Biechttopic 4
+106
Polly
Bazinga
Thunder
Theeleut
Bacio
Lousanne
Océane
kippiee
Benthe
Antibes
Toet
Lady1984
Jerry
Lady4
Aardbei
Tazz
Darius
Liz
blondje1313
Sylvana
Phileine
Lenthe
Alex
nina
Pussycat
_Nina
Sterre
ellibre
Discordia
Rumble
Rose
PrimaBella
SparklingEyes
Paper Crown
June
Pompoen
MAS
Tiana
Steep
Happinaz
Rovine
Gympie
Atelier Madame
Angela_1986
Lavendel
Rush
Makamba
Novalee
Carra
Jasmine
frolic
Arwyn
studiebol
Oasis
Inge
Travelgurly
Esperanza
Curious
Rebecca
woezel
Tania
loesje
May
Bolleke
Marin
Parisienne
Blond
Sugarfall
Caro
Caresses
Snoes
Kerel
Pien
Winegum
Leine
juffie001
Viva
mzcharlotte
Ayla
CCC
Takkie
Lejow
Filoria
Mamsie
RYW
Ibbeltje
Zwerver
Krullebol
SuperGrover
bolus26
Supertalentje
Kaboutertje
Ella
Cheesegirl
Zora
Minx
Stuiterbal
Muis
Siem
SoGood
Poubelle
slaatje
Twellie
Susan
MADDIE
Sweety
110 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Biechttopic 4
Je vriend is natuurlijk niet degene die de klok voelt tikken, biologisch dan. Hoe oud is 'ie? En ja, je moet inderdaad eerst nog zwanger worden en voorlopig red je je wel. Al lijkt vier verdiepingen kinderwagen sjouwen me ook geen feest..
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Kerel schreef: Je vriend is natuurlijk niet degene die de klok voelt tikken, biologisch dan. Hoe oud is 'ie? En ja, je moet inderdaad eerst nog zwanger worden en voorlopig red je je wel. Al lijkt vier verdiepingen kinderwagen sjouwen me ook geen feest..
Mijn vriend is er zelfs veel meer mee bezig dan ik. Hij is pas 33, maar we willen waarschijnlijk als het ons gegund is, meer kinderen.
Gast- Gast
Biechtje die zwanger wil worden: ik zou in jullie geval het ruimtegebrek jullie kinderwens niet in de weg laten staan. Een kindje kan de eerste tijd toch bij jullie in de slaapkamer slapen? Om een luier te verschonen heb je geen commode nodig, op bed kan het ook. Ruimte voor wat kleertjes e.d. heb je wel nodig, maar misschien houdt dat in dat jullie je eigen kast even goed op kunnen ruimen om plaats te maken voor de babykleertjes. Of in de woonkamer een kast erbij. Op al dit soort dingen is wel een oplossing te vinden. Wat betreft het traplopen: ja, het is vaak wat onhandig als je er met de kinderwagen op uit wil, maar als je goed plant, zorgt dat de baby in de box aangekleed klaarligt, zet je beneden de kinderwagen neer en haal je daarna de baby. Dat wijst zich straks allemaal vanzelf, je bedenkt voor alles een handigheid
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Biechtje die zwanger wil worden: ik zou in jullie geval het ruimtegebrek jullie kinderwens niet in de weg laten staan. Een kindje kan de eerste tijd toch bij jullie in de slaapkamer slapen? Om een luier te verschonen heb je geen commode nodig, op bed kan het ook. Ruimte voor wat kleertjes e.d. heb je wel nodig, maar misschien houdt dat in dat jullie je eigen kast even goed op kunnen ruimen om plaats te maken voor de babykleertjes. Of in de woonkamer een kast erbij. Op al dit soort dingen is wel een oplossing te vinden. Wat betreft het traplopen: ja, het is vaak wat onhandig als je er met de kinderwagen op uit wil, maar als je goed plant, zorgt dat de baby in de box aangekleed klaarligt, zet je beneden de kinderwagen neer en haal je daarna de baby. Dat wijst zich straks allemaal vanzelf, je bedenkt voor alles een handigheid
Dankjewel.
Gast- Gast
Komt allemaal wel goed. Wij hebben het geluk van een extra kamer, maar we zitten ook op 3 hoog zonder lift. Ik zie er best tegenop, maar tegen die tijd dan zullen we het allemaal vast op een superhandige manier uitwerken.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
haha pas 33 die leeftijd heb ik al gehad. Moet ik me nu bejaard gaan voelen?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Kerel schreef:haha pas 33 die leeftijd heb ik al gehad. Moet ik me nu bejaard gaan voelen?
Welnee! Maar hij wil graag voor zijn 40e kinderen, en als je er dan 3 wil moet je wel ergens een begin maken.
Gast- Gast
mzcharlotte schreef:Komt allemaal wel goed. Wij hebben het geluk van een extra kamer, maar we zitten ook op 3 hoog zonder lift. Ik zie er best tegenop, maar tegen die tijd dan zullen we het allemaal vast op een superhandige manier uitwerken.
Ach jawel.. Ik heb een sterke vriend. Hoop jij ook.
Gast- Gast
Wij ook inderdaad. Ik moet toegeven dat ik dat niet altijd even handig vind, maar het is nog wel te doen. Ik zou er zelf alleen niet voor gekozen hebben.mzcharlotte schreef:Komt allemaal wel goed. Wij hebben het geluk van een extra kamer, maar we zitten ook op 3 hoog zonder lift. Ik zie er best tegenop, maar tegen die tijd dan zullen we het allemaal vast op een superhandige manier uitwerken.
Gast- Gast
Ik red het ook met 2 trappen en 2 baby's. Het is niet handig, maar wel te doen.
Gast- Gast
Gisteravond lagen mijn vriend en ik in bed en nadat ik hem probeerde te verleiden, zegt hij ineens uit het niets dat hij geen behoefte heeft aan seks met mij. Na de bevalling is het allemaal een poosje niet zo fijn geweest wat ik niet zo raar vind, het deed toen best pijn bij mij en we zijn daarom ook een paar keer gestopt. Hij zegt nu geen zin te hebben want het loopt toch op teleurstellingen uit. Hij heeft ook geen zin om wel zijn best te doen gaf hij aan. Enkele weken geleden heb ik nog twee mooie lingerie setjes van hem gekregen, omdat hij mij dat zo mooi vind staan.
Ik vind dat dit behoorlijk kwetsend. De bevalling is best pittig geweest dus tja dat het van onder even niet meer was zoals het eerst was leek mij logisch. En nu zegt hij dit. Ik vind het gewoon pijnlijk om te horen dat hij geen zin heeft in seks met mij en dat hij ook geen zin heeft om zijn best te doen hiervoor.
Ik vind dat dit behoorlijk kwetsend. De bevalling is best pittig geweest dus tja dat het van onder even niet meer was zoals het eerst was leek mij logisch. En nu zegt hij dit. Ik vind het gewoon pijnlijk om te horen dat hij geen zin heeft in seks met mij en dat hij ook geen zin heeft om zijn best te doen hiervoor.
Gast- Gast
Stoffie en Zelda, staat de wagen dan gewoon beneden in de berging ofzo? Neem aan dat je die niet elke dag mee naar boven sleept.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het onderstel hangt in de hal (dus moet 1 trap mee naar boven) tegen het plavond en de wandelwagen bakken neem ik mee naar boven.Marin schreef:Stoffie en Zelda, staat de wagen dan gewoon beneden in de berging ofzo? Neem aan dat je die niet elke dag mee naar boven sleept.
Gast- Gast
Wij gebruiken de wandelwagen amper nog maar toen M. een baby was, stond de kinderwagen beneden in de berging. Thank God, had er niet aan moeten denken dat ding 6 trappen omhoog te moeten sjouwen elke keer.Marin schreef:Stoffie en Zelda, staat de wagen dan gewoon beneden in de berging ofzo? Neem aan dat je die niet elke dag mee naar boven sleept.
Gast- Gast
Zelda schreef:Wij ook inderdaad. Ik moet toegeven dat ik dat niet altijd even handig vind, maar het is nog wel te doen. Ik zou er zelf alleen niet voor gekozen hebben.mzcharlotte schreef:Komt allemaal wel goed. Wij hebben het geluk van een extra kamer, maar we zitten ook op 3 hoog zonder lift. Ik zie er best tegenop, maar tegen die tijd dan zullen we het allemaal vast op een superhandige manier uitwerken.
Nee, maar we krijgen nu eenmaal onze appartementen niet verkocht. Stel dat het nog jaren duurt, ben ik dadelijk 35 eer ik 'ns aan kinderen zou kunnen beginnen. Daar bedank ik vriendelijk voor, met alle respect voor dames die wel rond die leeftijd aan kinderen willen beginnen. Bovendien hebben we een fatsoenlijk dak boven ons hoofd en alle andere middelen. Waarom dan nog langer wachten?
@biechtje: Ja, gelukkig is mijn man sterk. Hij tilt sowieso dagelijks 15kg gereedschap voor zijn werk, dus een kindje en kinderwagen moet wel peanuts voor hem zijn.
mzcharlotte- Ratel
Ik heb net gesport en zit er zeer sterk aan te twijfelen om te gaan douchen zonder mijn haren te wassen. Ik heb geen tijd om het weer helemaal uitgebreid te gaan fohnen.
Oke, tijd wel.. Zin niet en vanavond moet ik toch weer bbq'en of gourmetten en dus weer m'n haar wassen. Wat een viezerik ben ik he..
Oke, tijd wel.. Zin niet en vanavond moet ik toch weer bbq'en of gourmetten en dus weer m'n haar wassen. Wat een viezerik ben ik he..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Je hoeft je niet te verdedigen hoor, echt niet wij hadden ook niet echt een keuze toendertijd, en als het bij jullie wel kan waarom niet?mzcharlotte schreef:Zelda schreef:Wij ook inderdaad. Ik moet toegeven dat ik dat niet altijd even handig vind, maar het is nog wel te doen. Ik zou er zelf alleen niet voor gekozen hebben.mzcharlotte schreef:Komt allemaal wel goed. Wij hebben het geluk van een extra kamer, maar we zitten ook op 3 hoog zonder lift. Ik zie er best tegenop, maar tegen die tijd dan zullen we het allemaal vast op een superhandige manier uitwerken.
Nee, maar we krijgen nu eenmaal onze appartementen niet verkocht. Stel dat het nog jaren duurt, ben ik dadelijk 35 eer ik 'ns aan kinderen zou kunnen beginnen. Daar bedank ik vriendelijk voor, met alle respect voor dames die wel rond die leeftijd aan kinderen willen beginnen. Bovendien hebben we een fatsoenlijk dak boven ons hoofd en alle andere middelen. Waarom dan nog langer wachten?
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Biechtje01 schreef:Cimic schreef:Zelda schreef:Ik denk niet dat ik zou gaan eerlijk gezegd. Ik zou me erg schuldig voelen naar mijn vriendin toe.Ibbeltje schreef:Maura schreef:Als het gewoon een weekendje weg is, is er toch geen probleem? Gewoon lekker gaan.
Precies. Gewoon lekker gaan. Je kan zelf wel aangeven wat je wel en niet wil toch?
+1 puur uit respect naar haar toe zou ik niet gaan. Bovendien heb ik ook geen zin om uitgehoord te worden door de vriendin, want ik denk wel dat ze alles wil weten wat er in dat weekend gebeurd is en stel hij heeft iets met dat meisje gedaan dan weet ik niet of ik dit naar haar toe moet verzwijgen of toch vertellen want beide is erg pijnlijk voor haar.
Dat is het wel een beetje, ik vind het uit respect voor haar toe niet netjes als ik zou gaan want ik weet hoeveel verdriet het haar doet dat hij daar is, en dat dat ene meisje mee is. Aan de andere kant ben ik al langer met hem bevriend, maar toch.. En ja, ik zal uitgehoord worden. Dat vind ik nu ook al lastig.
Cimic je hebt wel gelijk over dat uithoren daar heb ik niet aan gedacht. Dat zou ik ook niet fijn vinden. Hmm ik stel mijn reactie denk ik toch bij. Want ik dacht gaan omdat ze eerder met hem bevriend was idd maar ja stel dat er wat gebeurd en ze gaat je uithoren wat ga je dan vertellen en dan voel je je er nog minder prettig bij denk ik.
Maar je kunt toch ook op voorhand aan haar uitleggen waarom het weekend belangrijk voor je is en dat je beide vriendschappen op prijs stelt. En dat je begrijpt dat zij het niet leuk vindt dat hij weg gaat en zij meegaat maar dat jij nu meegaat verandert niks aan de situatie. Daarnaast zou ik persoonlijk ook aangeven dat ik me er niet prettig onder voel dat zij mij gaat uithoren, klinkt hard maar hij doet niets verkeerd en waarom zou jij dan wel ergens voor gaan 'boeten' als het ware terwijl er niets verkeerds gebeurd..
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Biechtje01 schreef:Gisteravond lagen mijn vriend en ik in bed en nadat ik hem probeerde te verleiden, zegt hij ineens uit het niets dat hij geen behoefte heeft aan seks met mij. Na de bevalling is het allemaal een poosje niet zo fijn geweest wat ik niet zo raar vind, het deed toen best pijn bij mij en we zijn daarom ook een paar keer gestopt. Hij zegt nu geen zin te hebben want het loopt toch op teleurstellingen uit. Hij heeft ook geen zin om wel zijn best te doen gaf hij aan. Enkele weken geleden heb ik nog twee mooie lingerie setjes van hem gekregen, omdat hij mij dat zo mooi vind staan.
Dit is zeker kwetsend zeg. Ik zou eens een goed gesprek met hem aangaan. Sterkte ermee!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Zelda schreef:Je hoeft je niet te verdedigen hoor, echt niet wij hadden ook niet echt een keuze toendertijd, en als het bij jullie wel kan waarom niet?
Ik bedoelde het ook niet verdedigend, maar meer ter verduidelijking, vandaar ook die smiley. Toch helpen smilies ook niet altijd he?
mzcharlotte- Ratel
Lejow schreef:Ik biecht op dat ik eigenlijk nog steeds boos en verdrietig ben over iets..
Ik had een knuffeltje, al vanaf dat ik een jaar of 2 was. Waar ik ging, ging de knuffel en met slapen lag hij altijd onder mijn kin.
Dus toen ik na de bevalling van B. In het ziekenhuis lag heb ik aan mijn vriend gevraagd of hij mijn knuffel mee wilde nemen.
Ik heb er een nachtje mee geslapen en dr volgende morgen ging ik bij B. kijken. Toen ik terug kwam was mijn bed verschoond. Erg fijn... Alleen mijn knuffel, die nog in het bed lag, was nergens meer te vinden.
Heb meteen de zuster er bij gehaald, maar die leek totaal niet te begrijpen hoe belangrijk het voor mij was. Ze zegt gezocht te hebben, maar ik geloof er niets van. Een knuffel van zo'n 15 cm raak je toch niet zomaar kwijt?
De zuster heeft niet eens haar excuses aangeboden en mijn vriend blijft maar zeggen, je hebt B nu toch?
Maar ik mis mijn knuffelvriendje, mijn knuffelvriendje die er mijn hele leven al was en ineens door een lompe, stomme actie van een zuster verdwenen is...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Yvette schreef:Biechtje01 schreef:Gisteravond lagen mijn vriend en ik in bed en nadat ik hem probeerde te verleiden, zegt hij ineens uit het niets dat hij geen behoefte heeft aan seks met mij. Na de bevalling is het allemaal een poosje niet zo fijn geweest wat ik niet zo raar vind, het deed toen best pijn bij mij en we zijn daarom ook een paar keer gestopt. Hij zegt nu geen zin te hebben want het loopt toch op teleurstellingen uit. Hij heeft ook geen zin om wel zijn best te doen gaf hij aan. Enkele weken geleden heb ik nog twee mooie lingerie setjes van hem gekregen, omdat hij mij dat zo mooi vind staan.
Dit is zeker kwetsend zeg. Ik zou eens een goed gesprek met hem aangaan. Sterkte ermee!
Hmm... dit is echt wel heel erg kwetsend... Ik zou er zeker eens goed met hem over praten en vooral wat dit met jou doet...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Yvette schreef:Biechtje01 schreef:Gisteravond lagen mijn vriend en ik in bed en nadat ik hem probeerde te verleiden, zegt hij ineens uit het niets dat hij geen behoefte heeft aan seks met mij. Na de bevalling is het allemaal een poosje niet zo fijn geweest wat ik niet zo raar vind, het deed toen best pijn bij mij en we zijn daarom ook een paar keer gestopt. Hij zegt nu geen zin te hebben want het loopt toch op teleurstellingen uit. Hij heeft ook geen zin om wel zijn best te doen gaf hij aan. Enkele weken geleden heb ik nog twee mooie lingerie setjes van hem gekregen, omdat hij mij dat zo mooi vind staan.
+1,
Gast- Gast
Lejow ik snap dat je verdrietig bent over je knuffeltje... Ik kan ook niet slapen zonder mijn knuffies Dat je nu B. hebt staat er toch helemaal los van.
Kun je geen andere knuffel bombarderen tot je lievelingsknuf?
Kun je geen andere knuffel bombarderen tot je lievelingsknuf?
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Biechtje01 schreef:Ik moet even mijn verhaal kwijt.
Gisteravond heb ik een gesprek gehad met mijn vriend. Tijdens dit gesprek kwam ik erachter dat zijn rookgedrag al tijden niet is wat hij me doet geloven. Hij blijkt nl. gewoon 'stiekem' sigaretten te kopen en die op zijn werk op te roken. 1 á 2 pakjes per week. Hij heeft al zovaak belooft te stoppen en het minstens zo vaak niet gedaan. En ik maar denken dat hij alleen maar af en toe een sigaret bietste bij een collega.
Wij willen graag samen een kindje en zijn daar ook al even voor bezig. Daarom is het gewoon beter niet te roken. Dat weet hij ook. Helemaal om de kans op bijv. een miskraam zo klein mogelijk te houden.
Het doet me pijn dat hij me hierover voor de zoveelste keer heeft voorgelogen. Ik heb hem er zo vaak mee geconfronteert, maar altijd wel een excuus. Omdat hij zich schaamt zegt 'ie zelf. Maar nu voel ik mij zo gekwetst, ik ben zo teleurgesteld. Is het voor hem niet belangrijk? Hij wilt zelf ook stoppen zegt ie. Maar ondertussen
Waarom is het beter om niet te roken als je bezig bent voor kinderen? ( oh ik las eroverheen ) Mijn vriendin en haar man hebben ook gerookt en die hebben nu 3 kinderen, de aanstaande van mijn nicht rookt ook en die hebben nu ook een dochtertje, mijn andere nichtje die pas zwanger was rookt niet en haar vriend ook niet, maar die heeft nu toch te horen gekregen dat haar kindje al 5 weken overleden is. Ik zou er niet teveel aan hangen of het de kans voor een miskraam erger maakt of niet. Roken is nu eenmaal een verslaving en ik ben er zelf nu een aantal jaar mee gestopt. Maar ik weet van mezelf dat als ik een sigaret zou roken dat ik weer verslaafd ben. Hij kan alleen stoppen als er iets gebeurd waarvan hij zegt: nu stop ik. Eerdere pogingen werken niet, je moet er zelf 100% achter staan, het voor iemand anders doen is moeilijk. Je moet het ook niet op jezelf betrekken, je zegt dat je nu zo gekwetst bent, maar voor hem is het ook lastig om ermee te stoppen. Niet dat ik je punt niet snap, maar die van hem snap ik ook wel. Heeft er helemaal niet mee te maken dat het voor hem niet belangrijk is, maar hij moet zijn grens nog vinden daarin. Succes in ieder geval.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: