Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Draagdoek

+21
Vancity_girl
Smaragdje
Blue flower
Linda
Pien
xxjojootjexx
Darius
Meeko
Teddyaapje
LindaK
Theeleut
PapillonRose
duckie
Coccinelle
maiadebij
Liadan
Tazz
Bruintje Beer
Fiwen
Susan
-Ieniemienie-
25 plaatsers

Pagina 10 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 21:24

Snoepy87 schreef:
Teddyaapje schreef:
Coccinelle schreef:Mooie stofjes Papillonrose en Duckie!

Als ik die stofjes zie vind ik het toch wel jammer dat T een jongen is haha.

Whaha dat vind ik ook wel eens! Ik vind het veel lastiger om een mooie stof te vinden die bij een jongen past!

Maar de moeder draagt de MT toch? Wink Je hebt ook wel leuke stofjes die wat meer voor een jongen zijn, delfstsblauw bijvoorbeeld! Ik heb laatst een MT gemaakt met zwarte banden en een zilvergrijs lijfje, dat kan ook prima voor een jongen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 21:32

Ja delfsblauw kan idd wel, maar als ik een meisje gehad zou hebben zou ik een knal roze maken Very Happy
Maar goed wie weet in de toekomst.
Ik ben benieuwd of ze op de markt wat leuke stoffen hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Bruintje Beer di 8 maa 2011 - 21:49

Ik vind delfstblauw ook voor een meisje kunnen hoor want ik denk er sterk aan om zo'n soort stof te gebruiken.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 21:54

Bruintje Beer schreef:Ik vind delfstblauw ook voor een meisje kunnen hoor want ik denk er sterk aan om zo'n soort stof te gebruiken.

dat kan ook prima voor een meisje vind ik, je hebt ook rode deltsblauw, vind ik ook leuke stofjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 22:12

Bruintje Beer schreef:Ik vind delfstblauw ook voor een meisje kunnen hoor want ik denk er sterk aan om zo'n soort stof te gebruiken.

Tuurlijk kan dat voor een meisje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  duckie do 10 maa 2011 - 2:18

ik weet zo even niet meer wie het vroeg maar hier was ik 32.80 kwijt voor de stof die gebruikt is.

heb van de week de fcc geprobeerd, moest naar een aantal winkels die niet bij elkaar in de buurt lagen dus vond het wel makkelijk om haar even gauw in de doek te doen, hoef ik nie elke keer de kinderwagen te pakken. dat is echt handig voor zo zeg, kan haar er makkelijk in en uit halen zonder alles los te halen en te doen Very Happy ze vond het weer heerlijk in de doek, heeft genoten van het mooie weer. heb maar een zonnebrilletje voor haar gekocht want ze kijkt alle kanten op en de zon scheen nog al fel die dag dus had zelf ook een zonnebril op.

heb van de week mn hoppediz das leichte binnengekregen, ben erg benieuwd hoe die bevalt heb hem nog niet geprobeerd maar hij voelt heel anders aan.
misschien domme vraag hoor maar bij mn beide hoppediz doeken zit aan 1 kant op het eind een soort van vakje(?) ofzo met klitteband weet iemand waar dit voor is?

whoehoe en vandaag is mn mei tai op de post gegaan dus hopelijk komt die morgen binnen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 2:27

duckie schreef:ik weet zo even niet meer wie het vroeg maar hier was ik 32.80 kwijt voor de stof die gebruikt is.

heb van de week de fcc geprobeerd, moest naar een aantal winkels die niet bij elkaar in de buurt lagen dus vond het wel makkelijk om haar even gauw in de doek te doen, hoef ik nie elke keer de kinderwagen te pakken. dat is echt handig voor zo zeg, kan haar er makkelijk in en uit halen zonder alles los te halen en te doen Very Happy ze vond het weer heerlijk in de doek, heeft genoten van het mooie weer. heb maar een zonnebrilletje voor haar gekocht want ze kijkt alle kanten op en de zon scheen nog al fel die dag dus had zelf ook een zonnebril op.

heb van de week mn hoppediz das leichte binnengekregen, ben erg benieuwd hoe die bevalt heb hem nog niet geprobeerd maar hij voelt heel anders aan.
misschien domme vraag hoor maar bij mn beide hoppediz doeken zit aan 1 kant op het eind een soort van vakje(?) ofzo met klitteband weet iemand waar dit voor is?
whoehoe en vandaag is mn mei tai op de post gegaan dus hopelijk komt die morgen binnen

Dat is een opbergvakje. Voor sleutels, of een luier, of een.... Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  duckie do 10 maa 2011 - 2:40

oh ja tuurlijk wat dom angel
maar wel handig
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 2:51

duckie schreef:oh ja tuurlijk wat dom angel
maar wel handig

Dat zijn jouw woorden he :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 9:48

wie weet zijn hier wel geinteresseerden: ik heb in de vraag en aanbod pijler een ringsling te koop staan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  PapillonRose zo 20 maa 2011 - 9:52

Die is wel mooi zeg! Hmm... ik wacht toch mijn mei tai die van de week binnenkomt maar eventjes af voordat ik alweer aan iets nieuws begin Embarassed
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 9:57

Maar papillon, je begrijpt toch zeker zelf ook wel dat een ringsling een onmisbaar item is in je draagdoekenverzameling Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  maiadebij zo 20 maa 2011 - 10:16

Dromertje, waarom verkoop je hem?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 23:55

de ringsling zelf bevalt me heel goed, je hebt 'm heel snel om, ideaal voor als je even snel de hond uit moet laten of vanuit de auto even een boodschap wilt halen, maar ik heb toch liever een geweven stof denk ik. Als ik 'm niet verkoop dan blijf ik 'm wel gewoon gebruiken, maar als ik 'm kan verkopen, wil ik een geweven weer kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Meeko zo 3 apr 2011 - 20:23

Heb ik haar er zo goed in?
Heb t idee dat de doek een beetje los zit, maar durf het niet veel strakker te doen, of hoort ie gewoon zo?
Draagdoek - Pagina 10 1273945650_5_HAnV
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 20:33


Meeko, op zich zit ze er al heel goed in zo hoor! Ik zou haar zelf alleen nog wat hoger knopen (zodat je makkelijk een kus op haar hoofdje kunt geven zeg maar). En te strak knopen gebeurt niet zo snel, dus ik zou hem nog net iets meer aanspannen, en dan de banden over je schouder goed uitspreiden, zodat het binnenste deel iets minder hoog in je nek zit. Nu is ze nog klein (nou ja, zo heel klein was ze al niet bij de geboorte he), maar als ze wat zwaarder wordt kan het daar wat gaan knellen.

Vinden jullie het dragen fijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 20:34

Voor de eerste keer ziet het er al best goed uit! Zoals ik het nu zie zit ze wel vrij laag, je kunt haar op deze manier niet een kusje op het hoofd geven hè? Je mag de doek ook wat strakker knopen, te strak krijg je nauwelijks voor elkaar hoor! Zo te zien vond ze het wel fijn :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Meeko zo 3 apr 2011 - 20:52

Heb haar nu wat hoger gedaan. Vind t wel maar eng met die beentjes. Maar als ze niet lekker zit zal ze t vast laten weten toch.
Ze vind t wel heerlijk en sliep meteen bij me.
Echt handig zo'n ding hoor!
Heb in alle rust samen met Senna kunnen ontbijten smile

Is er ook nog een houding waarbij ze kan liggen? En hoe heet die? Kan ik dat even opzoeken hoe ik dat moet knopen.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Smaragdje zo 3 apr 2011 - 21:08

Meeko schreef:Heb haar nu wat hoger gedaan. Vind t wel maar eng met die beentjes. Maar als ze niet lekker zit zal ze t vast laten weten toch.
Ze vind t wel heerlijk en sliep meteen bij me.
Echt handig zo'n ding hoor!
Heb in alle rust samen met Senna kunnen ontbijten smile

Is er ook nog een houding waarbij ze kan liggen? En hoe heet die? Kan ik dat even opzoeken hoe ik dat moet knopen.

ik weet niet of je hier iets aan hebt?
http://www.babylonia.be/product_manual/Tricot-slen_NL.pdf

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 21:18

Meeko schreef:Heb haar nu wat hoger gedaan. Vind t wel maar eng met die beentjes. Maar als ze niet lekker zit zal ze t vast laten weten toch.
Ze vind t wel heerlijk en sliep meteen bij me.
Echt handig zo'n ding hoor!
Heb in alle rust samen met Senna kunnen ontbijten smile

Is er ook nog een houding waarbij ze kan liggen? En hoe heet die? Kan ik dat even opzoeken hoe ik dat moet knopen.

Meeko, het kán wel liggend, maar het wordt niet echt aangeraden. Op die manier is de kans op verstikking groter (omdat ze dan met haar kinnetje op de borst ligt). Ik heb het zelf in ieder geval niet meer gedaan met Thije.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  PapillonRose zo 3 apr 2011 - 21:45

Meeko schreef:Heb haar nu wat hoger gedaan. Vind t wel maar eng met die beentjes. Maar als ze niet lekker zit zal ze t vast laten weten toch.
Ze vind t wel heerlijk en sliep meteen bij me.
Echt handig zo'n ding hoor!
Heb in alle rust samen met Senna kunnen ontbijten smile

Is er ook nog een houding waarbij ze kan liggen? En hoe heet die? Kan ik dat even opzoeken hoe ik dat moet knopen.
Er is een houding waarin ze kan liggen idd, heb ik ook een paar keer gedaan met A.
Ik was alleen ook bang voor verstikking in deze houding, dus heb het niet zo vaak gedaan. Hoe de houding heet weet ik even niet, ik ben nu niet thuis en mijn draagdoekboekje ligt thuis. Als je wilt kan ik het vanavond wel even voor je opzoeken.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  maiadebij ma 4 apr 2011 - 9:05

Hee is dat de hopp Casablanca??

Ik zou haar idd ook wat hoger doen. En ik herken het wel hoor, zo'n kindje is nog zo klein! Dan ben je al snel bang dat je te strak knoopt, of het ergens knelt etc, maar ze ligt al zo tevreden te slapen op de foto. Dan moet ze het wel fijn vinden!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Meeko di 5 apr 2011 - 3:17

Maia, yep. Wou eigenlijk de blauwe maar dat vond m'n man maar niks. Dus nu gewoon neutrale kleur.

Nou dan ga ik die ligstand maar niet doen. Ben al zo bang voor wiegendood enzo. Ga morgen even proberen met de beentjes erin, moet denk ik ook wel lekker voor der zijn.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Liadan ma 2 mei 2011 - 1:00

Even dit topic omhoog halen. Is er hier iemand die een onbag heeft en draagt dit fijner dan een gewone tas? Knoop je 'm onder of over je draagdoek heen?
Mijn moeder wil er 1 voor me maken en wat is een fijne maat voor een onbag?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 1:08

Ik ken dat helemaal niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 10 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum