Verstandskiezen ellende
+24
Aagje!
luenca
loesje
Sweety
Travel-Addict
Gympie
Bazinga
Discordia
Jade
Curious
Jerry
Stuiterbal
Mida4you
Roza
Happydobby
kajaka88
Puggle
Monte
Rovine
TukTuk
Angela_1986
Ella
Zora
Caramba
28 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Verstandskiezen ellende
Gek is dat altijd. Die kiezen zijn er vaak al uit zonder dat we het zelf in de gaten hebben. Gelukkig ook maar.
Ik ben bij de kaakchirurg geweest. Dit was Fens uit emmen. Hij viel bij ons in. Lieve man joh! Leuk tegen mijn zoontje, begripvol en aardig. Beide kiezen gaan er onder narcose uit. Was geen enkel probleem. hij in mijn mond kijken: Oh die trekken we er zo uit, en bij die andere een snee en halen we die er ook uit'. Alsof het niks is. Voor mij is het een enorme stress en voor hem is het een klein ingreepje. Ik krijg nog een oproep thuis gestuurd dus ben benieuwd.
Ik ben bij de kaakchirurg geweest. Dit was Fens uit emmen. Hij viel bij ons in. Lieve man joh! Leuk tegen mijn zoontje, begripvol en aardig. Beide kiezen gaan er onder narcose uit. Was geen enkel probleem. hij in mijn mond kijken: Oh die trekken we er zo uit, en bij die andere een snee en halen we die er ook uit'. Alsof het niks is. Voor mij is het een enorme stress en voor hem is het een klein ingreepje. Ik krijg nog een oproep thuis gestuurd dus ben benieuwd.
Gast- Gast
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Verstandskiezen
» Nog meer verstandskiezen?
» Verstandskiezen trekken
» Hoeveel verstandskiezen?
» Verstandskiezen verwijderen
» Nog meer verstandskiezen?
» Verstandskiezen trekken
» Hoeveel verstandskiezen?
» Verstandskiezen verwijderen