Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'gezonde' voorkeur..

+52
Annie24
Snoes
Thunder
Happinaz
Bloem86
Viva
Ezzer
Jazzlyn
Makamba
Sanne
Clapperdie
vlinder-19
woezel
koNijntje
_Lana_
Laced
Marin
Roodkapje
Coco
PapillonRose
Paper Crown
Lavendel
Discordia
Novalee
Muppetje
loesje
Aggi
Smaragdje
Sophiee
SarahKey
Linda
Annemie
MissD
Parisienne
Muis
CCC
Fearie
Filoria
Blue flower
Slakje
mystery mom
Darius
M-G
Flower_L
Lejow
Ayla
kwak
Highway
Monnie
Tania
mickey
Printje
56 plaatsers

Pagina 2 van 12 Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

'gezonde' voorkeur.. - Pagina 2 Empty Re: 'gezonde' voorkeur..

Bericht  Blue flower zo 3 jun 2012 - 9:44

Ik vind een 'gezonde' voorkeur niet fout als je ook maar net zo gelukkig kan zijn met een jongen, als je een meisje zou willen.

Ik heb het eigenlijk ook wel een beetje hoor. We hebben nu 2 jongens ( 1 is niet mijn biologische zoon) maar ik zou een meisje nu heel leuk vinden mocht ik zwanger worden. Mocht het wel een jongen worden zou ik daar ook heel erg gelukkig mee zijn, want hoe leuk is het om moeder te zijn van een echt jongens gezin, jongens zijn vaak moederskindjes haha dus kom maar op met al die kusjes en knuffels. Wink
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Printje zo 3 jun 2012 - 9:46

Blue Flower; hier ook zo'n heerlijk mama's kindje. Hij is echt mijn grootste knuffelkont.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 9:47

Oh dan ben ik misschien uitzondering :P ik keek bij allebei de zwangerschappen alleen maar bij de meisjeskleren en wilde alles kopen en toen kreeg ik een meisje en had ik dat veel minder. Ze heeft alsnog wel veel hoor daar niet van ;-)

Gast
Gast

Bericht  Filoria zo 3 jun 2012 - 9:51

Flower_L schreef:Weet het nog niet...op 1 of andere manier lijkt een meisje mij 'eng' haha
Mij ook!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Fearie zo 3 jun 2012 - 9:57

Hier de voorkeur voor een jongen, ik wou heel graag een jochie als eerste kindje en kreeg ook een jongetje. Als het een meisje was geweest was ik er ook gelukkig van geworden, zou niets minder van mijn meisje gehouden hebben hoor. Toch zou ik bij een 2e ook graag weer een jongen willen, lijkt me zo leuk 2 broers.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Darius zo 3 jun 2012 - 9:58

Arden schreef:Oh dan ben ik misschien uitzondering :P ik keek bij allebei de zwangerschappen alleen maar bij de meisjeskleren en wilde alles kopen en toen kreeg ik een meisje en had ik dat veel minder. Ze heeft alsnog wel veel hoor daar niet van ;-)

Ik ook! Ik was altijd heel stiekem ook wel aan het snuffelen bij de meisjes, maar ik heb nu nog niets gekocht. Sterker nog, waarschijnlijk krijgt dit meisje een shirtje van Feetje in het blauw als eerste pakje. Met een auto erop. Wink
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  CCC zo 3 jun 2012 - 10:30

Ik had niet echt voorkeur, ik was allang blij dat ik zwanger was geraakt. Maar ik vond meisjes toch makkelijker dan jongens, al ging ik steeds meer om me heen kijken naar jongens dingen en werd daar eigenlijk ook enthousiast van. Zo enthousiast dat ik er van overtuigd was dat het een jongen was, was dan ook verbaasd bij de geslachtsbepalingsecho dat het een meisje was. Maar daar was ik dan ook wel heel blij mee, hopelijk bij een volgende zwangerschap (als we die nog een keer aangaan) een jongen... Dat zou ik echt superleuk vinden! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Highway zo 3 jun 2012 - 10:49

Slakje schreef:Ik vind babyjongens vies, vraag me niet waarom :'') Maar als het een zoontje is, is hij meer dan welkom, zijn naam staat al vast sinds ik zwanger was van Louise, haha. Mijn vriend droomt van een dochter en een zoon, maar een meisje zou hij perfect accepteren en ik omgekeerd ook.

vies? waarom vies? Very Happy
(jaja ik vraag het toch, vind het zo'n vreemde uitspraak.. Very Happy )
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 10:50

Ik zou ook wel een meisje willen mocht ik nog ooit zwanger raken. Gewoon omdat ik dan 2 verschillende geslachten zou hebben. Ik ben ook wel benieuwd hoe een meisjes variant er van ons uit zou zien Very Happy Maar voor S. lijkt het me wel weer leuker om nog een zoon erbij te krijgen. Dus eigenlijk zou het me helemaal niks uitmaken wat het zou worden

Gast
Gast

Bericht  Muis zo 3 jun 2012 - 18:43

Voor dat ik zwanger was heb ik altijd een voorkeur gehad voor een meisje, maar sinds ik zwanger ben niet meer. De chinese geboortetabel geeft bij mij een jongen aan en daar ben ik over gaan fantaseren en vind dat nu net zo leuk. Ik denk dat ik een meid makkelijker vind, maar niet per definitie leuker. Nog 2 weken, dan weten we het.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Parisienne zo 3 jun 2012 - 19:11

Ik geef toe dat ik ook wel een voorkeur heb. Zowel een jongen als meisje zijn beiden welkom, maar meisjes lijken mij toch net wat leuker. Waarschijnlijk omdat ik ben opgegroeid met twee zusjes om me heen.. ik zou graag een mama zijn van een echt meidengezin smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  MissD zo 3 jun 2012 - 19:39

Parisienne schreef:Ik geef toe dat ik ook wel een voorkeur heb. Zowel een jongen als meisje zijn beiden welkom, maar meisjes lijken mij toch net wat leuker. Waarschijnlijk omdat ik ben opgegroeid met twee zusjes om me heen.. ik zou graag een mama zijn van een echt meidengezin 'gezonde' voorkeur.. - Pagina 2 561177

Hier hetzelfde. Ik zie mezelf ook meer als een "meisjesmama"... kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik weer zwanger mag worden en dat er dan een jongetje in mijn buik groeit, al zou een jongetje ook zeker welkom zijn.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Annemie zo 3 jun 2012 - 20:01

mickey schreef:Ik snap je helemaal! Mocht hier ooit een tweede komen (wat ik wel heeeeeel erg hoop), dan zou ik een meisje ook wel heel leuk vinden.

+1
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Linda zo 3 jun 2012 - 20:04

Parisienne schreef:Ik geef toe dat ik ook wel een voorkeur heb. Zowel een jongen als meisje zijn beiden welkom, maar meisjes lijken mij toch net wat leuker. Waarschijnlijk omdat ik ben opgegroeid met twee zusjes om me heen.. ik zou graag een mama zijn van een echt meidengezin smile

Helemaal +1!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  SarahKey zo 3 jun 2012 - 20:09

ik snap het wel hoor en vind een voorkeur hebben heel normaal.

Ik had een voorkeur voor een jongen en sprong een gat in de lucht dat het ook een jongen bleek te zijn.

Ik heb niets met meisjes, glitters, leggings, rokjes, k3, staartjes en ander meisjesgeneuzel Wink Tja en er zijn natuurlijk ook meisjes die graag jongensdingen doen enzo maar dat vind ik anders.

Wil het liefst een groot jongensgezin I love you

Maar mocht de tweede een meisje zijn, ook goed hoor, dan is mijn man vooral heel blij haha
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Filoria zo 3 jun 2012 - 20:12

SarahKey schreef:Ik heb niets met meisjes, glitters, leggings, rokjes, k3, staartjes en ander meisjesgeneuzel Wink Tja en er zijn natuurlijk ook meisjes die graag jongensdingen doen enzo maar dat vind ik anders.

Wil het liefst een groot jongensgezin I love you
Jaaa heel herkenbaar wat jij zegt!

Aan de andere kant maak ik me wel zorgen over hoe dat moet als de mannen allemaal boven de 10 zijn. Dan heb je zo'n huis vol grote mannen die tegen je kunnen samenspannen enzo... Dan lijkt een dochter me toch wel heel fijn. Als tegenwicht.

Als ik bij de 20-weken-echo hoor dat het een jongetje is spring ik een gat in de lucht, maar als het een meisje is ook! Goed geregeld eigenlijk he? 'gezonde' voorkeur.. - Pagina 2 281626781
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  SarahKey zo 3 jun 2012 - 20:18

Lijkt me juist superleuk, allemaal grote jongenspubers! Meisjes kunnen echt vreselijk kattig worden in de puberteit.
Als ik mijn 3 nichtjes samen zie... pale Denk wel eens, arme oom en tante...
Dat gekwebbel, gekat, geruzie, gescheld, moment later zijn ze poeslief voor elkaar want dan wil de 1 weer wat van de ander (een nagellak of shirtje oid) , schijnheilig Laughing

Nee hoor geef maar mij maar een paar leuke stoere zonen Laughing Very Happy Al dat testoron in huis, wat zal ik me veilig voelen Wink

En de (schoon)dochters komen dan vanzelf, hopenlijk.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 20:30

Slakje schreef:Ik vind babyjongens vies, vraag me niet waarom :'') Maar als het een zoontje is, is hij meer dan welkom, zijn naam staat al vast sinds ik zwanger was van Louise, haha. Mijn vriend droomt van een dochter en een zoon, maar een meisje zou hij perfect accepteren en ik omgekeerd ook.

'gezonde' voorkeur.. - Pagina 2 878948377

Gast
Gast

Bericht  Annemie zo 3 jun 2012 - 20:56

[quote="SarahKey"]ik snap het wel hoor en vind een voorkeur hebben heel normaal.

Ik heb niets met meisjes, glitters, leggings, rokjes, k3, staartjes en ander meisjesgeneuzel Wink Tja en er zijn natuurlijk ook meisjes die graag jongensdingen doen enzo maar dat vind ik anders.

[/quote

Dat heb ik ook wel, maar toch lijkt me een meisje wel leuk, ook omdat ik wel benieuwd ben hoe een meisje van ons samen eruit ziet en hoe het is om een meisje te hebben.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 20:58

Lotje schreef:

'gezonde' voorkeur.. - Pagina 2 878948377
Hahaha inderdaad :O

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 21:03

SarahKey schreef:

|Ik heb precies hetzelfde, ben allergisch voor roze haha. Had dan ook bij de zwangerschappen de voorkeur voor jongetjes. Komt misschien ook doordat mijn broer 3 meiden heeft. En als ik die af en toe hoor en bezig zie dan denk ik ook wel eens, arme broer hahah. Ik zie en zag mezelf gewoon altijd als moeder langs het voetbalveld staan om mijn jongens aan te moedigen. En die 'wens' is uitgekomen. Het zijn echte voetballertjes samen. Mochten ze trouwens een andere sport willen doen dan moedig ik ze net zo hard aan uiteraard, maar dit vind ik wel echt heel leuk.

Gast
Gast

Bericht  Sophiee zo 3 jun 2012 - 21:04

Ik heb altijd kinderen gewild en sinds ik me kan heugen gedácht dat ik later een meidengezin zou krijgen. Niet zozeer gehoopt, hoewel ik meisjes (en dus dochters) wel erg leuk vind, maar echt gedacht dat het zo zou zijn. Toen bleek dat wij een dochter kregen, was ik ook niet verrast. En stiekem ben ik nu wel heel erg blij, die ''heb'' ik alvast. Bij een tweede zou het me dan ook niks uitmaken. Een jongen en een meisje zou ik erg leuk vinden, maar twee meiden zou ook super zijn. Eerst dit meisje maar eens op de wereld zetten Wink.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  mickey zo 3 jun 2012 - 21:04

Oh, ik vind meisjes helemaal leuk! Op het werk (KDV) ben ik altijd de meisjes aan't vlechten, als ze nagellak opwillen, doe ik dat graag. Voor mijn nichtje zie ik ook steeds leuke jurkjes, rokjes, enz. Kan niet wachten totdat ze een speldje in haar haren kan, maar ze is pas 3 maanden en helaas niet gezegend met een bos haar zoals de dochter van MissD Wink

Maar ik ben stapelgek op mijn zoon! Lekker stoere kleertjes aan, haren in een kuif of hanenkammetje Wink
Mocht er ooit een tweede komen, dan zou ik een meisje erg leuk vinden, zodat ik er van beide één heb. Maar nog een jongen, zou ik ook heel leuk vinden, dan hebben we twee broertjes.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 21:04

Lieskuh schreef:
SarahKey schreef:

|Ik heb precies hetzelfde, ben allergisch voor roze haha. Had dan ook bij de zwangerschappen de voorkeur voor jongetjes. Komt misschien ook doordat mijn broer 3 meiden heeft. En als ik die af en toe hoor en bezig zie dan denk ik ook wel eens, arme broer hahah. Ik zie en zag mezelf gewoon altijd als moeder langs het voetbalveld staan om mijn jongens aan te moedigen. En die 'wens' is uitgekomen. Het zijn echte voetballertjes samen. Mochten ze trouwens een andere sport willen doen dan moedig ik ze net zo hard aan uiteraard, maar dit vind ik wel echt heel leuk.
+1

Gast
Gast

Bericht  Parisienne zo 3 jun 2012 - 21:24

En ik zie mezelf dan weer niet langs een voetbalveld staan, meer in een balletzaal ofzo Laughing En zal je zien dat N. opgroeit tot een echte stoere voetballiefhebster en ik alsnog langs het voetbalveld sta
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 12 Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: