'gezonde' voorkeur..
+52
Annie24
Snoes
Thunder
Happinaz
Bloem86
Viva
Ezzer
Jazzlyn
Makamba
Sanne
Clapperdie
vlinder-19
woezel
koNijntje
_Lana_
Laced
Marin
Roodkapje
Coco
PapillonRose
Paper Crown
Lavendel
Discordia
Novalee
Muppetje
loesje
Aggi
Smaragdje
Sophiee
SarahKey
Linda
Annemie
MissD
Parisienne
Muis
CCC
Fearie
Filoria
Blue flower
Slakje
mystery mom
Darius
M-G
Flower_L
Lejow
Ayla
kwak
Highway
Monnie
Tania
mickey
Printje
56 plaatsers
Pagina 1 van 12
Pagina 1 van 12 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
'gezonde' voorkeur..
wat vinden jullie daarvan?
Begrijp me niet verkeerd, allebei de geslachten zijn meer dan welkom maar een meisje daar droom ik stiekem wel van. Alhoewel een jongen natuurlijk ook helemaal welkom is lijkt een meisje me wel zo extra speciaal deze keer.
Wie had/heeft er ook een voorkeur? En anderen wat vind je ervan?
Begrijp me niet verkeerd, allebei de geslachten zijn meer dan welkom maar een meisje daar droom ik stiekem wel van. Alhoewel een jongen natuurlijk ook helemaal welkom is lijkt een meisje me wel zo extra speciaal deze keer.
Wie had/heeft er ook een voorkeur? En anderen wat vind je ervan?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: 'gezonde' voorkeur..
Ik snap je helemaal! Mocht hier ooit een tweede komen (wat ik wel heeeeeel erg hoop), dan zou ik een meisje ook wel heel leuk vinden.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had niet echt een voorkeur, maar ik vind het nu toch wel erg leuk om ook een meisje te hebben.
Een voorkeur hebben is naar mijn mening niet erg zolang je maar niet zwaar teleurgesteld en verdrietig bent als je een kindje krijgt van het andere geslacht.
Een voorkeur hebben is naar mijn mening niet erg zolang je maar niet zwaar teleurgesteld en verdrietig bent als je een kindje krijgt van het andere geslacht.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
De reden dat ik het vraag is omdat ik ook merk dat sommigen het raar en stom vinden. Terwijl ik me echt vrijwel niet kan voorstellen dat je als vrouw ( of als man) niet een hele lichte voorkeur zou hebben. Ik ben er gewoon eerlijk over, waarom zou je er over liegen. Maar ook dit vind ik zo'n soort taboe dat je eigenlijk niet mag hebben maar wanneer je het samen bespreekt toch voor vele herkenbaar is.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik hoopte ook wel stiekem op een meisje de 2e zwangerschap. Lekker tutten en meisjeskleertjes zijn zó leuk! Toen we hoorden dat het een meisje was, was ik ook echt heel blij, maar dat was ik met een jongen natuurlijk ook geweest. Toch is het leuk, een jongen en een meisje.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik heb de voorkeur voor een meisje maar dat om de doodsimpele reden dat ik zo'n leuke meisjesnaam in mijn hoofd heb haha, zou het zonde vinden als ik die niet kan gebruiken! Maar afgezien van die reden heb ik absoluut geen voorkeur. Kan me wel indenken dat je een voorkeur hebt voor een meisje als je als een zoontje hebt, of andersom! Maar als het puntje bij paaltje komt maakt het geslacht denk ik weinig uit, ik zou niet verdrietig worden als het toch niet is zoals de voorkeur die ik heb.
Laatst aangepast door Highway op zo 3 jun 2012 - 9:19; in totaal 1 keer bewerkt
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
hahhaaha ik heb ook zooooooo'n mooie meisjesnaam in mijn hoofd en geweldig gaaf behang voor een meisje.
Daarnaast hebben we het allerleukste,liefste ventje al dus MOET het wel een meisje zijn hahaha leukere jongetjes kunnen we niet maken denk ik hahahha
Daarnaast hebben we het allerleukste,liefste ventje al dus MOET het wel een meisje zijn hahaha leukere jongetjes kunnen we niet maken denk ik hahahha
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb geen voorkeur.
Als het met 20 weken echo blijkt dat het een meisje is ben ik blij omdat we al een naam hebben en baal ik dat alle kleine maatjes al weg heb gedaan en als het een jochie wordt dan ga ik los in stoere spijkerbroekjes en stoere blousjes en op zoek naar de perfecte naam.
Als het met 20 weken echo blijkt dat het een meisje is ben ik blij omdat we al een naam hebben en baal ik dat alle kleine maatjes al weg heb gedaan en als het een jochie wordt dan ga ik los in stoere spijkerbroekjes en stoere blousjes en op zoek naar de perfecte naam.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Het belangrijkste is dat je kindje gezond is, daarnaast is het leuk als je een jongen krijgt als je dat graag wil, en een meisje als je dat graag wil. Ben het eens met Tania, voorkeur is niet erg zolang je niet zwaar teleurgesteld bent als het toch niet is wat je hoopte.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Haha ja ik heb ook al leuk behang gezien
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik had drie keer geen voorkeur. Mijn vriend wel de eerste en tweede keer, voor een meisje. Ik zou nu een voorkeur hebben voor een jongen maar dat komt misschien doordat ik een jongensbaby heb en me niet voor kan stellen dat ik weer een meisje zou hebben.
Gast- Gast
Oh ja hoor, ik had ook voorkeur voor een meisje.
Ik had een leuke meisjesnaam (kon voor een jongen niets bedenken) en zie me meer als een meisjesmoeder.
Ik ben gek op roze, jurkjes, rokjes, frutsels en weet ik het wat nog meer.
Ik had een leuke meisjesnaam (kon voor een jongen niets bedenken) en zie me meer als een meisjesmoeder.
Ik ben gek op roze, jurkjes, rokjes, frutsels en weet ik het wat nog meer.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
ik neig denk ik wel een beetje naar een meisje, maar als mensen me ernaar vragen zeg ik meestal dat ik geen voorkeur heb.
Gast- Gast
Ayla schreef:Het belangrijkste is dat je kindje gezond is, daarnaast is het leuk als je een jongen krijgt als je dat graag wil, en een meisje als je dat graag wil. Ben het eens met Tania, voorkeur is niet erg zolang je niet zwaar teleurgesteld bent als het toch niet is wat je hoopte.
Uiteraad vind ik gezondheid het allerbelangrijkste en als het een jongetje is zijn we natuurlijk ook dolgelukkig. Maar op dit moment hoop ik gewoon een heel klein beetje meer op een meisje.
Al denk ik echt dat het weer een jongen is.
Printje- Lady Post-a-lot
Highway schreef:Haha ja ik heb ook al leuk behang gezien
hahhaa een vriendin zei lekker belangrijk..dat is natuurlijk uiteindelijk wel zo maar het is gewoon zo'n mooi behang dat ik het meteen ga bestellen mocht eht een meid zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
Weet het nog niet...op 1 of andere manier lijkt een meisje mij 'eng' haha
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Uiteraard maakt het uiteindelijk niet uit of het een jongen of een meisje is, beide is van harte welkom! Maar ik heb wel een lichte voorkeur voor een jongen. In mijn omgeving vinden ze het niet vreemd dat ik een voorkeur heb. Sommigen vinden het wel vreemd dat die voorkeur een jongen is. Iedereen verwacht hier dat je als vrouw zijnde een voorkeur hebt (als je die hebt) voor een meisje.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
hahhaha dat lijkt me ook wel in het begin hoor. Ik kan me ook geen voorstelling maken van sowieso een kindje erbij, laat staan een meisje.Flower_L schreef:Weet het nog niet...op 1 of andere manier lijkt een meisje mij 'eng' haha
Het huis zou helemaal roze kleuren hier hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Ik dacht dat ik megablij zou zijn toen we hoorden dat we nu een meisje verwachten. En dat was ik ook hoor, en toen ik afgelopen vrijdag in de schoenenwinkel was, was ik helemaal blij dat we straks meisjesschoenen mogen kopen. Maar ik moet nu wel heel erg wennen dat we een meisje krijgen. Gek he?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vond een voorkeur altijd belachelijk, je mocht blij zijn zwanger te zijn en hopen dat je kindje gezond is. Maar om de een of andere reden, als ik heel eerlijk ben, hoop ik nu diep van binnen een beetje op een meisje. Ook omdat we een hele leuke meisjesnaam hebben en we het over de jongensnaam maar niet eens worden. Maar van de andere kant, wat Flower al zei...mij lijkt een meisje ook een beetje eng haha
Laatst aangepast door mystery mom op zo 3 jun 2012 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
Darius dat kan ik me wel voorstellen na twee ventjes. Ga je nu niet helemaal los op jurkjes/rokjes etc.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Darius dat kan ik me wel voorstellen na twee ventjes. Ga je nu niet helemaal los op jurkjes/rokjes etc.
Ik dacht altijd dat ik daar helemaal los op zou gaan maar ik koop voor onze dochter eigenlijk helemaal niet meer dan voor onze zoon.
Gast- Gast
Arden schreef:Printje schreef:Darius dat kan ik me wel voorstellen na twee ventjes. Ga je nu niet helemaal los op jurkjes/rokjes etc.
Ik dacht altijd dat ik daar helemaal los op zou gaan maar ik koop voor onze dochter eigenlijk helemaal niet meer dan voor onze zoon.
hahaha oke maar mijn zoon heeft ook teveel kleren en ik vrees dat een dochter nog meer zou krijgen. Als ik al die schattige jurkjes zie
Printje- Lady Post-a-lot
Ik vind babyjongens vies, vraag me niet waarom :'') Maar als het een zoontje is, is hij meer dan welkom, zijn naam staat al vast sinds ik zwanger was van Louise, haha. Mijn vriend droomt van een dochter en een zoon, maar een meisje zou hij perfect accepteren en ik omgekeerd ook.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Printje schreef:Arden schreef:Printje schreef:Darius dat kan ik me wel voorstellen na twee ventjes. Ga je nu niet helemaal los op jurkjes/rokjes etc.
hahaha oke maar mijn zoon heeft ook teveel kleren en ik vrees dat een dochter nog meer zou krijgen. Als ik al die schattige jurkjes zie
Ik ga wel helemaal los J. had al veel kleertjes maar bij M. ben ik al blij als ze alles twee keer aan heeft gehad voordat het te klein is (ze heeft nu nog net 62 maar ook al veel 68 aan).
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Pagina 1 van 12 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Voorkeur papa...
» voorkeur ouder?
» Politieke voorkeur: met de paplepel?
» Voorkeur jongen of meisje?
» Voorkeur voor mama
» voorkeur ouder?