Biechttopic 4
+106
Polly
Bazinga
Thunder
Theeleut
Bacio
Lousanne
Océane
kippiee
Benthe
Antibes
Toet
Lady1984
Jerry
Lady4
Aardbei
Tazz
Darius
Liz
blondje1313
Sylvana
Phileine
Lenthe
Alex
nina
Pussycat
_Nina
Sterre
ellibre
Discordia
Rumble
Rose
PrimaBella
SparklingEyes
Paper Crown
June
Pompoen
MAS
Tiana
Steep
Happinaz
Rovine
Gympie
Atelier Madame
Angela_1986
Lavendel
Rush
Makamba
Novalee
Carra
Jasmine
frolic
Arwyn
studiebol
Oasis
Inge
Travelgurly
Esperanza
Curious
Rebecca
woezel
Tania
loesje
May
Bolleke
Marin
Parisienne
Blond
Sugarfall
Caro
Caresses
Snoes
Kerel
Pien
Winegum
Leine
juffie001
Viva
mzcharlotte
Ayla
CCC
Takkie
Lejow
Filoria
Mamsie
RYW
Ibbeltje
Zwerver
Krullebol
SuperGrover
bolus26
Supertalentje
Kaboutertje
Ella
Cheesegirl
Zora
Minx
Stuiterbal
Muis
Siem
SoGood
Poubelle
slaatje
Twellie
Susan
MADDIE
Sweety
110 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Biechttopic 4
Gefeliciteerd zwangere biechtje!!! Maak je je zelf ook nog een keertje bekend? Ben reuze benieuwd....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
haha wie van de dames meldt zich nu ineens bij de zwangere dames Gefeliciteerd!
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Mijn relatie is al 2 jaar voorbij en we hadden ook 2 jaar een relatie. Achteraf gezien (nadat ik eindelijk van mijn roze wolk was gevallen) besefte ik me ook wel dat het geen ideale relatie was, niet dat we het slecht hadden maar we waren druk met van alles en vergaten tijd voor elkaar te maken. Hij heeft er een punt achter gezet en dat was voor ons allebei behoorlijk moeilijk, we hebben nog steeds contact zo 1 keer per 2/3 weken gaan we lunchen of iets dergelijks en dat is erg fijn. Hij is immers nog 1 van mijn beste maatjes. Alleen mis ik 'ons' vaak nog enorm en het lijkt wel of dat gemis niet minder wordt.. Weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik met deze biecht wil, maar ik moest het gewoon even van me afschrijven..
Gast- Gast
Ik zou dan afstand nemen. Maar wil je hem terug? Dan zou je het hem misschien ook kunnen vertellen.Biechtje01 schreef:Mijn relatie is al 2 jaar voorbij en we hadden ook 2 jaar een relatie. Achteraf gezien (nadat ik eindelijk van mijn roze wolk was gevallen) besefte ik me ook wel dat het geen ideale relatie was, niet dat we het slecht hadden maar we waren druk met van alles en vergaten tijd voor elkaar te maken. Hij heeft er een punt achter gezet en dat was voor ons allebei behoorlijk moeilijk, we hebben nog steeds contact zo 1 keer per 2/3 weken gaan we lunchen of iets dergelijks en dat is erg fijn. Hij is immers nog 1 van mijn beste maatjes. Alleen mis ik 'ons' vaak nog enorm en het lijkt wel of dat gemis niet minder wordt.. Weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik met deze biecht wil, maar ik moest het gewoon even van me afschrijven..
Gast- Gast
Gefeliciteerd zwanger biechtje, 3+ ook al!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe m'n verhaal even zo, in verband met herkenbaarheid.
Twee jaar geleden kreeg een goede vriend van mij een relatie met een hele leuke meid. Zij is nu een vriendin van mij, maar de relatie tussen haar en m'n vriend inmiddels over. Zij heeft het daar nog moeilijk mee. M'n vriend is een beetje een vrije vogel zeg maar, wilt zich eigenlijk niet binden en scharrelt vrolijk een beetje rond.
Hij gaat volgende week op vakantie, om te feesten enzo. Een meisje dat ik redelijk goed ken, en die mijn vriendin een beetje kent, gaat met hem mee. Mijn vriendin vind dat niet leuk, want zij vermoed dat er meer gaat gebeuren dan alleen een beetje gezellig feesten.
Mijn vriend heeft mij ook uitgenodigd om een weekendje daar naartoe te komen om mee te feesten.
Wat mij betreft is het alleen feesten, er gaat niets anders gebeuren. Maar ik zou dat ook lullig vinden voor mijn vriendin.. Ik zit dus een beetje met een dilemma want een weekendje weg zou ik goed kunnen gebruiken.
Wat vinden jullie?
(Als het verhaal iig een beetje begrijpelijk is )
Twee jaar geleden kreeg een goede vriend van mij een relatie met een hele leuke meid. Zij is nu een vriendin van mij, maar de relatie tussen haar en m'n vriend inmiddels over. Zij heeft het daar nog moeilijk mee. M'n vriend is een beetje een vrije vogel zeg maar, wilt zich eigenlijk niet binden en scharrelt vrolijk een beetje rond.
Hij gaat volgende week op vakantie, om te feesten enzo. Een meisje dat ik redelijk goed ken, en die mijn vriendin een beetje kent, gaat met hem mee. Mijn vriendin vind dat niet leuk, want zij vermoed dat er meer gaat gebeuren dan alleen een beetje gezellig feesten.
Mijn vriend heeft mij ook uitgenodigd om een weekendje daar naartoe te komen om mee te feesten.
Wat mij betreft is het alleen feesten, er gaat niets anders gebeuren. Maar ik zou dat ook lullig vinden voor mijn vriendin.. Ik zit dus een beetje met een dilemma want een weekendje weg zou ik goed kunnen gebruiken.
Wat vinden jullie?
(Als het verhaal iig een beetje begrijpelijk is )
Gast- Gast
Als het gewoon een weekendje weg is, is er toch geen probleem? Gewoon lekker gaan.
Gast- Gast
Gefeliciteerd zwanger biechtje!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Maura schreef:Als het gewoon een weekendje weg is, is er toch geen probleem? Gewoon lekker gaan.
Precies. Gewoon lekker gaan. Je kan zelf wel aangeven wat je wel en niet wil toch?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Gefeliciteerd zwanger biechtje!
Ik ben ook benieuwd wanneer je je bekend maakt! Maar 3+, dat is al minstens 5 weken dan, leuk!
Ik ben ook benieuwd wanneer je je bekend maakt! Maar 3+, dat is al minstens 5 weken dan, leuk!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik denk niet dat ik zou gaan eerlijk gezegd. Ik zou me erg schuldig voelen naar mijn vriendin toe.Ibbeltje schreef:Maura schreef:Als het gewoon een weekendje weg is, is er toch geen probleem? Gewoon lekker gaan.
Precies. Gewoon lekker gaan. Je kan zelf wel aangeven wat je wel en niet wil toch?
Gast- Gast
Ik zou ook gaan. Jullie waren al bevriend voordat je haar kende. En jullie gaan toch gewoon als vrienden op vakantie, dat kan best!
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou ook gaan. Het is vervelend voor haar dat ze eigenlijk nog steeds niet over hem heen is, maar jij wa al vrienden met hem. Je kunt een weekendje weg goed gebruiken én hebt er zin in. Dat mag je dan eigenlijk, vind ik, niet laten 'verpesten' omdat zij het niet zo leuk zou vinden.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik zou denk ik niet gaan, zou me behoorlijk lullig voelen tegenover die vriendin, en ik zou het ook niet heel erg kunnen waarderen als een vriendin dit andersom zou doen eerlijk gezegd. Ik zou dan een weekendje weggaan wanneer zij wel helemaal over hem heen is, en het is niet zo dat hij dan alleen daar zit, dat andere meisje is er sowieso ook al.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Zelda schreef:Ik denk niet dat ik zou gaan eerlijk gezegd. Ik zou me erg schuldig voelen naar mijn vriendin toe.Ibbeltje schreef:Maura schreef:Als het gewoon een weekendje weg is, is er toch geen probleem? Gewoon lekker gaan.
+1 puur uit respect naar haar toe zou ik niet gaan. Bovendien heb ik ook geen zin om uitgehoord te worden door de vriendin, want ik denk wel dat ze alles wil weten wat er in dat weekend gebeurd is en stel hij heeft iets met dat meisje gedaan dan weet ik niet of ik dit naar haar toe moet verzwijgen of toch vertellen want beide is erg pijnlijk voor haar.
Gast- Gast
Ik zou wel gaan, je bent met beide bevriend en je hebt behoefte aan een leuk weekendje weg. Ik zie niet in hoe je haar daarmee kwetst, zelfs al gebeurt er iets dat is niet jouw verantwoordelijkheid.
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Cimic schreef:Zelda schreef:Ik denk niet dat ik zou gaan eerlijk gezegd. Ik zou me erg schuldig voelen naar mijn vriendin toe.Ibbeltje schreef:Maura schreef:Als het gewoon een weekendje weg is, is er toch geen probleem? Gewoon lekker gaan.
+1 puur uit respect naar haar toe zou ik niet gaan. Bovendien heb ik ook geen zin om uitgehoord te worden door de vriendin, want ik denk wel dat ze alles wil weten wat er in dat weekend gebeurd is en stel hij heeft iets met dat meisje gedaan dan weet ik niet of ik dit naar haar toe moet verzwijgen of toch vertellen want beide is erg pijnlijk voor haar.
Dat is het wel een beetje, ik vind het uit respect voor haar toe niet netjes als ik zou gaan want ik weet hoeveel verdriet het haar doet dat hij daar is, en dat dat ene meisje mee is. Aan de andere kant ben ik al langer met hem bevriend, maar toch.. En ja, ik zal uitgehoord worden. Dat vind ik nu ook al lastig.
Gast- Gast
Ik biecht op dat ik eigenlijk nog steeds boos en verdrietig ben over iets..
Ik had een knuffeltje, al vanaf dat ik een jaar of 2 was. Waar ik ging, ging de knuffel en met slapen lag hij altijd onder mijn kin.
Dus toen ik na de bevalling van B. In het ziekenhuis lag heb ik aan mijn vriend gevraagd of hij mijn knuffel mee wilde nemen.
Ik heb er een nachtje mee geslapen en dr volgende morgen ging ik bij B. kijken. Toen ik terug kwam was mijn bed verschoond. Erg fijn... Alleen mijn knuffel, die nog in het bed lag, was nergens meer te vinden.
Heb meteen de zuster er bij gehaald, maar die leek totaal niet te begrijpen hoe belangrijk het voor mij was. Ze zegt gezocht te hebben, maar ik geloof er niets van. Een knuffel van zo'n 15 cm raak je toch niet zomaar kwijt?
De zuster heeft niet eens haar excuses aangeboden en mijn vriend blijft maar zeggen, je hebt B nu toch?
Maar ik mis mijn knuffelvriendje, mijn knuffelvriendje die er mijn hele leven al was en ineens door een lompe, stomme actie van een zuster verdwenen is...
Ik had een knuffeltje, al vanaf dat ik een jaar of 2 was. Waar ik ging, ging de knuffel en met slapen lag hij altijd onder mijn kin.
Dus toen ik na de bevalling van B. In het ziekenhuis lag heb ik aan mijn vriend gevraagd of hij mijn knuffel mee wilde nemen.
Ik heb er een nachtje mee geslapen en dr volgende morgen ging ik bij B. kijken. Toen ik terug kwam was mijn bed verschoond. Erg fijn... Alleen mijn knuffel, die nog in het bed lag, was nergens meer te vinden.
Heb meteen de zuster er bij gehaald, maar die leek totaal niet te begrijpen hoe belangrijk het voor mij was. Ze zegt gezocht te hebben, maar ik geloof er niets van. Een knuffel van zo'n 15 cm raak je toch niet zomaar kwijt?
De zuster heeft niet eens haar excuses aangeboden en mijn vriend blijft maar zeggen, je hebt B nu toch?
Maar ik mis mijn knuffelvriendje, mijn knuffelvriendje die er mijn hele leven al was en ineens door een lompe, stomme actie van een zuster verdwenen is...
Lejow- Lady Post-a-lot
Biechtje01 schreef:Cimic schreef:Zelda schreef:Ik denk niet dat ik zou gaan eerlijk gezegd. Ik zou me erg schuldig voelen naar mijn vriendin toe.Ibbeltje schreef:Maura schreef:Als het gewoon een weekendje weg is, is er toch geen probleem? Gewoon lekker gaan.
Dat is het wel een beetje, ik vind het uit respect voor haar toe niet netjes als ik zou gaan want ik weet hoeveel verdriet het haar doet dat hij daar is, en dat dat ene meisje mee is. Aan de andere kant ben ik al langer met hem bevriend, maar toch.. En ja, ik zal uitgehoord worden. Dat vind ik nu ook al lastig.
Cimic je hebt wel gelijk over dat uithoren daar heb ik niet aan gedacht. Dat zou ik ook niet fijn vinden. Hmm ik stel mijn reactie denk ik toch bij. Want ik dacht gaan omdat ze eerder met hem bevriend was idd maar ja stel dat er wat gebeurd en ze gaat je uithoren wat ga je dan vertellen en dan voel je je er nog minder prettig bij denk ik.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Oh wow Lejow, daar zou ik ook echt niet blij van worden. Ik begrijp het wel. Het is ruk dat je er nu niks meer aan kan doen...
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Lejow, wat erg! Ik heb ook mijn knuffel nog en zou de tent (figuurlijk) hebben afgebroken als ze mijn knuffel kwijt zouden raken.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Oh Lejow, ik zou ook totaal not amused zijn. Is er niet alsnog een mogelijkheid om die knuffel terug te vinden? B. en je knuffel vergelijken kan natuurlijk niet. Is iets totaal anders. Ik heb ook een foeilelijke knuffel (met een met tig verschillende kleurtjes op zijn lijf, een oranje hoofd zonder oog en twee bruine oren waaronder een gat zit) die gaat nooit weg! Die staat op een stoel in de slaapkamer. Die ging ook overal mee naar toe. Dus ik snap je gevoel.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Oh Lejow, ik zou ook totaal not amused zijn. Is er niet alsnog een mogelijkheid om die knuffel terug te vinden? B. en je knuffel vergelijken kan natuurlijk niet. Is iets totaal anders. Ik heb ook een foeilelijke knuffel (met een met tig verschillende kleurtjes op zijn lijf, een oranje hoofd zonder oog en twee bruine oren waaronder een gat zit) die gaat nooit weg! Die staat op een stoel in de slaapkamer. Die ging ook overal mee naar toe. Dus ik snap je gevoel.
Nee, Tis nu natuurlijk ook al 3,5 maand geleden.
De zuster zegt dat ze alle waszakken doorlon heeft en ook de mensen van de wasserette op de hoogte heeft gesteld, maar dan MOEST hij toch terecht gekomen zijn als dat echt zo was?
Wat nou als het mijn mobiel was geweest ofzo?
De zuster heeft gewoon in 1 ruk het beddengoed er af getrokken en niet gekeken naar hoe of wat..
Lejow- Lady Post-a-lot
Mijn vriend en ik hebben een kinderwens, omdat mijn vriend ouder is dan ik willen we eigenlijk niet te lang wachten om echt de stap te maken en om er voor te gaan. Er is alleen 1 probleem... We wonen in een appartement met 1 slaapkamer op de 4e verdieping zonder lift. Ons appartement staat al enige tijd te koop maar kijkers blijven weg.
Ergens hebben we zoiets van: We gaan er voor en dan zien we wel.. Het komt wel goed, de eerste jaren heeft een kleintje weinig ruimte nodig en wie weet hoe lang het nog duurt voor ik zwanger raak.. Daarna nog 9 maanden zwanger en wie weet is er dan al lang een ander huis. Aan de andere kant is het misschien toch verstandiger om te wachten. Ik weet het gewoon niet. Iemand daar nog iets zinnigs aan toe te voegen?
Ergens hebben we zoiets van: We gaan er voor en dan zien we wel.. Het komt wel goed, de eerste jaren heeft een kleintje weinig ruimte nodig en wie weet hoe lang het nog duurt voor ik zwanger raak.. Daarna nog 9 maanden zwanger en wie weet is er dan al lang een ander huis. Aan de andere kant is het misschien toch verstandiger om te wachten. Ik weet het gewoon niet. Iemand daar nog iets zinnigs aan toe te voegen?
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: