactie op dit hele gedoe.Printje schreef:Lotje schreef:Printje schreef:Ff weer wat ontopic hahahaha
hahahaha tsja belachelijk;)
Nee hoor, ik vond het ook een rare opmerking maar misschien is het idd wel in eht Vlaams een heel ander woord, ze gebruikt wel vaker van die aparte Belgische woorden dus zou me niets verbazen als dit ook zoiets is.
Gast- Gast
Ik ook Lotje, kan me niet indenken waarom een babyjongen vies zou zijn eigenlijk. Je ziet geen dingen die je nooit eerder gezien of vast gehouden hebt hahahahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Lotje schreef:_Lana_ schreef:SarahKey schreef:Ik vond het ook een rare reactie van Slakje.
Gelukkig! Hier wel! Ik wist trouwens niet dat jongetjes in 'etappes' plassen? Dan denk ik dat hij klaar is en dan komt er weer een straaltje, haha, het lijkt wel of hij het erom doet .
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Haha je hebt ook van die speciale dingen voor het plassen bij jongetjes. Volgens mij heb ik dat hier eens voorbij zien komen. Geen idee hoe het heet, maar vond het erg lachwekkend. Zou het zelf niet gebruiken iig_Lana_ schreef:Lotje schreef:_Lana_ schreef:SarahKey schreef:Ik vond het ook een rare reactie van Slakje.
Gelukkig! Hier wel! Ik wist trouwens niet dat jongetjes in 'etappes' plassen? Dan denk ik dat hij klaar is en dan komt er weer een straaltje, haha, het lijkt wel of hij het erom doet .
Gast- Gast
Printje schreef:Ik ook Lotje, kan me niet indenken waarom een babyjongen vies zou zijn eigenlijk. Je ziet geen dingen die je nooit eerder gezien of vast gehouden hebt hahahahahaha
Ieeuw... Ik zit daar niet aan hoooorrrrr
Heb dan ook geen idee hoe ik zwanger ben geraakt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Printje schreef:Ik ook Lotje, kan me niet indenken waarom een babyjongen vies zou zijn eigenlijk. Je ziet geen dingen die je nooit eerder gezien of vast gehouden hebt hahahahahaha
Ieeuw... Ik zit daar niet aan hoooorrrrr
Heb dan ook geen idee hoe ik zwanger ben geraakt
Ikzelf ook niet hoor, het is gewoon zomaar gebeurd...2x
Printje- Lady Post-a-lot
Lotje schreef:Om nog even op de discussie terug te komen. Ik ben toch wel erg benieuwd eigenlijk naar de reactie van Slakje over het hele verhaal. Ik zie dat ze al wel online is geweest.
Ik denk niet dat Slakje zich nog nader gaat verklaren, als er pagina's lang zo over je heen is gevallen dan zou ik ook niet meer reageren en waarschijnlijk zelfs mijn account laten verwijderen.
Gast- Gast
Parel schreef:Lotje schreef:Om nog even op de discussie terug te komen. Ik ben toch wel erg benieuwd eigenlijk naar de reactie van Slakje over het hele verhaal. Ik zie dat ze al wel online is geweest.
Ik denk niet dat Slakje zich nog nader gaat verklaren, als er pagina's lang zo over je heen is gevallen dan zou ik ook niet meer reageren en waarschijnlijk zelfs mijn account laten verwijderen.
Ja ik weet niet wat ik in zo'n geval zou doen. Maar als ze het heel anders bedoelt, al zou ik eerlijk gezegd niet weten hoe, dan zou ik toch nog wel zelf willen reageren en het wellicht uitleggen.
Gast- Gast
Parel schreef:Lotje schreef:Om nog even op de discussie terug te komen. Ik ben toch wel erg benieuwd eigenlijk naar de reactie van Slakje over het hele verhaal. Ik zie dat ze al wel online is geweest.
We zijn toch geen 12 meer? Account verwijderen door een woord als 'vies' lijkt me voor een volwassen vrouw toch niet de oplossing.
Printje- Lady Post-a-lot
_Lana_ schreef:Lotje schreef:_Lana_ schreef:SarahKey schreef:Ik vond het ook een rare reactie van Slakje.
Dat hadden wij hier laatst ook... hij plaste nét niet in zijn eigen mond, dus ik zei tegen mijn zoon die ernaast op een krukje stond, "moet je kijken wat hij deed, net niet in zn mond" en toen ging hij verder met plassen, alleen in een andere richting, shirt van andere zoon helemaal nat.
In het ziekenhuis toen hij aan de antibiotica lag had hij spuitluiers als bijwerking daarvan. Tijdens het verschonen poepte hij, het zat letterlijk 2 meter verder tegen de muur. De verpleegkundige zei dat ze al veel had meegemaakt maar niet dat alles zó erg onder zat. Maar goed, dat zouden meisjes ook kunnen natuurlijk
Gast- Gast
En de reacties die daarop zijn gekomen (heb ze niet allemaal gelezen) wel? Wil haar absoluut niet verdedigen, heb niet eens op die opmerking gereageerd, maar het is gewoon niet meer te klaren die lucht voor haar denk ik.
Hoop absoluut voor haar dat ze het zo uit kan leggen dat eenieder het begrijpt, maar denk niet dat iemand ooit die opmerking vergeet en haar erop aankijkt, door bepaalde mensen zal ze niet meer zo heel serieus worden genomen.
Hoop absoluut voor haar dat ze het zo uit kan leggen dat eenieder het begrijpt, maar denk niet dat iemand ooit die opmerking vergeet en haar erop aankijkt, door bepaalde mensen zal ze niet meer zo heel serieus worden genomen.
Gast- Gast
Dat hadden wij hier laatst ook... hij plaste nét niet in zijn eigen mond, dus ik zei tegen mijn zoon die ernaast op een krukje stond, "moet je kijken wat hij deed, net niet in zn mond" en toen ging hij verder met plassen, alleen in een andere richting, shirt van andere zoon helemaal nat. Haha hier moet ik stiekem wel even om lachen
In het ziekenhuis toen hij aan de antibiotica lag had hij spuitluiers als bijwerking daarvan. Tijdens het verschonen poepte hij, het zat letterlijk 2 meter verder tegen de muur. De verpleegkundige zei dat ze al veel had meegemaakt maar niet dat alles zó erg onder zat. Maar goed, dat zouden meisjes ook kunnen natuurlijk [/quote]
Hier hebben we tot op heden nog geen spuitluiers gehad gelukkig. Toen hij net geboren was heeft hij in het ziekenhuis ook wel laten zien, dat hij alles flink kon onderpoepen. Maar niet zo erg als wat jij beschrijft.
In het ziekenhuis toen hij aan de antibiotica lag had hij spuitluiers als bijwerking daarvan. Tijdens het verschonen poepte hij, het zat letterlijk 2 meter verder tegen de muur. De verpleegkundige zei dat ze al veel had meegemaakt maar niet dat alles zó erg onder zat. Maar goed, dat zouden meisjes ook kunnen natuurlijk [/quote]
Hier hebben we tot op heden nog geen spuitluiers gehad gelukkig. Toen hij net geboren was heeft hij in het ziekenhuis ook wel laten zien, dat hij alles flink kon onderpoepen. Maar niet zo erg als wat jij beschrijft.
Gast- Gast
Misschien heeft Slakje geen idee dat er nog om een verklaring van haar reactie gevraagd wordt in dit topic. Ik lees ook niet elk topic, zij waarschijnlijk ook niet.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zou het meer waarderen als iemand een poging doet om uit te leggen hoe ze iets heeft bedoelt, als er helemaal niet meer op te reageren. Maar goed dat moet ze helemaal zelf weten. En ik denk dat als iemand anders die opmerking had geplaatst over dat ze babyjongens vies vindt, er ook wel een discussie op gang was gekomen.Parel schreef:En de reacties die daarop zijn gekomen (heb ze niet allemaal gelezen) wel? Wil haar absoluut niet verdedigen, heb niet eens op die opmerking gereageerd, maar het is gewoon niet meer te klaren die lucht voor haar denk ik.
Gast- Gast
Pagina 8 van 12 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Voorkeur papa...
» voorkeur ouder?
» Voorkeur jongen of meisje?
» Voorkeur voor mama
» Voorkeur jongen /meisje?
» voorkeur ouder?
» Voorkeur jongen of meisje?
» Voorkeur voor mama
» Voorkeur jongen /meisje?