Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+106
Polly
Bazinga
Thunder
Theeleut
Bacio
Lousanne
Océane
kippiee
Benthe
Antibes
Toet
Lady1984
Jerry
Lady4
Aardbei
Tazz
Darius
Liz
blondje1313
Sylvana
Phileine
Lenthe
Alex
nina
Pussycat
_Nina
Sterre
ellibre
Discordia
Rumble
Rose
PrimaBella
SparklingEyes
Paper Crown
June
Pompoen
MAS
Tiana
Steep
Happinaz
Rovine
Gympie
Atelier Madame
Angela_1986
Lavendel
Rush
Makamba
Novalee
Carra
Jasmine
frolic
Arwyn
studiebol
Oasis
Inge
Travelgurly
Esperanza
Curious
Rebecca
woezel
Tania
loesje
May
Bolleke
Marin
Parisienne
Blond
Sugarfall
Caro
Caresses
Snoes
Kerel
Pien
Winegum
Leine
juffie001
Viva
mzcharlotte
Ayla
CCC
Takkie
Lejow
Filoria
Mamsie
RYW
Ibbeltje
Zwerver
Krullebol
SuperGrover
bolus26
Supertalentje
Kaboutertje
Ella
Cheesegirl
Zora
Minx
Stuiterbal
Muis
Siem
SoGood
Poubelle
slaatje
Twellie
Susan
MADDIE
Sweety
110 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 3:52

Zelda schreef:
Ayla schreef:Maar een ongelukkige moeder en kleinerende vader maakt een kind ook niet gelukkig.
Daar kan toch aan gewerkt worden? En zoals ik het lees komt het af en toe voor, niet de hele tijd. Ik denk dat dit 'gewoon' een periode in hun relatie is die niet lekker loopt. Daar hoef je niet voor uit elkaar te gaan. Of denk ik nu te positief?
Nee hoor, want zo zie ik het ook. Aan een relatie kan je werken, sowieso blijft een relatie niet op een stabiele lijn. Maar je moet wel beide willen en ik merk nu dat de man er weinig tot geen behoefte aan heeft, zij kan wel vechten maar dan zal hij ook moeten meewerken door erover te praten wat op dit moment niet lekker gaat, hij ontwijkt nu alles en het risico daarvan is dat ze nog meer ergernissen krijgen met alle gevolgens van dien. Ik zou sowieso niks goed maken met een kindje, dat is een grote fout om het zo op te lossen omdat het vaak van tijdelijke aard is. Hij zal toch echt om die tafel moeten zitten, al bindt je hem vast, want biechtje heeft zeker het recht om te weten waar ze aan toe is, nogmaals veel sterkte!!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Ayla di 19 jun 2012 - 3:55

Ik bedoel ook zeker niet dat ze er nu maar meteen een punt achter moet zetten, maar hij kleineert haar (ook al is het af en toe) al 2 jaar, dan moeten ze toch om de tafel gaan zitten om daarover te praten? Misschien is het nu al meer gewoonte dan dat ie het meent, en heeft hij er zelf geen erg in hoe zeer het haar doet.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 6:27

Mijn vriend vindt mij te dik Cry

Gast
Gast

Bericht  Minx di 19 jun 2012 - 6:41

Biechtje01 schreef:Mijn vriend vindt mij te dik Cry

en heeft hij er verder nog wat over gezegd?? mijn vriend vind mij ook te dik, zou me liever ook dunner zien. (was ik ook toen ik hem leerde kennen). Heeft je vriend het alleen gezegd of wil hij je ook helpen. En de belangrijkste vraag natuurlijk is het ook zo??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 6:42

Is je BMI ook echt te hoog? Weet je ook waarom hij jou te dik vindt?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 6:54

Fairytale schreef:

en heeft hij er verder nog wat over gezegd?? mijn vriend vind mij ook te dik, zou me liever ook dunner zien. (was ik ook toen ik hem leerde kennen). Heeft je vriend het alleen gezegd of wil hij je ook helpen. En de belangrijkste vraag natuurlijk is het ook zo??

Hij vind het steeds moeilijker om intiem met mij te zijn, omdat hij het gewoon niet aantrekkelijk vindt.
Hij houdt wel van me hoor dat wel, maar hij geeft eerlijk aan dat hij het nu niet zo mooi vindt en het nu nog niet te laat is om er iets aan te doen. Hij wil me wel steunen. Maar zegt dat ik het wel zelf moet doen. Waar hij natuurlijk gelijk in heeft.

Mijn BMI is 27. Hij zegt dat hij trots op me zou zijn als ik 10 kilo afval in ongeveer 3 maanden tijd.

Ik geef hem trouwens wel gelijk dat 10 kilo er af echt wel een stuk mooier is. En ga ook zeker mijn best doen om dat doel te behalen. Ik wil hem echt niet kwijt.

En ook al heeft hij wel gelijk en is hij eerlijk, doet het me wel pijn Cry

Laatst aangepast door Biechtje01 op di 19 jun 2012 - 6:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 6:57

Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan en deze was heeeeeel licht positief, ik reken er eigenlijk niet zo op omdat ik pas over 5 dagen ongesteld moet worden, ik ga zaterdag weer een test doen!

ik vind het leuk, maar ook bang, ons 1e kindje is nog niet zo oud (binnen het jaar)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 7:02

Is 10 kilo afvallen in 3 maanden niet erg veel? Hoe ga je dit aanpakken dan? Minder snoepen, gezonder eten, veel sporten? Ik vind het trouwens best jammer om te horen dat je vriend je niet meer aantrekkelijk vindt alsof het alleen maar om het lichaam draait. Bedoel je hebt toch ook een mooie gezicht, mooie ogen en een leuke lach, uitstraling. Als jij lekker in je vel zit straal je toch ook iets uit of dat nu 10 kilo meer of minder is. Is dat voor hem minder belangrijk dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 7:06

Biechtje01 schreef:
Fairytale schreef:

Hij vind het steeds moeilijker om intiem met mij te zijn, omdat hij het gewoon niet aantrekkelijk vindt.
Hij houdt wel van me hoor dat wel, maar hij geeft eerlijk aan dat hij het nu niet zo mooi vindt en het nu nog niet te laat is om er iets aan te doen. Hij wil me wel steunen. Maar zegt dat ik het wel zelf moet doen. Waar hij natuurlijk gelijk in heeft.

Mijn BMI is 27. Hij zegt dat hij trots op me zou zijn als ik 10 kilo afval in ongeveer 3 maanden tijd.

Ik geef hem trouwens wel gelijk dat 10 kilo er af echt wel een stuk mooier is. En ga ook zeker mijn best doen om dat doel te behalen. Ik wil hem echt niet kwijt. Uhhh ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Dus omdat hij zegt dat je te dik bent, ga je afvallen? Ben je echt bang dat hij bij je weg zal gaan als je niet afvalt? Sorry maar dat zou ik wel erg egoistisch vinden van hem als hij je gaat verlaten omdat je 10 kilo te zwaar bent.

En ook al heeft hij wel gelijk en is hij eerlijk, doet het me wel pijn Cry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 7:14

Dropdraakje schreef:Is 10 kilo afvallen in 3 maanden niet erg veel? Hoe ga je dit aanpakken dan? Minder snoepen, gezonder eten, veel sporten? Ik vind het trouwens best jammer om te horen dat je vriend je niet meer aantrekkelijk vindt alsof het alleen maar om het lichaam draait. Bedoel je hebt toch ook een mooie gezicht, mooie ogen en een leuke lach, uitstraling. Als jij lekker in je vel zit straal je toch ook iets uit of dat nu 10 kilo meer of minder is. Is dat voor hem minder belangrijk dan?

Je zal vast gelijk hebben hoor maar ik geloof dat ik al zover ben dat ik denk dat dat nu idd even niet meer telt. Die kilo's staan me nu gewoon in de weg en die wil ik er dus zo snel mogelijk af hebben. Wel verantwoord natuurlijk, dus idd, meer bewegen, gezonder eten en de wijn voorlopig laten staan. Ik ben namelijk echt bang dat als ik dus niet zichtbaar ga afvallen dat ik hem op den duur kwijt ga raken.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje di 19 jun 2012 - 7:15

Ik vind het wel heel erg als hij het zelfs zo zegt om binnen 3 maanden 10 kilo kwijt te raken. EN dat je dan bang bent hem anders kwijt te raken is ook wel heel erg eigenlijk.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Susan di 19 jun 2012 - 7:22

Waarom moet het per se binnen drie maanden? Als je daadwerkelijk overgewicht hebt snap ik dat hij het prettig zou vinden als je wat af zou vallen, maar waarom moet er een tijdsdruk achter? Als je er vijf maanden over doet, is hij dan niet trots op je of zo? Het is toch geen wedstrijd?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 7:23

Ibbeltje schreef:Ik vind het wel heel erg als hij het zelfs zo zegt om binnen 3 maanden 10 kilo kwijt te raken. EN dat je dan bang bent hem anders kwijt te raken is ook wel heel erg eigenlijk.

Hij zegt niet dat hij weggaat als ik na 3 maande niet 10 kilo ben afgevallen maar dat hij heel erg trots op me zou zijn als me dat wel is gelukt. Desalniettemin ben ik er wel bang voor dat als het me niet zou lukken hij mij wel zal gaan verlaten op den duur. Gewoon omdat hij het echt niet mooi vindt als ik zo stevig ben.

Gast
Gast

Bericht  Susan di 19 jun 2012 - 7:25

Is hij wel bereid om je te steunen? Ik zou het niet aardig vinden als hij gewoon voor je neus gaat zitten snaaien als jij gaat afvallen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje di 19 jun 2012 - 7:26

Nee dat zegt hij niet dan maar jij hebt wel dat gevoel. Dat is niet goed. Je moet afvallen als jij dat wil en niet voor een ander, vind ik persoonlijk.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 7:26

[quote="Biechtje01"]
Dropdraakje schreef:Is 10 kilo afvallen in 3 maanden niet erg veel? Hoe ga je dit aanpakken dan? Minder snoepen, gezonder eten, veel sporten? Ik vind het trouwens best jammer om te horen dat je vriend je niet meer aantrekkelijk vindt alsof het alleen maar om het lichaam draait. Bedoel je hebt toch ook een mooie gezicht, mooie ogen en een leuke lach, uitstraling. Als jij lekker in je vel zit straal je toch ook iets uit of dat nu 10 kilo meer of minder is. Is dat voor hem minder belangrijk dan?

Je zal vast gelijk hebben hoor maar ik geloof dat ik al zover ben dat ik denk dat dat nu idd even niet meer telt. Die kilo's staan me nu gewoon in de weg en die wil ik er dus zo snel mogelijk af hebben. Wel verantwoord natuurlijk, dus idd, meer bewegen, gezonder eten en de wijn voorlopig laten staan. Ik ben namelijk echt bang dat als ik dus niet zichtbaar ga afvallen dat ik hem op den duur kwijt ga raken.[/quote]Hier kan ik serieus verdrietig om worden. Hij is niet alleen verliefd op je uiterlijk geworden maar ook op je innerlijk en dat is ook erg belangrijk. Niemand is perfect, zelf hij niet. Je moet dit ook niet voor hem doen, om bang te zijn dat je hem gaat kwijtraken. Je moet het ook zelf willen, je heeft nu wel aan dat het in de weg zit, maar heel eerlijk denk ik dat je dit nu zegt omdat hij je best wel heeft gekwetst door te zeggen dat je even 10 kilo moet kwijt raken. Sorry maar als mijn vriend dit tegen mij zou zeggen zou ik niet heel blij reageren. Hij mag best wel iets vinden maar dit komt wel erg lomp uit zijn mond.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 7:26

Susan schreef:Waarom moet het per se binnen drie maanden? Als je daadwerkelijk overgewicht hebt snap ik dat hij het prettig zou vinden als je wat af zou vallen, maar waarom moet er een tijdsdruk achter? Als je er vijf maanden over doet, is hij dan niet trots op je of zo? Het is toch geen wedstrijd?

Ik weet niet precies waarom hij die 3 maanden als doel heeft gesteld. Misschien als stok achter de deur? Dat ik nu echt wel wat moet veranderen want 3 maanden zijn zo voorbij?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 7:30

Susan schreef:Is hij wel bereid om je te steunen? Ik zou het niet aardig vinden als hij gewoon voor je neus gaat zitten snaaien als jij gaat afvallen.

Ja hij wil me wel steunen al weet ik nog niet precies op welke manier. Maar hij zegt dat ik het toch zelf moet doen, wat ook zo is.
Ik hoef niet bang te zijn dat hij voor mijn neus gaat zitten snaaien, want hij snaait eigenlijk bijna nooit.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 7:31

Ibbeltje schreef:Nee dat zegt hij niet dan maar jij hebt wel dat gevoel. Dat is niet goed. Je moet afvallen als jij dat wil en niet voor een ander, vind ik persoonlijk.

Daar heb je ook gelijk in hoor, maar ik wil het ook heel graag zelf. Tien kilo minder is gewoon ook echt mooier/gezonder.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 7:35

[/quote]Hier kan ik serieus verdrietig om worden. Hij is niet alleen verliefd op je uiterlijk geworden maar ook op je innerlijk en dat is ook erg belangrijk. Niemand is perfect, zelf hij niet. Je moet dit ook niet voor hem doen, om bang te zijn dat je hem gaat kwijtraken. Je moet het ook zelf willen, je heeft nu wel aan dat het in de weg zit, maar heel eerlijk denk ik dat je dit nu zegt omdat hij je best wel heeft gekwetst door te zeggen dat je even 10 kilo moet kwijt raken. Sorry maar als mijn vriend dit tegen mij zou zeggen zou ik niet heel blij reageren. Hij mag best wel iets vinden maar dit komt wel erg lomp uit zijn mond.[/quote]

Hij heeft me idd gekwetst door dit zo te zeggen maar het heeft me nu wel wakker geschud. En dan kan ik nog zo'n leuk koppie hebben en een geweldig karakter hebben, maar die kilo's teveel blijven er en daar valt hij gewoon niet op.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 7:38

Biechtje01 schreef:
Ibbeltje schreef:Nee dat zegt hij niet dan maar jij hebt wel dat gevoel. Dat is niet goed. Je moet afvallen als jij dat wil en niet voor een ander, vind ik persoonlijk.

Daar heb je ook gelijk in hoor, maar ik wil het ook heel graag zelf. Tien kilo minder is gewoon ook echt mooier/gezonder.

Sorry biechtje, misschien ben ik nu heel gemeen, maar ik denk niet dat je dit nu voor jezelf doet. Je voelt je gekwetst en daarom ga je afvallen. Als je er echt zelf achter stond was je zelf wel met het afval idee gekomen en niet op het moment dat je vriend het aangaf. Sorry maar het zelf graag willen is vind ik nu een excuus om het minder te laten lijken

Gast
Gast

Bericht  Susan di 19 jun 2012 - 7:43

Ja, maar ja, ze heeft wel overgewicht, dus het is niet slecht om af te vallen. Als ze nu de drive heeft om dat te doen dan zou ik het persoonlijk ook gewoon echt doen. Ik zou dat alleen wel loskoppelen van de relatie en me geen ultimatum laten opleggen door hem.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 7:59

Me ex en ik waren 3 jaar bij elkaar. In deze tijd hadden we nooit problemen. Onlangs heeft hij te horen gekregen van zijn ouders dat hij uitgehuwelijkt wordt. 3 Maanden heeft hij me in onzekerheid laten zitten omdat hij dit niet wou vertellen. Uiteindelijk heeft hij het verteld en uitgemaakt. Toen is hij een aantal weken vertrokken naar zijn ouders en hebben we geen contact meer gehad. Nu is hij terug en wilt hij voor iedereen blijven doen dat er niks aan de hand is en dat wij nog samen zijn. Ondertussen zit hij al zijn problemen tegen mij te vertellen, hij moet trouwen maar hij vind het meisje niet aardig, hij weet niet wat hij moet doen etc.

Ik heb hem gezegt dat ik geen contact meer wil. Ik wil niet samen met zijn vrienden leuke dingen doen en doen alsof we samen zijn, ik wil niet meer liegen tegen iedereen. Ik wil ook zijn problemen niet meer aanhoren eigenlijk want ikzelf heb het ook moeilijk. Toen hij weg was ging het goed met mij omdat we geen contact hadden. Sinds hij terug is slaap ik niet meer omdat ik de 1e keer weer hoop krijg en de andere keer alles weer verleden tijd is.

Nu is hij boos omdat ik vanavond niet met hem en zijn vrienden ga afspreken. Is het zo lullig van mij om te zeggen dat ik geen contact meer wil? Ik wil rust, een tijdje geen contact en daarna kunnen we altijd vrienden blijven toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 8:02

Susan schreef:Ja, maar ja, ze heeft wel overgewicht, dus het is niet slecht om af te vallen. Als ze nu de drive heeft om dat te doen dan zou ik het persoonlijk ook gewoon echt doen. Ik zou dat alleen wel loskoppelen van de relatie en me geen ultimatum laten opleggen door hem.

Dat zeker, met een datum krijg je denk ik ook het gevoel het behalen van een deadline. Ze moet het op haar eigen manier doen en niet binnen 3 maanden omdat haar vriend het wil. En bij dat laatste krijg ik wel z'n idee, als iemand zoiets tegen je zegt wordt je zeker niet blij maar waarom nu opeens het besef hebben? Of heeft ze het al die tijd genegeerd met de gedachte, het komt wel?

Gast
Gast

Bericht  nina di 19 jun 2012 - 8:03

Biechtje01 schreef:Me ex en ik waren 3 jaar bij elkaar. In deze tijd hadden we nooit problemen. Onlangs heeft hij te horen gekregen van zijn ouders dat hij uitgehuwelijkt wordt. 3 Maanden heeft hij me in onzekerheid laten zitten omdat hij dit niet wou vertellen. Uiteindelijk heeft hij het verteld en uitgemaakt. Toen is hij een aantal weken vertrokken naar zijn ouders en hebben we geen contact meer gehad. Nu is hij terug en wilt hij voor iedereen blijven doen dat er niks aan de hand is en dat wij nog samen zijn. Ondertussen zit hij al zijn problemen tegen mij te vertellen, hij moet trouwen maar hij vind het meisje niet aardig, hij weet niet wat hij moet doen etc.

Ik heb hem gezegt dat ik geen contact meer wil. Ik wil niet samen met zijn vrienden leuke dingen doen en doen alsof we samen zijn, ik wil niet meer liegen tegen iedereen. Ik wil ook zijn problemen niet meer aanhoren eigenlijk want ikzelf heb het ook moeilijk. Toen hij weg was ging het goed met mij omdat we geen contact hadden. Sinds hij terug is slaap ik niet meer omdat ik de 1e keer weer hoop krijg en de andere keer alles weer verleden tijd is.

Nu is hij boos omdat ik vanavond niet met hem en zijn vrienden ga afspreken. Is het zo lullig van mij om te zeggen dat ik geen contact meer wil? Ik wil rust, een tijdje geen contact en daarna kunnen we altijd vrienden blijven toch?
Nee, natuurlijk is dat niet lullig. Het is toch jouw keuze.
Ik kan me voorstellen dat je even rust wil en de situatie even wil verwerken. Dan kun je daarna wel kijken of je vrienden met hem wil blijven.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud