'gezonde' voorkeur..
+52
Annie24
Snoes
Thunder
Happinaz
Bloem86
Viva
Ezzer
Jazzlyn
Makamba
Sanne
Clapperdie
vlinder-19
woezel
koNijntje
_Lana_
Laced
Marin
Roodkapje
Coco
PapillonRose
Paper Crown
Lavendel
Discordia
Novalee
Muppetje
loesje
Aggi
Smaragdje
Sophiee
SarahKey
Linda
Annemie
MissD
Parisienne
Muis
CCC
Fearie
Filoria
Blue flower
Slakje
mystery mom
Darius
M-G
Flower_L
Lejow
Ayla
kwak
Highway
Monnie
Tania
mickey
Printje
56 plaatsers
Pagina 10 van 12
Pagina 10 van 12 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12
Re: 'gezonde' voorkeur..
Ja inderdaad, daarom vond ik het antwoord ook een beetje stom.Printje schreef:Poep is sowieso vies. Ik had laatst een kleuter in de klas met diarree, natuurlijk erg zielig maar het opruimen kostte me veel kruim....maar goed met liefde doe ik het voor mijn kindjes uit de klas.
Gast- Gast
mickey schreef:Pien schreef:ik vind je steeds vreemder... Wat nou als dat kleine wondertje in je buik een jongetje blijkt te zijn?!Slakje schreef:Ik heb er geen afkeer van, hoor. Ik heb het gewoon niet zo op jongens. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
En ik vind dat jij zeurt... Al op pagina 2 of 3 gaf ze aan dat een jongetje net zo welkom zal zijn als een meisje. Maar daar leest iedereen helemaal overheen. Het gaat er dit hele topic alleen nog maar over dat ze heeft gezegd dat ze het vies vindt. Nu geeft ze aan dat ze het er niet zo op heeft. Ik denk dat het allemaal een kwestie van wennen is voor haar. Mocht er inderdaad een jongetje in haar buik zitten, dan zal ze dat toch echt wel heel leuk vinden hoor, daar ben ik van overtuigd!
Ja maar ja ze zegt nu toch echt zelf dat ze het er niet zo op heeft, al weet ook ik zeker dat dat gevoel heel anders wordt als je dadelijk een jongetje zou krijgen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
mickey schreef:Pien schreef:ik vind je steeds vreemder... Wat nou als dat kleine wondertje in je buik een jongetje blijkt te zijn?!Slakje schreef:Ik heb er geen afkeer van, hoor. Ik heb het gewoon niet zo op jongens. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
En ik vind dat jij zeurt... Al op pagina 2 of 3 gaf ze aan dat een jongetje net zo welkom zal zijn als een meisje. Maar daar leest iedereen helemaal overheen. Het gaat er dit hele topic alleen nog maar over dat ze heeft gezegd dat ze het vies vindt. Nu geeft ze aan dat ze het er niet zo op heeft. Ik denk dat het allemaal een kwestie van wennen is voor haar. Mocht er inderdaad een jongetje in haar buik zitten, dan zal ze dat toch echt wel heel leuk vinden hoor, daar ben ik van overtuigd!
Maar vervolgens zegt ze wel dat ze het niet zo heeft op jongetjes. Dat vind ik een blijk van het feit dat ze er toch een stuk minder blij mee zal zijn dan wanneer ze een meisje krijgt. Daarbij snap ik niet dat je alleen vindt dat Pien zeurt..
Gast- Gast
Ik moet nu opeens denken aan een liedje van Moffel en piertje, kak poep pies dat mag niet dat is VIES
Printje- Lady Post-a-lot
dan zeur ik maar, maar ik vind het echt verbazingwekkend wat voor uitspraken zij doet.mickey schreef:Pien schreef:ik vind je steeds vreemder... Wat nou als dat kleine wondertje in je buik een jongetje blijkt te zijn?!Slakje schreef:Ik heb er geen afkeer van, hoor. Ik heb het gewoon niet zo op jongens. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
Laatst aangepast door Pien op ma 4 jun 2012 - 9:38; in totaal 1 keer bewerkt
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Haha nu zeurt Pien?! LOLOL! Pien mengt zich maar net in t gesprek, sjonge!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hahaha het liedje ken ik niet, Moffel en piertje wel, maar werkelijk ik lig hier echt in een deukPrintje schreef:Ik moet nu opeens denken aan een liedje van Moffel en piertje, kak poep pies dat mag niet dat is VIES
Gast- Gast
Oké jammer dan. Jezus, jullie lezen echt gewoon over mijn woorden heen en lezen alleen maar wat jullie willen lezen.
Ik zal héél blij zijn als het een jongen is, even blij als met Louise.
Duidelijk genoeg? Ik heb een voorkeur. Punt. Alsof ik hem minder graag ga zien dan...
Maar als jullie het nu nog niet begrijpen, laat dan maar. Mij ook goed.
Dan ben ik maar een vreemd wicht. Brengt wat leven in de brouwerij.
Duidelijk genoeg? Ik heb een voorkeur. Punt. Alsof ik hem minder graag ga zien dan...
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Lotje schreef:Ja inderdaad, daarom vond ik het antwoord ook een beetje stom.Printje schreef:Poep is sowieso vies. Ik had laatst een kleuter in de klas met diarree, natuurlijk erg zielig maar het opruimen kostte me veel kruim....maar goed met liefde doe ik het voor mijn kindjes uit de klas.
Misschien schokkend, maar het was niet serieus.
Printje: Ja, je kunt ook niet echt van de andere kinderen vragen om het op te lossen . Ach als kleuterjuf weet je natuurlijk ook dat dit af en toe kan gebeuren, bij elke leeftijd horen wel nadelen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Nou... ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik vind dat de opmerking van Slakje volledig uit zijn verband wordt gerukt. Ik kan moeilijk iedereen gaan beschuldigen van zeuren Ik heb Pien nu gequote, maar het net zo goed een ander kunnen zijn.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Lotje schreef:Hahaha het liedje ken ik niet, Moffel en piertje wel, maar werkelijk ik lig hier echt in een deukPrintje schreef:Ik moet nu opeens denken aan een liedje van Moffel en piertje, kak poep pies dat mag niet dat is VIES
Is echt ook een hilarisch liedje, als je het met kleuters zingt worden ze knetter gek.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb ook (ooit) wel eens een niet zo tactische opmerking gemaakt, maar daar werd niet zó massaal over gevallen. Ik denk dat ze het nu wel weet hoor....
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
[quote="Hadewijch"]
Misschien schokkend, maar het was niet serieus. Nou echt schokkend vond ik het niet hoor
Lotje schreef:Ja inderdaad, daarom vond ik het antwoord ook een beetje stom.Printje schreef:Poep is sowieso vies. Ik had laatst een kleuter in de klas met diarree, natuurlijk erg zielig maar het opruimen kostte me veel kruim....maar goed met liefde doe ik het voor mijn kindjes uit de klas.
Misschien schokkend, maar het was niet serieus. Nou echt schokkend vond ik het niet hoor
Gast- Gast
Slakje schreef:Oké jammer dan. Jezus, jullie lezen echt gewoon over mijn woorden heen en lezen alleen maar wat jullie willen lezen.
Maar nu weet ik nog niet wáárom je ze vies vindt.. Ah toe vertel! Anders kan ik
écht niet slapen hoor vanavond.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
https://www.youtube.com/watch?v=XT6NX78yaI8
Dit zijn niet mijn kindjes maar je hoort ook het liedje.
Printje- Lady Post-a-lot
Zoals je het nu zegt, staat het er gewoon heel anders, Slakje. Veel forummers hebben in dit topic gezegd dat ze een voorkeur hebben, maar bij jou klonk het door het woord 'vies' als een afkeer, daarom vielen mensen er wel over. Fijn in ieder geval dat je blij zult zijn met een jongetje en je eigen kind vind je volgens mij nooit vies.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Vind het best jammer. Wij zeggen dat gewoon hier zo. Allez, in mijn omgeving. En als we iets vies vinden (zoals jullie het zeggen zoals poep zeggen wij vuil). Dat dit zo'n heisa heeft veroorzaakt...
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
zoals jij aangeeft het uitzijn verband gerukt te zijn, zo vinden "wij" de opmerkingen die zij plaatst erg vreemd. Blijkbaar mag jij je zegje wel doen en wij niet.mickey schreef:Nou... ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik vind dat de opmerking van Slakje volledig uit zijn verband wordt gerukt. Ik kan moeilijk iedereen gaan beschuldigen van zeuren Ik heb Pien nu gequote, maar het net zo goed een ander kunnen zijn.
Maar goed, bedtijd voor mij!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Dan snap ik nog niet wat je dan bedoelt met vies...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb geen voorkeur. Ik zie mezelf met een jongetje, maar ook met een meisje.
Gast- Gast
Hadewijch schreef:Zoals je het nu zegt, staat het er gewoon heel anders, Slakje. Veel forummers hebben in dit topic gezegd dat ze een voorkeur hebben, maar bij jou klonk het door het woord 'vies' als een afkeer, daarom vielen mensen er wel over. Fijn in ieder geval dat je blij zult zijn met een jongetje en je eigen kind vind je volgens mij nooit vies.
Hoeveel F ook poept (naast zijn luier en hele rug vol), zijn bed onderspuugt en er vervolgens in gaat liggen of mij recht in mijn gezicht niest, ik ben stapelgek op dat jochie en ik kan het allemaal hebben! Das inderdaad die moederliefde denk ik
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had net ook al even op youtube gekeken.Printje schreef:https://www.youtube.com/watch?v=XT6NX78yaI8
Ik denk dat ik het grappiger vind als ik een filmpje met Moffel en piertje zou zien. Maar dat kan ik niet vinden. En eigenlijk wordt het ook wel eens tijd dat ik zo naar bed ga.
Gast- Gast
Ik ook niet en ik denk ook niet dat wij het zullen gaan snappen.Lejow schreef:Dan snap ik nog niet wat je dan bedoelt met vies...
Gast- Gast
Ik kan die met moffel en piertje ook niet vinden, ik heb dat liedje op cd.
Ze blijven het overigens weeeeeeeeeeeeeken zingen wanneer je ze dit aanleert dus wees gewaarschuwd.
Ze blijven het overigens weeeeeeeeeeeeeken zingen wanneer je ze dit aanleert dus wees gewaarschuwd.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 10 van 12 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Voorkeur papa...
» voorkeur ouder?
» Politieke voorkeur: met de paplepel?
» Voorkeur jongen of meisje?
» Voorkeur voor mama
» voorkeur ouder?