'gezonde' voorkeur..
+52
Annie24
Snoes
Thunder
Happinaz
Bloem86
Viva
Ezzer
Jazzlyn
Makamba
Sanne
Clapperdie
vlinder-19
woezel
koNijntje
_Lana_
Laced
Marin
Roodkapje
Coco
PapillonRose
Paper Crown
Lavendel
Discordia
Novalee
Muppetje
loesje
Aggi
Smaragdje
Sophiee
SarahKey
Linda
Annemie
MissD
Parisienne
Muis
CCC
Fearie
Filoria
Blue flower
Slakje
mystery mom
Darius
M-G
Flower_L
Lejow
Ayla
kwak
Highway
Monnie
Tania
mickey
Printje
56 plaatsers
Pagina 12 van 12
Pagina 12 van 12 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Re: 'gezonde' voorkeur..
Poepen in je poep.. krijgt zo een hele dubbele betekenis whaha
Maar, nu kan Lejow eindelijk slapen
Maar, nu kan Lejow eindelijk slapen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Gut, Slakje, ik vind je met de minuut dommer overkomen. Heb ik toch niet snel met forummers.
Gast- Gast
Sorry hoor, maar ik zie niet in wat Slakje verkeerd doet.
Sommige woorden worden daar nou eenmaal anders gebruikt. Ze geeft gewoon aan dat een jongen niet haar voorkeur heeft en heeft dat op een 'ongelukkige' manier geformuleerd. Omdat die woorden toevallig in haar omgeving zo gebruikt worden.
En ja, vies kan ook gebruikt worden als in 'het is niet mijn voorkeur'. Die manier van het woord 'vies' gebruiken ken ik ook, maar ach, ik ben dan ook een reserve-Belg.
Er werd een verklaring gevraagd en Slakje heeft duidelijk uitgelegd wat ze hier mee bedoelde. Namelijk dat zede voorkeur heeft voor een meisje, maar dat een jongen ook welkom is. Het is voor haar gewoon wat onwennig en eng als het een jongen zou zijn.
Daarmee is het gedaan lijkt me. Klaar ermee.
Sommige woorden worden daar nou eenmaal anders gebruikt. Ze geeft gewoon aan dat een jongen niet haar voorkeur heeft en heeft dat op een 'ongelukkige' manier geformuleerd. Omdat die woorden toevallig in haar omgeving zo gebruikt worden.
En ja, vies kan ook gebruikt worden als in 'het is niet mijn voorkeur'. Die manier van het woord 'vies' gebruiken ken ik ook, maar ach, ik ben dan ook een reserve-Belg.
Er werd een verklaring gevraagd en Slakje heeft duidelijk uitgelegd wat ze hier mee bedoelde. Namelijk dat zede voorkeur heeft voor een meisje, maar dat een jongen ook welkom is. Het is voor haar gewoon wat onwennig en eng als het een jongen zou zijn.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Jolicious schreef:Oke mama Lissa.
En pas op nu, anders ga je in de hoek!! (die ik al wel mooi versierd heb met mijn krijtjes )
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lissa schreef:Sorry hoor, maar ik zie niet in wat Slakje verkeerd doet.
+1 namens mama Sylvana.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 12 van 12 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Voorkeur papa...
» voorkeur ouder?
» Politieke voorkeur: met de paplepel?
» Voorkeur jongen of meisje?
» Voorkeur voor mama