Biechttopic 4
+106
Polly
Bazinga
Thunder
Theeleut
Bacio
Lousanne
Océane
kippiee
Benthe
Antibes
Toet
Lady1984
Jerry
Lady4
Aardbei
Tazz
Darius
Liz
blondje1313
Sylvana
Phileine
Lenthe
Alex
nina
Pussycat
_Nina
Sterre
ellibre
Discordia
Rumble
Rose
PrimaBella
SparklingEyes
Paper Crown
June
Pompoen
MAS
Tiana
Steep
Happinaz
Rovine
Gympie
Atelier Madame
Angela_1986
Lavendel
Rush
Makamba
Novalee
Carra
Jasmine
frolic
Arwyn
studiebol
Oasis
Inge
Travelgurly
Esperanza
Curious
Rebecca
woezel
Tania
loesje
May
Bolleke
Marin
Parisienne
Blond
Sugarfall
Caro
Caresses
Snoes
Kerel
Pien
Winegum
Leine
juffie001
Viva
mzcharlotte
Ayla
CCC
Takkie
Lejow
Filoria
Mamsie
RYW
Ibbeltje
Zwerver
Krullebol
SuperGrover
bolus26
Supertalentje
Kaboutertje
Ella
Cheesegirl
Zora
Minx
Stuiterbal
Muis
Siem
SoGood
Poubelle
slaatje
Twellie
Susan
MADDIE
Sweety
110 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Biechttopic 4
Susan schreef:RYW schreef:
Mijn vriends huisgenoot is verliefd geweest op mij en mijn vriend heeft dat zo ongeveer uit hem moeten trekken. De verliefdheid vond hij niet erg (kan gebeuren), maar dat het voor hem geheim gehouden werd wel. Dat heeft het vertrouwen tussen hem en zijn huisgenoot flink geschaad en dat is nooit meer hetzelfde geworden. Ik wist overigens van niets.
Maar hoezo dan uit hem trekken? Jij wist er niet eens van, dus het was niet zo dat die huisgenoot probeerde om je te versieren. Het is dan toch zijn goed recht om die gevoelens voor zichzelf te houden, die zijn toch ook gewoon privé, zeker als je ze kunt beheersen? Ik vind het dan wel raar om het over vertrouwen te hebben. Die huisgenoot was niet verplicht dit te melden.
Nou, dat ik er niks van wist wil niet zeggen dat hij niet probeerde me te versieren, natuurlijk. Hij heeft het niet naar me uitgesproken, maar hij bleek wel degelijk pogingen te doen, zoals zijn vaste sportdagen omgooien zodat hij er kon zijn als ik er was, de telefoon op zijn kamer te bewaren zodat hij zou opnemen als ik belde, en zelfs negatieve/roddelachtige dingen over mijn vriend te zeggen tegen me waarvan ik wist dat ze miet waar waren, zich heel erg uitsloven en meer van dat soort dingen en signalen. Ik herkende ze alleen niet als zodanig, maar toen ik het wel hoorde vielen er wel wat dingen op zijn plaats, ja. Mijn vriend is gaan vragen, omdat hij zijn pogingen dus wel opmerkte. Daarbij heeft mijn vriend hem in huis genomen omdat de huisgenoot in scheiding lag en nergens heen kon, ten koste van o.a. onze privacy, en om je vriend dan terug te betalen door achter zijn vriendin aan te gaan lijkt me dan wel degelijk een vertrouwensding.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ja oké, als hij achter je aanzat, dan inderdaad wel. Als hij alleen gevoelens voor je had gehad zonder daar iets mee te doen dan had hij, vind ik, wel het recht om die voor zichzelf te houden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ja oké, als hij achter je aanzat, dan inderdaad wel. Als hij alleen gevoelens voor je had gehad zonder daar iets mee te doen dan had hij, vind ik, wel het recht om die voor zichzelf te houden.
Oh jawel. Ik denk alleen dat je het jezelf dan moeilijk maakt door vaak met je onmogelijke crush geconfronteerd te worden zonder dat je echt afstand kan nemen, als huisgenoot zijnde. Maar in dat geval vind ik wel een eigen keuze, ja.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik heb mijn kindje net een tikje op het handje gegeven Ik had gezworen dat nooit te doen maar hij/zij bleef maar doorgaan met aanzitten aan alles wat niet mocht en ik werd er helemaal gek van. Het boeide hem/haar trouwens niks, ik heb gezegd dat ik dat niet had moeten doen en ik kreeg een grote glimlach en een dikke knuffel. Ik voel me best schuldig nu.
Gast- Gast
Dat is vervelend, maar realiseer je dat iedere vader of moeder wel eens een situatie meemaakt waarin hij of zij wat minder fijntjes reageert. Dat voelt even rot, maar dat slijt wel weer.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Dat is vervelend, maar realiseer je dat iedere vader of moeder wel eens een situatie meemaakt waarin hij of zij wat minder fijntjes reageert. Dat voelt even rot, maar dat slijt wel weer.
+1.
Een tikje op een handje is echt geen ramp. Daar komt je kindje wel overheen. Ik geef mijn kinderen ook wel eens een tik op hun billen of handen als ze echt niet willen luisteren.
Er zijn vast mensen die daar extreem tegen zijn, maar daarnaast knuffelen we ook in overloed en anders wordt er niet geluisterd. Voor ons werkt dit dus wel.
Ik zou me er niet te lang rot over voelen, gebeurt vast elke ouder wel eens.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil even biechten dat ik op het moment echt helemaal niets gedaan krijg en ook nergens meer zin of energie voor heb...
Als mensen vragen hoe het gaat op school, zeg ik altijd dat het goed gaat. Maar eigenlijk loop ik best wel wat opdrachten achter en moet ik er nu nog even flink aan trekken wil ik over kunnen gaan. Heb nu 2 dagen vrij gehad en wat heb ik gedaan?! Helemaal niets Heb nog maar een ruime week om mijn stage opdrachten in te leveren. Klasgenoten van me hadden deze opdrachten al 2/3 maanden geleden ingeleverd. Maar ik blijf alles maar uitstellen en uitstellen. En waarom? Daar kan ik zelf ook geen antwoord op geven. Zelfs nu, nu de tijd begint te dringen, steek ik mijn kop in het zand en doe alsof alles prima is.
Ben een beetje gefrustreerd op mezelf
Als mensen vragen hoe het gaat op school, zeg ik altijd dat het goed gaat. Maar eigenlijk loop ik best wel wat opdrachten achter en moet ik er nu nog even flink aan trekken wil ik over kunnen gaan. Heb nu 2 dagen vrij gehad en wat heb ik gedaan?! Helemaal niets Heb nog maar een ruime week om mijn stage opdrachten in te leveren. Klasgenoten van me hadden deze opdrachten al 2/3 maanden geleden ingeleverd. Maar ik blijf alles maar uitstellen en uitstellen. En waarom? Daar kan ik zelf ook geen antwoord op geven. Zelfs nu, nu de tijd begint te dringen, steek ik mijn kop in het zand en doe alsof alles prima is.
Gast- Gast
Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat de 'pedagogische tik' geen nadelige gevolgen heeft voor kinderen. Het gaat om het hele opvoedklimaat. Als jij je kind liefdevol en warm opvoedt, hem/haar ondersteunt, is er niets aan de hand. Jouw kind weet blijkbaar dat hij niet continu bang hoeft te zijn voor klappen, anders had hij niet zo gereageerd. Ik snap dat het vervelend voelt, maar probeer het schuldgevoel van je af te zetten.Biechtje01 schreef:Ik heb mijn kindje net een tikje op het handje gegeven Ik had gezworen dat nooit te doen maar hij/zij bleef maar doorgaan met aanzitten aan alles wat niet mocht en ik werd er helemaal gek van. Het boeide hem/haar trouwens niks, ik heb gezegd dat ik dat niet had moeten doen en ik kreeg een grote glimlach en een dikke knuffel. Ik voel me best schuldig nu.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Biechtje met schoolopdrachten.
Vervelend dat je achter loopt, zelf werk ik altijd het hardst op het einde en krijg ik het uiteindelijk toch af. Die twee dagen vrij kun je niet meer inhalen... Hoe komt het dat je geen energie en zin meer hebt? Einde van het jaar, moe?
Helaas moet toch af.. Misschien helpt het om lage doelen te stellen per dag,wat je wilt doen, en ga daaraan werken. Maak voor elke dag een lijstje met wat je gaat doen zodat je kunt afstrepen en ziet wat je al gedaan hebt...
Misschien kun je een studiegenoot om hulp vragen?
Succes
Vervelend dat je achter loopt, zelf werk ik altijd het hardst op het einde en krijg ik het uiteindelijk toch af. Die twee dagen vrij kun je niet meer inhalen... Hoe komt het dat je geen energie en zin meer hebt? Einde van het jaar, moe?
Helaas moet toch af.. Misschien helpt het om lage doelen te stellen per dag,wat je wilt doen, en ga daaraan werken. Maak voor elke dag een lijstje met wat je gaat doen zodat je kunt afstrepen en ziet wat je al gedaan hebt...
Misschien kun je een studiegenoot om hulp vragen?
Succes
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Ik vind een tik ook niks schokkends hoor. Onder een tik versta ik een "pets" op het handje wat niet zeer doet maar meer van schrikken. Sommige doen echt of je je kind dan aan het mishandelen bent. Hier heeft meneer ook een keer een tik op z'n been gekregen. Hij bleef maar woelen tijden het verschonen en hij schopte me toen ook nog eens 2 keer in m'n gezicht. Nou dan vind ik wel dat hij een tik verdiend want het kalmeren enz wat ik daarvoor deed had geen impact. Hij krijgt er echt geen trauma van dat 2x in het jaar gebeurd ofzo en verder wordt er hier ook volop geknuffeld en beloond hoor
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Ik wil even biechten dat ik op het moment echt helemaal niets gedaan krijg en ook nergens meer zin of energie voor heb...
Het is erg herkenbaar. Als je de behoefte voelt, mag je me een PM sturen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
+1 Ook heel herkenbaar. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet zoveel 'moet', maar zelfs de meest simpele en kleine dingen krijg ik niet gedaan..Hadewijch schreef:Biechtje01 schreef:Ik wil even biechten dat ik op het moment echt helemaal niets gedaan krijg en ook nergens meer zin of energie voor heb...
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ik moet heel veel, maar voornamelijk van mezelf, maar dat maakt juist dat het allemaal misgaat.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Misschien is dat het ook wel ja..
Hoe komt het bij jou?
Hoe komt het bij jou?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Oh dat is voor mij ook heeel herkenbaar. Heb helemaal geen zin meer in school maar ik ben bijna klaar.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Happinaz schreef:Susan schreef:Dat is vervelend, maar realiseer je dat iedere vader of moeder wel eens een situatie meemaakt waarin hij of zij wat minder fijntjes reageert. Dat voelt even rot, maar dat slijt wel weer.
+1.
Een tikje op een handje is echt geen ramp. Daar komt je kindje wel overheen. Ik geef mijn kinderen ook wel eens een tik op hun billen of handen als ze echt niet willen luisteren.
Er zijn vast mensen die daar extreem tegen zijn, maar daarnaast knuffelen we ook in overloed en anders wordt er niet geluisterd. Voor ons werkt dit dus wel.
Ik zou me er niet te lang rot over voelen, gebeurt vast elke ouder wel eens.
+1
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Leine schreef:+1 Ook heel herkenbaar. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet zoveel 'moet', maar zelfs de meest simpele en kleine dingen krijg ik niet gedaan..Hadewijch schreef:Biechtje01 schreef:Ik wil even biechten dat ik op het moment echt helemaal niets gedaan krijg en ook nergens meer zin of energie voor heb...
Ik ga maar gewoon even verder onder mijn eigen naam.. Zo geheim is het nu ook weer niet! Haha
Maar ook nu weer he, ik heb 2 alinea's getypt en dan ben ik er alweer klaar mee. Dan ga ik op zoek naar afleiding.
Terwijl ik nog een stuk of 8 alinea's moet.. Heb nu wel voor mezelf een planning gemaakt. Op welke dagen ik welke verslagen/opdrachten ik wil maken. Dit werkt wel al iets beter! Mijn streven is om na het weekend klaar te zijn met alles. Dus nog even doorzetten!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
PrimaBella schreef:Leine schreef:+1 Ook heel herkenbaar. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet zoveel 'moet', maar zelfs de meest simpele en kleine dingen krijg ik niet gedaan..Hadewijch schreef:Biechtje01 schreef:Ik wil even biechten dat ik op het moment echt helemaal niets gedaan krijg en ook nergens meer zin of energie voor heb...
Ik ga maar gewoon even verder onder mijn eigen naam.. Zo geheim is het nu ook weer niet! Haha
Maar ook nu weer he, ik heb 2 alinea's getypt en dan ben ik er alweer klaar mee. Dan ga ik op zoek naar afleiding.
Terwijl ik nog een stuk of 8 alinea's moet.. Heb nu wel voor mezelf een planning gemaakt. Op welke dagen ik welke verslagen/opdrachten ik wil maken. Dit werkt wel al iets beter! Mijn streven is om na het weekend klaar te zijn met alles. Dus nog even doorzetten!
Ik ben ook zo'n iemand die dagen niks kan doen en dan in 1 keer een nacht door moet gaan halen om het nog op tijd af te kunnen krijgen.
Op het moment heb ik het topic top of the hour geopend (in Algemeen) dan doe ik iedere keer een klein beetje en mag ik tussendoor ook even forummen, e-mailen, facebook etc. Voor mij werkt dit een stuk beter!
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik heb gister seks gehad en vanmorgen had ik een positieve CB ovulatietest. Is het nu raadzaam om vandaag weer te vrijen of morgen?
Heb namelijk gelezen dat het beter is om het om de dag te doen, maar had niet verwacht dat de ovulatietest vandaag al positief zou zijn.
Heb namelijk gelezen dat het beter is om het om de dag te doen, maar had niet verwacht dat de ovulatietest vandaag al positief zou zijn.
Gast- Gast
Ik zou zeggen: vandaag. Maar ik zou ook niet inzien waarom het om de dag zou moeten en niet twee dagen achter elkaar.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ik zou zeggen: vandaag. Maar ik zou ook niet inzien waarom het om de dag zou moeten en niet twee dagen achter elkaar.
Dat zou beter zijn voor de kwaliteit van het zaad.
Maar ik zou ook zeggen vandaag.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tania, dat is inderdaad wat ik heb gelezen.
Dank jullie wel voor de antwoorden.
Dank jullie wel voor de antwoorden.
Gast- Gast
sperma kan in het lichaam van een vrouw geloof ik tot 72 uur overleven. Dus ik zou vandaag doen als je zin hebt en anders morgen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
He dames,
Ik heb me ook even ingelogd onder het biechtaccount. Ik voel me zo naar om iets waar ik mee bezig ben, maar ik kan er niet mee stoppen!
Ik heb 7,5 jaar een relatie waarvan ik 4 jaar samenwoon met mijn vriend, we zijn gelukkig samen en maken plannen voor de toekomst(ander huis, kindjes etc.)
Nu is het zo dat ik vaak wordfeud met vreemden, en nu ben ik via wordfeud in contact gekomen met een jongen/man, hij sprak me eens aan via de wordfeudchat. Dit is begin mei geweest. Sindsdien is ons contact echt zo leuk geworden, we hebben laatst nummers uitgewisseld omdat mijn smartphone voor reparatie ging en ik ff geen wordfeud had. Eigenlijk ging ik toen al te ver vond ik. We appen nu echt heel veel, sturen elkaar foto's en de gesprekken worden steeds intiemer en persoonlijker. Het lijkt wel of ik verliefd op hem aan het worden ben. Ik mis het gewoon als hij ff niet appt omdat hij druk is ofzo. Ik wil er verder niks mee, maar ik ben gewoon verslaafd aan mijn contact met hem.....Hij denkt ook dat ik vrijgezel ben en hij wil me ook wel een keer ontmoeten, ik houd de boot af wat dat betreft want ik heb serieus een superfijne relatie.
Ik kan zelf haast niet geloven dat ik dit doe, maar ik kan er ook nie mee stoppen.......
Ik heb me ook even ingelogd onder het biechtaccount. Ik voel me zo naar om iets waar ik mee bezig ben, maar ik kan er niet mee stoppen!
Ik heb 7,5 jaar een relatie waarvan ik 4 jaar samenwoon met mijn vriend, we zijn gelukkig samen en maken plannen voor de toekomst(ander huis, kindjes etc.)
Nu is het zo dat ik vaak wordfeud met vreemden, en nu ben ik via wordfeud in contact gekomen met een jongen/man, hij sprak me eens aan via de wordfeudchat. Dit is begin mei geweest. Sindsdien is ons contact echt zo leuk geworden, we hebben laatst nummers uitgewisseld omdat mijn smartphone voor reparatie ging en ik ff geen wordfeud had. Eigenlijk ging ik toen al te ver vond ik. We appen nu echt heel veel, sturen elkaar foto's en de gesprekken worden steeds intiemer en persoonlijker. Het lijkt wel of ik verliefd op hem aan het worden ben. Ik mis het gewoon als hij ff niet appt omdat hij druk is ofzo. Ik wil er verder niks mee, maar ik ben gewoon verslaafd aan mijn contact met hem.....Hij denkt ook dat ik vrijgezel ben en hij wil me ook wel een keer ontmoeten, ik houd de boot af wat dat betreft want ik heb serieus een superfijne relatie.
Ik kan zelf haast niet geloven dat ik dit doe, maar ik kan er ook nie mee stoppen.......
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: