Biechttopic 4
+106
Polly
Bazinga
Thunder
Theeleut
Bacio
Lousanne
Océane
kippiee
Benthe
Antibes
Toet
Lady1984
Jerry
Lady4
Aardbei
Tazz
Darius
Liz
blondje1313
Sylvana
Phileine
Lenthe
Alex
nina
Pussycat
_Nina
Sterre
ellibre
Discordia
Rumble
Rose
PrimaBella
SparklingEyes
Paper Crown
June
Pompoen
MAS
Tiana
Steep
Happinaz
Rovine
Gympie
Atelier Madame
Angela_1986
Lavendel
Rush
Makamba
Novalee
Carra
Jasmine
frolic
Arwyn
studiebol
Oasis
Inge
Travelgurly
Esperanza
Curious
Rebecca
woezel
Tania
loesje
May
Bolleke
Marin
Parisienne
Blond
Sugarfall
Caro
Caresses
Snoes
Kerel
Pien
Winegum
Leine
juffie001
Viva
mzcharlotte
Ayla
CCC
Takkie
Lejow
Filoria
Mamsie
RYW
Ibbeltje
Zwerver
Krullebol
SuperGrover
bolus26
Supertalentje
Kaboutertje
Ella
Cheesegirl
Zora
Minx
Stuiterbal
Muis
Siem
SoGood
Poubelle
slaatje
Twellie
Susan
MADDIE
Sweety
110 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Biechttopic 4
Ik denk dat een vriendin zelf nooit voor die gevoelens zou kiezen en dan zie ik het als 'straffen' als ik iemand daar dan op afreken.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Natuurlijk kies je daar niet voor om verliefd op iemand te worden, maar alles is dan toch anders in die vriendschap. Ik heb het met vriendinnen best veel over (onze) mannen, seks, romantische dingen etc. Dat is dan natuurlijk wel heel anders en dan zou ik me gaan inhouden. Ik kan het niet met een vriendin over seks hebben terwijl ik weet dat zij verliefd is op degene waarmee ik dat mee maak. Als je dan zo over je topics na moet denken wordt het ook wat een geforceerde vriendschap lijkt me.Hadewijch schreef:Ik denk dat een vriendin zelf nooit voor die gevoelens zou kiezen en dan zie ik het als 'straffen' als ik iemand daar dan op afreken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Als ik een relatie heb, bespreek ik die ook met mijn vriendinnen, maar daarnaast zijn er nog drie miljoen dingen die ik bespreek. Ik zou dat onderwerp gemakkelijk kunnen omzeilen denk ik en en dat hoeft ook niet bij alles. Ik zal er rekening mee houden, maar ik ga niet verzwijgen dat we samen iets ondernomen hebben of iets dergelijks.
June- Kletskop
Rush schreef:Natuurlijk kies je daar niet voor om verliefd op iemand te worden, maar alles is dan toch anders in die vriendschap. Ik heb het met vriendinnen best veel over (onze) mannen, seks, romantische dingen etc. Dat is dan natuurlijk wel heel anders en dan zou ik me gaan inhouden. Ik kan het niet met een vriendin over seks hebben terwijl ik weet dat zij verliefd is op degene waarmee ik dat mee maak. Als je dan zo over je topics na moet denken wordt het ook wat een geforceerde vriendschap lijkt me.Hadewijch schreef:Ik denk dat een vriendin zelf nooit voor die gevoelens zou kiezen en dan zie ik het als 'straffen' als ik iemand daar dan op afreken.
Ja, maar jij hebt het nu over een situatie waarin een vriendin van jou verliefd is op je vriend. In dit geval is het in eerste instantie een vriend van Zelda zelf die verliefd op haar is.
Als ik zou weten dat een vriendin van mij verliefd zou zijn op mijn man dan zou ik niet meer op die manier over hem praten, dan zou ik denk ik sowieso nog weinig over hem vertellen en ook bij voorkeur afspreken waar hij niet bij is. Niet dat ik denk dat hij er met haar vandoor zou gaan of zo, maar waarom zou je dan de hele tijd zo'n ongemakkelijke situatie willen creëren? Ik zou denk ik niet per se de vriendschap verbreken, maar wel verwachten dat ze probeert die gevoelens los te laten en zeer zeker niet de intentie heeft om iets met die gevoelens te proberen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
** Dat kan ik me dus goed voorstellen.Susan schreef:*Rush schreef:Natuurlijk kies je daar niet voor om verliefd op iemand te worden, maar alles is dan toch anders in die vriendschap. Ik heb het met vriendinnen best veel over (onze) mannen, seks, romantische dingen etc. Dat is dan natuurlijk wel heel anders en dan zou ik me gaan inhouden. Ik kan het niet met een vriendin over seks hebben terwijl ik weet dat zij verliefd is op degene waarmee ik dat mee maak. Als je dan zo over je topics na moet denken wordt het ook wat een geforceerde vriendschap lijkt me.Hadewijch schreef:Ik denk dat een vriendin zelf nooit voor die gevoelens zou kiezen en dan zie ik het als 'straffen' als ik iemand daar dan op afreken.
Laatst aangepast door Rush op ma 11 jun 2012 - 0:07; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja, maar hij was eerder bevriend met Zelda.
Susan- Lady Post-a-lot
@ Rush: Ik kan het me ook wel voorstellen hoor, maar ik zou er zelf denk ik minder moeite mee hebben. Maar goed: ik heb het gelukkig nooit meegemaakt, dus dat praat altijd gemakkelijker.
June- Kletskop
*
Wederom niet quoten
Wederom niet quoten
Laatst aangepast door Zelda op ma 11 jun 2012 - 1:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik snap überhaupt niet zo goed waarom hij zijn gevoelens geuit heeft naar jou als hij er zo zeker van is er niets mee te gaan doen. Ik ben van mening dat je zoiets niet zegt zonder reden. Niet dat hij perse tussen jou en je vriend wil komen maar misschien jou aan het nadenken wil zetten of wil zorgen voor opschudding. Verder ben ik het eens met Rush. Ik zou het wel tegen mijn vriend zeggen. Ik vind zoiets toch te groot om gewoon maar te laten.
Gast- Gast
Op zich hoeft dat toch niet ongemakkelijk te zijn als je weet dat iemand iets voor je partner voelt? Als de vriend van Zelda daar mensen makkelijk op afrekent dan zou ik dat niet snel vertellen. Aan de andere kant: ik zou het aan mijn partner wél vertellen, heb ik ook in het verleden wel gedaan toen dat voorkwam. Dat was ook een vriend van hem. Dat was eigenlijk geen probleem, alleen was die man in kwestie een beetje lastig en vervelend.
Maar goed, ik vind dingen niet zo snel ongemakkelijk, mijn man ligt met enige regelmaat in bed met een goede vriendin van mij en die zit hier ook gewoon om tafel met feestdagen enzo, en ik heb een soort van nieuwe scharrel, en zijn vrouw is ook op de hoogte en die spreek ik ook heel regelmatig, en mijn man kent hem ook weer, en dat is ook niet ongemakkelijk of raar. Maar goed, ik ben daar misschien een beetje vreemd in
Ik zou als eerste rekening houden met die vriend, voor hem is het lullig als iets wat in vertrouwen is verteld doorverteld wordt, en zolang dat niet vertellen geen problemen oplevert zou ik dat ook niet doen.
Maar goed, ik vind dingen niet zo snel ongemakkelijk, mijn man ligt met enige regelmaat in bed met een goede vriendin van mij en die zit hier ook gewoon om tafel met feestdagen enzo, en ik heb een soort van nieuwe scharrel, en zijn vrouw is ook op de hoogte en die spreek ik ook heel regelmatig, en mijn man kent hem ook weer, en dat is ook niet ongemakkelijk of raar. Maar goed, ik ben daar misschien een beetje vreemd in
Ik zou als eerste rekening houden met die vriend, voor hem is het lullig als iets wat in vertrouwen is verteld doorverteld wordt, en zolang dat niet vertellen geen problemen oplevert zou ik dat ook niet doen.
Gast- Gast
Dat gaat me echt een stapje te verEucalypta schreef:
Maar goed, ik vind dingen niet zo snel ongemakkelijk, mijn man ligt met enige regelmaat in bed met een goede vriendin van mij en die zit hier ook gewoon om tafel met feestdagen enzo,
Gast- Gast
Zelda schreef:Dat gaat me echt een stapje te verEucalypta schreef:
Maar goed, ik vind dingen niet zo snel ongemakkelijk, mijn man ligt met enige regelmaat in bed met een goede vriendin van mij en die zit hier ook gewoon om tafel met feestdagen enzo,
Nou ja, als ik erover nadenk is dat ook bizar, maar in praktijk is het helemaal niet bizar. Omdat we gewoon allemaal heel goed met elkaar overweg kunnen en dat was altijd al zo. Die draait gewoon een beetje mee in ons gezin als ze hier is, en dat werkt prima. De enige die het af en toe wat ongemakkelijk vindt is mijn man, want we plagen hem er wel eens mee, maar verder eigenlijk niet.
Gast- Gast
Prima toch als dat zo kan? het zou voor mij/ons niet werken, maar als er bij jullie geen problemen zijn dan zie ik niet in waarom het niet zou kunnen.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:
Gaan jullie uit elkaar?
Ja! Mede hierdoor dus. Wij matchen op seksueel vlak absoluut niet (meer). En hij is daarin ontzettend veranderd en wilde bijna niet meer, geen echte spanning, geen experimentjes en op een gegeven moment gewoon lange tijd geen sex. Ik werd/ was doodongelukkig. Dacht dat het aan mij lag, ik was niet aantrekkelijk genoeg, spannend genoeg etc etc. Maar ik weet nu inmiddels dat het niet aan mij ligt...
Maar dat was niet het enige hoor. Er speelde wel heel veel meer. Dit is even kort in drie zinnen een jarenlange situatie proberen uit te leggen,.. dat kan natuurlijk niet :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik denk niet dat ik het voor mijn man zou kunnen verzwijgen als een goede vriend iets voor mij voelde. Eigenlijk vertel ik sowieso bijna alles wat mijn vrienden mij vertellen ook aan mijn man, tenzij ik echt denk dat mijn man daar heel anders over oordeelt dan ik en het daardoor vervelend word voor desbetreffende vriendin. Maar mijn info is zijn info bijna. Ik heb dat ook gewoon nodig, om mijn verhaal kwijt te kunnen bij iemand die ik volledig vertrouw, 't is niet zo dat ik moedwillig alles ga zitten doorvertellen. Maar ik denk dat ik het in zo'n situatie wel erg lastig zou vinden en het toch zou vertellen, omdat ik het belangrijker vind om het vertrouwen tussen mij en mijn man goed te houden dan tussen mij en een vriend. Bovendien zou ik graag samen er over na willen denken wat we er 'mee doen'.
Ik vind het eerlijk gezegd in dit geval ook niet echt iets tussen jou en die vriend, maar iets wat toch écht je vriend wel aan gaat.
Ik vind het eerlijk gezegd in dit geval ook niet echt iets tussen jou en die vriend, maar iets wat toch écht je vriend wel aan gaat.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Gast- Gast
Gast- Gast
Maar Zelda, stel een vriendin van jou, waar je vriend ook goed mee is biecht zoiets aan je vriend op, zou je het dan niet willen weten van hem? Dus dat je vriendin zo dol is op je vriend en jij gaat daar gewoon leuk mee om en je vriend weet het?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik laat het even bezinken en ga er over na denken...nu ben ik iig nog van mening dat het meer aanricht dan goed maakt, als ik het vertel. Maar we zullen zien.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik laat het even bezinken en ga er over na denken...nu ben ik iig nog van mening dat het meer aanricht dan goed maakt, als ik het vertel. Maar we zullen zien.
Vind je dat jij het zou moeten vertellen, ik zou de vriend vragen dit met je vriend te delen, denk ik.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
*weg*
Moet mijn post ook weg, Zelda, of kan die blijven? Succes ermee in elk geval.
Moet mijn post ook weg, Zelda, of kan die blijven? Succes ermee in elk geval.
Laatst aangepast door RYW op ma 11 jun 2012 - 1:51; in totaal 1 keer bewerkt
RYW- Ratel
2CKC2 schreef:Zelda schreef:Ik laat het even bezinken en ga er over na denken...nu ben ik iig nog van mening dat het meer aanricht dan goed maakt, als ik het vertel. Maar we zullen zien.
Vind je dat jij het zou moeten vertellen, ik zou de vriend vragen dit met je vriend te delen, denk ik.
Ja, dit vind ik dus ook.
RYW- Ratel
RYW schreef:
Mijn vriends huisgenoot is verliefd geweest op mij en mijn vriend heeft dat zo ongeveer uit hem moeten trekken. De verliefdheid vond hij niet erg (kan gebeuren), maar dat het voor hem geheim gehouden werd wel. Dat heeft het vertrouwen tussen hem en zijn huisgenoot flink geschaad en dat is nooit meer hetzelfde geworden. Ik wist overigens van niets.
Maar hoezo dan uit hem trekken? Jij wist er niet eens van, dus het was niet zo dat die huisgenoot probeerde om je te versieren. Het is dan toch zijn goed recht om die gevoelens voor zichzelf te houden, die zijn toch ook gewoon privé, zeker als je ze kunt beheersen? Ik vind het dan wel raar om het over vertrouwen te hebben. Die huisgenoot was niet verplicht dit te melden.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: