Biechttopic 4
+106
Polly
Bazinga
Thunder
Theeleut
Bacio
Lousanne
Océane
kippiee
Benthe
Antibes
Toet
Lady1984
Jerry
Lady4
Aardbei
Tazz
Darius
Liz
blondje1313
Sylvana
Phileine
Lenthe
Alex
nina
Pussycat
_Nina
Sterre
ellibre
Discordia
Rumble
Rose
PrimaBella
SparklingEyes
Paper Crown
June
Pompoen
MAS
Tiana
Steep
Happinaz
Rovine
Gympie
Atelier Madame
Angela_1986
Lavendel
Rush
Makamba
Novalee
Carra
Jasmine
frolic
Arwyn
studiebol
Oasis
Inge
Travelgurly
Esperanza
Curious
Rebecca
woezel
Tania
loesje
May
Bolleke
Marin
Parisienne
Blond
Sugarfall
Caro
Caresses
Snoes
Kerel
Pien
Winegum
Leine
juffie001
Viva
mzcharlotte
Ayla
CCC
Takkie
Lejow
Filoria
Mamsie
RYW
Ibbeltje
Zwerver
Krullebol
SuperGrover
bolus26
Supertalentje
Kaboutertje
Ella
Cheesegirl
Zora
Minx
Stuiterbal
Muis
Siem
SoGood
Poubelle
slaatje
Twellie
Susan
MADDIE
Sweety
110 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Biechttopic 4
Carra schreef:Ik biecht op dat ik bijna een hele zak hamkaas chips heb leeggegeten...
Was het lekker?
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik heb een halve zak M&M's en popcorn op.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hadewijch schreef:Carra schreef:Ik biecht op dat ik bijna een hele zak hamkaas chips heb leeggegeten...
Was het lekker?
Ja dat wel. En ik heb niet eens spijt. Ik had er gewoon trek in!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben ook zó enorm aan het schransen!
Dinsdag wordt m'n spiraaltje geplaatst en ben nu (hopelijk) voor het laatst ongesteld dus dat ben ik aan het 'vieren'. Heb gisteravond een zak M&M's en een pak koekjes gekocht (ik koop vrijwel nooit meer zoiets) en de zak M&M's is nu leeg, het pak koekjes bijna. Ben nu misselijk.
Dinsdag wordt m'n spiraaltje geplaatst en ben nu (hopelijk) voor het laatst ongesteld dus dat ben ik aan het 'vieren'. Heb gisteravond een zak M&M's en een pak koekjes gekocht (ik koop vrijwel nooit meer zoiets) en de zak M&M's is nu leeg, het pak koekjes bijna. Ben nu misselijk.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Nou prima dan toch, Carra! Het is ook vrijdag hè, dan mag je legaal snoepen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Haha, ik ben gelukkig niet de enige vanavond!
Pixie, wat heerlijk om je ongesteldheid te kunnen vieren!
Pixie, wat heerlijk om je ongesteldheid te kunnen vieren!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Sogood schreef:Ik heb een halve zak M&M's en popcorn op.
Ohh jaloers! Ik had alleen M&M's en bedacht me nog hoe lekker het zou zijn als ik er ook popcorn bij had
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Hopelijk hoor je dan bij de vrouwen die niet meer ongesteld wordt met spiraaltje.Pixie schreef:Ik ben ook zó enorm aan het schransen!
Anders heb je voor niets gevierd....
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Pff ik ook ja, heel erg herkenbaar...Pixie schreef:Ik ben ook zó enorm aan het schransen!
Gast- Gast
nina schreef:Hopelijk hoor je dan bij de vrouwen die niet meer ongesteld wordt met spiraaltje.Pixie schreef:Ik ben ook zó enorm aan het schransen!
Anders heb je voor niets gevierd....
Haha ja daar hoop ik ook op!
Poubelle- Ratel
Ik wil even opbiechten dat ik zojuist een nieuwe verslaving heb. Te lekkere koekjes! Met vitamines, mineralen en prebiotica, kan niet slecht zijn toch?
Gast- Gast
Haha, Pixie je moet jezelf weleens verwennen! Ongesteld of niet!
Na mijn schranspartij van gisteren heb ik net heerlijk ontbeten met een eierkoek met daarop magere kwark en vers fruit. Een soort van redelijk gezond gebakje. Vanavond neemt mijn vriend me weer mee uit eten en morgen eten we bij vrienden.. Pff. Verder maar niet teveel snoepen tussendoor! Gelukkig kan ik mezelf altijd wel beheersen op doordeweekse dagen m.u.v. vrijdagavond.
Na mijn schranspartij van gisteren heb ik net heerlijk ontbeten met een eierkoek met daarop magere kwark en vers fruit. Een soort van redelijk gezond gebakje. Vanavond neemt mijn vriend me weer mee uit eten en morgen eten we bij vrienden.. Pff. Verder maar niet teveel snoepen tussendoor! Gelukkig kan ik mezelf altijd wel beheersen op doordeweekse dagen m.u.v. vrijdagavond.
SoGood- Ratel
Dat is zeker zo, SG!
Klinkt leuk, die eierkoek, ga ik ook eens doen!
Ik zit nu aan een smoothie, ook een gezond begin, heft de schranspartij van gisteren weer op .
Stof, wat zijn dat dan voor koekjes?
Klinkt leuk, die eierkoek, ga ik ook eens doen!
Ik zit nu aan een smoothie, ook een gezond begin, heft de schranspartij van gisteren weer op .
Stof, wat zijn dat dan voor koekjes?
Poubelle- Ratel
Babykoekjes vanaf 6 maanden van kruidvat eigen merk
De meeste babydingen zijn niet te eten, maar moet altijd even proeven wat ik mijn kinderen geef. En deze zijn echt lekker, zit met de zak en een kop koffie voor me aan tafel haha.
De meeste babydingen zijn niet te eten, maar moet altijd even proeven wat ik mijn kinderen geef. En deze zijn echt lekker, zit met de zak en een kop koffie voor me aan tafel haha.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Babykoekjes vanaf 6 maanden van kruidvat eigen merk
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Whaha stofzuiger. Ik heb niet eens kinderen en ik koop weleens zo'n baby fruithapje voor mezelf.
Gelukkig is dit het biechtopic.
SoGood- Ratel
Dan biecht ik op dat ik zit te ontbijten met taart.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Sogood schreef:Whaha stofzuiger. Ik heb niet eens kinderen en ik koop weleens zo'n baby fruithapje voor mezelf.
Is dat lekker?
Gast- Gast
Jip83 schreef:Sogood schreef:Whaha stofzuiger. Ik heb niet eens kinderen en ik koop weleens zo'n baby fruithapje voor mezelf.
Is dat lekker?
Heerlijk, vooral die vanaf 6 maanden!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Vanaf 8 maanden zijn ze nog lekkerderLiz schreef:Jip83 schreef:Sogood schreef:Whaha stofzuiger. Ik heb niet eens kinderen en ik koop weleens zo'n baby fruithapje voor mezelf.
Is dat lekker?
Gast- Gast
Jip83 schreef:Misschien maar eens uitproberen dan :-)
Ja, doen! Net een toetje.
SoGood- Ratel
Stofzuiger schreef:Vanaf 8 maanden zijn ze nog lekkerderLiz schreef:Jip83 schreef:Sogood schreef:Whaha stofzuiger. Ik heb niet eens kinderen en ik koop weleens zo'n baby fruithapje voor mezelf.
Is dat lekker?
Die met mango is lekker Ik heb ook al zo'n vreetbui vandaag. Heb net een pak Milka melo cakes achter de kiezen
Gast- Gast
lekker snaaien allemaal!! haha
ik biecht op dat ik weer ff een ´vader geralteerd dipje´heb. Wij hebben moeizaam tot geen contact (van zijn kant uit) en nu is hij vandaag met mn zusje(15 jr) op stap naar breda( zij logeert hier) en ze smst net dat ze later is want ze gaan ook nog uit eten en het is gezellig! Hiervoor heeft hij zeker 3 maanden niks aan haar laten horen dus ze was erg nerveus voor vandaag.
Ik ben echt super blij voor haar dat het zo leuk is maar t steekt stiekem toch een beetje.. ook ben ik bang dat hij haar ook verdriet doet want mijn vader en ik deden een 2 jaar terug zulke dingen ook nog en toen ineens ook dat niet meer. Al staat mn zusje er ogenschijnlijk iets nuchterder in als ik indertijd.
ik wil niemand in mn omgeving hier mee belasten dus post t ff hier.
ik biecht op dat ik weer ff een ´vader geralteerd dipje´heb. Wij hebben moeizaam tot geen contact (van zijn kant uit) en nu is hij vandaag met mn zusje(15 jr) op stap naar breda( zij logeert hier) en ze smst net dat ze later is want ze gaan ook nog uit eten en het is gezellig! Hiervoor heeft hij zeker 3 maanden niks aan haar laten horen dus ze was erg nerveus voor vandaag.
Ik ben echt super blij voor haar dat het zo leuk is maar t steekt stiekem toch een beetje.. ook ben ik bang dat hij haar ook verdriet doet want mijn vader en ik deden een 2 jaar terug zulke dingen ook nog en toen ineens ook dat niet meer. Al staat mn zusje er ogenschijnlijk iets nuchterder in als ik indertijd.
ik wil niemand in mn omgeving hier mee belasten dus post t ff hier.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Oehhh.. die zijn lekker!! Ik had ook altijd de zak op schoot en zat er heerlijk van te eten, totdat ik echt niet meer hoefde. Die zakken vlogen er hier doorheen.. en dat was niet N.'s schuldStofzuiger schreef:Babykoekjes vanaf 6 maanden van kruidvat eigen merk
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: