Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verstandskiezen ellende

+24
Aagje!
luenca
loesje
Sweety
Travel-Addict
Gympie
Bazinga
Discordia
Jade
Curious
Jerry
Stuiterbal
Mida4you
Roza
Happydobby
kajaka88
Puggle
Monte
Rovine
TukTuk
Angela_1986
Ella
Zora
Caramba
28 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Verstandskiezen ellende - Pagina 4 Empty Re: Verstandskiezen ellende

Bericht  Jade di 24 apr 2012 - 9:06

Dit voorspeld weinig goeds..

Sterkte Zelda!

Bij mij gaan 14 mei de eerste 2 eruit.. 2 weken later de andere 2. Ik zie vooral op tegen de verdoving.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 9:08

Jade schreef:Dit voorspeld weinig goeds..

Voor jou of voor mij?

Gast
Gast

Bericht  Roza di 24 apr 2012 - 9:09

Zelda schreef:Nee, ik jank elke dag van de pijn en dat is niet overdreven. Het is gewoon niet te harden.

Ohh ik heb het echt met je te doen. Jij hebt gewoon de nachtmerrie die iedereen heeft rondom verstandskiezen. Hier was ik ook zo ontzettend bang van. En ik, ik heb nog geen centje pijn gehad. Mijn wang is nog niet 1 mm opgezwollen. Ik had gehoopt dat dat ook voor jou zou gelden!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 9:11

Roza schreef:
Zelda schreef:Nee, ik jank elke dag van de pijn en dat is niet overdreven. Het is gewoon niet te harden.

Ohh ik heb het echt met je te doen. Jij hebt gewoon de nachtmerrie die iedereen heeft rondom verstandskiezen. Hier was ik ook zo ontzettend bang van. En ik, ik heb nog geen centje pijn gehad. Mijn wang is nog niet 1 mm opgezwollen. Ik had gehoopt dat dat ook voor jou zou gelden!
Ja het is gewoon echt vreselijk, kan er niks anders van maken. Als het aankomend weekend nog niet fors verminderd is dan zeg ik al mijn afspraken af, ik trek dat gewoon niet.

Sorry voor de mensen die nog naar de tandarts moeten..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 9:12

Ik zit op dit moment weer mijn tranen te verbijten van de pijn. Wat word ik gek van die doffe, stekende, kloppende pijn...

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 24 apr 2012 - 9:24

Kun je de tandarts/kaakchirurg niet gewoon morgen nog eens bellen dat het op deze manier niet uit te houden is?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 9:25

Dat zou ik ook het allerliefste doen maar ik ben bang dat ze me maar een zeur vinden. Hij had gezegd dat het eind van deze week een heel stuk minder moet zijn maar eerlijk gezegd vertrouw ik daar niet op.

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 24 apr 2012 - 9:30

dan moet je het 'misschien vinden ze me een zeur'-idee even opzij zetten of accepteren en gewoon bellen om te overleggen. Het is echt niet normaal dat je zoveel pijn hebt. Wellicht kun je sterkere pijnstillers krijgen...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 9:41

Ik heb net nog eens heel goed gekeken en er zit gewoon een dikke pusbult (ik weet niet of het een abces is) bij mijn kies.
Het is moeilijk te zien, je moet de wang echt een beetje opzij trekken. Ik weet nu precies waar de pijn, vieze geur en smaak vandaan komt.

Ik ben nu eigenlijk best een beetje boos op mijn kaakchirurg dat hij dit niet gezien heeft gister. Hij heeft me gewoon naar huis gestuurd met 'er is niets aan de hand, gewoon een beetje voedselresten' terwijl het dus echt gewoon ontstoken is.

Ik ga morgen weer bellen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 18:03

Ik hoop echt dat je de nacht een beetje goed ben doorgekomen? Ga vandaag anders als de wiedeweer terug meid, dat klinkt echt niet goed en je kunt niet leven op pijnstillers. Trouwens alsof de duivel aan het spelen is heb nu ook last van mijn verstandskies het vel/ tandvlees wat ernaast zit is pijnlijk. En serieus ben een schijterd in dit soort dingen Embarassed Nogmaals veel sterkte meid. Ik hoop dat er nog een keer iets gedaan kan worden en dat je rustig het weekend in kunt hug

Gast
Gast

Bericht  Jade di 24 apr 2012 - 19:10

Oow bah! Wat een pech!

Ik ben benieuwd wat hij vandaag zegt! Sterkte.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 19:40

Ik mag om kwart voor 11 terecht.
De assistente aan de telefoon zei dat het klink als een (beginnend) abces Rolling Eyes terwijl de kaakchirurg gister nog zei dat alles er goed uitzag en dat het géén abces is.

Ik heb straks dezelfde dokter maar eerlijk gezegd ben ik bang dat hij weer wat over het hoofd gaat zien.

Gast
Gast

Bericht  Zora di 24 apr 2012 - 20:56

Hij zal het niet over het hoofd zien, want jij gaat hem erop wijzen! Heel veel succes!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Discordia di 24 apr 2012 - 21:00

Tandvlees kleurt ook wit als het gaat genezen of een "korstje" wordt. Maar pijn is nooit goed.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 22:35

Hoe was het Zelda?

Gast
Gast

Bericht  Ella wo 25 apr 2012 - 0:57

Eline schreef:Hoe was het Zelda?

+1, men het zit jouw niet mee mbt verstandskiezen. Hopelijk ben je nu snel van de pijn af
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 1:56

Ik heb waterstofperoxide meegekregen om te spoelen, dat bijt de ontsteking weg. Heb het er net ingespoten en ik voel wel al dat het werkt, althans ik hoop het Wink

Het was geen abces, maar een ontstoken tandkas. Heb nóg sterkere pijnstillers meegekregen, ben zo stoned als een konijn :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 1:58

Gelukkig dat je er iets voor gekregen hebt! Hoef je geen antibiotica kuur? Ik ben blij dat het bij mij alles meegevallen is, ik slik al vanaf gisteren geen pijnstillers meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 5:55

Welke pijnstiller gebruik je nu, Zelda? Gelukkig dat het geen abces is volgens mij ben je daar wel even zoet mee...brrr Verstandskiezen ellende - Pagina 4 1371890812 Ontzettend balen allemaal en dat voor een stomme verstandskies, dikke Verstandskiezen ellende - Pagina 4 699888

Gast
Gast

Bericht  Bazinga wo 25 apr 2012 - 6:21

Dit doet me denken aan m'n beste vriendin.. Die kreeg net te horen dat ze naar de kaakchirurg moest en Whatsappte dit naar d'r vriend. Paar berichten oeh en aahw over en weer en vooral geruststellingen van zijn kant, dat 't wel mee viel. Dus zij was opgelucht, tot hij eindigde met 'Maar gelukkig moet je alleen naar de tandarts en niet naar de kaakchirurg! smile ' "Maar ik moet wél naar de kaakchirurg!" en toen was zijn reactie;

"Oh.. Oooh... Oei... Succes..."

Haar gezicht Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 0:01

Even een kleine update...

Heb nog steeds veel pijn, ondanks de waterstofperoxide spoelingen en de sterke pijnstillers. De pijn straalt enorm uit naar mijn kaak lijkt wel, en het lijkt ook alsof er een zenuw bloot ligt.

Ik ben afgelopen woensdag terug geweest en heb toen die spoeling gekregen. Maar vanmorgen had ik weer zo'n pijn dat ik maar weer heb gebeld. De assistente zei dat ze er niet veel aan kon doen en dat ze het maar raar vond dat de kaakchirurg niks had gedaan woensdag. Ze vond het van beide kanten vreemd, dus ook van mij. Ik werd een beetje boos omdat ik het gevoel kreeg dat ze vond dat ik me aan het aanstellen was ofzo.

We hebben afgesproken dat we even tot na het weekend afwachten. Ik denk dus geen Koninginnedag voor mij dit jaar Cry

Gast
Gast

Bericht  Gympie vr 27 apr 2012 - 0:13

Jeetje. Heb je verhoging/koorts?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 0:41

Ik weet het niet, ik heb het wel erg warm steeds.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 0:47

ik zou toch eens naar een andere tandarts o.i.d. bellen, wat hun ervan zeggen/denken. Je loopt nu al een paar weken met pijn rond dat lijkt me niet echt goed. En normaal hoort een waterstofperoxidekuur heel snel te werken en dan zou je pijn toch minder moeten worden. Maar dat dat niet echt helpt en dat je zelfs nog veel/sterke pijnstillers moet slikken lijkt me niet goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 0:52

Ja dat lijkt mij ook Lily. Ik heb ook het gevoel alsof het niet goed zit, ik kan het niet uitleggen. Mij vriend zegt dat het erbij hoort en ik ben eerlijk gezegd ook een beetje afgeschrikt door die assistente toen ze liet merken dat ze ook niet wist wat de kaakchirurg dán moest doen.
Ik word er nog boos van als ik eraan denk. Ik loop al dik 2 weken met pijn rond en nu denkt ze dat ik een aansteller ben ook nog.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: